סיפור ששמעתי מחבר שזה היה בישיבה שלו (אחת מהישיבות הפרומריות שיש) שתי בחורים יצאו מהישיבה בב"ב לעשות סיבוב באיילון ותוך כדי שהם צועדים בשולי כביש איילון עוצרת ניידת עם שוטרת וצועקת אליהם שזה מסוכן וכו’ ושיעלו מייד לניידת והיא תיקח אותם למקום בטוח והם אומרים לה מה פתאום ייחוד והיא התווכחה איתם למעשה הם לא הסכימו לעלות והשוטרת לא ידעה מה לעשות עד שהמפקד שלה אמר לה בקשר שאין ברירה שתיתן להם ללכת ושתלווה אותם עם הניידת עד שיגיעו למקום בטוח
ש.נ
-
הטרמפיסטים.... -
מס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעףככל הזכור לי שקראתי באחד הפורומים של הרכבים שמלכתחילה הפלאג אין גם היה בגזירה אבל לאחר לחץ ציבורי כבד ביטלו את זה והשאירו את זה רק על החשמלי ועל גפ"מ
-
רכב 7 מקומות, לפתוח את הראש,@Lexus תכל’ס שווה בדיקה? או לא
-
הטרמפיסטים....אני ועוד כמה חברים היינו באמצע מסלול בהרים ובאיזהו שלב נגמר לנו הכוח ואז עבר שם איזה רכב שטח עצרנו אותו והוא העלה אותנו ואני ישבתי מקדימה ואני מתחיל לדבר איתו ואני קולט שהוא ערבי (זה היה בתקופה של חטיפת שלושת הנערים) ולמרבה החרדה שלי אני רואה על הדרשבורד אזיקונים וסכין וכל הדרך אני דרוך לראות אם הוא מושיט יד לזה ואז הוא עשה איזה סיבוב וזה החליק לכיוונו ותוך כדי הוא מושיט לזה יד ואני נבהלתי והחברים שלי מאחורה לא שמו לב ובסך הכל הוא לקח את זה והניח בצד לידו מיותר לציין שבשניה שירדנו אני נשמתי לרווחה וחברים שלי לא הבינו מה היה הלחץ
-
מס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעףלפי תזכיר החוק שפורסם באתר החקיקה הממשלתי בתאריך ה-7.3.24, החל משנת 2026 ישלמו בעלי רכבים חשמליים מס נסועה של 15 אגורות על כל ק”מ נסיעה למשך 5 שנים
ליתר דיוק מס נסועה חל על רכבים חשמליים ורכבי גפ”מ (גז פחמימני מעובה), שכרגע הם עדיין לא פופולריים אך צפויים לתפוס נתח משמעותי בעתיד
זה ציטוטים מאתר כל שהוא אם זה נקבע בפועל למיטב הבנתי כן אבל אני לא מבין גדול בפוליטיקה ובחוקים -
מס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעףזה ציטוט מהחלטת ממשלה
) תיקבע הוראת מעבר ולפיה למשך חמש שנים ממועד התחילה מס הנסועה יחול רק על רכבים אלה: רכב פרטי, מונית, אופנוע או רכב מסחרי הנטענים מרשת החשמל (להלן – רכב חשמלי), וכן רכבים המונעים בגז פחממני מעובה (גפ"מ). -
מס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעף@א.ד.מ. רכב על גז זה לכאו’ כמו רכב חשמלי כי הוא לא נוסע על דלק בכלל ולא כמו פלאג אין שנוסע גם על דלק כי בדרך כלל הסוללה שלו חלשה ולא מחזיקה הרבה ק"מ
-
מס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעף@פתוח-לשמוע זה מה שאני חושב שאולי מישהו יצליח להתחמק פעם פעמיים אבל בסוף יעלו על זה לדוג’ מספיק ששוטר עוצר את הרכב ורואה את זה והוא מעדכן וכו’
-
מס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעף@shine אבל בטסט הבא זה כבר מעודכן ואני מעריך שא"א להתחמק אחרי שזה רשום במערכת
-
מס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעף@א.ד.מ. אני מקווה מאוד שאתה צודק שזה רק על רכב שמגיע ככה מהמפעל ולגרום לטסטר לעצום עיניים זה אפשרי אבל סיכון שהוא לא יסכים יכו’ ואז ברגע שהוא דיווח ירד כל החיסכון
-
תגובות לאתר שבניתי לקבלת פרטי רכב לפי מספר רישויהאתר מאוד נח אבל יש לי מערכת התראה וסטיה מנתיב וזה רושם שאין לי ובנוסף הוא מראה שיש לי מערכת עזר לבלימה ואין לי את זה
-
מס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעףכדאי לשים לב לפני שמסיבים לגז שבשנת 2026 יחול על זה מס כמו על רכבים חשמליים של 15 אגורות לק"מ
-
ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץומבחינת אמינות לשנתון בערך 2008 מה עדיף
-
ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץמה מומלץ יותר? הטידה או לנסר
-
ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ@נהוראי זה יד רביעית ויותר יקר
-
ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ@נהוראי שאלתי אותו והוא טוען בגלל שהוא פרסם את זה במחיר גבוה
-
ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץיש"כ לכל העוזרים אשמח לשמוע את דעתם של המבינים על זה
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9
ועל זה
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6 -
אוטו טסט ליד בית שמש המלצות מנסיוןאני הייתי שם והטמבון היה מחובר עם בורג והוא לא הסכים להעביר אותי רק אחרי תחנונים והבטחה שמפה אני נוסע ישר למוסך הוא הואיל בטובו להעביר אותי
-
ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץהאם בכלל הרכב הזה מומלץ?
-
ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץאני מתעניין ברכב לקרוב משפחה שרוצה להשקיע עד 10 אש"ח ברכב ואם אפשר בפחות יותר טוב וחשבתי על טידה שמעל 200 ק"מ נמכרת באיזור של 6-9 האם מומלץ או שזה מחשיד שזה זול מדי
תודה מראש לכל המגיבים
