יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות:
החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך?
החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו?
מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך?
ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!!
וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות?
תודה רבה
@055678 ברוב הטויוטות וגם ברכב הזה התיבה נמצאת קצת מתחת ההגה בצד שמאל
[image: 1781434438638-09514f4a-47df-42f6-8c52-15927958b97e-image.png]
להרחבה בעניין תראה כאן - מדובר באתר “פיוז באקס” שזה אתר שמראה את מיקום תיבות הפיוזים כמעט בכל רכב ופירוט של כל פיוז
@מאירי כתב בפאנל למולטימדיה לקיה פיקנטו 2011:
האם זה מתאים (כולל החיווט)
או שעדיף את זה?
מצורף תמונה של הרכב[image: 1781221789649-image_20260611_163632_536-resized.jpeg]
זה אותו דבר
אבל לא צילמת את הכל כדי שנדע האם הפאנל שלך עם החור בצד שמאל.
@פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:
@מיישה כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:
תיכנס בהגדרות ולמטה יש מידע
זה כרגע לא מחובר לרכב…
אז תחבר או תחבר לשנאי 12V
@avif6513 כתב בקובץ איפוס מולטימדיה TS18 2+32:
אני צריך קובץ להתקנה מערכת מולטימדיה במצב שהמסך תקוע למערכת מולטימדיה TS18 2+32.
האם הקובץ שנמצא כאן בפורום תקין גם TS18 2+32 או שצריך קובץ אחר, וא"כ איך אפשר למצוא?
תבקש מאחד המתקינים באופן פרטי
@הבל-הבלים-הכל כתב בהושיעה נא עזרה במולטימדיה:
קניתי כפי ההמלצה מולטימדיה ואני לא יודע איך לחבר קבילתי רק צמה אחת ואני לא יודע איזה חוטים מישהו יכול לעזור מאזור בני ברק או כאן [image: 1780590196632-win_20260604_19_21_53_pro.jpg]
רק אל תגיד לי שחתכת את הצמה המקורית…
אם אני מזהה זה קורולה אז אתה צריך לקנות כבל מתאם.
@מרדכי-1 כתב בהבו עצה - חיבור אוקס למולטימדיה מיצובישי אאוטלנדר 2019:
החלק של החיבור AOX ו-USB של רכב מיצובישי אאוטלנדר לא עובד לי
מה ניתן לעשות או איפה אפשר לקנות באזור אשדוד[image: 1780390555505-image.png]
נראה לי שיש לי מיותר כי אני החלפתי למולטימדיה והחלק לא בשימוש אצלי. אני גר בנתיבות