דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • עדכון תוכנה ts10s

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      21k צפיות
      ד
      @מיישה שלום לכולם! אשמח לקבל עזרה, התקנתי מערכת חדשה המומלצת פה לקורולה שלי,(ייתכן שהבעיה היתה עוד לפני האמת), ואני מפעיל שירים ופתאום הרמקול השמאלי לא עובד וממש מקרטע תוך כדי המוזיקה וזה משגע אותי ומעצבן אותי כמוזיקאי. מה ניתן לעשות? מרגיש שצריך לדפוק משהו כדי שזה יסתדר אבל אני לא יודע מה בדיוק. ‏דבר שני, המיקרופון שהתקנתי שהגיע עם הפאנל, וואלה לא מספיק איכותי ההקלטות נשמעות זוועה ומתלוננים שלא שומעים אותי מספיק טוב בשיחות. בדקתי ורק הוא פעיל ולא המיקרופון של המסך. יש מה לעשות? והאם יש דרך לעצור ולהמשיך מוזיקה דרך ההגה?
    • בירור לגבי אישור ייבוא על מולטימדיה ts18 דרך dsv

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      11k צפיות
      מיישהמ
      @yos כתב בבירור לגבי אישור ייבוא על מולטימדיה ts18 דרך dsv: קיבלתי מחברת שליחויות dsv את ההודעה הבאה שלום רב, בבקשה לשלוח לנו לינק / קישור למוצר Car Radio Player שהזמנתם מאתר המכירה לצורך בדיקת חוקיות יבוא. ייתכן וכפוף לשחרור תחת חוקיות יבוא (אישורים שונים כגון תחבורה או תקשורת). בברכה צוות E-Commerce הזמנתי בהמלצת @מיישה את המערכת הזו 9 TS18 6G 128G השאלה שלי אם כדאי לשלוח להם לינק למוצר, הבנתי שהם לוקחים עמלה על כל דבר (לטענת גרוק זה יותר מ100 שקל) עדיף לעשות את זה לבד? או שדרכם בכלל לא אצטרך אישור אשמח לכל מידע תשלח לינק אין מה לחשוש
    • מצלמת רוורס איכותית

      36
      0 הצבעות
      36 פוסטים
      23k צפיות
      S
      אולי בכל אופן יש למישהו קישור למצלמת רוורס תואמת ל T100? זה לטויוטה פריוס 2013. @דני-מערכות. הקישור הזה ששמת ב. 2.5 של המוככר QueenDer, מתאים גם ל T100? או שעדיף לי משהו אחר? חשוב לי שיעבוד היטב אבל לא יקר מידי… תודה.
    • התקנת מולטימדיה טויוטה ורסו

      5
      1
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      12k צפיות
      ה
      @יצחק-רשטונ כתב בהתקנת מולטימדיה טויוטה ורסו: או מכאן פאנל וכבל ביחד יותר זול לבחור ב Frame cable canbus-B אני לא מתווכח, רק כתבתי מנסיון.
    • מערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019

      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      19k צפיות
      מאירמ
      @דניאל-עמיצור כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019: לא נראה כזה איכותי תכלס, לא רואה הבדל בין זה למצלמה המקורית של טויטה אמור להיות יותר איכותי ממצלמה של טויוטה.
    • Z60 או Z90?

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      10k צפיות
      ראובן שבתיר
      @אריאל-קמחי כמו שהראו לך אפשר להטמיע את הקישור אפשר לחתוך את כל מה שנמצא אחרי הhtml, ככה נראה קישור נקי: https://he.aliexpress.com/item/1005008121528084.html
    • קארפליי לטויוטה קורולה 2019

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      10k צפיות
      א
      @יהודה-3 יש לך בארץ בKSP http s://ksp.co.il/web/item/444416 יש לי אותו והוא סבבה לגמרי ואפשר להתקין עליו חסימה
    • יונדאי I25 - התקלקלה לי המצלמת רוורס

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      9k צפיות
      א
      @אלעדי @אלוף-העולם-1 גם אלעדי הוא מתקין מולטימדיה
    • שאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום

      21
      1
      1 הצבעות
      21 פוסטים
      10k צפיות
      הרשלהה
      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום: מה זה המצב GPS זה עובד גם בלי אינטרנט(מפות)? מצב GPS מציג כמה לויינים זמינים במיקום שלך ותו לא… גם מצפן וגם גובה מעל פני הים
    • המערכת מראה שיש קליטה ובפועל לא עובד

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      9k צפיות
      ה
      בס"ד הגדרתי apn ועובד מצוין ב"ה. תודה ענקית לכל העוזרים והמסייעים. (@אלוף-העולם-1 @פתוח-לשמוע) ועוד ועוד.
    • מדריך הפעלה עבור צג קמ"ש דיגיטלי - ESTINK P6

      1
      10 הצבעות
      1 פוסטים
      9k צפיות
      אין תגובות
    • בעיה במגירת הסים

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      8k צפיות
      פורמולה 1פ
      יש עוד מישהו שיכול להציע רעיונות לבעיה?
    • פריצת אפשרות לעריכת אפליקציות במערכת

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      8k צפיות
      אין תגובות
    • המלצה למצלמת רוורס

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      8k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @הכל-מלמעלה אני בכל זאת ממליץ לך על הקדוחה זה רמה אחרת
    • תצוגת הוויז במולטימדיה

      וויז
      4
      1 הצבעות
      4 פוסטים
      8k צפיות
      מיישהמ
      @מושל-בכיפה כתב בתצוגת הוויז במולטימדיה: @שרולצ-ה כתב בתצוגת הוויז במולטימדיה: @מושל-בכיפה גם במכשיר רגיל עם תסובב את המסך לרוחב זה יציג את זה ככה, זה הברירת מחדל של הוויז, יש אפשרות 1. לעשות מסך מפוצל ואז זה יציג לך בתצוגה רגילה כמו במכשיר… 2. להוסיף את הוויז כחלונית למסך הבית ואז הוא יוצג בקטן וברור יותר, יש לי את זה כבר במסך הבית, אבל זה לא עוזר, כי אז כשאני פותח את רשימת הכבישים (-ככה נח לי יותר, שזה כל הזמן פתוח ואני רואה את תכנון המסלול), אני כמעט לא רואה את המפה. בכל מקרה, גם כשזה סגור, המיקוד של המפה נמצא בצד ימין למטה. אין איך לשנות את זה? אם כן זה רק בתוך ההגדרות של הוויז תחפור בהגדרות תצוגה
    • 0 הצבעות
      6 פוסטים
      8k צפיות
      הכל מלמעלהה
      @פתוח-לשמוע כתב בהמלצה למולטימדיה לקורולה 2009 (הקישורים בפוסטים הישנים כבר לא פעילים): מצלמה איך מחברים אותה, בקידוח? אני מעדיף עם ברגים
    • בירור על מע"מ בהזמנה מאלי אקספרס

      8
      1
      2 הצבעות
      8 פוסטים
      8k צפיות
      ט
      @הכל-מלמעלה אם בסוף שילמת פחות מ130$ אפי’ שזה ע"י קופונים (דווקא קופונים לא בונוס ולא זיכויים) אין מכס
    • המלצה על מצלמת רכב

      22
      0 הצבעות
      22 פוסטים
      8k צפיות
      ק
      @0556747914 יצא לי להתקין 2 מצלמות כאלה וברוך ה’ זה די קל שים לב לסוג פיוזים שמגיע בקיט ותראה אם זה זהה לפיוזים שברכב שלך
    • נושא זה נמחק!

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      130 צפיות
      אין תגובות
    • שיבושי GPS גם לכם יש?

      32
      0 הצבעות
      32 פוסטים
      7k צפיות
      ט
      @פתוח-לשמוע איזה מדריך? שמה לא ראיתי שני האני יעבור שוב…

    91

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.2k

    פוסטים