דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. שרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים)

      שרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      אלי אקספרסאליאקספרסדיוניםבעיות משלוחמכס
      176 פוסטים 39 כותבים 132.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס ראובן שבתי
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ק מנותק
        ק מנותק
        קינג קומפיוטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #70

        כרטיס ללא עמלת המרה
        מחייב לפתוח חשבון בבנק וואן זירו
        https://www.onezerobank.com/special/5587
        ויש גם קאשבק
        https://onezero.topcash.co.il/all-stores

        simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ק קינג קומפיוטר

          כרטיס ללא עמלת המרה
          מחייב לפתוח חשבון בבנק וואן זירו
          https://www.onezerobank.com/special/5587
          ויש גם קאשבק
          https://onezero.topcash.co.il/all-stores

          simonS מנותק
          simonS מנותק
          simon
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
          #71

          @קינג-קומפיוטר כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

          כרטיס ללא עמלת המרה
          מחייב לפתוח חשבון בבנק וואן זירו
          https://www.onezerobank.com/special/5587
          ויש גם קאשבק
          https://onezero.topcash.co.il/all-stores

          מה זה הבנק הזה?
          התשלום החודשי על החשבון גבוה יותר משאר הבנקים.

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • simonS simon

            @קינג-קומפיוטר כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

            כרטיס ללא עמלת המרה
            מחייב לפתוח חשבון בבנק וואן זירו
            https://www.onezerobank.com/special/5587
            ויש גם קאשבק
            https://onezero.topcash.co.il/all-stores

            מה זה הבנק הזה?
            התשלום החודשי על החשבון גבוה יותר משאר הבנקים.

            ק מנותק
            ק מנותק
            קינג קומפיוטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #72

            @simon זה בנק דיגיטלי יוזמה של בנק ישראל
            הרעיון שאתה משלם סכום קבוע חודשי ולא עמלה על כל פעולה
            למי שיש חשבון פעיל עם הרבה העברות וכו’ זה יכול להיות משתלם
            נראה לי גם שמי שמעביר לשם משכורת קבועה מקבל פטור גם מהתשלום החודשי
            https://www.onezerobank.com/lp/founderplus_financa/
            https://www.geektime.co.il/one-zero-tries-a-new-way/

            אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ק קינג קומפיוטר

              @simon זה בנק דיגיטלי יוזמה של בנק ישראל
              הרעיון שאתה משלם סכום קבוע חודשי ולא עמלה על כל פעולה
              למי שיש חשבון פעיל עם הרבה העברות וכו’ זה יכול להיות משתלם
              נראה לי גם שמי שמעביר לשם משכורת קבועה מקבל פטור גם מהתשלום החודשי
              https://www.onezerobank.com/lp/founderplus_financa/
              https://www.geektime.co.il/one-zero-tries-a-new-way/

              אושר מתקרבא מנותק
              אושר מתקרבא מנותק
              אושר מתקרב
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #73

              @קינג-קומפיוטר כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

              הרעיון שאתה משלם סכום קבוע חודשי ולא עמלה על כל פעולה
              למי שיש חשבון פעיל עם הרבה העברות וכו’ זה יכול להיות משתלם

              אם כבר בנק דיגיטלי אז פפר
              בלי עמלות עו’'ש בכלל, לכל החיים, מותנה בדופק בלבד
              הבעיה שזה רק באפליקציה, אפילו לא אתר

              אבל זה כבר סוטה מייעודו המקורי של השרשור…


              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                @קינג-קומפיוטר כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                הרעיון שאתה משלם סכום קבוע חודשי ולא עמלה על כל פעולה
                למי שיש חשבון פעיל עם הרבה העברות וכו’ זה יכול להיות משתלם

                אם כבר בנק דיגיטלי אז פפר
                בלי עמלות עו’'ש בכלל, לכל החיים, מותנה בדופק בלבד
                הבעיה שזה רק באפליקציה, אפילו לא אתר

                אבל זה כבר סוטה מייעודו המקורי של השרשור…

                Y מנותק
                Y מנותק
                YOLEVI
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #74

                @אושר-מתקרב כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                מותנה בדופק בלבד

                ?

                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                3276568@gmail.com
                0583276568

                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y YOLEVI

                  @אושר-מתקרב כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                  מותנה בדופק בלבד

                  ?

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דורש טוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #75

                  @YOLEVI לאפוקי מהביטוח לאומי של ארה"ב…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #76

                    מעדכן את חובבי אסיפת המטבעות, שכרגע באלי יש מטבעות מוגברים בכל יום, בסכומים גדולים מאד, ואפילו אם פספת יום לא איבדת את הרצף.
                    בהצלחה.


                    ''חכם לב, יקח מצוות!''
                    🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • KlonimoosK Klonimoos

                      מעדכן את חובבי אסיפת המטבעות, שכרגע באלי יש מטבעות מוגברים בכל יום, בסכומים גדולים מאד, ואפילו אם פספת יום לא איבדת את הרצף.
                      בהצלחה.

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                      #77

                      @Klonimoos תודה! יש דרך נוחה לאסוף אותם במחשב, כמו פעם? או אולי מעשות סימניה בצורה כלשהי בדפדפן שתכניס אותי לאתר הזה ישר בצורת טאבלט או משהו?
                      כי לא עוזר סתם לעשות סימניה לכתובת https://m.aliexpress.com/p/coin-index/index.html?_immersiveMode=true&from=pc302 זה קופץ חזרה לכתובת הרגילה ששולחת אותך להוריד אפליקציה.

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      מיכאלושמ KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • EBAE EBA

                        @Klonimoos תודה! יש דרך נוחה לאסוף אותם במחשב, כמו פעם? או אולי מעשות סימניה בצורה כלשהי בדפדפן שתכניס אותי לאתר הזה ישר בצורת טאבלט או משהו?
                        כי לא עוזר סתם לעשות סימניה לכתובת https://m.aliexpress.com/p/coin-index/index.html?_immersiveMode=true&from=pc302 זה קופץ חזרה לכתובת הרגילה ששולחת אותך להוריד אפליקציה.

                        מיכאלושמ מנותק
                        מיכאלושמ מנותק
                        מיכאלוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #78

                        @EBA
                        מקש ימני בדיקה או F12 מצב מובייל וריענון

                        1b7d63c7-9ce9-4d6a-9d1d-a208919f01a9-image.png

                        לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                        דני מערכותד יחצ המקצועןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • מיכאלושמ מיכאלוש

                          @EBA
                          מקש ימני בדיקה או F12 מצב מובייל וריענון

                          1b7d63c7-9ce9-4d6a-9d1d-a208919f01a9-image.png

                          דני מערכותד מנותק
                          דני מערכותד מנותק
                          דני מערכות
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #79

                          @מיכאלוש את זה הוא יודע הוא שאל אם יש אפשרות לעשות את זה קבוע על סימנייה ולא כל פעם לשנות את זה וגם יש עוד משהו מעצבן שזה תמיד הופך את כל האתר לאנגלית

                          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                          https://did.li/MxyOf

                          מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מיכאלושמ מיכאלוש

                            @EBA
                            מקש ימני בדיקה או F12 מצב מובייל וריענון

                            1b7d63c7-9ce9-4d6a-9d1d-a208919f01a9-image.png

                            יחצ המקצועןי מנותק
                            יחצ המקצועןי מנותק
                            יחצ המקצוען
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #80

                            @מיכאלוש
                            איך בדיוק אני מגיע לזה ?

                            מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                              @מיכאלוש
                              איך בדיוק אני מגיע לזה ?

                              מיכאלושמ מנותק
                              מיכאלושמ מנותק
                              מיכאלוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכאלוש
                              #81

                              @יחצ-המקצוען כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                              @מיכאלוש
                              איך בדיוק אני מגיע לזה ?

                              מקש ימני. בדיקה. או F12 > מצב מובייל 290954ef-e4c0-4b22-8488-3c69599c065a-image.png וריענון

                              לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EBAE EBA

                                @Klonimoos תודה! יש דרך נוחה לאסוף אותם במחשב, כמו פעם? או אולי מעשות סימניה בצורה כלשהי בדפדפן שתכניס אותי לאתר הזה ישר בצורת טאבלט או משהו?
                                כי לא עוזר סתם לעשות סימניה לכתובת https://m.aliexpress.com/p/coin-index/index.html?_immersiveMode=true&from=pc302 זה קופץ חזרה לכתובת הרגילה ששולחת אותך להוריד אפליקציה.

                                KlonimoosK מנותק
                                KlonimoosK מנותק
                                Klonimoos
                                מייבין סיירת פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #82

                                @EBA כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                                @Klonimoos תודה! יש דרך נוחה לאסוף אותם במחשב, כמו פעם? או אולי מעשות סימניה בצורה כלשהי בדפדפן שתכניס אותי לאתר הזה ישר בצורת טאבלט או משהו?

                                בכיף, עדיין לא מצאתי פיתרון להנ’'ל, אבל אם הכרטיסייה תמיד פתוחה נראה לי שכן נשאר כך.


                                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • דני מערכותד דני מערכות

                                  @מיכאלוש את זה הוא יודע הוא שאל אם יש אפשרות לעשות את זה קבוע על סימנייה ולא כל פעם לשנות את זה וגם יש עוד משהו מעצבן שזה תמיד הופך את כל האתר לאנגלית

                                  מאירמ מנותק
                                  מאירמ מנותק
                                  מאיר
                                  מנהל ראשי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #83

                                  @דני-מערכות כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                                  וגם יש עוד משהו מעצבן שזה תמיד הופך את כל האתר לאנגלית

                                  אלי אקספרס תמיד באנגלית “בפלאפון”

                                  ליצירת קשר לחץ כאן

                                  דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מאירמ מאיר

                                    @דני-מערכות כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                                    וגם יש עוד משהו מעצבן שזה תמיד הופך את כל האתר לאנגלית

                                    אלי אקספרס תמיד באנגלית “בפלאפון”

                                    דני מערכותד מנותק
                                    דני מערכותד מנותק
                                    דני מערכות
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #84

                                    @מאיר כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                                    אלי אקספרס תמיד באנגלית “בפלאפון”

                                    הבעיה שגם כשמחזירים למחשב זה נשאר אנגלית וצריך להחליף חזרה

                                    ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                    לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                    https://did.li/MxyOf

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ס סמטוחה בפלאגים

                                      @פתוח-לשמוע ייתקע, למה איך יגיע, על טיל?

                                      פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמוע
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #85

                                      @סמטוחה-בפלאגים כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                                      ייתקע, למה איך יגיע, על טיל?

                                      הנמלים עדיין פתוחים
                                      עדיין יש אפשרות להזמין ולא כתוב אין אפשרות לשלוח לאיזורך

                                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                      הם אלו שיודעים לשאול
                                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                      ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                        @סמטוחה-בפלאגים כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                                        ייתקע, למה איך יגיע, על טיל?

                                        הנמלים עדיין פתוחים
                                        עדיין יש אפשרות להזמין ולא כתוב אין אפשרות לשלוח לאיזורך

                                        ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סמטוחה בפלאגים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #86

                                        @פתוח-לשמוע כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס:

                                        הנמלים עדיין פתוחים

                                        חח באמת נראה לך שמשהו מאליאקספרס מגיע בדואר ימי?? זה חודשיים הפלגה.

                                        עדיין יש אפשרות להזמין ולא כתוב אין אפשרות לשלוח לאיזורך

                                        או שהם לא מעודכנים, או שהם חושבים שזה משהו זמני, ומקסימום יתעכב קצת.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתי
                                          ניהול טכני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                          #87

                                          השאלה מה קורה עם מה שכבר נשלח
                                          יש לי 20 מוצרים שנמצאים בארץ שהגיעו מאלי
                                          לכולם הזמן המשוער למשלוח היה היום
                                          אני יקבל על כולם קופון הנחה או שייקחו את המלחמה כתירוץ
                                          (אגב מקבלים קופון אחרי שעובר זמן משוער למשלוח או רק אחרי 45 יום?)

                                          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                          אבי יםא ס 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                            השאלה מה קורה עם מה שכבר נשלח
                                            יש לי 20 מוצרים שנמצאים בארץ שהגיעו מאלי
                                            לכולם הזמן המשוער למשלוח היה היום
                                            אני יקבל על כולם קופון הנחה או שייקחו את המלחמה כתירוץ
                                            (אגב מקבלים קופון אחרי שעובר זמן משוער למשלוח או רק אחרי 45 יום?)

                                            אבי יםא מחובר
                                            אבי יםא מחובר
                                            אבי ים
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #88

                                            @ראובן-שבתי אם זה צ’יטה אז הם סגורים בעקבות המצב
                                            יש לי שם חבילה והם שלחו לי הודעה שהם סגורים עד להודעה חדשה
                                            כך שיש שישלח לך הודעה שהחבילה נמצאת (ולא תוכל לאסוף) שמבחינת אלי אקספרס זה בעיה שלך
                                            לגבי ההחזר
                                            החזר כספי מלא זה רק לאחר 45 יום

                                            ראובן שבתיר Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            2
                                            • אבי יםא אבי ים

                                              @ראובן-שבתי אם זה צ’יטה אז הם סגורים בעקבות המצב
                                              יש לי שם חבילה והם שלחו לי הודעה שהם סגורים עד להודעה חדשה
                                              כך שיש שישלח לך הודעה שהחבילה נמצאת (ולא תוכל לאסוף) שמבחינת אלי אקספרס זה בעיה שלך
                                              לגבי ההחזר
                                              החזר כספי מלא זה רק לאחר 45 יום

                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתי
                                              ניהול טכני
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #89

                                              @אבי-ים לא מדבר על החזר מלא אלא על קופון 4 שקל
                                              המשלוח שלי בHDF הלוואי וזה היה בצ’יטה, זה היה מגיע אלי מזמן,
                                              HDF ממש איטיים זה כבר מעל שבוע אצלם

                                              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9

                                              54

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום