דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      130 פוסטים 45 כותבים 92.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא אשכול סוכני ביטוח זולים Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ח מנותק
        ח מנותק
        חושב שחושב שהוא חושב
        כתב נערך לאחרונה על ידי חושב שחושב שהוא חושב
        #81

        כדאי לקרוא את הביקורות בגוגל על ליברה לפני שסוגרים איתם.
        האתר שלהם ג"כ קצת דפוק.
        וא"א לשכוח את הקונץ שלהם עם נהג חדש… [תכלס’, עשו קופה…]
        אני עושה שם ביטוח ליום מידי פעם, לא יודע אם הייתי סוגר איתם ביטוח אמיתי…

        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          איש פשוט מאוד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #82

          מקפיץ לכבוד סוף שנה
          סגרתי עכשיו לשנה הבאה אצל רחלי רק מקיף (יש לי כבר חובה לחצי שנה)
          היה לי תאונה בשנה האחרונה (קיבלתי 23000 גלובלי)
          ואני עדיין נהג חדש (לא צעיר)
          צירפתי את אבי לפוליסה כדי להוזיל
          פריוס פלוס 2018
          המחיר שקיבלתי ממנה 2500 בלבד כולל הכל!
          (הכי זול שמצאתי לפניה היה שומרה ב3630)!

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א איש פשוט מאוד

            מקפיץ לכבוד סוף שנה
            סגרתי עכשיו לשנה הבאה אצל רחלי רק מקיף (יש לי כבר חובה לחצי שנה)
            היה לי תאונה בשנה האחרונה (קיבלתי 23000 גלובלי)
            ואני עדיין נהג חדש (לא צעיר)
            צירפתי את אבי לפוליסה כדי להוזיל
            פריוס פלוס 2018
            המחיר שקיבלתי ממנה 2500 בלבד כולל הכל!
            (הכי זול שמצאתי לפניה היה שומרה ב3630)!

            א מנותק
            א מנותק
            א.ב.
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #83

            @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
            אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

            מוטי 56מ א ד 3 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • א א.ב.

              @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
              אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #84

              @א.ב. מוזר זה לא
              יש לכל אחד ולכל רכב נתונים שונים לחלוטין
              לכן חשוב להשוות מחירים ותנאים ולא סתם ללכת לכל סוכן שהומלץ או מוכר כזול ולסגור אתו בצורה עיוורת

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • א א.ב.

                @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                א מנותק
                א מנותק
                איש פשוט מאוד
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #85

                @א.ב. כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                גם בהתחלה היא אמרה לי 5500, אבל בשניה שאמרתי לה שיש לי הצעה של 3500, אז היא אמרה שהיא בודקת, וחזרה אלי עם 2500

                מיכאלbמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ח חושב שחושב שהוא חושב

                  כדאי לקרוא את הביקורות בגוגל על ליברה לפני שסוגרים איתם.
                  האתר שלהם ג"כ קצת דפוק.
                  וא"א לשכוח את הקונץ שלהם עם נהג חדש… [תכלס’, עשו קופה…]
                  אני עושה שם ביטוח ליום מידי פעם, לא יודע אם הייתי סוגר איתם ביטוח אמיתי…

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  רכבניק
                  כתב נערך לאחרונה על ידי רכבניק
                  #86

                  @חושב-שחושב-שהוא-חושב כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                  וא"א לשכוח את הקונץ שלהם עם נהג חדש… [תכלס’, עשו קופה…]

                  זה יותר זול מהרחבת ביטוח ליום של רוב החברות (גם במחיר וגם שזה יממה ולא עד חצות), על מה אתה כועס?

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איש פשוט מאוד

                    @א.ב. כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                    @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                    אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                    גם בהתחלה היא אמרה לי 5500, אבל בשניה שאמרתי לה שיש לי הצעה של 3500, אז היא אמרה שהיא בודקת, וחזרה אלי עם 2500

                    מיכאלbמ מנותק
                    מיכאלbמ מנותק
                    מיכאלb
                    מורה נהיגה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מיכאלb
                    #87

                    @איש-פשוט-מאוד כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                    גם בהתחלה היא אמרה לי 5500, אבל בשניה שאמרתי לה שיש לי הצעה של 3500, אז היא אמרה שהיא בודקת, וחזרה אלי עם 2500

                    השוואת מחירים ומיקוח, זה שם המשחק בכל התחומים

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ר רכבניק

                      @חושב-שחושב-שהוא-חושב כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                      וא"א לשכוח את הקונץ שלהם עם נהג חדש… [תכלס’, עשו קופה…]

                      זה יותר זול מהרחבת ביטוח ליום של רוב החברות (גם במחיר וגם שזה יממה ולא עד חצות), על מה אתה כועס?

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #88

                      @רכבניק אני צירפתי נהג עם שנה רישיון לשבוע ב35 שח
                      וכשרציתי להוסיף עוד נהג עם פחות משנה, זה היה אוטומטית בחינם לכל השבוע
                      (אבל שניהם מעל 24)

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)
                      נחייה ולא…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מיכאלbמ מיכאלb

                        @איש-פשוט-מאוד כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                        גם בהתחלה היא אמרה לי 5500, אבל בשניה שאמרתי לה שיש לי הצעה של 3500, אז היא אמרה שהיא בודקת, וחזרה אלי עם 2500

                        השוואת מחירים ומיקוח, זה שם המשחק בכל התחומים

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #89

                        @מיכאלb כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                        מישהו שכותב הרבה על כלכלה)

                        מישהו שכותב המון על המון נושאים, שהמשותף לכולם הוא קידום מכירות של האתר שלו וכל מה שהוא משווק שם. [ובכתבה הזו גופא הוא מצהיר על עצמו במפורש שהוא משקר במצח נחושה בשביל בצע כסף].
                        חוץ מזה אין שום חידוש ב"כתבה" הזו. השוואת מחירים בסיסית שכל אחד אמור להבין לבד שצריך לעשות.

                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                        050-4133851
                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                        מיכאלbמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • EBAE EBA

                          @מיכאלb כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                          מישהו שכותב הרבה על כלכלה)

                          מישהו שכותב המון על המון נושאים, שהמשותף לכולם הוא קידום מכירות של האתר שלו וכל מה שהוא משווק שם. [ובכתבה הזו גופא הוא מצהיר על עצמו במפורש שהוא משקר במצח נחושה בשביל בצע כסף].
                          חוץ מזה אין שום חידוש ב"כתבה" הזו. השוואת מחירים בסיסית שכל אחד אמור להבין לבד שצריך לעשות.

                          מיכאלbמ מנותק
                          מיכאלbמ מנותק
                          מיכאלb
                          מורה נהיגה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מיכאלb
                          #90

                          @EBA וואלה צודק,
                          נראה לי שאמחק את הקישור

                          חוץ מזה אין שום חידוש ב"כתבה" הזו. השוואת מחירים בסיסית שכל אחד אמור להבין לבד שצריך לעשות.

                          הלוואי וכל אחד היה מבין את זה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • מושמ מנותק
                            מושמ מנותק
                            מוש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #91

                            האם מישהו יכול לסכם
                            אם איזה שאלות ובקשות לבוא לביטוחים.
                            על מה להתעקש ועל מה לא.

                            יש כמובן את חובה
                            אבל אחרי זה יש את צד ג’
                            שמשות.
                            מראות.
                            גרירה
                            השתתפות עצמית

                            אני חושב שזה יותר יעיל לבוא עם מה אנחנו רוצים.
                            ועל זה לעשות הצעות.

                            אני גם צריך לחדש את הביטוח
                            בסוף החודש.
                            והייתי רוצה להגיע למקסימום במינימום.

                            תודה רבה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א א.ב.

                              @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
                              אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דובאי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #92

                              @א.ב.
                              אפשר לקבל את הפרטים של הסוכנת שלך?

                              טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דובאי

                                @א.ב.
                                אפשר לקבל את הפרטים של הסוכנת שלך?

                                טרנטעט מנותק
                                טרנטעט מנותק
                                טרנטע
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #93

                                @דובאי שם וטלפון: גיטי וויס, טלפון 02-6510363 וגם 053-3101073

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שישש מנותק
                                  שישש מנותק
                                  שיש
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #94

                                  עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                                  אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                                  יוניי טרנטעט משה אייזנבאךמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שישש שיש

                                    עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                                    אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                                    יוניי מנותק
                                    יוניי מנותק
                                    יוני
                                    מגיה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #95

                                    @שיש כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                    עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם

                                    אכן

                                    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                    גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שישש שיש

                                      עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                                      אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                                      טרנטעט מנותק
                                      טרנטעט מנותק
                                      טרנטע
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #96

                                      @שיש אני עכשיו הפעלתי ביטוח פנסים והיו בסדר גמור (כולל רחלי שעזרה לי)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שישש שיש

                                        עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                                        אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                                        משה אייזנבאךמ מחובר
                                        משה אייזנבאךמ מחובר
                                        משה אייזנבאך
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #97

                                        @שיש מה זה אומר 7 עניים
                                        לבדוק שמה
                                        אני מתקשר ואז ?
                                        לא כ"כ הבנתי

                                        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                                          @שיש מה זה אומר 7 עניים
                                          לבדוק שמה
                                          אני מתקשר ואז ?
                                          לא כ"כ הבנתי

                                          חובק עולםח מחובר
                                          חובק עולםח מחובר
                                          חובק עולם
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #98

                                          @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
                                          קיצר לקרא הכול.

                                          משה אייזנבאךמ טרנטעט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          4
                                          • חובק עולםח חובק עולם

                                            @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
                                            קיצר לקרא הכול.

                                            משה אייזנבאךמ מחובר
                                            משה אייזנבאךמ מחובר
                                            משה אייזנבאך
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #99

                                            @חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

                                            חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • חובק עולםח חובק עולם

                                              @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
                                              קיצר לקרא הכול.

                                              טרנטעט מנותק
                                              טרנטעט מנותק
                                              טרנטע
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                                              #100

                                              @חובק-עולם גם לי כתוב, אבל לא חשבתי להתקשר, כי אם אני לא טועה הנוסח הוא שהמחיר מבוסס על הק"מ משוער אך הוא לא מחייב, אני טועה ?!
                                              4d1910d3-6bd8-479d-8cd3-011d3d0079fa-image.png

                                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              59

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום