דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. רכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?

      רכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      26 פוסטים 11 כותבים 983 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • M מנותק
        M מנותק
        MNM
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי MNM
        #1

        למי ששם לב, ברוב הרכבים החדשים החשמליים, וגם בחלק מההיברידיים, הרכב כבר לא מגיע עם גלגל חילופי.
        האם בעידן 2025 זו עדיין בעיה לנסוע ללא גלגל חליפי, או שמקסימום נקרא לידידים?
        מה החברים חושבים על זה?

        ג מיכאלושמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • M MNM

          למי ששם לב, ברוב הרכבים החדשים החשמליים, וגם בחלק מההיברידיים, הרכב כבר לא מגיע עם גלגל חילופי.
          האם בעידן 2025 זו עדיין בעיה לנסוע ללא גלגל חליפי, או שמקסימום נקרא לידידים?
          מה החברים חושבים על זה?

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר מגיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
          #2

          @MNM כל עוד לא תקרע צמיג, אין יותר מדי שימוש בימינו לגלגל חלופי, כמובן שזה כיף להיות רגוע למקרה של “אם וכאשר…”
          בורג סיליקון נכנס לגלגל בקלות כשהוא עוד יושב על הרכב, לא צריך כלום חוץ ממברג קטן ובורג.
          אומר את זה מי שנוסע כמה שנים ברכב ללא גלגל חלופי…


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            כמו שאמר @גיל כל הבעיה היא רק כאשר נקרע צמיג או חור ממש גדול או חור בצד של הגלגל
            לדעתי זה דבר חשוב

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יוניי יוני

              כמו שאמר @גיל כל הבעיה היא רק כאשר נקרע צמיג או חור ממש גדול או חור בצד של הגלגל
              לדעתי זה דבר חשוב

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יוני צודק, פיספסתי את העניין של חור בדופן. חור גדול מ-6-7 מ"מ (שעד אז ניתן לתיקון עם בורג סיליקון גדול) שווה בעיניי לקריעת הצמיג שכן גם פנצ’ר מאכער לא יתקן את זה. ובחור של 9 מ"מ זה כי מישהו ירה לך בגלגל…😉


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ג גיל

                @יוני צודק, פיספסתי את העניין של חור בדופן. חור גדול מ-6-7 מ"מ (שעד אז ניתן לתיקון עם בורג סיליקון גדול) שווה בעיניי לקריעת הצמיג שכן גם פנצ’ר מאכער לא יתקן את זה. ובחור של 9 מ"מ זה כי מישהו ירה לך בגלגל…😉

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5
                פוסט זה נמחק!
                EBAE ג יוניי 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • KlonimoosK Klonimoos

                  פוסט זה נמחק!

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @Klonimoos כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                  @EBA מאשר?

                  לא!!

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    פוסט זה נמחק!

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                    #7

                    @Klonimoos כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                    @גיל כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                    @יוני צודק, פיספסתי את העניין של חור בדופן

                    גם חור בדופן אפשר עם בורג סיליקון, אבל זה זה לא בטיחותי, ולא מחזיק הרבה, בתוך העיר ונסיעות קצרות זה יכול לעזור להדרדר עד איפשהו…
                    @EBA מאשר?

                    במחכ"ת חברי הטוב והיקר @Klonimoos , שבכל רחבי הפורום דבריו מחכימים מאוד, אבל הפתרון הזה הוא פחות מדוייק… ומשום אהבת הבריות והעזרה להם - אמר כן.
                    זה לא “סתם לא בטיחותי”, לבורג אין בכלל איך להיאחז שם, וסביר להניח שהוא יעוף פנימה או החוצה אחרי מטרים בודדים של נסיעה מעל 10 קמ"ש.


                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • M MNM

                      למי ששם לב, ברוב הרכבים החדשים החשמליים, וגם בחלק מההיברידיים, הרכב כבר לא מגיע עם גלגל חילופי.
                      האם בעידן 2025 זו עדיין בעיה לנסוע ללא גלגל חליפי, או שמקסימום נקרא לידידים?
                      מה החברים חושבים על זה?

                      מיכאלושמ מנותק
                      מיכאלושמ מנותק
                      מיכאלוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @MNM
                      כמדומני שרכב שהגיע מהיצרן עם גלגל חילופי מבחינה חוקית הוא חייב להיות ברכב
                      וברכב שהגיע מהיצרן ללא גלגל חילופי זה חייב להיות מצויין ברשיון ורכב חייבים לשאת ברכב ערכה לתיקון פנצ’ר
                      אני צודק ? @גיל

                      לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                      M ג מוטי 56מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מיכאלושמ מיכאלוש

                        @MNM
                        כמדומני שרכב שהגיע מהיצרן עם גלגל חילופי מבחינה חוקית הוא חייב להיות ברכב
                        וברכב שהגיע מהיצרן ללא גלגל חילופי זה חייב להיות מצויין ברשיון ורכב חייבים לשאת ברכב ערכה לתיקון פנצ’ר
                        אני צודק ? @גיל

                        M מנותק
                        M מנותק
                        MNM
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מיכאלוש
                        הרכב מגיע עם ערכה לתיקון פנצ’ר.
                        אבל הוא מגיע מהיצרן ללא גלגל חלופי.
                        זה כבר הפך לטרנד שיצרני הרכב מאמצים לאחרונה.
                        ואם אתה ממש רוצה הם מוכרים גלגל חלופי באזור 1400 ש"ח כולל ערכה.

                        פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • M MNM

                          @מיכאלוש
                          הרכב מגיע עם ערכה לתיקון פנצ’ר.
                          אבל הוא מגיע מהיצרן ללא גלגל חלופי.
                          זה כבר הפך לטרנד שיצרני הרכב מאמצים לאחרונה.
                          ואם אתה ממש רוצה הם מוכרים גלגל חלופי באזור 1400 ש"ח כולל ערכה.

                          פתוח לשמועפ מנותק
                          פתוח לשמועפ מנותק
                          פתוח לשמוע
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @MNM כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                          זה כבר הפך לטרנד שיצרני הרכב מאמצים לאחרונה.

                          מה יותר זול?
                          קומפרסור וחומר או גלגל פלוס ג’ק?
                          הם מנסים לחסוך על חשבון התקיעה שתקרה מתי שהוא
                          בשבוע האחרון ראיתי 3 רכבים עם קרע בצמיג שבמהלך היום עוד אפשר לקחת מונית לפנצ’ריה
                          אבל היה אחד בשבע בערב שהשתפשף במדרכה ולקחו לו לחילוץ 1350 ש"ח
                          ב"ה אצלי זה לא קרה אבל אם אתה יוצא מחוץ לעיר ובמיוחד בערב הייתי ממליץ לקחת גלגל [אם יש מצוי בעיקר ברכבים עם גז]

                          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                          הם אלו שיודעים לשאול
                          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                            @MNM כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                            זה כבר הפך לטרנד שיצרני הרכב מאמצים לאחרונה.

                            מה יותר זול?
                            קומפרסור וחומר או גלגל פלוס ג’ק?
                            הם מנסים לחסוך על חשבון התקיעה שתקרה מתי שהוא
                            בשבוע האחרון ראיתי 3 רכבים עם קרע בצמיג שבמהלך היום עוד אפשר לקחת מונית לפנצ’ריה
                            אבל היה אחד בשבע בערב שהשתפשף במדרכה ולקחו לו לחילוץ 1350 ש"ח
                            ב"ה אצלי זה לא קרה אבל אם אתה יוצא מחוץ לעיר ובמיוחד בערב הייתי ממליץ לקחת גלגל [אם יש מצוי בעיקר ברכבים עם גז]

                            M מנותק
                            M מנותק
                            MNM
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @פתוח-לשמוע כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                            אבל היה אחד בשבע בערב שהשתפשף במדרכה ולקחו לו לחילוץ 1350 ש"ח
                            ב"ה אצלי זה לא קרה אבל אם אתה יוצא מחוץ לעיר ובמיוחד בערב הייתי ממליץ לקחת גלגל [אם יש מצוי בעיקר ברכבים עם גז]

                            זה נכון,
                            אבל אם יש לך רכב חדש, אז יש לך ביטוח מקיף, ויש לך חילוץ חינם.

                            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • M MNM

                              @פתוח-לשמוע כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                              אבל היה אחד בשבע בערב שהשתפשף במדרכה ולקחו לו לחילוץ 1350 ש"ח
                              ב"ה אצלי זה לא קרה אבל אם אתה יוצא מחוץ לעיר ובמיוחד בערב הייתי ממליץ לקחת גלגל [אם יש מצוי בעיקר ברכבים עם גז]

                              זה נכון,
                              אבל אם יש לך רכב חדש, אז יש לך ביטוח מקיף, ויש לך חילוץ חינם.

                              פתוח לשמועפ מנותק
                              פתוח לשמועפ מנותק
                              פתוח לשמוע
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @MNM כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                              אבל אם יש לך רכב חדש, אז יש לך ביטוח מקיף, ויש לך חילוץ חינם.

                              עד 5 שעות…

                              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                              הם אלו שיודעים לשאול
                              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • KlonimoosK Klonimoos

                                פוסט זה נמחק!

                                יוניי מנותק
                                יוניי מנותק
                                יוני
                                מגיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                #13
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מיכאלושמ מיכאלוש

                                  @MNM
                                  כמדומני שרכב שהגיע מהיצרן עם גלגל חילופי מבחינה חוקית הוא חייב להיות ברכב
                                  וברכב שהגיע מהיצרן ללא גלגל חילופי זה חייב להיות מצויין ברשיון ורכב חייבים לשאת ברכב ערכה לתיקון פנצ’ר
                                  אני צודק ? @גיל

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גיל
                                  מאסטר מגיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                  #14

                                  @מיכאלוש כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                                  @MNM
                                  כמדומני שרכב שהגיע מהיצרן עם גלגל חילופי מבחינה חוקית הוא חייב להיות ברכב
                                  וברכב שהגיע מהיצרן ללא גלגל חילופי זה חייב להיות מצויין ברשיון ורכב חייבים לשאת ברכב ערכה לתיקון פנצ’ר
                                  אני צודק ? @גיל

                                  אתה צודק שיש חובה כזאת, אבל לא זכור לי איפה זה כתוב. לגבי רישיון הרכב - לא מופיע שם פטור כזה. כשיהיה לי פנאי, אברר (ממהר לכולל).
                                  עריכה: הנושא נבדק, ועניתי בפוסט בהמשך השרשור.


                                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                  מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיכאלושמ מיכאלוש

                                    @MNM
                                    כמדומני שרכב שהגיע מהיצרן עם גלגל חילופי מבחינה חוקית הוא חייב להיות ברכב
                                    וברכב שהגיע מהיצרן ללא גלגל חילופי זה חייב להיות מצויין ברשיון ורכב חייבים לשאת ברכב ערכה לתיקון פנצ’ר
                                    אני צודק ? @גיל

                                    מוטי 56מ מנותק
                                    מוטי 56מ מנותק
                                    מוטי 56
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @מיכאלוש כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                                    @MNM
                                    כמדומני שרכב שהגיע מהיצרן עם גלגל חילופי מבחינה חוקית הוא חייב להיות ברכב
                                    וברכב שהגיע מהיצרן ללא גלגל חילופי זה חייב להיות מצויין ברשיון ורכב חייבים לשאת ברכב ערכה לתיקון פנצ’ר
                                    אני צודק ? @גיל

                                    ממה שידוע לי, רככב שהותקן בו מערכת גפ"מ במקום הגלגל רזרבי, פטור מלהחזיר בגלגל רזרבי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוטי ברנדמ מנותק
                                      מוטי ברנדמ מנותק
                                      מוטי ברנד
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      למי שכותב שלא צריך שישאל את מי שכבר נתקע
                                      כמו שמישהו התקשר אלי בחוסר אונים שהוא כבר תקוע מעל שעתיים בכביש בגין עם סיינה 2022 בגלל פנצר בדופן הצמיג בסוף אחרי 3 וחצי שעות הרכב עלה על הגרר במקום להחליף גלגל רזרבי ב10 דקות וזהו

                                      "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                      וסימים של נטפרי 0527661381
                                      דברו איתי 2086841@gmail.com
                                      ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                      ד EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                        למי שכותב שלא צריך שישאל את מי שכבר נתקע
                                        כמו שמישהו התקשר אלי בחוסר אונים שהוא כבר תקוע מעל שעתיים בכביש בגין עם סיינה 2022 בגלל פנצר בדופן הצמיג בסוף אחרי 3 וחצי שעות הרכב עלה על הגרר במקום להחליף גלגל רזרבי ב10 דקות וזהו

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דובאי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דובאי
                                        #17

                                        @מוטי-ברנד
                                        אני המלצתי לחבר שיחפש מכר שהחליף למערכת גז ולא משתמש עם הגלג הרזרבי ויקנה אותו ממנו

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                          למי שכותב שלא צריך שישאל את מי שכבר נתקע
                                          כמו שמישהו התקשר אלי בחוסר אונים שהוא כבר תקוע מעל שעתיים בכביש בגין עם סיינה 2022 בגלל פנצר בדופן הצמיג בסוף אחרי 3 וחצי שעות הרכב עלה על הגרר במקום להחליף גלגל רזרבי ב10 דקות וזהו

                                          EBAE מנותק
                                          EBAE מנותק
                                          EBA
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @מוטי-ברנד כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                                          עם סיינה 2022

                                          או עם טסלה 2025…
                                          אין בושה, משלמים כמעט מליון שקל על רכב ולא מקבלים כזה דבר בסיסי
                                          אני מדבר על מודל S, כי בסייברטראק מן הסתם הגלגלים ממוגנים גם…

                                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                          050-4133851
                                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • EBAE EBA

                                            @מוטי-ברנד כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                                            עם סיינה 2022

                                            או עם טסלה 2025…
                                            אין בושה, משלמים כמעט מליון שקל על רכב ולא מקבלים כזה דבר בסיסי
                                            אני מדבר על מודל S, כי בסייברטראק מן הסתם הגלגלים ממוגנים גם…

                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמוע
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @EBA כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                                            או עם טסלה 2025…

                                            אתמול ראיתי בכביש 4 ב12 בלילה טסלה מבויישת מפונצ’רת שהבעלים שלה נטשו אותה [זמנית אל דאגה]

                                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                            הם אלו שיודעים לשאול
                                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • נייטרון חפשינ מנותק
                                              נייטרון חפשינ מנותק
                                              נייטרון חפשי
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                                              #20

                                              ברבים מהרכבים החדשים הגלגל מיועד להחזיק בנסיעה עם פנצ’ר עד טווח מסויים (משהו כמו 10 ק"מ כמדומני).

                                              @פתוח-לשמוע כתב ברכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?:

                                              בשבוע האחרון ראיתי 3 רכבים עם קרע בצמיג שבמהלך היום עוד אפשר לקחת מונית לפנצ’ריה
                                              אבל היה אחד בשבע בערב שהשתפשף במדרכה ולקחו לו לחילוץ 1350 ש"ח

                                              הסיכוי שזה יקרה לך הוא לפחות 1/10, הסיכוי שזה יקרה בלילה הוא 1/20 (רוב האנשים ישנים בחלק מהלילה)
                                              1350
                                              /20
                                              =67.50 ש"ח
                                              נראה לי מצדיק את החיסכון במקום/עלות ייצור/דלק.

                                              pikolinou@gmail.com

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2

                                              14

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום