דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    627 נושאים 11.4k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 18 נושאים
      372 פוסטים
      קורולה אברכיםק
      @חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
    • עידן הצאטים | צאט רכבים מיד 2

      הועבר
      1
      3 הצבעות
      1 פוסטים
      390 צפיות
      אין תגובות
    • מידע על האקסטרייל

      הועבר
      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      875 צפיות
      יצחק רשטוני
      מה שבטוח שהגיר הלך ב145 אלף ק"מ בנוסף לצינור טורבו ומאוורר שהיו רק בעשר אלף האחרונים למי שפקפק בקביעה שהרכב צרפתי על כל המשתמע מכך
    • למה חשוב להישמר בדרכים. תזכורות...

      הועבר
      60
      2
      14 הצבעות
      60 פוסטים
      4k צפיות
      שלמהש
      לקרא ולא להאמין אישה עם רישיון בשלילה ללא היתר נהיגה עם 93! עבירות תנועה גרמה לתאונה בה נפצעו 9 בני אדם ונהרגה אם חרדית (35) ושתי בנותיה (7) (5) https://www.kore.co.il/viewArticle/181668 בין הזמנים ולפעמים חושבים אולי רק נסיעה קטנה ללא רישיון, אולי ניקח מעל המותר, אולי ניקח ריזיקה ונבצע עקיפה מסוכנת, או חלילה אדם בשליליה שהיה חייב דחוף להגיע למקום מסויים. תחשבו מה יהיה עכשיו עונשה של הנהגת! הזוי!!! ומכעיס התפללו לרפואת הילד שאיבד את אימו ושתי אחיותיו ביום אחד שרוי במצב קשה פנחס רפאל בן שרה ע’'ה
    • 3 הצבעות
      4 פוסטים
      436 צפיות
      א
      @גיל כתב בBYD מציגה: טעינה של חמש דקות - שמוסיפה מאות קילומטרים לטווח הנסיעה: @טכנולוג כמדומני שגם הקרינה שזה יפלוט תהיה מטורפת, לא? מה הבעיה בקרינה [בלתי מייננת].
    • נושא זה נמחק!

      הועבר לא נפתר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      46 צפיות
      אין תגובות
    • הסוף לפרשת הדרייברים?

      הועבר
      86
      3 הצבעות
      86 פוסטים
      4k צפיות
      צבי דורש ציוןצ
      @יוסי-לוינטל בעיקר מחיר.
    • "פלא תרבותי": יונדאי סנטה פה היברידית החדשה בישראל

      הועבר
      9
      4
      6 הצבעות
      9 פוסטים
      763 צפיות
      מיכאלושמ
      @משה-ברוך-00 כתב ב"פלא תרבותי": יונדאי סנטה פה היברידית החדשה בישראל: איפה? https://rechavimzelaze.ovh/post/56319
    • מדריך | התקנת מערכת המראה 🛫 לרכב 🚙

      נעול הועבר
      22
      17 הצבעות
      22 פוסטים
      1k צפיות
      ג
      @מיכאלוש כתב במדריך | התקנת מערכת המראה לרכב : @גיל כתב בצמיגיה - בית שמש: אא"כ יש לך מערכת המראה לרכב. פרי מוח קודח של מישהו חה חה אבל עם קצת יותר שיווק ובלה בלה קראו לזה רוכב שמים למה נראה לך שהתכוונתי אליך? הרי אתה בעצמך אמרת שזה קשקוש של מישהו אחר…
    • טרמפיסטים בפורים?!

      הועבר
      5
      7 הצבעות
      5 פוסטים
      366 צפיות
      ת
      @גיל כתב בטרמפיסטים בפורים?!: אז אולי כדאי לארגן איזה נשיפון ברכב - שתדעו את מי אתם מעלים לטרמפ… @גיל כתב בספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות: אז בואו נפתח את הנושא. כולנו יודעים ששיכור תמיד טוען לשפיות וצלילות מלאה , נכון? רק שיכור יעשה ינשוף
    • סוף סוף העדכון של Waze שהרבה מאיתנו חיכו לו.

      הועבר
      17
      1
      4 הצבעות
      17 פוסטים
      907 צפיות
      צבי דורש ציוןצ
      @גיל Spoiler כבר אמרתי לך מזמן לעשות על זה מדריך, אתה סתם טורח כל פעם מחדש…
    • האם התמרור הזה חוקי?

      הועבר
      9
      1
      1 הצבעות
      9 פוסטים
      462 צפיות
      ג
      @מאיר עברתי בכיכר שדיברתי עליה והואלתי לצלם את התמרור. [image: 1741153150384-img_1454-resized.jpg] Spoiler והייתם נקיים, במצלמת קנון פשוטה
    • 9 הצבעות
      7 פוסטים
      394 צפיות
      ג
      Spoiler @צבי-דורש-ציון כתב בממשיכים נגד הציבור החרדי העונש למי שלא מחזיק סמארטפון: ישלם יותר בתחבורה הציבורית.: @יחצ-המקצוען אגב, הרב פינחס גרינברג, שמוציא קונטרס בענייני הלכות התשלום בתח"צ וכו’, אומר שמשרד התחבורה אמרו לו שהם עובדים על איזה פיתרון גם לרב קוים אני מקווה שימצאו פתרון גם לזה שהרב-קו לא תמיד נסרק במחשב כשרוצים להטעין מהאתר… אני איתם בקשר על זה כבר חצי שנה…
    • כללים בכיכר דו נתיבי.

      הועבר
      11
      2 הצבעות
      11 פוסטים
      607 צפיות
      ג
      @נייטרון-חפשי כתב בכללים בכיכר דו נתיבי.: הכל נכון בהגיון אבל בשיעורי הנהיגה חפרו לנו על כך שבכניסה לכיכר מאותתים ימינה וגם ביציאה! אין דבר כזה לאותת שמאלה לפני כיכר ע"פ חוק, זו פרקטיות של נהגים (ולפעמים גם של הטסטר) וכפי שהבנתי מהמורה שלי, מה שלא תעשה יכול שלא למצוא חן בעיני הבוחן. מה שמעלה את השאלה איך עברתי טסט. (הרי ברור שלא אותתתי ימינה כשהטסטר אמר לי “שמאלה בכיכר”…)
    • דרייברים? זהירות!

      נעול הועבר
      26
      1 הצבעות
      26 פוסטים
      2k צפיות
      יעקב מ. פינסי
      @יוני כתב בדרייברים? זהירות!: להזכירך “אתם קרויים אדם ואין הם קרויים אדם” תתקן גם אם אתה מעסיק איש @דדון-משה-חיים כתב בדרייברים? זהירות!: אתם קרואים אדם ואין אומות העולם קרואים אדם כולל אריטראים ורוסים וכו וכו יש גם יהודים שאין להם אשרת שהיה וודאי שלא אשרת עבודה (זה שני דברים שונים)
    • עדכון שבוע של חסימות ליליות בכבישי איילון.

      הועבר
      1
      2 הצבעות
      1 פוסטים
      78 צפיות
      אין תגובות
    • Waze: עדכון חדש שמשפר את חוויית הנהיגה .

      הועבר
      1
      1
      5 הצבעות
      1 פוסטים
      326 צפיות
      אין תגובות
    • להתרחק מאוטובוסים!!!

      נעול הועבר
      13
      1 הצבעות
      13 פוסטים
      640 צפיות
      מאירמ
      @simon כתב בלהתרחק מאוטובוסים!!!: @מיישה מנסים להשתיק ולהסתיר כמה באמת נמצאו, משהו בסגנון של אזעקת שווא. בתחילה התפוצצו 2 וחשבו שזה גלגל שהתפוצץ וגרם למיכל דלק וכו’ ורק אחרי האוטובוס השלישי שהתפוצץ שהיה שם אישה שראתה שקית שחורה חשודה ודיווחה לנהג וירדה, (ואח"כ הדליפה גם לציבור) אז סוף סוף נפל האסימון שיש מטענים, תבדקו כמה זמן אחרי שהמטענים התפוצצו דווח עליהם בתשקורת… ועדין יש שמדווחים שרק 2 התפוצצו. כשלא לומדים תורה הראש כל כ"כ עקום שאפילו מאירועי שמחת תורה עדין לא למדו כלום, מאות מחבלים משוחררים מסתובבים והאלה שם למעלה בכזו שאננות עד כדי שבטוחים שזה סתם גלגל שמתפוצץ. אם ה’ לא ישמור עיר שווא שקד שב"כ, צה"ל ומשטרה גם יחד, ואין לנו שיור ושמירה רק התורה הזו. מסכים עם כל מילה, אבל יש עניין של מוראל או פיגועי השראה.
    • חדש בעמדות הטעינה של טסלה

      הועבר
      1
      1 הצבעות
      1 פוסטים
      188 צפיות
      אין תגובות
    • 10 הצבעות
      18 פוסטים
      1k צפיות
      יעקב מ. פינסי
      @מאיר לפי הנתונים האלה המיכל שלו צריך להיות של כ-80 ליטר
    • רכב למסירה ?

      הועבר
      10
      1
      1 הצבעות
      10 פוסטים
      613 צפיות
      מוטי 56מ
      @Lexus כתב ברכב למסירה ?: אגב היה כבר בעבר באגורה רכב למסירה משהו שכנראה היה אמיתי https://rechavimzelaze.ovh/post/36294 זה לא למסירה זה מכירה במחיר נמוך אתה משלם אגרות שהוא כבר חייב בהם

    17

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.8k

    פוסטים