דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • מולטימדיה להונדה גאז 2005

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      893 צפיות
      מ
      @EBA כתב במולטימדיה להונדה גאז 2005: בכל מקרה לא נהוג לכתוב מחירים בפורום לא הכרתי את הכלל הזה אבל יש הגיון בזה תודה על הארה
    • עזרה במולטידמיה סוזוקי אלטו 2011

      20
      1 הצבעות
      20 פוסטים
      13k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @יהודה-המנגן תוכל לצלם את האודות?
    • הסרת מולטימדיה יונדאי i20 2018

      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      1k צפיות
      EBAE
      @יניב-שלום הכי פשוט בעולם, זה ממש שחור ולבן… תכניס פלסטיק שטוח או סכין מריחה בזהירות מתחת החלק השחור ושלוף אותו החוצה, זה רק קליפסים שם בלי ברגים.
    • עזרה: שימוש בשיקוף מסך

      לא נפתר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      1k צפיות
      אין תגובות
    • עדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות

      6
      7 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      ה
      @קצתיודע כתב בעדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות: @Israel-Meir מה זה משנה בכל מקרה הנגישות נופלת אחרי הפעלה מחדש (אמיתי, לא מצב שינה) אתה בדקת את זה?
    • חסימת מערכת מולטימדיה

      5
      1
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      2k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @מושי כתב בחסימת מערכת מולטימדיה: עשית פעם על המכשיר הזה ? עשיתי זכור לי שהיה צורך לחזור על הפעולות נסה להכניס את הפקודות לאימולטור ורק אז להתקין את האפליקציה שבה מראה שיש חיבור ואז לתת את הפקודה האחרונה
    • מולטימדיה של ניפון נעולה?

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      2k צפיות
      מיישהמ
      @אלוף-העולם-1 כתב במולטימדיה של ניפון נעולה?: @ביתשמשניק @מיישה תמיד חיכה ל @פייבל-אשרינו … לא זכיתי להכיר, אבל מסתמא אשמח…
    • שינוי בין חסימות מולטימדיה

      45
      0 הצבעות
      45 פוסטים
      6k צפיות
      א
      @קצתיודע בית שמש
    • מאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!

      12
      22 הצבעות
      12 פוסטים
      13k צפיות
      ש
      @שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!: המערכת TS10 הזאת מקורית ? מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה, לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.
    • נטפרי לוייז

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      3k צפיות
      קורולה אברכיםק
      @סופרמומחה כן
    • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      146
      3 הצבעות
      146 פוסטים
      31k צפיות
      ב
      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....): אין עליך אתה גאון!!! (אני רציני לא צוחק) צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד גם עכשיו וגם במצלמה עצמה ניסיתי כל דרך אפשרית לפני אחרי ביחד גם וגם בלי ועם ושום דבר לא עבד… לאדע למה @טוסון כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....): שמת לב שיש לך שם פרטים אישיים, לשיקולך כן הודיעו לי על כך מחקתי תודה רבה החיים עמוסים וגם מתחילים להזדקן לא שׂמים לב לדברים כבר…🫣
    • סינון למולטימדיה

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      6k צפיות
      א
      @נייטרון-חפשי החסימה הזאת מיועדת לסים מסונן או פתוח?
    • מצלמת דרך בתקציב די נמוך

      17
      0 הצבעות
      17 פוסטים
      3k צפיות
      ט
      @אבי-56 סידרת אותם בדיוק לפי הדירוג (אם כי הראשונה לענ"ד שווה הרבה פחות מהשתיים האחרות) ועדיין אני ממליץ יותר על הt800e שהבאתי כאן ב72$ (פירוט בספויילר) Spoiler 70Mai t800e מצלמת 3 ערוצים לבעלי תקציב צנוע יותר המצלמה הזו שונה לגמרי מהt800 יש לה חיישנים פשוטים יותר (של חברת gc הסינית ולא סוני) והיא גם זולה משמעותית מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi) מבוססת קבל ולא סוללה מסך קטנטן בגודל 1.9 אינץ תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה בעלת חיישן GC4663 למצלמה הקדמית וחיישן GC2053 למצלמה הפנימית והאחורית ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית זווית צילום של 125 מעלות למצלמה הקדמית ו 147 מעלות למצלמה האחורית ו130 מעלות לפנימית רכיב gps משולב במצלמה  במצלמה הזו אין אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ65$ כאן או כאן עם או בלי קיט חניה מדובר בחברה אמינה עם ותק של מוצרים כ10 - 15 שנים בשוק המצלמות הנ"ל עובדות עם סוללה ולכן הם לא אמורות להחזיק יותר מידי זמן בניגוד לt800e שעובדת על קבל המצלמות הנ"ל מצלמות ברזולציה נמוכה ואילו הt800e מצלמת ב4k לקדמית וכל השאר fhd ההבדל המשמעותי ביותר - במצלמות שהבאת יש חיישן פשוט (באחרונה יש חיישן קצת יותר טוב מהאחרות) מה שאומר שבתנאי תאורה קשים או בנסיעה מהירה הסרטונים לא יהיו ברורים (לא תוכל לקרוא מספרי רכב) בt800e יש חיישן יותר טוב ולכן הסרטונים שם יהיו ברורים יותר (זה עדיין לא הרמה של המצלמות עם חיישני סוני אבל זה בוודאי יותר טוב ממה שהבאת) פעם שמעתי מאדם חכם שאמר “לקנות חכם זה לא לקנות זול אלא לקנות את היקר בזול”
    • מחפש את המצלמה VIOFO A129 Plus Duo

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      3k צפיות
      שלמה א 0ש
      @טוסון תודה, אמנם עברתי על השרשור, אבל דוקא לפרימיום לא נכנסתי והיא שם אע"פ שהיא רזולוציה 2k ובנוסף לא אחזתי שיש שרשור תגובות מה גם שהוא לא מדבר על פונקציית הצילום מראש (אחורה) בזעזוע בחניה בכל אופן תודה, (אני עכשיו יעבור על התגובות)
    • המלצה על מיקרופון באיכות טובה שאפשר לנהל איתו שיחות

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      3k צפיות
      אבי 5א
      @EBA מדובר במערכת מולטימדיה מקורית של האוטו כך שאין מיקרופון פנימי
    • מחפש לקנות ערכת חיישני רוורס

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      3k צפיות
      יעקבי
      @פתוח-לשמוע שחור @המאעסטר בהזדמנות אני אנסה להתקין יש עוד דרך ליצור איתך קשר אני גם בירושלים
    • מולטימדיה לא מתחברת לרשת

      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      3k צפיות
      טוסוןט
      @פתוח-לשמוע צ"ע שבשיומי עם אנדרואיד 4.4 מתחבר לרשת יפה לא בדקתי לגבי וויז
    • סינון למערכת עם סים מובנה

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      3k צפיות
      נ
      @טוסון לדוגמא עבור שליטה מרחוק הפעלת מזגן וכו עשיתי מבחן על הרכב אבל לא חשבתי לבדוק את זה
    • מה הלאנצ'ר הכי מומלץ לקארפליי

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      3k צפיות
      אין תגובות
    • בעיה בחסימת מולטימדיה

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      6k צפיות
      יצחק רשטוני
      @תגיענו-לשלום של @אפרים-ד התותח

    78

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.2k

    פוסטים