מד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008
-
@יוני כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
נסעתי רק כ250 ק"מ אתמול המחוג היה בין הרבע לחצי היום לא זז מהאפס
מדובר במחוג ולא בחשמלי
איפה הבעיה במצוף? במחוג?
תודה רבהבדרך כלל במצוף. תנסה להוסיף 100 ש"ח ותתן מכות מתחת לטנק דלק אולי יחזור בתשובה עוד רגע חודש אלול
-
עדכון היום בבוקר התנעתי על דעת לנסוע למלאות דלק כמו שכתב @הכל-בעזרת-השם
וראה איזה פלא המחוג עלה עד לרבע
חזר בתשובה (לפחות כרגע)
מה זה אומר, שהבעיה הייתה במחוג שהוא נתפס או משהו? או שזה לא מחייב?
עדכון נוסף בצהריים נסעתי עוד פעם והמחוג חזר ב"שאלה" ונשאר על האפס -
@יוני כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
עדכון היום בבוקר התנעתי על דעת לנסוע למלאות דלק כמו שכתב @הכל-בעזרת-השם
וראה איזה פלא המחוג עלה עד לרבע
חזר בתשובה (לפחות כרגע)
מה זה אומר, שהבעיה הייתה במחוג שהוא נתפס או משהו? או שזה לא מחייב?
עדכון נוסף בצהריים נסעתי עוד פעם והמחוג חזר ב"שאלה" ונשאר על האפסאיזה מחוג אפס
אבל הבעיה כנראה במצוף וזה לא שווה את ההשקעה -
@יוני כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
@מוטי-56 כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
הנורה של סיום הדלק נדלקת גם כן?
לא אבל יכול להיות שהיא לא עובדת
כי פעם אחת כבר כמעט נגמר לי הדלק (עשיתי 500 ק"מ) והיא לא נדלקהיש מצבים שבהם היא כן דולקת?
-
ושוב פעם ככה ושוב פעם ככה
אין אף אחד שנתקל בכזה דבר באופן אישי?
@הכל-בעזרת-השם כמה עולה להחליף מצוף?
והאם יש סיכוי שזה בעיה אחרת? -
@יוני כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
ושוב פעם ככה ושוב פעם ככה
אין אף אחד שנתקל בכזה דבר באופן אישי?
@הכל-בעזרת-השם כמה עולה להחליף מצוף?
והאם יש סיכוי שזה בעיה אחרת?צריך להחליף כולל משאבה
-
@YOLEVI כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
מה שאפשר לעשות כדי שלא תיתקע זה למלאות פול ולאפס קילומטרים וכל 350 ק"מ תתדלק פול ותאפס
זה מה שאני עושה רק יותר סביבות ה-400
פעם אחת הייתי צריך לנסוע לנתיבות והייתי לחוץ בזמן וחשבתי שהדלק יספיק לי הלוך חזור ובאמצע הדרך הרכב התחיל להאט וזה היה בול על 500 -
@י-שטרן כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
יש לי חבר שאצלו זה קרה בדייהטסו סיריון 2009
נתקע פעם בכביש 1
ועוד פעם בערב שבת…
רצו לו באזור 1500 על החלפת משאבה ועוד משהו במסך
נורת הדלק נשרפה לו גםכל בעל סיריון צריך לדעת, שהרכב אמין ב’'ה, אך אחת הבעיות הידועות שלו, זה עניין המד דלק, כשמגיע לשני פסים, פשוט לרוץ לתדלק, ולא לקחת סיכונים.
-
@יוני כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
מה שאפשר לעשות כדי שלא תיתקע זה למלאות פול ולאפס קילומטרים וכל 350 ק"מ תתדלק פול ותאפס
מה שאני עושה בגז
הייתי ממליץ גם על איזה בקבוקון דלק בתא מטעןלמיטב ידיעתי זה לא נשרף אא"כ מדליקים אותו… ובמיוחד בלנסר שזה לא סטיישן שהתא מטען פחות מתחמם ואין על הבקבוק שמש ישירות -
@פתוח-לשמוע כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
הייתי ממליץ גם על איזה בקבוקון דלק בתא מטען
יש מכלים עבור דלק עם תקן
-
@פתוח-לשמוע כתב במד דלק נשאר על אפס, לנסר 2008:
למיטב ידיעתי זה לא נשרף אא"כ מדליקים אותו.
או שחס ושלום זה מתגלגל לאיזור ברכב שמקבל ישירות שמש דרך החלון, והיו מקרים רבים בהם השמש הפכה לכעין זכוכית מגדלת על הבקבוק, גם בבקבוקי מים! (מוזר? אבל קרה כנראה…) ומה שנשאר זה לשיר ‘‘בר יוחאי’’…
הרעיון טוב, וגם רמזת בספוילר למה שכתבתי, אך לענ’'ד היה חשוב להדגיש לאבטח את זה ככל הניתן. וכמו שכתב @אבי-ים . אפשר גם לעטוף במגבת גדולה, או צידנית טרמית.