דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • מוצר חדש בשוק - סוללה למצלמות דרך

      טכנולוג
      14
      11 הצבעות
      14 פוסטים
      12k צפיות
      ט
      @הכהן כפי שענה לך ר’ @תודה-לבורא-עולם-0 המוצר הזה הוא סה"כ קיט חניה של חברת 70mai (יש מוצר מקביל גם לחברות המתחרות)שבמקום לחבר לתיבת הפיוזים הוא מתחבר לשקע obd אבל הוא משתמש בחשמל מהמצבר עם כל המשתמע אבל הסוללה הנ"ל היא מקור חשמל עצמאי ללא שימוש במצבר
    • מצלמת חנייה קדמית

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      12k צפיות
      מיישהמ
      @קיה-פיקנטו כתב במצלמת חנייה קדמית: ערב טוב לכולם אתמול ניסיתי להתקין את המצלמה הזאת (תמונה מצורפת) בTS10 שלי וזה לא עבד אני לא שולל אפשרות שהחיבורים לא היו טובים ומאידך אני שואל אם המצלמה הזאת בכלל מתאימה לTS10 תודה רבה! [image: 1780424745118-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%96%D7%94-%D7%9C%D7%96%D7%94.png] זה אמור לעבוד, כנראה שהרצפה לא עקומה…
    • עזרה למולטימדיה קורולה 2010

      44
      0 הצבעות
      44 פוסטים
      26k צפיות
      על הטוב שלךע
      אני נסיתי היום והצלחתי לפרק אבל הוא אומר בסרטון הנ’'ל שיש שני ברגים ולי אין משהו יוע מה צריך לעשות יש לי מוללטימדיה אני רוצה לחבר לה רק כבל להכנסת כרטיס USB
    • קישור למערכת מאלי אקספרס

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      10k צפיות
      EBAE
      @kobi לי יש בארץ, במודיעין עילית. וקישורים לכל מה שצריך יש כאן. https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373
    • מולטימדיה רנו טראפיק 2 2012

      לא נפתר
      1
      2
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      10k צפיות
      אין תגובות
    • מערכת מולטימדיה הגיעה שבורה מעלי אקספרס

      11
      2
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      11k צפיות
      mik6868M
      בגדול הרעיון לקנות מחנויות מוכרות עם חוות דעת טובות שגם מושפעות מאריזה טובה ואז אפשר להיות קצת יותר רגועים שיבוא בשלום…
    • מולטימדיה טויוטה קורולה 2019

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      12k צפיות
      טרנטעט
      @kobi כתב במולטימדיה טויוטה קורולה 2019: @מיישה תשתף מספר פלאפון שלך ואם יש ואצאפ או מייל ישלח לך תמונה של המערכת הקיימת יש מייל שלו בפרופיל
    • למכירה מסך מולטימדיה ליונדאי I30

      12
      5
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      16k צפיות
      יוסף Zי
      @חיפאי מישהו כבר ביקש ממני את זה אם רלונטי עדיין נעדכן
    • במצלמות דרך מחברת 70mai מה הצורך בקיט חנייה.

      נפתר
      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      13k צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @טכנולוג כל כבל שמשמש לטעינה ולהעברת נתונים עכשיו אני מבין את כל התמונה, והכל על מקומו יבוא בשלום. שוב תודה רבה על הטרחה והסבלנות לרדת למדרגתי ולהסביר הכל בטו"ט. Spoiler בל"נ אבצע מחקר קטן על כבל כזה.
    • 2 הצבעות
      4 פוסטים
      12k צפיות
      ביתשמשניקב
      מי שיכול להעלות תמונות של ה"שקע" שיש בכרטיס האלקטרוני יבורך
    • תקלה ב10S

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      16k צפיות
      meir6952M
      @זיק-המבריק אני לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך יש אופציה לעדכן מחדש גם בלי כניסה להגדרות שלחו פה פעם מדריך אני לא יודע איך לשלוח לך קישור תפתח נושא חדש איך מעדכנים את המערכת גם בלי להגיע להגדרות
    • מלטומדיה מעלי אקספרס

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      12k צפיות
      מיישהמ
      @MEIRGUD כתב במלטומדיה מעלי אקספרס: הזמנתי מסך לטיוטה קורולה 2006 ולא הגיעה הדגם של השנה הזאת הזמנתי שוב ועוד פעם לא הגיע של 2006 אלא של היותר חדשים מי ידע מה יש לעשותו אתה לא צריך פאנל בכלל, תקנה כאן מערכת 9 אינץ, תוצי את הישן ותחבר את זה בין הדשבורד למזגן. https://s.click.aliexpress.com/e/_c4chT2En
    • מצלמת רוורס נדלקת ונכבית מיד

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      13k צפיות
      מיישהמ
      @1020 כתב במצלמת רוורס נדלקת ונכבית מיד: @מיישה זה אחרי שחתכתי, לפני זה היא בכלל לא עבדה אבל אם זה כבד, איך זה שלפעמים זה עובד חלק? השאלה אם יש איזה בעיה עם החיבורים שיכולה לגרום לכזה תופעה ג’מיני טוען לי שיכול להיות שזה זרם לא יציב או משהו כזה ושאני יחבר “מייצב זרם”, שמעת על כזה דבר בכלל? לא, מה שכן הייתי בודק את המתח עם מולטימטר, אם זה מתח נמוך זה יכול לקרות וכן כדאי לבדוק את החיבור של החוט השלילי, לאן הוא מחובר? עוד דבר, אתה בטוח שחתכת והחוטים החתוכים לא נוגעים זה בזה או בשלדה לפעמים?
    • בקשת עזרה בחיבור בלוטוס

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      13k צפיות
      על הטוב שלךע
      @פריוס-אפור השאלה אם אפשר בכללי עם נגן להתחבר או רק פלאפון
    • מערכת שמע לקורולה 2004

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      13k צפיות
      יהונתן מחיפהי
      @נהג-אלוף נכון אבל בקישור הזה מרוב עצים לא רואים את היער…
    • רעיון מוזר לשימוש במולטימדיה

      53
      17 הצבעות
      53 פוסטים
      48k צפיות
      הרשלה
      אני לא יודע איזו מערכת יש לך עכשיו אבל קח בחשבון שציוד ישן, טוב וגדול הרבה פעמים מביא איכות ממש מדהימה כי אם זה מספיק ישן אז יש שם שפופרת קתודית אמתית כמו במערכות היקרות ולא טרנזיסטור.[ כמובן שהכל תלוי במערכת שלך ובמה היא עברה מאז היצור וגם בך, כי מולטימדיה סטנדרטית היא איכות מספקת לרוב האנשים ולעומת זאת אם המערכת שלך היא טובה יכול להיות שהיא באיכות מדהימה ובלי השוואה בכלל למולטימדיה].
    • מצלמת דרך אחורית לא עובדת

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      13k צפיות
      א
      @יוסף-Z מאחורה גם אפשר לפרק מידיעה קרה לי גם זה בעיה בחיבורים או בקצה הכבל מה שאני עשיתי פשוט שמתי את בצורה שיווצר לחץ מסוים על הכבל לכיוון מסוים וזה עובד
    • עזרה בחיבור מצלמת רוורס מובנית בגרנדיס

      5
      2
      1 הצבעות
      5 פוסטים
      14k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @אני-הקטן תנסה לחסוך להשחיל את הכבל ורק לחבר את הראשים של הבננות הצהובות 2 של הנתונים של המצלמה [לא חייב לחתוך אפשר רק לחשוף לבדיקה אם זה עובד] והאדום של החשמל בכל מקרה כמדומני שאין מקורית בגרנדיס
    • אפליקציית ידידים

      לא נפתר
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      14k צפיות
      מיישהמ
      @admin כתב באפליקציית ידידים: נפתח בחייגן יש אפשרות לבחור איזה חייגן זה יפתח והאם יש חייגן שהוא תומך בבלוטוס? לא
    • הגדרות קנבוס- מצלמת רוורס אחרי איפוס

      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      15k צפיות
      צילפינגיםצ
      @arik12 תנסה שוב להעלות תמונה או תשלח לי למייל שלמטה נראה מה זה המערכת הזו

    81

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.2k

    פוסטים