דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    627 נושאים 11.4k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 18 נושאים
      372 פוסטים
      קורולה אברכיםק
      @חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
    • האם הרכבים הסיניים מרגלים?

      הועבר
      30
      6 הצבעות
      30 פוסטים
      2k צפיות
      גגגגג
      @צבי-דורש-ציון כתב בהאם הרכבים הסיניים מרגלים?: דבר ראשון אין דבר כזה “סעיף סודי” הכל צריך להיות כתוב מפורש, מקסימון “סעיף נידח” אני זוכר שבזמנו אני ממש ראיתי את הסעיף “סעיף 4 (לא פורסם לציבור)” או משהו כזה @צבי-דורש-ציון כתב בהאם הרכבים הסיניים מרגלים?: דבר שני, זה לא נכון שהשב"כ מקליט הכל בהנחה שהוא לא מקליט כל אלה רק שומר את המטא דאטה מוזמן לקרוא את הערך על הכלי של השב"כ @צבי-דורש-ציון כתב בהאם הרכבים הסיניים מרגלים?: חוקית הוא צריך אישור משופט כי ידוע שהשבכ הוא גוף עם שקיפות מלאה שפועל בדיוק לפי הנהלים @אושר-מתקרב כתב בהאם הרכבים הסיניים מרגלים?: על ‘‘אשלון’’ שמעת? אני מדבר ברמה הארצית אבל זה דוגמה מצויינת הינה הערך בויקי. הוא יותר ארוך באנגלית בקצרה אגיד שזו מערכת שמנטרת המון המון המון! תקשורת שעוברת בעולם
    • רנו גראנד סניק 2016 דיזל 7 מ'

      הועבר
      21
      1 הצבעות
      21 פוסטים
      1k צפיות
      יצחק רשטוני
      @שמואל-קליין כתב ברנו גראנד סניק 2016 דיזל 7 מ': מנוע הדיזל הוא מנוע מדגם K9K גם ה1.5 פותח בשילוב עם מרצדס [דרך אגב רנו מחזיקה בכמה אחוזים בודדים ממניות דיימלר]
    • מלכת החשמליות מתחדשת: טסלה מודל Y החדשה 2025 נחשפה בסין

      הועבר
      1
      3
      6 הצבעות
      1 פוסטים
      365 צפיות
      אין תגובות
    • לגבי חדשות רכב

      הועבר נפתר
      3
      1 הצבעות
      3 פוסטים
      214 צפיות
      KlonimoosK
      @מיכאלוש כתב בלגבי חדשות רכב: @יוסי-לוינטל עיין בקטגוריה של החדשות ותראה את הסגנון בדיוק. ולענ’‘ד אל תפחד לפתוח נושאים ולכתוב כפי הבנתך, הנהלת הפורום פה מאד מאד מכבדת ודמוקרטית, אם יש משהו לא מתאים הם מטפלים מייד, וזה לטובת כולם ובנעימות, (אגב זה עבודה בשבילם! כל הכבוד להם! על הסבלנות והטרחה למען כולם! למעשה כולם קוראים את תקנון, רואים פחות או יותר את סגנון הפורום והשאר ‘‘לומדים על הבשר’’. - שוב, זה לא ח’'ו כואב, אני אישית נהניתי מכך. לך עם המעוף והשכל שלך תגיע רחוק. אני כותב את זה לכל המצטרפים החדשים!
    • הנה זה בא: נחשף מחיר הרכב של הונדה וסוני

      הועבר
      6
      1
      3 הצבעות
      6 פוסטים
      441 צפיות
      מאירמ
      @יוסי-לוינטל כתב בהנה זה בא: נחשף מחיר הרכב של הונדה וסוני: ||ספויילר|| נחשפה המכונית החשמלית של סוני והונדה, אפילה מכונית הסאלון החשמלית פותחה על ידי שני הענקים היפניים; תושק רשמית בקליפורניה. טכנולוגיות הקרנה מתקדמות ובינה מלאכותית בילט אין רכב חשמלי כתב: ניר בן טוביםתאריך: 07.01.2025 צילום: יצרן לייעוץ חינם עם כתב רכב כמעט שלוש שנים אחרי שהוצג דגם הראווה, יריד הטכנולוגיה CES 2025 בארה"ב הפך תפאורה להכרזה רשמית של סוני על המכונית החשמלית הראשונה שלה, Afeela, שפותחה במשותף עם הונדה. ה-Afeela 1 תגיע בשלב ראשון בשתי גרסאות וכבר ניתן להפקיד עבורה הזמנה מוקדמת תמורת תשלום סמלי של 200 דולר בארה"ב, כרגע רק במדינת קליפורניה. תהיינה כמה גרסאות; ה-Afeela 1 Origin עולה החל מ-90,000 דולר אמריקאי, גרסת ה-Afeela 1 Signature מ-103,000 דולר לפני מסים. ישנם הבדלים קוסמטיים, באבזור, בעיקר בגדלי החישוקים שנעים בין 19" ל-21" בחבילה המורחבת, בצבעים ובמראה האחורית. בדגם ה-Origin מותקנת מראה מסורתית, לגרסת ה-Signature יש מוניטור דיגיטלי המציג את התמונה מהמצלמה האחורית. הדגם מגיע גם עם שני מסכי בידור למושבים האחוריים. נחשפה המכונית החשמלית של סוני והונדה, אפילה לייעוץ חינם עם מומחה אוטו צילום: יצרן כלל מערכי הממשק של אפילה 1 מנוהלים בצורה קולית עם הסייען שפשוט עונה לשם Afeela. לדברי סוני, לא רק שניתן לשלוט בפונקציות המכונית באמצעות פקד קולי, אלא משתמשים יכולים לדבר עם הרכב שלהם בדיון קולח בסיועה של בינה מלאכותית ולבצע מגוון משימות מורכבות. לפי הדיווחים, ה-Afeela 1 מצוידת ב-40 חיישנים, מצלמות, לידאר, מכ"ם ואולטרסאונד. יחידת הבקרה המעבדת את הנתונים מהחיישנים היא בעלת כוח מחשוב של 800 TOPS ומשתמשת באלגוריתמי AI כדי לספק לנהגים סיוע בנהיגה אוטונומית למחצה. התמונות, ובכלל כל ליבת הגרפיקה בתצוגות הגדולות שנמצאות בסביבה הנהג והנוסעים נוצרות באמצעות Unreal Engine (אותו מנוע גרפי שמוכר לכל חובבי משחקי הוידאו בעולם) אין כמעט פרטים על טכנולוגיית הרכב עד כה. שני מנועים של 180 קילוואט מניעים את המכונית החשמלית של סוני והונדה, אבל ביצוע הוא בגדר נעלם. ה-Afeela 1 עם סוללה של 91 קוט"ש אמורה לאפשר טווח של 300 מיילים (482 ק"מ) בהתאם לתקן ה-EPA המדויק יחסית של ארה"ב. הספק הטעינה הוא עד 150 קילוואט. מחיר הרכישה, כולל מנוי לשלוש שנים לפונקציות שונות של הרכב שפרטיהם טרם ידועים. אם הנתונים האלו נשמעים מאכזבים, הם באמת כאלו, ביחס להבטחות. יש לערוך את הפוסט ולאחר מכן אני אשחזר אותו.
    • מהי האמינות של הרכבים הסיניים העכשוויים?

      הועבר
      72
      10 הצבעות
      72 פוסטים
      3k צפיות
      ט
      @aiib אני רק הסברתי את דבריו לא אמרתי שאני חושב שזה שווה כי זה מאוד אינדיבידואלי מה הנסיעה שלך ואיזה רכב היית קונה ללא החשמלי @גיל אכן דבריו סתומים קצת
    • קרח על הכביש???? להסבר כנסו

      הועבר
      54
      1
      7 הצבעות
      54 פוסטים
      3k צפיות
      ב
      @יוני בקיצור רציתי לומר שאם יש שוטר על הגשר זה יותר סיכון מאשר מצלמה טקטית כיוון שמצלמה מצלמת חגורות ופלאפנים ושוטר בודק גם מהירות
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      2 צפיות
      אין תגובות
    • שיתוף: משפחה נוסעת לטיול ברכב אוטונמי לחלוטין. צפיה מהנה.

      הועבר
      29
      8 הצבעות
      29 פוסטים
      1k צפיות
      טוסוןט
      @לך-תדע ממה שהבנתי החברה הזו מפעילה שירותי רובוטקסי שמבצע למעלה מ150,000 נסיעות שבועיות אם כי גם שמעתי שהדרך עשויה לקחת פי 3 מנסיעה עם נהג אובר רגיל מכיוון שהוא נוסע כמו נהג חדש Spoiler או כמו נהג מונית ישראלי שמנסה להרוויח עוד43 אגו’ במונה
    • למה רכב ג'ילי חשמלי היה צריך כבלים?

      הועבר
      18
      1 הצבעות
      18 פוסטים
      1k צפיות
      ג
      Spoiler @ביתרי אין לי בעיה להסביר על זה בהרחבה אבל זה באמת לא מרגיש לי המקום. @מאיר אני צודק?
    • האם גאולה זה באמת נת"צ?

      הועבר
      16
      1 הצבעות
      16 פוסטים
      711 צפיות
      A
      @אלי-1 בעבר ראיתי רכב שנסע במלכי ישראל ונצמד אליו אופנוע משטרה והעיר לו שהילדים לא חגורים. הוא לא נתן לו קנס על הנת"צ. מצד שני גם לא על הילדים…
    • מכשיר שאמור לחסוך דלק מה דעתכם ?

      נעול הועבר
      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      1k צפיות
      ראובן שבתיר
      @אלי-2023 זה פייק על מלא! יש כבר נושא על זה (שגם ננעל כי אין מה לחדש בנושא הזה) https://rechavimzelaze.ovh/topic/2372/חיסכון-בדלק-אמיתי https://rechavimzelaze.ovh/topic/3467/מוצר-לחסכון-בדלק-האם-זה-אמין/3?_=1735671359051
    • 0 הצבעות
      5 פוסטים
      355 צפיות
      ט
      @גגגג נכון, לכן כתבתי ואם נצטרך איזה תחנת כח בדרך קבע ברכב אז מספיק לקנות בוסטר חזק בלבד בלי כל ההתעסקות עם המטען שמתחבר לאלטרנטור ובמיוחד שכנראה הוא לא זול
    • נושא זה נמחק!

      נעול הועבר
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      73 צפיות
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      12
      1
      1 הצבעות
      12 פוסטים
      83 צפיות
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      18 צפיות
      אין תגובות
    • פטנט רשום: כיסא תינוק/ הגבהה מובנה ברכב

      הועבר
      11
      1 הצבעות
      11 פוסטים
      463 צפיות
      א
      בדודג’ ג’רני בחלק מהרמות גימור קיים בוסטר מובנה ע’י משיכת ידית מושב הכסא מתרומם לבוסטר
    • 3 הצבעות
      15 פוסטים
      744 צפיות
      יעקב מ. פינסי
      ובאותו נושא גם את זה יש https://www.youtube.com/embed/iTDKt6FMMt0
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      3 צפיות
      אין תגובות
    • לוחית רישוי לא הגיונית

      הועבר
      3
      1
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      339 צפיות
      ט
      @יצחק-1 תראה כאן

    30

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.8k

    פוסטים