דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?

      משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      167 פוסטים 33 כותבים 12.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

        @EBA זה לא נכון במקרים רבים יותר זול סיטי קאר מחברת השכרה
        בנוסף לכך שחברת השכרה אתה מבזבז זמן רב מאוד על ללכת להוציא את האוטו
        חברת השכרה אתה משלם רק על ההשכרה 200 שקל ליום בשביל הנסיעה שלך לירושלים
        בנוסף זה לא נכון שנסיעה לירושלים תעלה 200 שקל פשוט לא נכון
        שקל וחצי לק"מ, י-ם ממו"ע זה 40 ק"מ, 80X1.5=120
        נניח שנסעת עוד קצת בעיר הגעת ל170 אם קיבלת זיכוי על 70 שקל כל הנסיעה מסתכמת בחנוק 120 שקל (כולל תשלום על שעת נסיעה)
        חברת השכרה לא תצא עם נסיעה כזאת בפחות מ260 שקל

        דבר נוסף זה נסיעה לשבת
        חברת השכרה אתה משלם על יום וחצי משישי בבוקר עד ראשון זה אומר תשלום של 320 שקל רק על הרכב
        סיטי קאר יעלה לך עד קבלת שבת גם אם תיקח שעתיים בשישי שעתיים במוצש יעלה לך 40 שקל הרכב, נסיעה עוד 120 שקל סה"כ 160 שקל חצי מחברת השכרה (ובלי לבזבז זמן)
        גם אם אתה נוסע לניר עציון לשבת יעלה לך יותר זול סיטי קאר

        וכל זה לפי חשבון של 200 שקל רכב בחברת השכרה, אני לא יודע מה המחירים היום, סיטי קאר פעלה כך גם בזמנים שרכב חברת השכרה היה 300 ליום.

        שורה תחתונה זול מאוד צריך רק ללמוד ליבה ולהבין שלפעמים זה שווה ולפעמים לא, שווה בעיקר לנסיעות קצרות של עד שלוש שעות בלי הגזמה של ק"מ, או לשבת גם אם הרבה ק"מ

        EBAE מחובר
        EBAE מחובר
        EBA
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #81

        @ראובן-שבתי כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

        בנוסף זה לא נכון שנסיעה לירושלים תעלה 200 שקל פשוט לא נכון
        שקל וחצי לק"מ, י-ם ממו"ע זה 40 ק"מ, 80X1.5=120
        נניח שנסעת עוד קצת בעיר הגעת ל170 אם קיבלת זיכוי על 70 שקל כל הנסיעה מסתכמת בחנוק 120 שקל (כולל תשלום על שעת נסיעה)

        נו, 120 ועוד 70 זה בעברית “כמעט 200”, לא?

        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
        050-4133851
        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

        A ראובן שבתיר 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • EBAE EBA

          @ראובן-שבתי כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

          בנוסף זה לא נכון שנסיעה לירושלים תעלה 200 שקל פשוט לא נכון
          שקל וחצי לק"מ, י-ם ממו"ע זה 40 ק"מ, 80X1.5=120
          נניח שנסעת עוד קצת בעיר הגעת ל170 אם קיבלת זיכוי על 70 שקל כל הנסיעה מסתכמת בחנוק 120 שקל (כולל תשלום על שעת נסיעה)

          נו, 120 ועוד 70 זה בעברית “כמעט 200”, לא?

          A מחובר
          A מחובר
          aiib
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #82

          @EBA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

          @ראובן-שבתי כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

          בנוסף זה לא נכון שנסיעה לירושלים תעלה 200 שקל פשוט לא נכון
          שקל וחצי לק"מ, י-ם ממו"ע זה 40 ק"מ, 80X1.5=120
          נניח שנסעת עוד קצת בעיר הגעת ל170 אם קיבלת זיכוי על 70 שקל כל הנסיעה מסתכמת בחנוק 120 שקל (כולל תשלום על שעת נסיעה)

          נו, 120 ועוד 70 זה בעברית “כמעט 200”, לא?

          למה? 170 ש"ח +20 ש"ח על זמן הנסיעה -70 ש"ח זיכוי= 120 ש"ח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • EBAE EBA

            @מאיר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

            מי שחכם קורא על מה הוא חותם

            כן? אפשר לבחון אותך על 453 העמודים של הסכם המשכנתא שמן הסתם אתה חתום עליו?

            כוונתי, יש דברים שמצד ההוגנות וההיגיון לא כותבים בהסכם שכזה, זה כשר אבל מסריח.
            ולעצם הנידון - השרשור פה נועד להוצאת קיטור בעלמא, כל עוד אין עוד אופציות זמינות אנשים ימשיכו לקחת מהם.

            אגב, אני דווקא קראתי את ההסכם שחתמתי עליו במייקאר [לא סיטי], ושם כתוב שכל וויכוח יתברר לפני בי"ד מוסכם של הגר"נ קרליץ שליט"א. בהינתן שהנ"ל כבר 5 שנים בסטטוס “זצוק"ל”, אין ערך לסעיף הזה, ומי שרוצה יכול לתבוע אותם בכל בית משפט שעולה על דעתו.
            הערתי את תשומת ליבם לזה ולא התייחסו, זבש"ם.

            ס מנותק
            ס מנותק
            סים שלום
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #83
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • EBAE EBA

              @ראובן-שבתי כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

              בנוסף זה לא נכון שנסיעה לירושלים תעלה 200 שקל פשוט לא נכון
              שקל וחצי לק"מ, י-ם ממו"ע זה 40 ק"מ, 80X1.5=120
              נניח שנסעת עוד קצת בעיר הגעת ל170 אם קיבלת זיכוי על 70 שקל כל הנסיעה מסתכמת בחנוק 120 שקל (כולל תשלום על שעת נסיעה)

              נו, 120 ועוד 70 זה בעברית “כמעט 200”, לא?

              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתי
              ניהול טכני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #84

              @EBA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

              נו, 120 ועוד 70 זה בעברית “כמעט 200”, לא?

              יש שתי חלקים במה שכתבתי

              1. לגבי המקרה שלך שאפילו אם תיסע הרבה בירושלים תגיע ל120
              2. בלי זיכוי- נסיעה לירושלים הלוך חזור בלי סיבובים בתוכו אתה מגיע ל120 שקל דלק, על שלוש שעות עוד 30 עולה 150 ש"ח, רחוק מאוד מ200

              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @EBA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                נו, 120 ועוד 70 זה בעברית “כמעט 200”, לא?

                יש שתי חלקים במה שכתבתי

                1. לגבי המקרה שלך שאפילו אם תיסע הרבה בירושלים תגיע ל120
                2. בלי זיכוי- נסיעה לירושלים הלוך חזור בלי סיבובים בתוכו אתה מגיע ל120 שקל דלק, על שלוש שעות עוד 30 עולה 150 ש"ח, רחוק מאוד מ200
                EBAE מחובר
                EBAE מחובר
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #85

                @ראובן-שבתי די נו, חלאס לדון בדוגמא. [עשיתי את זה זה יצא 200, ואין לי כח להיזכר למה, אבל זה היה דוגמא!!]

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EBAE EBA

                  @ראובן-שבתי די נו, חלאס לדון בדוגמא. [עשיתי את זה זה יצא 200, ואין לי כח להיזכר למה, אבל זה היה דוגמא!!]

                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתי
                  ניהול טכני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #86

                  @EBA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                  @ראובן-שבתי די נו, חלאס לדון בדוגמא. [עשיתי את זה זה יצא 200, ואין לי כח להיזכר למה, אבל זה היה דוגמא!!]

                  אין מה להתווכח על דוגמא
                  אבל הדוגמא שלך הביאה להצהרה שזה לא זול, וזה כן!

                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • simonS simon

                    משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?
                    אברך שירד מדרכה ביציאה מהחנייה של סיטי קאר וקיבל תביעה על שבירת צירייה בסך 8,000 ש"ח והוא נלחם מאד קשה לבטל את התביעה ובנתיים ללא הצלחה, מספר שבקו של איצ’ה (קו הקורונה לשעבר) מתפרסמים כמה תלונות על תביעות הזויות של 60,000 ש"ח שמגיעות תקופה אחרי ההשכרה, בקו הנ"ל מארגנים תביעה יצוגית נגד סיטי קאר ע"י כל אלה שקיבלו תביעות סרק או תביעות מופקעות מהם.
                    אם גם אתם נתבעתם על ידם שלא כהוגן הצטרפו לתביעה, וכן אם אתם מכירים כאלה שנפגעו נא לידע אותם שהם יכולים להצטרף, הרבה יותר קל להצליח בצורה קבוצתית מאשר לקוח קטן כנגד חברה משומנת.
                    ולכל הפחות כולנו נרוויח שהחברה תחשוב פעמיים לפני הגשת תביעות נגד הלקוחות, או שהלקוחות ידעו להזהר ולא לקחת סיכונים.

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #87

                    @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                    מספר שבקו של איצ’ה

                    @POKER כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                    אני חייב לציין שר’ איצ’ה הנ"ל הינו מקים את ‘הקו להגנת הצרכן החרדי’,

                    יש את המס’ של הקו של ר’ איצ’ה הנ"ל?
                    תודה

                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                    3276568@gmail.com
                    0583276568

                    simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y YOLEVI

                      @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                      מספר שבקו של איצ’ה

                      @POKER כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                      אני חייב לציין שר’ איצ’ה הנ"ל הינו מקים את ‘הקו להגנת הצרכן החרדי’,

                      יש את המס’ של הקו של ר’ איצ’ה הנ"ל?
                      תודה

                      simonS מנותק
                      simonS מנותק
                      simon
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #88

                      @YOLEVI כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                      @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                      מספר שבקו של איצ’ה

                      @POKER כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                      אני חייב לציין שר’ איצ’ה הנ"ל הינו מקים את ‘הקו להגנת הצרכן החרדי’,

                      יש את המס’ של הקו של ר’ איצ’ה הנ"ל?
                      תודה

                      הובא כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • simonS simon התייחס לנושא זה ב
                      • א מחובר
                        א מחובר
                        אבי KIA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                        #89

                        במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
                        לגבי המקרים שפרסמו
                        הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
                        אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
                        מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
                        כיון שהוא לא דיווח
                        לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
                        ולא סתם מחייבים
                        לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
                        גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

                        אושר מתקרבא simonS מוטי 56מ ר 4 תגובות תגובה אחרונה
                        3
                        • א אבי KIA

                          במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
                          לגבי המקרים שפרסמו
                          הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
                          אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
                          מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
                          כיון שהוא לא דיווח
                          לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
                          ולא סתם מחייבים
                          לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
                          גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרב
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #90

                          @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                          מחיר של מנוע כזה בסביבות 50000

                          לאוטו היה מנוע של מטוס?


                          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                            @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                            מחיר של מנוע כזה בסביבות 50000

                            לאוטו היה מנוע של מטוס?

                            א מחובר
                            א מחובר
                            אבי KIA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #91

                            @אושר-מתקרב
                            טרנפורטר חדש מגיע לכאלה מחירים
                            כרגע בדקתי במחירון :
                            מנוע מקורי 0XW100034B מסחריות VW 2023-2024 AMAROK VW יש אחריות לשנתיים כולל עבודה 45255.6

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אבי KIA

                              במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
                              לגבי המקרים שפרסמו
                              הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
                              אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
                              מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
                              כיון שהוא לא דיווח
                              לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
                              ולא סתם מחייבים
                              לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
                              גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

                              simonS מנותק
                              simonS מנותק
                              simon
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
                              #92

                              @אבי-KIA
                              ומראה עולה 5000₪?
                              נאמר לי שבקו יש 2 לקוחות שמתלוננים שנתבעו על 60000₪, כנראה זה מקרים אחרים שסיטי קאר לא נתנו לך מענה עליהם.

                              א ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • simonS simon

                                @אבי-KIA
                                ומראה עולה 5000₪?
                                נאמר לי שבקו יש 2 לקוחות שמתלוננים שנתבעו על 60000₪, כנראה זה מקרים אחרים שסיטי קאר לא נתנו לך מענה עליהם.

                                א מחובר
                                א מחובר
                                אבי KIA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                #93

                                @simon
                                אני מאמין שלכל מקרה יש 2 צדדים
                                ואני לא הולך לחפור להם על כל מקרה

                                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • א אבי KIA

                                  @simon
                                  אני מאמין שלכל מקרה יש 2 צדדים
                                  ואני לא הולך לחפור להם על כל מקרה

                                  EBAE מחובר
                                  EBAE מחובר
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #94

                                  @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                  אני מאמין שלכל מקרה יש 2 צדדים

                                  ואני מאמין שלכל גנב יש ק"נ תירוצים

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • א אבי KIA

                                    במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
                                    לגבי המקרים שפרסמו
                                    הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
                                    אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
                                    מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
                                    כיון שהוא לא דיווח
                                    לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
                                    ולא סתם מחייבים
                                    לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
                                    גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

                                    מוטי 56מ מחובר
                                    מוטי 56מ מחובר
                                    מוטי 56
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #95

                                    @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                    מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים

                                    השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
                                    יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

                                    מוטי 56מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • simonS simon

                                      @אבי-KIA
                                      ומראה עולה 5000₪?
                                      נאמר לי שבקו יש 2 לקוחות שמתלוננים שנתבעו על 60000₪, כנראה זה מקרים אחרים שסיטי קאר לא נתנו לך מענה עליהם.

                                      ק מנותק
                                      ק מנותק
                                      קינג קומפיוטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #96

                                      @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                      ומראה עולה 5000₪?

                                      אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר
                                      https://rechavimzelaze.ovh/post/7468

                                      יוניי צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ק קינג קומפיוטר

                                        @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                        ומראה עולה 5000₪?

                                        אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר
                                        https://rechavimzelaze.ovh/post/7468

                                        יוניי מנותק
                                        יוניי מנותק
                                        יוני
                                        מגיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #97

                                        @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                        אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר

                                        הם לא עושים ביטוח שמשות?

                                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ק קינג קומפיוטר

                                          @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                          ומראה עולה 5000₪?

                                          אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר
                                          https://rechavimzelaze.ovh/post/7468

                                          צילפינגיםצ מחובר
                                          צילפינגיםצ מחובר
                                          צילפינגים
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #98

                                          @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                          אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                          תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                          איזור ירושלים
                                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                          A simonS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • צילפינגיםצ צילפינגים

                                            @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                            אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                            תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                            A מחובר
                                            A מחובר
                                            aiib
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #99

                                            @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                            @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                            אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                            תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                            אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • A aiib

                                              @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                              @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                              אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                              תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                              אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                              צילפינגיםצ מחובר
                                              צילפינגיםצ מחובר
                                              צילפינגים
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #100

                                              @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                              אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                              זכותם לתקן מנוע ב20 ש"ח ולגבות ממך מחיר מלא של מנוע אבל רק שלא נחשוב שהם מטפלים במורשה כמו שנאמר למעלה…

                                              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                              איזור ירושלים
                                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9

                                              76

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום