יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות:
החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך?
החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו?
מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך?
ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!!
וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות?
תודה רבה
@מאיר-תשובה
בשביל כל מערכת דבר ראשון עיין כאן.
יש שם קישור לפאנל שאתה צריך, פלוס כבל.
הפאנל הוא 9 אינץ’.
אז אתה מזמין מולטימדיה 9 אינץ’.
יש שם בהתחלה קישורים.
(אתה לכאורה צריך TS18)
@פתוח-לשמוע כתב במדריך מה לעשות שהGPS לא מתחבר למולטימדיה סיבות אפשריות מהקל לכבד:
12.בזמני מלחמה אין מה לעשות רק להתפלל [בתחילת המלחמה הקודמת בנסיעה לצפון קרה לי שלא היה קליטה ורק בכמה מאות מטרים לפני הצומת חזר הקליטה ואחרי הצומת הקליטה שוב נאבדה מה שעשיתי איפסתי את המד קילומטר אחרי כל פניה ולפני הנתונים שהוויז הראה בצומת נהגתי עד הפניה הבאה
סליחה על ההקפצה אבל הייתי חייב
שיבושי GPS היום במפרץ חיפה
[image: 1776298737118-screenshot_20260415-193542.png]
@על-הטוב-שלך קח לך את המדריך המיוחד של @טכנולוג ותראה אם היא מופיעה שם, אם לא אז הייתי ממליץ להשקיע קצת ולקנות משהו מומלץ זה שווה את זה שלא נצטרך.
בהצלחה
@אפרים-ד כתב בשיתוף גרסה חדשה לאייבלוק!!:
הוא התחיל לשלב את הניטור רשת שלי וזה מאוד יפה
אפרים התותח רציתי להגיד לך תודה רבה .
א. בזכותך אפשר לחסום מערכות מולטימדיה בקלות רבה וברמה שלפני שנים ספורות יכלנו רק לחלום על זה [גם על הקלות וגם על האיכות]
ב. זה שהשקעת לבנות הרבה אפשרויות התקנה לכל מכשיר ומכשיר והכל עם הוראות מתוך האפליקציה , ניסתי לפני כמה ימים לחסום איזה טאבלט אדר’ 15 המון זמן , ניסתי בפקודות ADB מהמחשב אחר כך דרך אימולטור אחר כך דרך QR במכשיר מאופס וכשכמעט התיאשתי הצלחתי דרך ניפוי אלחוטי עם קוד התאמה .
אין עליך ! יש לך זכויות עצומות !
@0556747914 כתב בקוד טכנאי איוניק 2019:
@אהרון-שלום ניסתי ועדיין לא הצליח כלום
לפעמים המערכת נותנת עד כ4 הזדמניות ואז ננעלת לזמן מה מבלי להודיע וגם אם יכתבו את הקוד הנכון היא תזהה אותו כשגוי. אולי כדאי לך לנסות את קודים ‘רציניים’ בבוקר וכו’
@לומדעס כתב במולטימדיה לא משדר קול לרמקולים:
הבעיה הייתה שהרמקולים האחוריים הם גרמו לקצר ובניתוק שלהם השמע חזר לעבוד
אם יש למישהו המלצה על רמקולים לטיוטה קורולה 2009 אני ישמח להמלצה
לדעתי הטוב ביותר זה להביא מפירוק. (גלגלים למשל)
@יניב-שלום אם אתה רוצה לרענן את הרשת בקיידרואיד אתה נכנס לאפליקציה ובצד שמאל למעלה יש 3 נקודות אתה נכנס משם לכלים ואז יש משהו כמו אתחול/רענון תראה אם זה מספיק אם לא אני מצטרף לקריאה של @מיישה להחליף חסימה והייתי ממליץ לך על אייבלוק למרות ש @פתוח-לשמוע המליץ על חסימה יותר משוכללת (כרגע) אייבלוק יותר ידידותית וקלה להפעלה (כך נלענ"ד)