@אבי-ים זה נמצא לפני ביתר קצת אחרי המחסום יש שלט הבית הבודד יש שטיפה בכניסה על הכביש והוא נמצא אחרי 400-500 מטר בצד ימין
וניקוי ריפודים לוקחים על זה יקר בכל מקום אבל שם בטוח זה יעלה לך יותר זול מכל מקום בבית שמש
ש.נ
-
ניקוי פנימי לרכב בבית שמש -
ניקוי פנימי לרכב בבית שמש@אבי-ים בחניון של השדרה ברשמי הם לוקחים 80 וממש לא מנקים טוב וכל פעם שבאתי אליהם הם אמרו לי שהרכב מלוכלך וזה 120 (אמרתי להם שאם הרכב שלי לא היה מלוכלך אז לא הייתי בא לנקות) לדעתי 80 זה רק למוניות וכאלה שמנקים כל הזמן
ובפעמים האחרונות התחלתי ללכת לטארק בבית הבודד סך הכל 15 דקות נסיעה עולה 50 ש"ח ומנקים את הרכב יותר טוב ממה שהוא יצא מהמפעל -
בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?@גיל עשיתי בדיקת מחשב והקוד תקלה P0420 האם זה קשור?
-
העברת בעלות של הרכב על שם האשה בלי רשיון@תודה-השם הנקודות נרשמות על שמה וזה ישאר כשהיא תרצה להוציא רישיון ככה שזה משתלם רק אם היא לא מתכננת בכלל להוציא רישיון
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@מאיר-ג יש לי את ה+2 אוטומט
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013 -
בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?@גיל עשיתי בדיקה ואמרו לי שזה ממיר אין לי את הקוד תקלה אבל אני יכול לעשות עוד פעם ועעדכן בעז"ה
-
בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?@גיל כשקניתי את הרכב עשיתי יישור קו שכולל את מה שהזכרת רק אציין שנדלקה לי מנורה של ממיר שבועיים בערך אחרי שהעברתי לגז ולגבי כיוון גז כשהתקנתי את זה אמר לי המתקין שלא צריך כיוונים השאלה אם הוא צודק?
-
שרשור "חיות על הכביש"@חיים-Y0737 נפתח בנטפרי
-
בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?@גיל אולי בגלל שזה על גז?
או שיש איזה בעיה כל שהיא? -
עוקץ הרכבים@טייס-קרבי יש לה שיעבודים על שמה כמו שכתוב והמשעבד יכול לקחת את הרכב וככה היא תיפטר מהחוב
-
בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?נושא זה פוצל מתוך הנושא הזה.
אני עברתי מאוריס לקשקאי וכיהודה ועוד לקרא ל @גיל אין לי הרבה מה להוסיף אחרי הפוסט המושקע שלו רק אני יכול לומר שאני הרגשתי בתוך הקשקאי כאילו יצאתי מאפילה לאורה רק דוג’ קטנה באוריס יש מצלמת רוורס מקורית מאוד מדוייקת אבל בקשקאי היה לי יותר קל בחניות אפילו כשלא היה לי מצלמה (עכשיו התקנתי) בגלל שהרכב גבוה והראות החוצה הרבה יותר טובה ואפשר לראות את המדרכה מה שא"א באוריס והו"ה לפריוס
ולגבי הגז אני התקנתי לאחר שביררתי ואמרו לי שזה יושב טוב על הרכב ומבדיקה שעשיתי הרכב שותה לי 1ל9 בבין עירוני ו1ל6 בעירוני -
חושו לעזרתי - רכב גבוה, אמין, מתאים לגז, בתקציב של עד 30 אלף. -
חושו לעזרתי - רכב גבוה, אמין, מתאים לגז, בתקציב של עד 30 אלף.אתה יכול לקנות את הקשקאי עד 2013 בדגמים אסנטה או טקנה שהם 4+4ולהמיר לגז (אני עשיתי את זה) לא לפני שהתייעצתי עם המבינים פה ואמרו לי שהגז יושב עליו מצויין
-
שרשור "חיות על הכביש" -
שרשור "חיות על הכביש" -
לסיים עם העושקאני שילמתי כבר שלוש פעמים ועדיין אין לי כרטיס אני מוכן להצטרף
-
סיפור מטלטל עם מסקנה בצידהמעניין אותי אם אפשר לתבוע את הביטוח של הרכב שנדחף שהוא בעצם גרם לתאונה או שבגלל שבפועל הוא לא נתקע בו אז לא?
-
עשיתי תאונהשאלתי פעם סוכן ביטוח לגבי טסט והוא אמר לי שעד שבוע בדרך כלל לא עושים בעיות
-
מחיר שווה?אם אתה רוצה ג’יפון יש גם טויטה CHR שזה בגדול פריוס
