דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?

      משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      167 פוסטים 33 כותבים 12.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE EBA

        @ראובן-שבתי די נו, חלאס לדון בדוגמא. [עשיתי את זה זה יצא 200, ואין לי כח להיזכר למה, אבל זה היה דוגמא!!]

        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתי
        ניהול טכני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #86

        @EBA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

        @ראובן-שבתי די נו, חלאס לדון בדוגמא. [עשיתי את זה זה יצא 200, ואין לי כח להיזכר למה, אבל זה היה דוגמא!!]

        אין מה להתווכח על דוגמא
        אבל הדוגמא שלך הביאה להצהרה שזה לא זול, וזה כן!

        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • simonS simon

          משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?
          אברך שירד מדרכה ביציאה מהחנייה של סיטי קאר וקיבל תביעה על שבירת צירייה בסך 8,000 ש"ח והוא נלחם מאד קשה לבטל את התביעה ובנתיים ללא הצלחה, מספר שבקו של איצ’ה (קו הקורונה לשעבר) מתפרסמים כמה תלונות על תביעות הזויות של 60,000 ש"ח שמגיעות תקופה אחרי ההשכרה, בקו הנ"ל מארגנים תביעה יצוגית נגד סיטי קאר ע"י כל אלה שקיבלו תביעות סרק או תביעות מופקעות מהם.
          אם גם אתם נתבעתם על ידם שלא כהוגן הצטרפו לתביעה, וכן אם אתם מכירים כאלה שנפגעו נא לידע אותם שהם יכולים להצטרף, הרבה יותר קל להצליח בצורה קבוצתית מאשר לקוח קטן כנגד חברה משומנת.
          ולכל הפחות כולנו נרוויח שהחברה תחשוב פעמיים לפני הגשת תביעות נגד הלקוחות, או שהלקוחות ידעו להזהר ולא לקחת סיכונים.

          Y מנותק
          Y מנותק
          YOLEVI
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #87

          @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

          מספר שבקו של איצ’ה

          @POKER כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

          אני חייב לציין שר’ איצ’ה הנ"ל הינו מקים את ‘הקו להגנת הצרכן החרדי’,

          יש את המס’ של הקו של ר’ איצ’ה הנ"ל?
          תודה

          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
          3276568@gmail.com
          0583276568

          simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y YOLEVI

            @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

            מספר שבקו של איצ’ה

            @POKER כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

            אני חייב לציין שר’ איצ’ה הנ"ל הינו מקים את ‘הקו להגנת הצרכן החרדי’,

            יש את המס’ של הקו של ר’ איצ’ה הנ"ל?
            תודה

            simonS מנותק
            simonS מנותק
            simon
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #88

            @YOLEVI כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

            @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

            מספר שבקו של איצ’ה

            @POKER כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

            אני חייב לציין שר’ איצ’ה הנ"ל הינו מקים את ‘הקו להגנת הצרכן החרדי’,

            יש את המס’ של הקו של ר’ איצ’ה הנ"ל?
            תודה

            הובא כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • simonS simon התייחס לנושא זה ב
            • א מחובר
              א מחובר
              אבי KIA
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
              #89

              במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
              לגבי המקרים שפרסמו
              הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
              אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
              מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
              כיון שהוא לא דיווח
              לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
              ולא סתם מחייבים
              לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
              גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

              אושר מתקרבא simonS מוטי 56מ ר 4 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • א אבי KIA

                במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
                לגבי המקרים שפרסמו
                הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
                אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
                מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
                כיון שהוא לא דיווח
                לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
                ולא סתם מחייבים
                לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
                גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

                אושר מתקרבא מנותק
                אושר מתקרבא מנותק
                אושר מתקרב
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #90

                @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                מחיר של מנוע כזה בסביבות 50000

                לאוטו היה מנוע של מטוס?


                מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                  @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                  מחיר של מנוע כזה בסביבות 50000

                  לאוטו היה מנוע של מטוס?

                  א מחובר
                  א מחובר
                  אבי KIA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #91

                  @אושר-מתקרב
                  טרנפורטר חדש מגיע לכאלה מחירים
                  כרגע בדקתי במחירון :
                  מנוע מקורי 0XW100034B מסחריות VW 2023-2024 AMAROK VW יש אחריות לשנתיים כולל עבודה 45255.6

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אבי KIA

                    במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
                    לגבי המקרים שפרסמו
                    הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
                    אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
                    מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
                    כיון שהוא לא דיווח
                    לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
                    ולא סתם מחייבים
                    לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
                    גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

                    simonS מנותק
                    simonS מנותק
                    simon
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
                    #92

                    @אבי-KIA
                    ומראה עולה 5000₪?
                    נאמר לי שבקו יש 2 לקוחות שמתלוננים שנתבעו על 60000₪, כנראה זה מקרים אחרים שסיטי קאר לא נתנו לך מענה עליהם.

                    א ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • simonS simon

                      @אבי-KIA
                      ומראה עולה 5000₪?
                      נאמר לי שבקו יש 2 לקוחות שמתלוננים שנתבעו על 60000₪, כנראה זה מקרים אחרים שסיטי קאר לא נתנו לך מענה עליהם.

                      א מחובר
                      א מחובר
                      אבי KIA
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                      #93

                      @simon
                      אני מאמין שלכל מקרה יש 2 צדדים
                      ואני לא הולך לחפור להם על כל מקרה

                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • א אבי KIA

                        @simon
                        אני מאמין שלכל מקרה יש 2 צדדים
                        ואני לא הולך לחפור להם על כל מקרה

                        EBAE מחובר
                        EBAE מחובר
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #94

                        @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                        אני מאמין שלכל מקרה יש 2 צדדים

                        ואני מאמין שלכל גנב יש ק"נ תירוצים

                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                        050-4133851
                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • א אבי KIA

                          במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
                          לגבי המקרים שפרסמו
                          הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
                          אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
                          מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
                          כיון שהוא לא דיווח
                          לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
                          ולא סתם מחייבים
                          לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
                          גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

                          מוטי 56מ מחובר
                          מוטי 56מ מחובר
                          מוטי 56
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #95

                          @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                          מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים

                          השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
                          יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

                          מוטי 56מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • simonS simon

                            @אבי-KIA
                            ומראה עולה 5000₪?
                            נאמר לי שבקו יש 2 לקוחות שמתלוננים שנתבעו על 60000₪, כנראה זה מקרים אחרים שסיטי קאר לא נתנו לך מענה עליהם.

                            ק מנותק
                            ק מנותק
                            קינג קומפיוטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #96

                            @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                            ומראה עולה 5000₪?

                            אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר
                            https://rechavimzelaze.ovh/post/7468

                            יוניי צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • ק קינג קומפיוטר

                              @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                              ומראה עולה 5000₪?

                              אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר
                              https://rechavimzelaze.ovh/post/7468

                              יוניי מנותק
                              יוניי מנותק
                              יוני
                              מגיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #97

                              @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                              אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר

                              הם לא עושים ביטוח שמשות?

                              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ק קינג קומפיוטר

                                @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                ומראה עולה 5000₪?

                                אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר
                                https://rechavimzelaze.ovh/post/7468

                                צילפינגיםצ מחובר
                                צילפינגיםצ מחובר
                                צילפינגים
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #98

                                @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                איזור ירושלים
                                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                A simonS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • צילפינגיםצ צילפינגים

                                  @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                  אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                  תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                  A מחובר
                                  A מחובר
                                  aiib
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #99

                                  @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                  @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                  אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                  תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                  אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                  צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A aiib

                                    @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                    @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                    אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                    תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                    אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                    צילפינגיםצ מחובר
                                    צילפינגיםצ מחובר
                                    צילפינגים
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #100

                                    @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                    אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                    זכותם לתקן מנוע ב20 ש"ח ולגבות ממך מחיר מלא של מנוע אבל רק שלא נחשוב שהם מטפלים במורשה כמו שנאמר למעלה…

                                    התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                    איזור ירושלים
                                    ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • צילפינגיםצ צילפינגים

                                      @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                      אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                      זכותם לתקן מנוע ב20 ש"ח ולגבות ממך מחיר מלא של מנוע אבל רק שלא נחשוב שהם מטפלים במורשה כמו שנאמר למעלה…

                                      A מחובר
                                      A מחובר
                                      aiib
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #101

                                      @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                      @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                      אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                      זכותם לתקן מנוע ב20 ש"ח ולגבות ממך מחיר מלא של מנוע אבל רק שלא נחשוב שהם מטפלים במורשה כמו שנאמר למעלה…

                                      הא, חשבתי שזאת הייתה תגובה שאין להם זכות לגבות סכום שהם לא מתקנים.
                                      (ואם כבר, אני נזכר שבעבר שאלתי רב האם מותר לגבות ממישהו על שריטה שעשה לי ברכב כמה שיעלה להחליף, אז הוא אמר לי, אם אתה מתקן בפועל מותר לך לגבות כמה שיעלה לך, אבל אם אתה לא מתקן בפועל מותר לך לגבות כמה שאתה מפסיד- לדוגמא כמה הרכב יימכר בפחות בגלל השריטה הזו, אבל אסור לך לגבות סכום מלא ולהכניס לכיס. אבל ייתכן שכשיש חוזה הכל משתנה)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מוטי 56מ מוטי 56

                                        @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                        מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים

                                        השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
                                        יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

                                        מוטי 56מ מחובר
                                        מוטי 56מ מחובר
                                        מוטי 56
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #102

                                        @מוטי-56 כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                        השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
                                        יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

                                        מצאתי שני מקרים דומים שלאחר תביעה בבית משפט, הביטוח שילם את הנזק אפילו שהוא לא היה ישיר

                                        https://www.kalir.co.il/articles/2128

                                        https://www.kalir.co.il/articles/1855

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צילפינגיםצ צילפינגים

                                          @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                          אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                          תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                          simonS מנותק
                                          simonS מנותק
                                          simon
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #103

                                          @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                          @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                          אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                          תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                          אני ראיתי כמה פעמים מוסך מדרכה מטפל ברכבי סיטי קאר מתחת לביתי, זה נראה בעל מקצוע שכיר שעובד כל החודש אצל סיטי קאר בתיקון ותחזוק הרכבים, ולא מוסך חיצוני, וק"ו לא מוסך מורשה, אמנם עדין סביר להניח שרכב חדש ממש שנמצא במסגרת האחריות יטופל במורשה בגלל האחריות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מוטי 56מ מוטי 56

                                            @מוטי-56 כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                            השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
                                            יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

                                            מצאתי שני מקרים דומים שלאחר תביעה בבית משפט, הביטוח שילם את הנזק אפילו שהוא לא היה ישיר

                                            https://www.kalir.co.il/articles/2128

                                            https://www.kalir.co.il/articles/1855

                                            א מחובר
                                            א מחובר
                                            אבי KIA
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                                            #104

                                            @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                                            ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                                            ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                                            ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                                            ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                                            simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • א אבי KIA

                                              @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                                              ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                                              ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                                              ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                                              ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                                              simonS מנותק
                                              simonS מנותק
                                              simon
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #105

                                              @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                              @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                                              ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                                              ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                                              ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                                              ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                                              בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
                                              יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
                                              אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
                                              בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
                                              וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

                                              A a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9

                                              74

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום