דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • קפיצת אפליקצית שיחה

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      3k צפיות
      ל
      @פריוס-אפור זה לא קשור לזה
    • התקנת פנגו עם סינון נט פרי

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      3k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @עוד-אחד-שמבין יעבוד
    • וויז פועל ברקע במולטמדיה

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      4k צפיות
      אבי 56א
      @פריוס-אפור זה מה שעשיתי בסוף
    • הפעלת מצלמת דרך גם בחנייה

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      7k צפיות
      ט
      @055678 ברוב הטויוטות וגם ברכב הזה התיבה נמצאת קצת מתחת ההגה בצד שמאל [image: 1781434438638-09514f4a-47df-42f6-8c52-15927958b97e-image.png] להרחבה בעניין תראה כאן - מדובר באתר “פיוז באקס” שזה אתר שמראה את מיקום תיבות הפיוזים כמעט בכל רכב ופירוט של כל פיוז
    • מולטימדיה להונדה ג'אז

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      5k צפיות
      אין תגובות
    • פאנל למולטימדיה לקיה פיקנטו 2011

      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      5k צפיות
      מיישהמ
      @מאירי כתב בפאנל למולטימדיה לקיה פיקנטו 2011: האם זה מתאים (כולל החיווט) או שעדיף את זה? מצורף תמונה של הרכב[image: 1781221789649-image_20260611_163632_536-resized.jpeg] זה אותו דבר אבל לא צילמת את הכל כדי שנדע האם הפאנל שלך עם החור בצד שמאל.
    • מולטימדיה יונדאי טוסון 2019

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      6k צפיות
      זה לזהז
      @מיישה התכוונת לקופסא חיצונית? כמה אתה לוקח לכזה דבר ? יש לך אולי קישור לאלי אקספרס…
    • קישור לסטיק

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      6k צפיות
      דני מערכותד
      @chaum יש לך את זה הכי טוב שיש באלי והוא מצוין לרכב כי הוא בלי סוללה
    • לא רוצה מולטימדיה!! עזרה עם סאבוופר

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      7k צפיות
      י
      אני ישמח שתבדוק
    • מולטימדיה לניסן טידה 2009

      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      7k צפיות
      EBAE
      @a0548543031 יש לך הכל כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית
    • אפשר לשים עליו סינון הרמטי?

      12
      1
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      8k צפיות
      מיישהמ
      @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?: @מיישה כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?: תיכנס בהגדרות ולמטה יש מידע זה כרגע לא מחובר לרכב… אז תחבר או תחבר לשנאי 12V
    • קובץ איפוס מולטימדיה TS18 2+32

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      7k צפיות
      מיישהמ
      @avif6513 כתב בקובץ איפוס מולטימדיה TS18 2+32: אני צריך קובץ להתקנה מערכת מולטימדיה במצב שהמסך תקוע למערכת מולטימדיה TS18 2+32. האם הקובץ שנמצא כאן בפורום תקין גם TS18 2+32 או שצריך קובץ אחר, וא"כ איך אפשר למצוא? תבקש מאחד המתקינים באופן פרטי
    • כבל USB

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      8k צפיות
      על הטוב שלךע
      @מיישה למייל או לצאט?
    • הושיעה נא עזרה במולטימדיה

      3
      1
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      8k צפיות
      מיישהמ
      @הבל-הבלים-הכל כתב בהושיעה נא עזרה במולטימדיה: קניתי כפי ההמלצה מולטימדיה ואני לא יודע איך לחבר קבילתי רק צמה אחת ואני לא יודע איזה חוטים מישהו יכול לעזור מאזור בני ברק או כאן [image: 1780590196632-win_20260604_19_21_53_pro.jpg] רק אל תגיד לי שחתכת את הצמה המקורית… אם אני מזהה זה קורולה אז אתה צריך לקנות כבל מתאם.
    • תקלה במולטימדיה (אפליקציה שנעצרת שוב ושוב)

      6
      1
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      9k צפיות
      א
      @קצתיודע אם לא יעזור השבתה אנסה איפוס הגדרות יצרן. איך עושים? וכמה זמן לוקח? תודה.
    • הבו עצה - חיבור אוקס למולטימדיה מיצובישי אאוטלנדר 2019

      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      9k צפיות
      מאירמ
      @מרדכי-1 כתב בהבו עצה - חיבור אוקס למולטימדיה מיצובישי אאוטלנדר 2019: החלק של החיבור AOX ו-USB של רכב מיצובישי אאוטלנדר לא עובד לי מה ניתן לעשות או איפה אפשר לקנות באזור אשדוד[image: 1780390555505-image.png] נראה לי שיש לי מיותר כי אני החלפתי למולטימדיה והחלק לא בשימוש אצלי. אני גר בנתיבות
    • קנבס לטויטה פריוס

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      9k צפיות
      EBAE
      @iziz https://s.click.aliexpress.com/e/_c4sNhG6H
    • איפוס מערכת מולטימדיה

      1
      3
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      9k צפיות
      אין תגובות
    • וויז לא עובד

      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      13k צפיות
      A
      האנטנה הסתדרה מעצמה עכשיו הפנגו לא עולה למרות שהתקננו חדש ובדקנו במקום וזה כן עלה שאני לוחץ על פנגו הוא מביא לי את הקישור של החנות וכותב לי שגיאה
    • עזרה בפירוק מולטימדיה

      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      10k צפיות
      על הטוב שלךע
      אני מעלה שוב יש משהו שיש לו מידע איך אני יכול להשיג כבל USB אני צריך בעיקר באזור חדרה תודה רבה

    77

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.2k

    פוסטים