הפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה
-
@משהו-חדש זה יכול לשרוף לך צמת חשמל אל תעשה את זה זה יעלה לך בסוף פי 8 ובמקרים גרועים יותר זה יכול לגרום להתלקחות!!!
אתה צריך למצוא ממה הקצר ולסדר אם תעלה את האמפר רק צרות זה יכול לגרום@צילפינגים כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
@משהו-חדש זה יכול לשרוף לך צמת חשמל אל תעשה את זה זה יעלה לך בסוף פי 8 ובמקרים גרועים יותר זה יכול לגרום להתלקחות!!!
אתה צריך למצוא ממה הקצר ולסדר אם תעלה את האמפר רק צרות זה יכול לגרוםכל מילה בסלע
-
@משהו-חדש זה יכול לשרוף לך צמת חשמל אל תעשה את זה זה יעלה לך בסוף פי 8 ובמקרים גרועים יותר זה יכול לגרום להתלקחות!!!
אתה צריך למצוא ממה הקצר ולסדר אם תעלה את האמפר רק צרות זה יכול לגרום@צילפינגים כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
@משהו-חדש זה יכול לשרוף לך צמת חשמל אל תעשה את זה זה יעלה לך בסוף פי 8 ובמקרים גרועים יותר זה יכול לגרום להתלקחות!!!
אתה צריך למצוא ממה הקצר ולסדר אם תעלה את האמפר רק צרות זה יכול לגרום -
@צילפינגים כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
@משהו-חדש זה יכול לשרוף לך צמת חשמל אל תעשה את זה זה יעלה לך בסוף פי 8 ובמקרים גרועים יותר זה יכול לגרום להתלקחות!!!
אתה צריך למצוא ממה הקצר ולסדר אם תעלה את האמפר רק צרות זה יכול לגרום -
מה הקשר למדחס? מה כבר יש שם חשמלי?
זה כנראה מפוח בעייתי או משהו בחוטים בדרך, או אולי הנגד משתנה של העוצמה,
זה קורה דווקא בעוצמה מקסימלית (4) או בכל צורה?
אתה בטוח שזה פיוז של מזגן ולא של וונטה של מזגן? -
מה הקשר למדחס? מה כבר יש שם חשמלי?
זה כנראה מפוח בעייתי או משהו בחוטים בדרך, או אולי הנגד משתנה של העוצמה,
זה קורה דווקא בעוצמה מקסימלית (4) או בכל צורה?
אתה בטוח שזה פיוז של מזגן ולא של וונטה של מזגן?@נייטרון-חפשי כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
מה הקשר למדחס? מה כבר יש שם חשמלי?
יש שקע חשמל למדחס
אולי של החל שמעביר אותו למצב פעולה
אגב, העוצמה הגבוהה של המזגן לא מצריכה יותר מאמץ
זה פשוט בלי לשלב אוויר חםאני הייתי מציע ל@משהו-חדש לבדוק שזה באמת פיוז של מדחס
א"כ לחפש את השקע שלו ולראות האם יש שם בעיית מגעים -
@נייטרון-חפשי כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
מה הקשר למדחס? מה כבר יש שם חשמלי?
יש שקע חשמל למדחס
אולי של החל שמעביר אותו למצב פעולה
אגב, העוצמה הגבוהה של המזגן לא מצריכה יותר מאמץ
זה פשוט בלי לשלב אוויר חםאני הייתי מציע ל@משהו-חדש לבדוק שזה באמת פיוז של מדחס
א"כ לחפש את השקע שלו ולראות האם יש שם בעיית מגעים@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אולי של החל שמעביר אותו למצב פעולה
נכון! הוא מחבר אותו למנוע אבל המדחס עצמו מכני ולכן לא הגיוני ש’הלך’ מדחס! לכל היותר דרוש תיקון קטן.
וזו גם סיבה שההסתברות לתקלה חשמלית באיזור המדחס שכמעט אין לו צריכה היא פחות מנמוכה.@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אגב, העוצמה הגבוהה של המזגן לא מצריכה יותר מאמץ
זה פשוט בלי לשלב אוויר חםיש בורר חום וקור שמשלב אוויר חם ויש עוצמה של הרוח.
-
@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אולי של החל שמעביר אותו למצב פעולה
נכון! הוא מחבר אותו למנוע אבל המדחס עצמו מכני ולכן לא הגיוני ש’הלך’ מדחס! לכל היותר דרוש תיקון קטן.
וזו גם סיבה שההסתברות לתקלה חשמלית באיזור המדחס שכמעט אין לו צריכה היא פחות מנמוכה.@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אגב, העוצמה הגבוהה של המזגן לא מצריכה יותר מאמץ
זה פשוט בלי לשלב אוויר חםיש בורר חום וקור שמשלב אוויר חם ויש עוצמה של הרוח.
@נייטרון-חפשי כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אולי של החל שמעביר אותו למצב פעולה
נכון! הוא מחבר אותו למנוע אבל המדחס עצמו מכני ולכן לא הגיוני ש’הלך’ מדחס! לכל היותר דרוש תיקון קטן.
@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אגב, העוצמה הגבוהה של המזגן לא מצריכה יותר מאמץ
זה פשוט בלי לשלב אוויר חםיש בורר חום וקור שמשלב אוויר חם ויש עוצמה של הרוח.
כמובן שלזה התכוונתי זה ממש לא דורש מדחס חדש אלא לחזק את השקע אם איזה דבק
לגבי הבורר של העוצמה של הרוח, נראה לי פחות קשור למקרה, זה לא אמור להפיל את המדחס
אגב, אשמח לדעת איך מפצלים ציטוט
-
@נייטרון-חפשי כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אולי של החל שמעביר אותו למצב פעולה
נכון! הוא מחבר אותו למנוע אבל המדחס עצמו מכני ולכן לא הגיוני ש’הלך’ מדחס! לכל היותר דרוש תיקון קטן.
@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אגב, העוצמה הגבוהה של המזגן לא מצריכה יותר מאמץ
זה פשוט בלי לשלב אוויר חםיש בורר חום וקור שמשלב אוויר חם ויש עוצמה של הרוח.
כמובן שלזה התכוונתי זה ממש לא דורש מדחס חדש אלא לחזק את השקע אם איזה דבק
לגבי הבורר של העוצמה של הרוח, נראה לי פחות קשור למקרה, זה לא אמור להפיל את המדחס
אגב, אשמח לדעת איך מפצלים ציטוט
@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
לגבי הבורר של העוצמה של הרוח, נראה לי פחות קשור למקרה, זה לא אמור להפיל את המדחס
קודם כל מה שכתבתי הוא שהתגובה שלך הייתה קצת לא קשורה כי אני דיברתי על העוצמה של הרוח, ולגבי מה שאתה אומר עכשיו יש לי להקשות עליך בתרתי חדא דמאן לחשך שזה הפיל את המדחס אולי זה רק המפוח שהפסיק לעבוד? ועוד, דדלמא חד פיוז הוא למדחס ולמפוחו? והכי נמי מסתברא אם רואים שגם המפוח מפסיק לעבוד כשהפיוז נשרף.
ככה אתה תופס בכל פעם מה שאתה רוצה לצטט
-
@נייטרון-חפשי כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אולי של החל שמעביר אותו למצב פעולה
נכון! הוא מחבר אותו למנוע אבל המדחס עצמו מכני ולכן לא הגיוני ש’הלך’ מדחס! לכל היותר דרוש תיקון קטן.
@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
אגב, העוצמה הגבוהה של המזגן לא מצריכה יותר מאמץ
זה פשוט בלי לשלב אוויר חםיש בורר חום וקור שמשלב אוויר חם ויש עוצמה של הרוח.
כמובן שלזה התכוונתי זה ממש לא דורש מדחס חדש אלא לחזק את השקע אם איזה דבק
לגבי הבורר של העוצמה של הרוח, נראה לי פחות קשור למקרה, זה לא אמור להפיל את המדחס
אגב, אשמח לדעת איך מפצלים ציטוט
-
@מוטי-56 כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
לגבי הבורר של העוצמה של הרוח, נראה לי פחות קשור למקרה, זה לא אמור להפיל את המדחס
קודם כל מה שכתבתי הוא שהתגובה שלך הייתה קצת לא קשורה כי אני דיברתי על העוצמה של הרוח, ולגבי מה שאתה אומר עכשיו יש לי להקשות עליך בתרתי חדא דמאן לחשך שזה הפיל את המדחס אולי זה רק המפוח שהפסיק לעבוד? ועוד, דדלמא חד פיוז הוא למדחס ולמפוחו? והכי נמי מסתברא אם רואים שגם המפוח מפסיק לעבוד כשהפיוז נשרף.
ככה אתה תופס בכל פעם מה שאתה רוצה לצטט
-
@משהו-חדש
יתכן וזה מתאים לך, רשמית זה עד 2007.
זה?
מתחת ההגה, פיוז מס’ 5
7.5 אמפר
A/C compressor relay, A/C-ECU, blower relay, rear window defogger relay, front-ECU, heated seat relay, heater control unit and outside inside air selection damper control motorוזה:
תא מנוע, פיוז מס’ 9
10 אמפר
A/C compressorוזה אולי הממסר (ריליי) של המפוח:
A-09X Fan control relay -
@משהו-חדש
יתכן וזה מתאים לך, רשמית זה עד 2007.
זה?
מתחת ההגה, פיוז מס’ 5
7.5 אמפר
A/C compressor relay, A/C-ECU, blower relay, rear window defogger relay, front-ECU, heated seat relay, heater control unit and outside inside air selection damper control motorוזה:
תא מנוע, פיוז מס’ 9
10 אמפר
A/C compressorוזה אולי הממסר (ריליי) של המפוח:
A-09X Fan control relay -
מיצובישי לנסר 2008 הישנה,
הפיוז נשרף בערך כל חודש, לפעמים מיד אחרי ששם חדש נשרף ואח"כ עובד לחודש, ושוב נשרף.
בבדיקה חיצונית של חשמלאי רכב לא רואה חוטים חשופים או משהו.
מישהו מכיר דבר כזה?
מצדיק החלפת מדחס? -
@לך-תדע @נייטרון-חפשי @מוטי-56
מצרף תמונות מתיבת הפיוזים, הפיוז הבעייתי הוא זה שחסר באמצע.
אודה מאד לעזרתכם.
@משהו-חדש כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
@לך-תדע @נייטרון-חפשי @מוטי-56
מצרף תמונות מתיבת הפיוזים, הפיוז הבעייתי הוא זה שחסר באמצע.
אודה מאד לעזרתכם.
בקיצור פיוז 9 בתא-מנוע.
יש לך עוד אחד מתחת להגה, וממסר A (A-09X) השחור, מה איתם? -
@משהו-חדש כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
@לך-תדע @נייטרון-חפשי @מוטי-56
מצרף תמונות מתיבת הפיוזים, הפיוז הבעייתי הוא זה שחסר באמצע.
אודה מאד לעזרתכם.
בקיצור פיוז 9 בתא-מנוע.
יש לך עוד אחד מתחת להגה, וממסר A (A-09X) השחור, מה איתם?@לך-תדע כתב בהפיוז של המדחס מזגן נשרף הרבה:
יש לך עוד אחד מתחת להגה, וממסר A (A-09X) השחור, מה איתם?
הדיוט כמוני צריך קצת יותר הסבר, הכוונה לבדוק פיוזים מתחת להגה? ומה זה ממסר ומה לעשות עם זה?
-
מיצובישי לנסר 2008 הישנה,
הפיוז נשרף בערך כל חודש, לפעמים מיד אחרי ששם חדש נשרף ואח"כ עובד לחודש, ושוב נשרף.
בבדיקה חיצונית של חשמלאי רכב לא רואה חוטים חשופים או משהו.
מישהו מכיר דבר כזה?
מצדיק החלפת מדחס? -
@משהו-חדש תודה לכל העוזרים.
למען המידע חוזר לעדכן מה היה הבעיה.
הייתה נזילת שמן ממשאבת הגה שגרמה לקצר במדחס.
הנזילה תוקנה, ומאז אין שריפת פיוזים.
וזה לאחר שחשמלאי רכב כבר פסק שהסליל במדחס הלך וצריך להחליף אותו…