דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. מי אשם?

      מי אשם?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      4 פוסטים 4 כותבים 307 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • L מנותק
        L מנותק
        LENOVO
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        חברים, מי לדעתכם אשם בתאונה?

        אני עברתי לנתיב השמאלי וראיתי את הרכב מאחורי במראה שהוא גם היה בנתיב שלי ומנסה לעבור לשמאלי (היה איזה רכב שהפריע לו) ואז עברתי לנתיב ותוך כדי שאני עובר (לקראת סוף המעבר…) אני שומע ומרגיש כמובן שמישהו נכנס בי או שאני נכנסתי בו.

        תכלס הוא נכנס בי בקטנה ממש כמו שפשוף בצד האחורי של הרכב, (מצב תמונה רק להמחשה…)

        1001236182.jpg

        (אני רק רוצה ללמוד מזה לפעמים הבאות…)

        מי לדעתכם אשם?

        https://drive.google.com/file/d/1LuHgK6te22w95Yq2yksVT2gva****H7ytSYr/view?usp=drivesdk

        להוריד כוכביות

        (עשה לי שפשוף קטן מאחורה, אבל לו התפוצץ הגלגל הוא היה ערבי אז הוא אמר הכל בסדר וככה סיימנו)

        דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • L LENOVO

          חברים, מי לדעתכם אשם בתאונה?

          אני עברתי לנתיב השמאלי וראיתי את הרכב מאחורי במראה שהוא גם היה בנתיב שלי ומנסה לעבור לשמאלי (היה איזה רכב שהפריע לו) ואז עברתי לנתיב ותוך כדי שאני עובר (לקראת סוף המעבר…) אני שומע ומרגיש כמובן שמישהו נכנס בי או שאני נכנסתי בו.

          תכלס הוא נכנס בי בקטנה ממש כמו שפשוף בצד האחורי של הרכב, (מצב תמונה רק להמחשה…)

          1001236182.jpg

          (אני רק רוצה ללמוד מזה לפעמים הבאות…)

          מי לדעתכם אשם?

          https://drive.google.com/file/d/1LuHgK6te22w95Yq2yksVT2gva****H7ytSYr/view?usp=drivesdk

          להוריד כוכביות

          (עשה לי שפשוף קטן מאחורה, אבל לו התפוצץ הגלגל הוא היה ערבי אז הוא אמר הכל בסדר וככה סיימנו)

          דוד 100ד מנותק
          דוד 100ד מנותק
          דוד 100
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @LENOVO ממה שאני יודע ברוב ככל הפעמים הנהג מאחורה הוא האשם בכל המקרים מעין אלו

          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • דוד 100ד דוד 100

            @LENOVO ממה שאני יודע ברוב ככל הפעמים הנהג מאחורה הוא האשם בכל המקרים מעין אלו

            ר מנותק
            ר מנותק
            רכבניק
            כתב נערך לאחרונה על ידי רכבניק
            #3

            @דוד-100 כתב במי אשם?:

            @LENOVO ממה שאני יודע ברוב ככל הפעמים הנהג מאחורה הוא האשם בכל המקרים מעין אלו

            במעבר נתיב? למה?
            העובר אמור לוודא שהנתיב פנוי (כידוע גם אם הכרחת את השני להאט זה נקרא “הפרעה”)

            סטיה מנתיב נסיעה תק’ (מס’ 3) תש"ל-1970
            (א) לא יסטה נוהג רכב מנתיב נסיעתו אם עלול הדבר לגרום להפרעה או לסיכון.
            (ב) בכביש שאינו חד-סטרי המחולק לשלושה או לחמישה נתיבים לא ינהג אדם רכב בנתיב המרכזי אלא כשהוא עוקף רכב אחר, או כשהוא מתכונן לפנות שמאלה, או כשהנתיב יוחד על ידי תמרור רק לתנועה בכיוון שהוא נוסע בו.
            (ג) נוהג רכב בכביש כאמור בתקנת משנה (ב) לא יעבור לנתיב הנמצא משמאל לנתיב המרכזי.

            אין פניה אלא בבטחה תק’ (מס’ 3) תש"ל-1970
            נוהג רכב לא יפנה ימינה או שמאלה תוך כדי נסיעה או כשהוא מתחיל לנסוע ולא יסטה מקו נסיעתו, אלא במהירות סבירה ובמידה שהוא יכול לעשות זאת בבטחה בלי להפריע את התנועה ובלי לסכן אדם או רכוש.

            https://www.nevo.co.il/law_html/law01/p230_011.htm

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ר רכבניק

              @דוד-100 כתב במי אשם?:

              @LENOVO ממה שאני יודע ברוב ככל הפעמים הנהג מאחורה הוא האשם בכל המקרים מעין אלו

              במעבר נתיב? למה?
              העובר אמור לוודא שהנתיב פנוי (כידוע גם אם הכרחת את השני להאט זה נקרא “הפרעה”)

              סטיה מנתיב נסיעה תק’ (מס’ 3) תש"ל-1970
              (א) לא יסטה נוהג רכב מנתיב נסיעתו אם עלול הדבר לגרום להפרעה או לסיכון.
              (ב) בכביש שאינו חד-סטרי המחולק לשלושה או לחמישה נתיבים לא ינהג אדם רכב בנתיב המרכזי אלא כשהוא עוקף רכב אחר, או כשהוא מתכונן לפנות שמאלה, או כשהנתיב יוחד על ידי תמרור רק לתנועה בכיוון שהוא נוסע בו.
              (ג) נוהג רכב בכביש כאמור בתקנת משנה (ב) לא יעבור לנתיב הנמצא משמאל לנתיב המרכזי.

              אין פניה אלא בבטחה תק’ (מס’ 3) תש"ל-1970
              נוהג רכב לא יפנה ימינה או שמאלה תוך כדי נסיעה או כשהוא מתחיל לנסוע ולא יסטה מקו נסיעתו, אלא במהירות סבירה ובמידה שהוא יכול לעשות זאת בבטחה בלי להפריע את התנועה ובלי לסכן אדם או רכוש.

              https://www.nevo.co.il/law_html/law01/p230_011.htm

              א מנותק
              א מנותק
              אינסייט חבוטה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @רכבניק ההוא מאחוריו לא היה בנתיב השמאלי אלא שניהם היו יחדיו בימני ועברו במקביל יחד. כשהראשון התחיל לעבור הנתיב היה פנוי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב

              36

              מחובר

              3.0k

              משתמשים

              9.7k

              נושאים

              130.8k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • מילון מושגים המלא
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • פנייה למנהל הפורום