דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    627 נושאים 11.4k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 18 נושאים
      372 פוסטים
      קורולה אברכיםק
      @חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
    • מהפכה ברישוי הרכב ניתן לקבוע תור לטסט ולעשות צ'ק אין מראש

      הועבר
      10
      5 הצבעות
      10 פוסטים
      481 צפיות
      KlonimoosK
      @יוני כתב במהפכה ברישוי הרכב ניתן לקבוע תור לטסט ולעשות צ'ק אין מראש: מסתבר שאתה מגיע אומר יש לי תור והעובד מביא אותך לקדמת התור זה מסתבר אם תשאר האפשרות לבא ללא תור, אבל אם זה יהיה רק עם תור, אז @אושר-מתקרב כתב במהפכה ברישוי הרכב ניתן לקבוע תור לטסט ולעשות צ'ק אין מראש: @מוטי-56 רק לא כמו בדואר, אתה מזמין תור ואז אתה מחכה שעה בתור לתור שהזמנת… ואזי חוץ מלסבך את החיים לא הועילו טיפשים בתקנתם.
    • דריפט מטורף, בין רכב למסוק...

      הועבר
      2
      4 הצבעות
      2 פוסטים
      295 צפיות
      לך תדעל
      @י-שטרן א. זה הסרטון ב. זה מ-2015. ג. מרשים. ד. מצרף בספוילר כמה פריימים מובילים (לטעמי): Spoiler [image: 1733342204540-45fb2fe6-8fc5-4d7b-8a5f-407d5e2ea922-image.png] [image: 1733342292439-b18eb959-fc33-4aab-bf55-ddf59df0a458-image.png] [image: 1733342336743-f5dee25e-4e0d-4a7a-bdad-f9ad16cb8b44-image.png] [image: 1733342352840-8c4e3308-692b-4882-bad3-0744962e95a1-image.png] [image: 1733342411209-2d7f42a7-bd3c-44c3-abd2-4bcb24899320-image.png] [image: 1733342444185-46657cfc-a116-4209-8c34-b192e12dee73-image.png] [image: 1733342691747-65aaf0ee-f4cd-495f-99c0-d03bb3174dd7-image.png] [image: 1733342794034-6c08a492-61a8-4029-80bd-dc38b5797252-image.png] [image: 1733342921216-121b91b4-58d0-4e60-8337-2e0fd232b501-image.png] [image: 1733342958765-2cead0b6-8460-41c9-82fb-6b650a17aed9-image.png]
    • מעשיה בטרמפּ.

      הועבר
      19
      15 הצבעות
      19 פוסטים
      978 צפיות
      פתוח לשמועפ
      @EBA כתב במעשיה בטרמפּ.: מי שמושחת במידות כאן זה הזקן ולא הבחור. מה עם הבחורה איך היא נתנה לסבא לבטל ככה שידוך
    • בעצימת עיניים

      הועבר
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      450 צפיות
      מאירמ
      @אבי-ים כתב בבעצימת עיניים: השוטרים הוכו בהלם: הנהגת שזגזה בין הנתיבים - עיוורת עיוורון בהגדרה הוא לאו דווקא אי יכולת ראיה מוחלט. עיוורון פירושו לקות ראיה קשה. אז גם כשכתוב “עיוורון מוחלט” הכוונה לקות ראיה קשה בהחלטיות…
    • במחיר שובר שוק! ג'אקו J7 פלאג-אין בישראל

      הועבר
      1
      2
      5 הצבעות
      1 פוסטים
      308 צפיות
      אין תגובות
    • רכבים חשמליים ועמדות טעינה | נתונים טכניים

      הועבר
      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      540 צפיות
      טוסוןט
      @Lexus כתב ברכבים חשמליים ועמדות טעינה | נתונים טכניים: יש שם גם לפי רכבים שעלו בשנה האחרונה? לא ראיתי Spoiler לא ראינו אינו ראיה המובייל שאני משתמש איתו לפתוח אפליקציות הוא לא הכי אז חצי מהאפליקציות עובדות חלקית
    • פעם היו רכבים יפים... רכבים שונים מאלה...

      הועבר
      7
      3
      3 הצבעות
      7 פוסטים
      455 צפיות
      KlonimoosK
      @יעקב-מ-פינס כתב בפעם היו רכבים יפים... רכבים שונים מאלה...: זה אחלה רכב היה לנו אותו כמה שנים טובות תראה גם בשירשור שציינתי לעיל איך פירגנו עליו.
    • 453.91 קמ"ש | בוגאטי מיסטרל קבעה את שיא המהירות לרכב פתוח

      הועבר
      1
      2
      7 הצבעות
      1 פוסטים
      145 צפיות
      אין תגובות
    • פריוס , סוללה תובנות

      הועבר
      24
      8 הצבעות
      24 פוסטים
      1k צפיות
      דוד המומחהד
      @בעל-עגלה קודם כל כבר חפרו על הנושא הזה כאן בפורום… אבל אוסיף נקודה אחת יש קוריזייה בין כל החיבורים , ומי שמתעסק בחידוש סוללה יודע שזה נותן חידוש רק הניקוי קרוב ל 15-20% פלוס בתפוקה שלה ועוד…
    • זהירות אכיפה מוגברת

      הועבר
      2
      1 הצבעות
      2 פוסטים
      165 צפיות
      י
      הבוקר בתחנת סבידור מרכז, מצלמים נהגים שמשתמשים בנייד בנהיגה. [image: 1731497801596-25236374-2329-42c9-97a0-46e7ee57c340-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A9%D7%9C-whatsapp_-2024-11-13-%D7%91%D7%A9%D7%A2%D7%94-10.26.25_6fd31e74.jpg]
    • נהיגה ברוורס בלי נהג

      הועבר
      22
      1
      8 הצבעות
      22 פוסטים
      882 צפיות
      תלת אופןת
      @טוסון כתב בנהיגה ברוורס בלי נהג: Spoiler אבל זה נוסע אחלה והכי טוב בזה שיש על הצג לנוסעים עוד כמה ק’'מ התחנה הבאה תעסוקה טובה לנסיעה חזור מטבריה לבני ברק זה ממש לא קשור ליצרנית זה קשור למפעיל איזה תוכנה הוא שם במסך
    • 1 הצבעות
      8 פוסטים
      492 צפיות
      KlonimoosK
      @מאיר כתב ברעיון לכפתור נסתר שמשבית את היכולת להניע את הרכב, למניעת גניבות: יש את הרעיון של @EBA (כמדומני) להוציא את הפיוז של הסטרטר או משאבת דלק ראה בשירשור שם
    • הסדר טיעון להחלפת דשבורד ברכבי טויוטה 2007-2009

      הועבר
      24
      2 הצבעות
      24 פוסטים
      1k צפיות
      י
      @ez058 היה לי כזה בקורלה 2008 שלי וזה היה יותר מגעיל ומתלכלך מהדשבורד
    • ביטול המעבר חציה בניו יורק- וציפיה שזה יקרה גם בישראל

      הועבר
      18
      1 הצבעות
      18 פוסטים
      840 צפיות
      תלת אופןת
      @נייטרון-חפשי כתב בביטול המעבר חציה בניו יורק- וציפיה שזה יקרה גם בישראל: למישהו שעבר מטר (בדיוק!) ליד המעבר אני גם עובר (שם?) כל יום 17 פעמים! אבל אני מקווה שאם רועי… יחכה לי שם, ד. זהב יתריע לי מרחוק… @יוני כתב בביטול המעבר חציה בניו יורק- וציפיה שזה יקרה גם בישראל: רק נשאר לחכות מתי זה יגיע לישראל מה שמכניס כסף לא מבטלים… Spoiler איי, מה שטוב לאמריקה טוב לישראל? וצ"ע Spoiler @יוני כתב בביטול המעבר חציה בניו יורק- וציפיה שזה יקרה גם בישראל: איך אני אוהב לחנך אנשים גם אני… אבל בדיוק מהצד השני [של המעבר חציה], בתור הולך רגל.
    • 4 הצבעות
      17 פוסטים
      633 צפיות
      תלת אופןת
      @אני-אני-אני כתב במגה פרויקט יוצא לדרך: החלו העבודות להרחבת כביש 6 – בעלות של 4 מיליארדים: לא יכולים להוסיף שתים שלוש נתיבים??? לא יודע כמה זה נכון וכמה הזה סיפורי ילדים לי סיפרו שהזכייה של החברה בכביש 6 היא ל- 10 שנים ובמידה ויבוצעו שינויים/ הרחבות בכביש- זה יהיה לעוד 10 שנים אז למה לעשות היום 5 נתיבים ולהפסיד את המיליונים? מאז שאני זוכר את הכביש תמיד יש בו עבודות כל תקופה בקטע אחר. השאלה היא למה זה קורה בכל כבישי הארץ גם כשאין זכיין על הכביש? Spoiler פעם כשהוציאו מכרז לבניית הגשר, הגיע הבן דוד ונתן הצעת מחיר: 1,000,000 ש"ח. שליש חומר שליש עבודה שליש רווח. אחריו הגיע עברי בהצעה של 2,000,000 ש"ח, למה 2? פשוט: החומר יותר איכותי העבודה יותר טובה, הרווח בהתאם. טוב. הגיע השלישי (מהצד הנכון) ונתן הצעת מחיר של… 3,000,000 ש"ח, נו זה כבר הגזמה לא?! תראה, הוא אומר בשקט, מיליון לקבלן הראשון, מיליון לי, מיליון לך… ומי זכה?
    • זה מה שהתגלה בתחנת הדלק בבני ברק: תשלם מאות אלפי שקלים

      הועבר
      13
      7 הצבעות
      13 פוסטים
      895 צפיות
      KlonimoosK
      @שלמה כתב בזה מה שהתגלה בתחנת הדלק בבני ברק: תשלם מאות אלפי שקלים: @aiib כתב בזה מה שהתגלה בתחנת הדלק בבני ברק: תשלם מאות אלפי שקלים: נראה לך שיש חיישנים שמזהים אם זה מים או דלק? החיישנים ‘משתגעים’ כשהדלק לא נקי לייתר ביאור, החיישן מזהה שהמיכל מלא לפי לחץ האוויר והאדים של הדלק, ברגע שיש תערובת מים, הנתונים האלו משתנים וע’'כ הוא ‘משתגע’ = פועל לא לפי התקן @הכל-בעזרת-השם כתב בזה מה שהתגלה בתחנת הדלק בבני ברק: תשלם מאות אלפי שקלים: @שלמה כתב בזה מה שהתגלה בתחנת הדלק בבני ברק: תשלם מאות אלפי שקלים: @simon @הכל-בעזרת-השם זה מסביר משהו על מה שדיברו פעם על תחנת רימונים זה ידוע שנים ותמיד שיש למישהו בעיות במשאבת דלק אני שואל אותו אם מתדלק שם ותמיד התשובה איך אתה יודע
    • לראשונה בישראל: טעינה אלחוטית מהכביש בזמן הנסיעה.

      הועבר
      2
      1
      5 הצבעות
      2 פוסטים
      356 צפיות
      אין תגובות
    • פיצ'רים חדשים באפליקציה: הבינה המלאכותית מגיעה ל- Waze.

      הועבר
      3
      1
      8 הצבעות
      3 פוסטים
      403 צפיות
      לך תדעל
      @לך-תדע ובכן, כשלוחצים על כפתור הדיווח, המכשיר מאזין. ניתן לדבר איתו בעברית, אך הוא לא מתייחס… [image: 1730664613791-screenshot_20241103-220458.png] לאחר כמה שניות, אם הוא לא מזהה דיווח, הוא חדל מלהאזין: [image: 1730664599912-screenshot_20241103-220511.png] בהגדרות ניתן להפעיל/לכבות, כאן: [image: 1730672157473-screenshot_20241104-001500.png] אופס, כעת אני מבחין שזו גרסת הבטא, וזהו כנראה ההסבר (5.0.0.3).
    • 3 הצבעות
      1 פוסטים
      157 צפיות
      אין תגובות
    • 6 הצבעות
      10 פוסטים
      937 צפיות
      קליקלותק
      לגבי האזעקה אין כפתור חירום פשוט ???

    30

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.8k

    פוסטים