דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    שאר נושאים

    אליאקספרס, אביזרים לרכב, מידע כללי ועוד

    752 נושאים 10.1k פוסטים
    • נהג חדש מבוגר - יותר קשה להתרגל?

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      263 צפיות
      מ
      אני מכיר חבר שלמד בסביבות גיל ה40 והיום הוא נוהג פצצה הסיבה לכך היא שמייד לאחר קבלת הרישיון הוא נהג הרבה
    • מתי כדאי למכור את הרכב?

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      347 צפיות
      מאירמ
      @גלגלי-רוח כתב במתי כדאי למכור את הרכב?: יש בזה כלל אצבע מסוים שתקף לכל הרכבים? או שלכל רכב יש את הנתונים והשיקולים שלו? תודה רבה. לתכנן את המכירה שלא תחול בחודשים הראשונים של השנה הלועזית. בחודש ינואר למניינם זה הזמן לקנות רכב חדש עם המודל החדש והנוצץ (למשל 2025) ואז אנשים צריכים למכור את הרכב הישן, ומשכך קיימת הצפה של רכבים בשוק המשומשות, ומי שממהר למכור צריך להתגמש יותר. אני לא יודע אם זה משפיע על רכבים ישנים בני 12 ומעלה אבל זה מורגש ברכבים חדישים. אגב, מי שמעוניין לקנות רכב חדיש משומש, מוטב שיתאזר בסבלנות ויקנה בחודשים הראשונים של השנה שאז יש מציאות יפות.
    • למסירה - דיבורית לרכב חדשה באריזה

      3
      4
      1 הצבעות
      3 פוסטים
      196 צפיות
      לך תדעל
      @יוני מו"ע.
    • דיבורית לרכב זה שווה את העבודה

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      607 צפיות
      צילפינגיםצ
      @Klonimoos כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה: @Lexus יש את הבלוטוס, שמתקשר עם הרדיו של הרכב, זה כולל דיבורית מעולה. עולה באלי אקספרס באיזור ה20₪ אם יעלה בידי אשלח קישור בהמשך. זה גם מוצר נחמד העניין הוא שאם יש רעש חזק באותה תחנה שאתה מכוון זה יכול להפריע לך בהאזנה לשיחות או שירים לכן עדיף לדעתי לאחר שהשתמשתי בשני המוצרים, עדיף שזה יושב על האוקס ככה המוזיקה והשיחות נקיים יותר…
    • הוספת בעלים - נחשב כהעברת בעלות?

      הועבר
      23
      0 הצבעות
      23 פוסטים
      3k צפיות
      Y
      @איציק123 כתב בהוספת בעלים - נחשב כהעברת בעלות?: אני שאלתי בליברה ואמרו לי שלא פוגע נציג של חברת ביטוח זה לא ראיה, לא תמיד הם יודעים את כל הכללים בזה, צריך שיתן הצעת מחיר ואז לראות אם זה השפיע וגם אם לא השפיע יתכן וזה יזיק בעת תביעה שיגידו לך שלא אמרת מראש שהיה תביעה באחד הביטוחים שלך כמש"כ @EBA ובכ"מ א"א להביא מזה ראיה לחברות אחרות
    • נושא זה נמחק!

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      4 צפיות
    • נורת כריות אוויר נדלקת לפעמים

      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      2k צפיות
      KlonimoosK
      @שירלה עיין פה
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      58 צפיות
    • במוו

      הועבר
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      497 צפיות
      KlonimoosK
      Spoiler @קיה-ריו א. לא הצלחת להעלות תמונות. ולכן עיין פה ב. אפשר לערוך פוסט קיים ב-3 הנקודות בצד שמאל למטה, יש עניין לא להרבות בפוסטים… בהצלחה!!
    • האם אפשר להעביר בעלות רכב לקטין מתחת גיל 18??

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      790 צפיות
      a0533057932A
      @EBA מוזר הם הראו לו נוסח חוק שאומר זאת? כי החוק למיטב ידיעתי מתיר בעלות גם לילד בן שנה
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      56 צפיות
    • מה יש לעשות עם רכב כזה

      הועבר
      2
      1
      1 הצבעות
      2 פוסטים
      166 צפיות
      צילפינגיםצ
      @אלי-2023 תנסה לפרסם באזור ה2000 שח לדעתי יבוא ערבי ויקח הם חולים על האוטו הזה ברמה אחרת… ואותם לא מעניין כריות אוויר…
    • מתי המבצעים הקרובים באלי'

      מולטימדיה
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      402 צפיות
      ט
      @EBA לא, ולכן כתבתי “מבצעים בעצימות נמוכה” Spoiler לא ניסיתי “לשווק” משהו הבאתי את זה בגלל השאלה של @יוסי-התחכמוני למעלה
    • פריוס , משאבת מים

      הועבר
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      583 צפיות
      אליהוא
      @נייטרון-חפשי דרך אגב מזגנים שנקראים אינוורטר זה בגלל שיש בתוכם ממיר מתח שממיר את החשמל מAC לDC והמדחס בעצם עובד על DC
    • ירידה בסל"ד בהפעלת צרכן חשמלי ורעידות בעמידה

      18
      0 הצבעות
      18 פוסטים
      594 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @דוד-100 אחרי שהעלו כאן כמעט את כל האפשרויות, חשבתי שאולי ייתכן שפשוט הרצועה מחליקה כי היא ישנה/יבשה
    • עם מה אפשר להפעיל בבית מכשיר שמופעל בעזרת מצבר

      19
      1 הצבעות
      19 פוסטים
      623 צפיות
      אבי יםא
      @מיישה כתב בעם מה אפשר להפעיל בבית מכשיר שמופעל בעזרת מצבר: @אבי-ים כתב בעם מה אפשר להפעיל בבית מכשיר שמופעל בעזרת מצבר: @יהושע יש באלי אקספרס לכל מיני מתחים ראיתי אפי’ 2000W אבל נראה לי שזה לא טוב לרכב למה נראה לך? מידיעה? דיברתי פעם עם משהו והוא אמר לי שזה בעייתי כמובן זה לא תורה מסיני אבל תחשוב שלא בטוח שהחוטים/מערכת החשמל ברכב מתאימים למתח כ"כ גבוהה המצבר עצמו חי בין היתר לפי טעינה ופריקה וזה ממש טוחן אותו יכול גם להיות שזה ירוקן לך את המצבר מידי ואז תנסה להתניע… ועוד כמה סברות אבל יכול להיות שזה לא נכון, צריך לשאול חשמלאי רכב.
    • חידוש פלסטיקה

      אליאקספרס
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      112 צפיות
      אין תגובות
    • איזה ערוצים של רכב פתוחים ביוטיוב בנטפרי?

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      750 צפיות
      לך תדעל
      @אלוף-העולם-1 הכנופיה (ישראלי, בעברית) [image: ENlTkvSgukV75OOOy0NKPNEn_HbPSmRHeX7TaJbxXN44GT6am4jXCagnBcrkegeNI7x4_R8SIw=s176-c-k-c0x00ffffff-no-rj] ואגב, דף הערוץ של כריס-פיקס הוא… זה! [image: AIdro_lsMlPXxQcSMI_EveG6eb7sd1T9vFkEQrXKruSjabO_ANY=s176-c-k-c0x00ffffff-no-rj] יש לו גם אתר מעניין, עם מדריכים כתובים (לכאורה רק מתוך הסרטונים, אבל יש בזה תועלת), לדוגמא. מידע אינפורמטיבי ומעניין (לפעמים) יש בערוץ של כפיר כשריאן. שוב, לא ידע מקצועי וטכני אלא יותר חדשות, גימיקים, מוצרים וכו’, בע"מ. כפיר כשריאן [image: HRGQu6OjXPucFUmWW2nv2x7-GHDncvEfkZ-rIkXj_t7iSgw-_m1aO-pmxA4j4GKbr1mMFwusww=s176-c-k-c0x00ffffff-no-rj]
    • תחנת גפ"מ באזור בית שמש, מכירים ?

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      428 צפיות
      דוד 100ד
      @שמואל-קליין ולמי שיש קצת כוח או שבכל מקרה נוסע על כביש אחד מרחק 4 דקות כל צד ביציאה למודיעין רחוב המכונאי 2 יש שם תחנת תדלוק גז של פז והיא מהזולות יחסית שיש בהצלחה
    • איך מתדלקים עם גפ"מ ?

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      778 צפיות
      שלמהש
      @גלגלי-רוח צפה מדקה ושלשים שניות עד דקה ארבעים וחמש (1:30-1:45) https://www.youtube.com/watch?v=vJcpGINQFh0&t=97s פתוח בנטפרי

    52

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.9k

    פוסטים