דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?

      משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      167 פוסטים 33 כותבים 12.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מחובר
        א מחובר
        אבי KIA
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
        #89

        במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
        לגבי המקרים שפרסמו
        הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
        אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
        מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
        כיון שהוא לא דיווח
        לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
        ולא סתם מחייבים
        לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
        גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

        אושר מתקרבא simonS מוטי 56מ ר 4 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • א אבי KIA

          במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
          לגבי המקרים שפרסמו
          הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
          אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
          מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
          כיון שהוא לא דיווח
          לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
          ולא סתם מחייבים
          לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
          גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרב
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #90

          @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

          מחיר של מנוע כזה בסביבות 50000

          לאוטו היה מנוע של מטוס?


          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

            @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

            מחיר של מנוע כזה בסביבות 50000

            לאוטו היה מנוע של מטוס?

            א מחובר
            א מחובר
            אבי KIA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #91

            @אושר-מתקרב
            טרנפורטר חדש מגיע לכאלה מחירים
            כרגע בדקתי במחירון :
            מנוע מקורי 0XW100034B מסחריות VW 2023-2024 AMAROK VW יש אחריות לשנתיים כולל עבודה 45255.6

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אבי KIA

              במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
              לגבי המקרים שפרסמו
              הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
              אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
              מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
              כיון שהוא לא דיווח
              לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
              ולא סתם מחייבים
              לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
              גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

              simonS מנותק
              simonS מנותק
              simon
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
              #92

              @אבי-KIA
              ומראה עולה 5000₪?
              נאמר לי שבקו יש 2 לקוחות שמתלוננים שנתבעו על 60000₪, כנראה זה מקרים אחרים שסיטי קאר לא נתנו לך מענה עליהם.

              א ק 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • simonS simon

                @אבי-KIA
                ומראה עולה 5000₪?
                נאמר לי שבקו יש 2 לקוחות שמתלוננים שנתבעו על 60000₪, כנראה זה מקרים אחרים שסיטי קאר לא נתנו לך מענה עליהם.

                א מחובר
                א מחובר
                אבי KIA
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                #93

                @simon
                אני מאמין שלכל מקרה יש 2 צדדים
                ואני לא הולך לחפור להם על כל מקרה

                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • א אבי KIA

                  @simon
                  אני מאמין שלכל מקרה יש 2 צדדים
                  ואני לא הולך לחפור להם על כל מקרה

                  EBAE מחובר
                  EBAE מחובר
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #94

                  @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                  אני מאמין שלכל מקרה יש 2 צדדים

                  ואני מאמין שלכל גנב יש ק"נ תירוצים

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • א אבי KIA

                    במקרה יצא לי לדבר אם אדם שקשור לסיטי קאר
                    לגבי המקרים שפרסמו
                    הוא הלך לברר על מה מדובר ובתגובה הוא סיפר לי על מקרה שגבו באזור 70000 ש"ח
                    אני לא יודע אם מדובר על המקרה שדובר פה
                    מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים
                    כיון שהוא לא דיווח
                    לפי מה טוען אותו אדם שקשור לסיטי קאר שלכל חיוב יש הסבר
                    ולא סתם מחייבים
                    לכן אני אומר שיש 2 צדדים וצריך לבדוק
                    גילוי נאות אני לא עובד בסיטי קאר ואין לי קשר אליהם

                    מוטי 56מ מחובר
                    מוטי 56מ מחובר
                    מוטי 56
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #95

                    @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                    מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים

                    השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
                    יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

                    מוטי 56מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • simonS simon

                      @אבי-KIA
                      ומראה עולה 5000₪?
                      נאמר לי שבקו יש 2 לקוחות שמתלוננים שנתבעו על 60000₪, כנראה זה מקרים אחרים שסיטי קאר לא נתנו לך מענה עליהם.

                      ק מנותק
                      ק מנותק
                      קינג קומפיוטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #96

                      @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                      ומראה עולה 5000₪?

                      אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר
                      https://rechavimzelaze.ovh/post/7468

                      יוניי צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • ק קינג קומפיוטר

                        @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                        ומראה עולה 5000₪?

                        אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר
                        https://rechavimzelaze.ovh/post/7468

                        יוניי מנותק
                        יוניי מנותק
                        יוני
                        מגיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #97

                        @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                        אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר

                        הם לא עושים ביטוח שמשות?

                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ק קינג קומפיוטר

                          @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                          ומראה עולה 5000₪?

                          אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחיר
                          https://rechavimzelaze.ovh/post/7468

                          צילפינגיםצ מחובר
                          צילפינגיםצ מחובר
                          צילפינגים
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #98

                          @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                          אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                          תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                          איזור ירושלים
                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                          A simonS 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • צילפינגיםצ צילפינגים

                            @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                            אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                            תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                            A מחובר
                            A מחובר
                            aiib
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #99

                            @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                            @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                            אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                            תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                            אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A aiib

                              @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                              @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                              אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                              תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                              אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                              צילפינגיםצ מחובר
                              צילפינגיםצ מחובר
                              צילפינגים
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #100

                              @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                              אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                              זכותם לתקן מנוע ב20 ש"ח ולגבות ממך מחיר מלא של מנוע אבל רק שלא נחשוב שהם מטפלים במורשה כמו שנאמר למעלה…

                              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                              איזור ירושלים
                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • צילפינגיםצ צילפינגים

                                @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                זכותם לתקן מנוע ב20 ש"ח ולגבות ממך מחיר מלא של מנוע אבל רק שלא נחשוב שהם מטפלים במורשה כמו שנאמר למעלה…

                                A מחובר
                                A מחובר
                                aiib
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #101

                                @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                אני לא פוסק ואפילו לא משפטן, אבל זה לא זכותם לתקן כדי לצאת ידי חובה ולספוג את הירידת ערך תמורת הסכום המלא שתשלם להם?

                                זכותם לתקן מנוע ב20 ש"ח ולגבות ממך מחיר מלא של מנוע אבל רק שלא נחשוב שהם מטפלים במורשה כמו שנאמר למעלה…

                                הא, חשבתי שזאת הייתה תגובה שאין להם זכות לגבות סכום שהם לא מתקנים.
                                (ואם כבר, אני נזכר שבעבר שאלתי רב האם מותר לגבות ממישהו על שריטה שעשה לי ברכב כמה שיעלה להחליף, אז הוא אמר לי, אם אתה מתקן בפועל מותר לך לגבות כמה שיעלה לך, אבל אם אתה לא מתקן בפועל מותר לך לגבות כמה שאתה מפסיד- לדוגמא כמה הרכב יימכר בפחות בגלל השריטה הזו, אבל אסור לך לגבות סכום מלא ולהכניס לכיס. אבל ייתכן שכשיש חוזה הכל משתנה)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מוטי 56מ מוטי 56

                                  @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                  מדובר שם שאותו אדם עשה תאונה חזקה ברכב של 9 מקומות חדש והמשיך לנסוע בלי לדווח ולאחר חצי שעה הרכב הפסיק לעבוד והתברר שהוא שרף מנוע ועשה עוד נזקים כיוון שהמערכת קירור הפסיקה לעבוד מהתאונה ומחיר של מנוע כזה הוא בסביבות 50000 ואותו אדם גרם עוד נזקים

                                  השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
                                  יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

                                  מוטי 56מ מחובר
                                  מוטי 56מ מחובר
                                  מוטי 56
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #102

                                  @מוטי-56 כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                  השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
                                  יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

                                  מצאתי שני מקרים דומים שלאחר תביעה בבית משפט, הביטוח שילם את הנזק אפילו שהוא לא היה ישיר

                                  https://www.kalir.co.il/articles/2128

                                  https://www.kalir.co.il/articles/1855

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                                    @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                    אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                    תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                    simonS מנותק
                                    simonS מנותק
                                    simon
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #103

                                    @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                    @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                    אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

                                    תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

                                    אני ראיתי כמה פעמים מוסך מדרכה מטפל ברכבי סיטי קאר מתחת לביתי, זה נראה בעל מקצוע שכיר שעובד כל החודש אצל סיטי קאר בתיקון ותחזוק הרכבים, ולא מוסך חיצוני, וק"ו לא מוסך מורשה, אמנם עדין סביר להניח שרכב חדש ממש שנמצא במסגרת האחריות יטופל במורשה בגלל האחריות.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מוטי 56מ מוטי 56

                                      @מוטי-56 כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                      השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
                                      יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

                                      מצאתי שני מקרים דומים שלאחר תביעה בבית משפט, הביטוח שילם את הנזק אפילו שהוא לא היה ישיר

                                      https://www.kalir.co.il/articles/2128

                                      https://www.kalir.co.il/articles/1855

                                      א מחובר
                                      א מחובר
                                      אבי KIA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                                      #104

                                      @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                                      ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                                      ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                                      ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                                      ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                                      simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אבי KIA

                                        @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                                        ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                                        ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                                        ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                                        ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                                        simonS מנותק
                                        simonS מנותק
                                        simon
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #105

                                        @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                        @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                                        ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                                        ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                                        ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                                        ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                                        בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
                                        יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
                                        אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
                                        בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
                                        וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

                                        A a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • simonS simon

                                          @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                          @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                                          ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                                          ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                                          ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                                          ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                                          בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
                                          יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
                                          אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
                                          בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
                                          וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

                                          A מחובר
                                          A מחובר
                                          aiib
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #106

                                          @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                          @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                          @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                                          ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                                          ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                                          ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                                          ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                                          בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
                                          יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
                                          אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
                                          בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
                                          וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

                                          מאמין שיש להם ביטוח על מקרים שמתרחשים אצליהם או גנבות או מקרים שהם משום מה לא מצליחים להוציא מהלקוח. אבל אם יש להם ביטוח איך הם גובים מהלקוח את כל הסכום? וזה שהם יכולים זאת לא תשובה כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

                                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • A aiib

                                            @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                            @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                            @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                                            ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                                            ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                                            ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                                            ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                                            בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
                                            יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
                                            אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
                                            בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
                                            וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

                                            מאמין שיש להם ביטוח על מקרים שמתרחשים אצליהם או גנבות או מקרים שהם משום מה לא מצליחים להוציא מהלקוח. אבל אם יש להם ביטוח איך הם גובים מהלקוח את כל הסכום? וזה שהם יכולים זאת לא תשובה כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

                                            Y מנותק
                                            Y מנותק
                                            YOLEVI
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #107

                                            @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                            כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

                                            אם בחוזה לשוכר אין צד ג’ אז לכאורה הוא יצטרך לשלם גם אם הם עצמם כן מקבלים מחברת הביטוח, לא?

                                            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                            3276568@gmail.com
                                            0583276568

                                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • Y YOLEVI

                                              @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                              כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

                                              אם בחוזה לשוכר אין צד ג’ אז לכאורה הוא יצטרך לשלם גם אם הם עצמם כן מקבלים מחברת הביטוח, לא?

                                              A מחובר
                                              A מחובר
                                              aiib
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #108

                                              @YOLEVI כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                              @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                              כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

                                              אם בחוזה לשוכר אין צד ג’ אז לכאורה הוא יצטרך לשלם גם אם הם עצמם כן מקבלים מחברת הביטוח, לא?

                                              קשה לי להאמין שהם יכולים לתבוע נזק שלא עשית. אם הם מכוסים עם חברת הביטוח אז אתה לא הזקת. (מעבר לעליית התשלום החודשי ודמי טיפול וכדו’)

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9

                                              79

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום