דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      130 פוסטים 45 כותבים 92.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא אשכול סוכני ביטוח זולים Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט טאטל'ע

        …

        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #76

        @טאטל-ע אל תדאג בזכותך סגרתי אצלה 3 פוליסות

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ט טאטל'ע

          …

          צבי דורש ציוןצ מנותק
          צבי דורש ציוןצ מנותק
          צבי דורש ציון
          כתב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
          #77

          @טאטל-ע זה לא עובד ככה…
          יש בעיות ואתה חייב להציג אותם, אני חושב שהדברים הוצגו בצורה טובה ונכונה עד כה ולא הציגו אותה כמשהו שודאי לא כדאי
          לדעתי אתה עלול להצטרך לעשות תשובה רצינית דווקא על הפוסט האחרון שלך
          אתה יכול לכתוב “הייתי צריך להשתמש במילים יותר עדינות” וכדו’, ולהסביר שמה שכתבת לא אומר שזה ודאי לא שוה וכו’, אבל לכתוב את מה שהיה איתך? ברור שאתה חייב!
          לטעמי לפחות…

          כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
          (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

          TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

            @טאטל-ע זה לא עובד ככה…
            יש בעיות ואתה חייב להציג אותם, אני חושב שהדברים הוצגו בצורה טובה ונכונה עד כה ולא הציגו אותה כמשהו שודאי לא כדאי
            לדעתי אתה עלול להצטרך לעשות תשובה רצינית דווקא על הפוסט האחרון שלך
            אתה יכול לכתוב “הייתי צריך להשתמש במילים יותר עדינות” וכדו’, ולהסביר שמה שכתבת לא אומר שזה ודאי לא שוה וכו’, אבל לכתוב את מה שהיה איתך? ברור שאתה חייב!
            לטעמי לפחות…

            TCRVOT מנותק
            TCRVOT מנותק
            TCRVO
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #78

            @צבי-דורש-ציון כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

            @טאטל-ע זה לא עובד ככה…
            יש בעיות ואתה חייב להציג אותם, אני חושב שהדברים הוצגו בצורה טובה ונכונה עד כה ולא הציגו אותה כמשהו שודאי לא כדאי
            לדעתי אתה עלול להצטרך לעשות תשובה רצינית דווקא על הפוסט האחרון שלך
            אתה יכול לכתוב “הייתי צריך להשתמש במילים יותר עדינות” וכדו’, ולהסביר שמה שכתבת לא אומר שזה ודאי לא שוה וכו’, אבל לכתוב את מה שהיה איתך? ברור שאתה חייב!
            לטעמי לפחות…

            מסכים איתך לחלוטין בפרט שגם אני מאז סגרתי דרכה שורה של פוליסות (לי ולחברים) אבל הביקורת הייתה מאוד חשובה כדי לדעת על מה לשים דגש (לדוג’ לעקוב ולראות שבפוליסה רשום בדיוק מה שדובר)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • M מנותק
              M מנותק
              mdy
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #79

              אני כבר 3 שנים בליברה מרוצה מהשירות ומהמחיר. אבל מה מיוחד ברחלי???

              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M mdy

                אני כבר 3 שנים בליברה מרוצה מהשירות ומהמחיר. אבל מה מיוחד ברחלי???

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #80

                @mdy כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                אני כבר 3 שנים בליברה מרוצה מהשירות ומהמחיר. אבל מה מיוחד ברחלי???

                תעבור על השירשור,
                ובקיצור, אין מחיר גלובלי לכל חברה, כל סוכן זה משהו אחר, והיא סוכנת שהצליחה להשיג מחירים יותר זולים.


                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ח מנותק
                  ח מנותק
                  חושב שחושב שהוא חושב
                  כתב נערך לאחרונה על ידי חושב שחושב שהוא חושב
                  #81

                  כדאי לקרוא את הביקורות בגוגל על ליברה לפני שסוגרים איתם.
                  האתר שלהם ג"כ קצת דפוק.
                  וא"א לשכוח את הקונץ שלהם עם נהג חדש… [תכלס’, עשו קופה…]
                  אני עושה שם ביטוח ליום מידי פעם, לא יודע אם הייתי סוגר איתם ביטוח אמיתי…

                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    איש פשוט מאוד
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #82

                    מקפיץ לכבוד סוף שנה
                    סגרתי עכשיו לשנה הבאה אצל רחלי רק מקיף (יש לי כבר חובה לחצי שנה)
                    היה לי תאונה בשנה האחרונה (קיבלתי 23000 גלובלי)
                    ואני עדיין נהג חדש (לא צעיר)
                    צירפתי את אבי לפוליסה כדי להוזיל
                    פריוס פלוס 2018
                    המחיר שקיבלתי ממנה 2500 בלבד כולל הכל!
                    (הכי זול שמצאתי לפניה היה שומרה ב3630)!

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איש פשוט מאוד

                      מקפיץ לכבוד סוף שנה
                      סגרתי עכשיו לשנה הבאה אצל רחלי רק מקיף (יש לי כבר חובה לחצי שנה)
                      היה לי תאונה בשנה האחרונה (קיבלתי 23000 גלובלי)
                      ואני עדיין נהג חדש (לא צעיר)
                      צירפתי את אבי לפוליסה כדי להוזיל
                      פריוס פלוס 2018
                      המחיר שקיבלתי ממנה 2500 בלבד כולל הכל!
                      (הכי זול שמצאתי לפניה היה שומרה ב3630)!

                      א מנותק
                      א מנותק
                      א.ב.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #83

                      @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                      אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                      מוטי 56מ א ד 3 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • א א.ב.

                        @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                        אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                        מוטי 56מ מנותק
                        מוטי 56מ מנותק
                        מוטי 56
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #84

                        @א.ב. מוזר זה לא
                        יש לכל אחד ולכל רכב נתונים שונים לחלוטין
                        לכן חשוב להשוות מחירים ותנאים ולא סתם ללכת לכל סוכן שהומלץ או מוכר כזול ולסגור אתו בצורה עיוורת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א א.ב.

                          @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                          אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש פשוט מאוד
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #85

                          @א.ב. כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                          @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                          אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                          גם בהתחלה היא אמרה לי 5500, אבל בשניה שאמרתי לה שיש לי הצעה של 3500, אז היא אמרה שהיא בודקת, וחזרה אלי עם 2500

                          מיכאלbמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ח חושב שחושב שהוא חושב

                            כדאי לקרוא את הביקורות בגוגל על ליברה לפני שסוגרים איתם.
                            האתר שלהם ג"כ קצת דפוק.
                            וא"א לשכוח את הקונץ שלהם עם נהג חדש… [תכלס’, עשו קופה…]
                            אני עושה שם ביטוח ליום מידי פעם, לא יודע אם הייתי סוגר איתם ביטוח אמיתי…

                            ר מנותק
                            ר מנותק
                            רכבניק
                            כתב נערך לאחרונה על ידי רכבניק
                            #86

                            @חושב-שחושב-שהוא-חושב כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                            וא"א לשכוח את הקונץ שלהם עם נהג חדש… [תכלס’, עשו קופה…]

                            זה יותר זול מהרחבת ביטוח ליום של רוב החברות (גם במחיר וגם שזה יממה ולא עד חצות), על מה אתה כועס?

                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א איש פשוט מאוד

                              @א.ב. כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                              @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                              אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                              גם בהתחלה היא אמרה לי 5500, אבל בשניה שאמרתי לה שיש לי הצעה של 3500, אז היא אמרה שהיא בודקת, וחזרה אלי עם 2500

                              מיכאלbמ מנותק
                              מיכאלbמ מנותק
                              מיכאלb
                              מורה נהיגה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מיכאלb
                              #87

                              @איש-פשוט-מאוד כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                              גם בהתחלה היא אמרה לי 5500, אבל בשניה שאמרתי לה שיש לי הצעה של 3500, אז היא אמרה שהיא בודקת, וחזרה אלי עם 2500

                              השוואת מחירים ומיקוח, זה שם המשחק בכל התחומים

                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ר רכבניק

                                @חושב-שחושב-שהוא-חושב כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                וא"א לשכוח את הקונץ שלהם עם נהג חדש… [תכלס’, עשו קופה…]

                                זה יותר זול מהרחבת ביטוח ליום של רוב החברות (גם במחיר וגם שזה יממה ולא עד חצות), על מה אתה כועס?

                                טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #88

                                @רכבניק אני צירפתי נהג עם שנה רישיון לשבוע ב35 שח
                                וכשרציתי להוסיף עוד נהג עם פחות משנה, זה היה אוטומטית בחינם לכל השבוע
                                (אבל שניהם מעל 24)

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)
                                נחייה ולא…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מיכאלbמ מיכאלb

                                  @איש-פשוט-מאוד כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                  גם בהתחלה היא אמרה לי 5500, אבל בשניה שאמרתי לה שיש לי הצעה של 3500, אז היא אמרה שהיא בודקת, וחזרה אלי עם 2500

                                  השוואת מחירים ומיקוח, זה שם המשחק בכל התחומים

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #89

                                  @מיכאלb כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                  מישהו שכותב הרבה על כלכלה)

                                  מישהו שכותב המון על המון נושאים, שהמשותף לכולם הוא קידום מכירות של האתר שלו וכל מה שהוא משווק שם. [ובכתבה הזו גופא הוא מצהיר על עצמו במפורש שהוא משקר במצח נחושה בשביל בצע כסף].
                                  חוץ מזה אין שום חידוש ב"כתבה" הזו. השוואת מחירים בסיסית שכל אחד אמור להבין לבד שצריך לעשות.

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  מיכאלbמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • EBAE EBA

                                    @מיכאלb כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                    מישהו שכותב הרבה על כלכלה)

                                    מישהו שכותב המון על המון נושאים, שהמשותף לכולם הוא קידום מכירות של האתר שלו וכל מה שהוא משווק שם. [ובכתבה הזו גופא הוא מצהיר על עצמו במפורש שהוא משקר במצח נחושה בשביל בצע כסף].
                                    חוץ מזה אין שום חידוש ב"כתבה" הזו. השוואת מחירים בסיסית שכל אחד אמור להבין לבד שצריך לעשות.

                                    מיכאלbמ מנותק
                                    מיכאלbמ מנותק
                                    מיכאלb
                                    מורה נהיגה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מיכאלb
                                    #90

                                    @EBA וואלה צודק,
                                    נראה לי שאמחק את הקישור

                                    חוץ מזה אין שום חידוש ב"כתבה" הזו. השוואת מחירים בסיסית שכל אחד אמור להבין לבד שצריך לעשות.

                                    הלוואי וכל אחד היה מבין את זה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • מושמ מנותק
                                      מושמ מנותק
                                      מוש
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #91

                                      האם מישהו יכול לסכם
                                      אם איזה שאלות ובקשות לבוא לביטוחים.
                                      על מה להתעקש ועל מה לא.

                                      יש כמובן את חובה
                                      אבל אחרי זה יש את צד ג’
                                      שמשות.
                                      מראות.
                                      גרירה
                                      השתתפות עצמית

                                      אני חושב שזה יותר יעיל לבוא עם מה אנחנו רוצים.
                                      ועל זה לעשות הצעות.

                                      אני גם צריך לחדש את הביטוח
                                      בסוף החודש.
                                      והייתי רוצה להגיע למקסימום במינימום.

                                      תודה רבה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א א.ב.

                                        @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                                        אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דובאי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #92

                                        @א.ב.
                                        אפשר לקבל את הפרטים של הסוכנת שלך?

                                        טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דובאי

                                          @א.ב.
                                          אפשר לקבל את הפרטים של הסוכנת שלך?

                                          טרנטעט מנותק
                                          טרנטעט מנותק
                                          טרנטע
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #93

                                          @דובאי שם וטלפון: גיטי וויס, טלפון 02-6510363 וגם 053-3101073

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • שישש מנותק
                                            שישש מנותק
                                            שיש
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #94

                                            עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                                            אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                                            יוניי טרנטעט משה אייזנבאךמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                            0
                                            • שישש שיש

                                              עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                                              אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                                              יוניי מנותק
                                              יוניי מנותק
                                              יוני
                                              מגיה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #95

                                              @שיש כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                              עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם

                                              אכן

                                              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              62

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום