דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. פורום דיונים וחדשות רכב
  3. נסיעה עם בקרת שיוט צורכת יותר דלק?

נסיעה עם בקרת שיוט צורכת יותר דלק?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
9 פוסטים 8 כותבים 260 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קורולה אברכיםק מנותק
    קורולה אברכיםק מנותק
    קורולה אברכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    כשאני ‘נועל’ את המהירות אני מרגיש כאילו האוטו מתאמץ יותר, כביכול אני לוחץ חזק יותר על הדוושה. האם זה אומר שהאוטו מבזבז יותר?

    A חרוסתח 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

      כשאני ‘נועל’ את המהירות אני מרגיש כאילו האוטו מתאמץ יותר, כביכול אני לוחץ חזק יותר על הדוושה. האם זה אומר שהאוטו מבזבז יותר?

      A מנותק
      A מנותק
      AVIVI
      כתב נערך לאחרונה על ידי AVIVI
      #2

      @קורולה-אברכים
      לענ"ד אם אתה סוגר על 150 בעלייה אז כן זה מבזבז הרבה יותר דלק
      אולם אם אתה סוגר על מהירות הגיונית לתנאי הדרך זה חוסך
      כלומר: האוטו מתאמץ תמיד להגיע למהירות שהגדרת אותו (הכי מהר שהוא יכול…) ולכן יש מאמץ מהמנוע אולם אם תוואי הדרך קל יותר ולא יאט משמעותית בצורה טבעית את הרכב אז זה יותר חוסך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

        כשאני ‘נועל’ את המהירות אני מרגיש כאילו האוטו מתאמץ יותר, כביכול אני לוחץ חזק יותר על הדוושה. האם זה אומר שהאוטו מבזבז יותר?

        חרוסתח מנותק
        חרוסתח מנותק
        חרוסת
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @קורולה-אברכים מאידך אמר לי מישהו שבשיוט הוא כל הזמן על אותו מהירות ללא האצות והאטות, אז הוא צורך פחות דלק, ממה. שבדקתי בעבר הרחוק (שנה וחצי) ברכב שלי (קיה סיד 2016), ללא שיוט צורך פחות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • yosiY מנותק
          yosiY מנותק
          yosi
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          אצלי עם בקרת שיוט נראה שצורך פחות, כמובן שתלוי על איזה מהירות נועלים אותו ואם מרגיעים בעליות חדות או שנותנים למנוע לצרוח את נשמתו.
          בנהיגה רגילה המהירות משתנה לפי תנאי הדרך, האצה בירידה והאטה בעליה והנהג מתקן את זה כשהוא שם לב כך שהמהירות לא אחידה, כל האצה מגבירה את צריכת הדלק.
          בבקרת שיוט המחשב מרגיש הרבה קודם את ההאטה וממילא צריך פחות האצה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • א מנותק
            א מנותק
            אריאל 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
            #5

            לבעלי היברידיות של יונדאי קיה ודומיו, ידיעה חשובה בעניין,
            מעשה שהיה בנסיעה עם נירו היברידי 2018, על בקרת שיוט 100, בעליות של ירושלים,
            המנוע התאמץ יותר מדי בשביל להספיק להגיע למהירות הרצויה, והרס את הסוללה,
            נדלק נורת תקלה עם כיתוב מודול 2, שזה אומר תקלה בסוללה במודול 2 (מתוך 4 שיש לו).
            צריך לשים לב שהמחשב רכב של ההיברידיות האלה, לא חכם, והייתי אומר ממש מופרע…
            הוא לא יודע להגביר מהירות במתינות, והוא הורס את הסוללה.
            אז עדיף לא להשתמש בבקרת שיוט בדרך עם עליות.

            אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אריאל 0

              לבעלי היברידיות של יונדאי קיה ודומיו, ידיעה חשובה בעניין,
              מעשה שהיה בנסיעה עם נירו היברידי 2018, על בקרת שיוט 100, בעליות של ירושלים,
              המנוע התאמץ יותר מדי בשביל להספיק להגיע למהירות הרצויה, והרס את הסוללה,
              נדלק נורת תקלה עם כיתוב מודול 2, שזה אומר תקלה בסוללה במודול 2 (מתוך 4 שיש לו).
              צריך לשים לב שהמחשב רכב של ההיברידיות האלה, לא חכם, והייתי אומר ממש מופרע…
              הוא לא יודע להגביר מהירות במתינות, והוא הורס את הסוללה.
              אז עדיף לא להשתמש בבקרת שיוט בדרך עם עליות.

              אלוף העולם 1א מנותק
              אלוף העולם 1א מנותק
              אלוף העולם 1
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @אריאל-0
              לא בטוח שקשור, ונראה לי שקיה לא עד כדי כך מטומטמים
              בלי קשר ידוע שהסוללות שלהם לא פאר היצירה

              התקנת מערכות מתקדמות לרכב
              מסכים, חיישנים, מצלמות דרך
              ברמה הגבוהה ביותר

              אפשר ליצור קשר:
              ehh3266@gmail.com

              זמין באלעד ירושלים והסביבה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • yosiY מנותק
                yosiY מנותק
                yosi
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                אם כבר העלו אפשרויות לתקלות כתוצאה משימוש בבקרת שיוט כדאי לדעת שחשוב להעלות מהירות בהדרגה בפרט במנועי טורבו, האצות מידי חזקות עלולות לגרום לבלאי ונזק לטורבו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • א מנותק
                  א מנותק
                  איש פשוט מאוד
                  כתב נערך לאחרונה על ידי איש פשוט מאוד
                  #8

                  התחושה שלי שהבקרת שיוט היא הרבה פחות חסכונית,
                  אא"כ אתה נועל אותה על מהירות נמוכה ממש.
                  כי כשאני נוהג לבד אז אני מתאים את המהירות לפי הטורים כל הזמן,
                  ולדוגמא לפני עליה אני מאיץ כדי לקבל תנופה טובה,
                  ובסוף העליה אני מפסיק ללחוץ כי ממילא עוד מעט צריך להאט,
                  וכך לכל אורך הדרך, אני מתאים את עצמי הרבה יותר מנעילה סתמית על מספר
                  בכל אופן, אני חושב שאם היה בקרת שיוט לפי טורים ולא לפי קמ"ש - זה היה מושלם!

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • א איש פשוט מאוד

                    התחושה שלי שהבקרת שיוט היא הרבה פחות חסכונית,
                    אא"כ אתה נועל אותה על מהירות נמוכה ממש.
                    כי כשאני נוהג לבד אז אני מתאים את המהירות לפי הטורים כל הזמן,
                    ולדוגמא לפני עליה אני מאיץ כדי לקבל תנופה טובה,
                    ובסוף העליה אני מפסיק ללחוץ כי ממילא עוד מעט צריך להאט,
                    וכך לכל אורך הדרך, אני מתאים את עצמי הרבה יותר מנעילה סתמית על מספר
                    בכל אופן, אני חושב שאם היה בקרת שיוט לפי טורים ולא לפי קמ"ש - זה היה מושלם!

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמואל10
                    כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל10
                    #9

                    @איש-פשוט-מאוד כתב בנסיעה עם בקרת שיוט צורכת יותר דלק?:

                    התחושה שלי שהבקרת שיוט היא הרבה פחות חסכונית,
                    אא"כ אתה נועל אותה על מהירות נמוכה ממש.
                    כי כשאני נוהג לבד אז אני מתאים את המהירות לפי הטורים כל הזמן,
                    ולדוגמא לפני עליה אני מאיץ כדי לקבל תנופה טובה,
                    ובסוף הירידה אני מפסיק ללחוץ כי ממילא עוד מעט צריך להאט,
                    וכך לכל אורך הדרך, אני מתאים את עצמי הרבה יותר מנעילה סתמית על מספר
                    בכל אופן, אני חושב שאם היה בקרת שיוט לפי טורים ולא לפי קמ"ש - זה היה מושלם!

                    ברור כשמש שאתה צודק, אם כי גם זה משתנה לפי אופי הנהיגה של כל אחד, ברור שישנם כאלה שהבקרת שיוט תהיה חסכונית משמעותית עבורם (כמו נהגים צעירים/חדשים).

                    כמו שאין אף פעם תשובה חד משמעית על רכב מסוים כמה הוא שותה כי הכל תלוי באופי הנהיגה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1

                    19

                    מחובר

                    2.1k

                    משתמשים

                    7.1k

                    נושאים

                    94.4k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום