דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ש.נש

      ש.נ

      @ש.נ
      אודות
      פוסטים
      152
      נושאים
      6
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • ניקוי פנימי לרכב בבית שמש
        ש.נש ש.נ

        @אבי-ים זה נמצא לפני ביתר קצת אחרי המחסום יש שלט הבית הבודד יש שטיפה בכניסה על הכביש והוא נמצא אחרי 400-500 מטר בצד ימין
        וניקוי ריפודים לוקחים על זה יקר בכל מקום אבל שם בטוח זה יעלה לך יותר זול מכל מקום בבית שמש

        שאר נושאים

      • ניקוי פנימי לרכב בבית שמש
        ש.נש ש.נ

        @אבי-ים בחניון של השדרה ברשמי הם לוקחים 80 וממש לא מנקים טוב וכל פעם שבאתי אליהם הם אמרו לי שהרכב מלוכלך וזה 120 (אמרתי להם שאם הרכב שלי לא היה מלוכלך אז לא הייתי בא לנקות) לדעתי 80 זה רק למוניות וכאלה שמנקים כל הזמן
        ובפעמים האחרונות התחלתי ללכת לטארק בבית הבודד סך הכל 15 דקות נסיעה עולה 50 ש"ח ומנקים את הרכב יותר טוב ממה שהוא יצא מהמפעל

        שאר נושאים

      • בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?
        ש.נש ש.נ

        @גיל עשיתי בדיקת מחשב והקוד תקלה P0420 האם זה קשור?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • העברת בעלות של הרכב על שם האשה בלי רשיון
        ש.נש ש.נ

        @תודה-השם הנקודות נרשמות על שמה וזה ישאר כשהיא תרצה להוציא רישיון ככה שזה משתלם רק אם היא לא מתכננת בכלל להוציא רישיון

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        ש.נש ש.נ

        @מאיר-ג יש לי את ה+2 אוטומט

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        ש.נש ש.נ

        @מאיר-ג הרכב אצלי קצת פחות מחודשיים ככה שאני לא יכול לעדכן על תקלות בעז"ה שלא יהיו ולגבי הנסיעה בתוך העיר אני מתעלל מאוד ברכב ומחוץ לעיר אני לא עובר את ה120 ולגבי צריכת הגז כמו שכתבתי עירוני 1ל6 ובין עירוני 1ל9 (ואני מסייג כמו שאמר @גיל שיכול להיות שזה קשור לכיוונים של הגז)

        עסקאות רכב

      • בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?
        ש.נש ש.נ

        @גיל עשיתי בדיקה ואמרו לי שזה ממיר אין לי את הקוד תקלה אבל אני יכול לעשות עוד פעם ועעדכן בעז"ה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?
        ש.נש ש.נ

        @גיל כשקניתי את הרכב עשיתי יישור קו שכולל את מה שהזכרת רק אציין שנדלקה לי מנורה של ממיר שבועיים בערך אחרי שהעברתי לגז ולגבי כיוון גז כשהתקנתי את זה אמר לי המתקין שלא צריך כיוונים השאלה אם הוא צודק?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש.נש ש.נ

        @חיים-Y0737 נפתח בנטפרי

        מדברים רכב

      • בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?
        ש.נש ש.נ

        @גיל אולי בגלל שזה על גז?
        או שיש איזה בעיה כל שהיא?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עוקץ הרכבים
        ש.נש ש.נ

        @טייס-קרבי יש לה שיעבודים על שמה כמו שכתוב והמשעבד יכול לקחת את הרכב וככה היא תיפטר מהחוב

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?
        ש.נש ש.נ

        נושא זה פוצל מתוך הנושא הזה.

        אני עברתי מאוריס לקשקאי וכיהודה ועוד לקרא ל @גיל אין לי הרבה מה להוסיף אחרי הפוסט המושקע שלו רק אני יכול לומר שאני הרגשתי בתוך הקשקאי כאילו יצאתי מאפילה לאורה רק דוג’ קטנה באוריס יש מצלמת רוורס מקורית מאוד מדוייקת אבל בקשקאי היה לי יותר קל בחניות אפילו כשלא היה לי מצלמה (עכשיו התקנתי) בגלל שהרכב גבוה והראות החוצה הרבה יותר טובה ואפשר לראות את המדרכה מה שא"א באוריס והו"ה לפריוס
        ולגבי הגז אני התקנתי לאחר שביררתי ואמרו לי שזה יושב טוב על הרכב ומבדיקה שעשיתי הרכב שותה לי 1ל9 בבין עירוני ו1ל6 בעירוני

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חושו לעזרתי - רכב גבוה, אמין, מתאים לגז, בתקציב של עד 30 אלף.
        ש.נש ש.נ

        @יאיר-123 לכן הדגשתי עד 2013 וכמו שדובר באריכות פה בפורום ע"י הרב @גיל

        עסקאות רכב

      • חושו לעזרתי - רכב גבוה, אמין, מתאים לגז, בתקציב של עד 30 אלף.
        ש.נש ש.נ

        אתה יכול לקנות את הקשקאי עד 2013 בדגמים אסנטה או טקנה שהם 4+4ולהמיר לגז (אני עשיתי את זה) לא לפני שהתייעצתי עם המבינים פה ואמרו לי שהגז יושב עליו מצויין

        עסקאות רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש.נש ש.נ

        4d053fed-1ab8-4bef-a629-9313cead33b8-ה_למה_לסוע_בכביש_אם_יש_מדרכה.mp4
        המענינים

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש.נש ש.נ

        fa25495a-90cf-49ba-82cb-7640d4443a63-ה_נהג_מבוגרבן 110 נוסע נגד_כיוון_התנועה_בין_צומת_קדרים_לצלמון.mp4 המענינים

        מדברים רכב

      • לסיים עם העושק
        ש.נש ש.נ

        אני שילמתי כבר שלוש פעמים ועדיין אין לי כרטיס אני מוכן להצטרף

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        ש.נש ש.נ

        מעניין אותי אם אפשר לתבוע את הביטוח של הרכב שנדחף שהוא בעצם גרם לתאונה או שבגלל שבפועל הוא לא נתקע בו אז לא?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עשיתי תאונה
        ש.נש ש.נ

        שאלתי פעם סוכן ביטוח לגבי טסט והוא אמר לי שעד שבוע בדרך כלל לא עושים בעיות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מחיר שווה?
        ש.נש ש.נ

        אם אתה רוצה ג’יפון יש גם טויטה CHR שזה בגדול פריוס

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 8
      • 2 / 8
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום