דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • הגדרות קנבוס- מצלמת רוורס אחרי איפוס

      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      15k צפיות
      צילפינגיםצ
      @arik12 תנסה שוב להעלות תמונה או תשלח לי למייל שלמטה נראה מה זה המערכת הזו
    • נושא זה נמחק!

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      362 צפיות
    • התיעצות לגבי מצלמת דרך לאחר שנוכחתי כמה הדבר חשוב

      23
      1 הצבעות
      23 פוסטים
      16k צפיות
      ט
      @יצחק-רשטונ Spoiler ראשית תודה על המחמאות אבל נראה לי שאתה בקי בעניין לא פחות מסכים עם כל מילה שכתבת אכן הz40 היא מצלמה מצויינת אבל היא קצת מיושנת ולכן היא כמעט ולא נמכרת בעלי אקספרס ומהסיבה הזאת אלה שכן מוכרים העלו מחירים והיום היא נמכרת סביב ה95$ (בעבר זה נמכר באזור ה60$ לפני קופונים) כמעט באותו מחיר של הz50 pro אז מה שכתבתי שהיא נותנת תמורה טובה למחיר היה רלוונטי למחירים בעבר לא למחירים היום (אני אעדכן את זה במדריך) בכל מצב וודאי שב100 ש"ח זה שווה כמו שכתבת ישר כח
    • מולטימדיה לא נדלקת

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      13k צפיות
      ש
      @נהג-אלוף תבדוק פיוז… בנוסף תעבור על כל החיבורים מאחור הכוונה לחוטים שנכנסים לתוך הקונקטורים לפעמים יש אחד שמשתחרר, ממקרה דומה לשלך ואחד היה משוחרר צריך לעבור על כל החוטים בצמות אחד אחד מי לא מחוזק טוב…
    • בלוטוס בפלאפון 5X5

      בלוטוס
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      13k צפיות
      פ
      @רפאל-1 כתב בבלוטוס בפלאפון 5X5: כתוב לי גרסה V4.2 יש לך גרסה מלפני שלוש שנים לפחות תעשה עדכון לטלפון דרך האתר הזה (לא לשכוח לגבות את האנשי קשר דרך הכרטיס זיכרון) https:/qlyx-tech.com/?page_id=2133 (תוסיף / אחרי השתי נקודות) בהצלחה רבה
    • עזרה דחופה בחיבור ts10 לאנדרואיד אוטו ע''י כבל

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      13k צפיות
      אוטופוןא
      @הבל-הבלים-הכל כתב בעזרה דחופה בחיבור ts10 לאנדרואיד אוטו ע''י כבל: @אוטופון ברכב שלי הוא לפעמים נותן כשאני מחבר טלפיון אחד לאנדרואיד אוטו וטלפון אחר לבלוטוס שיחות וכדו אני גם פעם היה לי חצי טא’ץ ולפעמים יתחבר ולפעמים לא רק עם אפליקציה מיוחדת שהיה מותקן גם על הטלפון וגם על המולטמדיה (זה כנראה תלוי בגרסאות)
    • מחפש כאר פלי איכותי, כשר, לא יקר..

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      12k צפיות
      ב
      @פנצ-ר יש את זה לא יודע מעבר
    • בעיות בשמע של המערכת ויוטיוב פרוץ טויוטה קורולה 2019

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      13k צפיות
      EBAE
      @דניאל-עמיצור כתב בבעיות בשמע של המערכת ויוטיוב פרוץ טויוטה קורולה 2019: מה אתה אומר שווה להזמין מיקרופון נוסף בכמה שקלים מאלי? בוא אליי למודיעין עילית קח בחינם. @מאיר כתב בבעיות בשמע של המערכת ויוטיוב פרוץ טויוטה קורולה 2019: אם הוא שומע משהו טז המיקרופון של הערכת עובד ויש לנתקו. יש על כך מדריכים באתר לאחרונה נתקלתי בדגמים שכל גב המערכת היה מקשה אחת וזה סיפור הרבה יותר רציני לנתק.
    • מצלמה אחורית מטושטשת בגלל מים

      מצלמת רוורס
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      12k צפיות
      ש
      @חיים-ברזל מול העינית ממה שאני מבין המים נמצאים בין העינית עצמה לכיסוי הפלסטיק שלה, רק תזהר מחום חזק וקרוב מידי כי בעבר נמס לי משהו דומה… אם מדובר במצלמה אונברסלית ההחלפה שלה לא מסובכת.
    • מולטימדיה טויטה ראב4 2009

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      12k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @SHLOMO10 אתה אשכרה מקפיץ נושא עם אבק וזקן! אבל לגבי שאלתך… לא צריך קנבס
    • וויז באאוטלנדר 2024

      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      13k צפיות
      יוסי לויי
      מישהו יודע לגבי ניווט בתצוגה עילית כיום התצוגה עילית מראה הוראות ניווט האם גם לאחר התקנת הקאר פליי יראו הוראות ניווט של הוויז בתצוגה עילית?
    • רוצה לפרגן למתקין מולטימדיה הרב מוטי ברנד

      10
      11 הצבעות
      10 פוסטים
      14k צפיות
      יעקובוביי
      גם אצלי הוא התקין מולטימדיה. חבל על הזמן עם סבלנות ושירות מיוחד. ממנו יראו כולם וכן יעשו. אגב שלחתי לו גם חבר שלי שמרוצה עד הגג.
    • רכישת מערכת מולטימדיה לפריוס פלוס 2014

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      12k צפיות
      EBAE
      @נוסע-מתמיד יש לך הכל כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373
    • מצלמת רוורס איכותית

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      12k צפיות
      ראובן שבתיר
      @benny66 https://s.click.aliexpress.com/e/_c33rigRh
    • המלצה למולטימדיה לשברולט אורלנדו 2013

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      11k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @ישראל-פריד תקח בחשבון שזאת התקנה לא קלה.
    • לחבר מצלמת דרך לתאורה הפנימית???

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      11k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @משה-שמחה כתב בלחבר מצלמת דרך לתאורה הפנימית???: הוא מחבר את המצלמת דרך לתאורה הפנימית באוטו. הוא מעביר צרכן זרם של בין 5 ל10 אמפר על הפיוז של התאורת סלון שהיא 7.5 בדר’'כ… לא תיקני בעליל, אבל רעיון חמוד.
    • קיט חניה

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      11k צפיות
      ט
      @אלעזר-3 תציץ כאן
    • gps לא עובד, הונדה אינסייט

      21
      4
      0 הצבעות
      21 פוסטים
      11k צפיות
      אהרון שלוםא
      Spoiler @טוסון אז כנראה שלא זכיתי לעלות לעומק דעת כבודו וגם השילוט שכבודו הזכיר לא אומר לי אם יש איש מסוכן כגון שוטר או שיש פקק
    • עדכון תוכנה ts10s

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      21k צפיות
      ד
      @מיישה שלום לכולם! אשמח לקבל עזרה, התקנתי מערכת חדשה המומלצת פה לקורולה שלי,(ייתכן שהבעיה היתה עוד לפני האמת), ואני מפעיל שירים ופתאום הרמקול השמאלי לא עובד וממש מקרטע תוך כדי המוזיקה וזה משגע אותי ומעצבן אותי כמוזיקאי. מה ניתן לעשות? מרגיש שצריך לדפוק משהו כדי שזה יסתדר אבל אני לא יודע מה בדיוק. ‏דבר שני, המיקרופון שהתקנתי שהגיע עם הפאנל, וואלה לא מספיק איכותי ההקלטות נשמעות זוועה ומתלוננים שלא שומעים אותי מספיק טוב בשיחות. בדקתי ורק הוא פעיל ולא המיקרופון של המסך. יש מה לעשות? והאם יש דרך לעצור ולהמשיך מוזיקה דרך ההגה?
    • בירור לגבי אישור ייבוא על מולטימדיה ts18 דרך dsv

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      11k צפיות
      מיישהמ
      @yos כתב בבירור לגבי אישור ייבוא על מולטימדיה ts18 דרך dsv: קיבלתי מחברת שליחויות dsv את ההודעה הבאה שלום רב, בבקשה לשלוח לנו לינק / קישור למוצר Car Radio Player שהזמנתם מאתר המכירה לצורך בדיקת חוקיות יבוא. ייתכן וכפוף לשחרור תחת חוקיות יבוא (אישורים שונים כגון תחבורה או תקשורת). בברכה צוות E-Commerce הזמנתי בהמלצת @מיישה את המערכת הזו 9 TS18 6G 128G השאלה שלי אם כדאי לשלוח להם לינק למוצר, הבנתי שהם לוקחים עמלה על כל דבר (לטענת גרוק זה יותר מ100 שקל) עדיף לעשות את זה לבד? או שדרכם בכלל לא אצטרך אישור אשמח לכל מידע תשלח לינק אין מה לחשוש

    95

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.2k

    פוסטים