דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ש.נש

      ש.נ

      @ש.נ
      אודות
      פוסטים
      152
      נושאים
      6
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש.נש ש.נ

        בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש.נש ש.נ

        5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש.נש ש.נ

        05bec74d-da8e-4b07-b345-f8fa3f2b61f5-VID-20260622-WA0155.mp4 הגיזרה

        מדברים רכב

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        ש.נש ש.נ

        יוצא לי לנסוע הרבה שבתות לצפון וכביש 6 חוסך לפחות חצי שעה ובימי שישי אפילו יותר ואפילו שמבחינת ק"מ לפעמים זה יותר ארוך
        אבל במוצ"ש ובלילות אין כמעט הבדל וחבל על הכסף
        וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח ודרך יוקנעם זה קצת מעצבן כי יש שם שלוש או ארבע רמזורים

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ש.נש ש.נ

        גם לי האוטו שותה ככה וגם חבר שלי קנה עכשיו וגם לו זה שותה אותו דבר
        אני פשוט הסבתי לגז

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ש.נש ש.נ

        @משה-אייזנבאך מתחת לפאג’ז

        שאר נושאים

      • בית משפט - נהיגה ללא רשיון
        ש.נש ש.נ

        @יוני תלוי מי אתה לוקח אני מכיר מישהו שלקח מהם ויצא כמעט בלי כלום על משהו מאוד חמור (פלילי) שאף אחד לא האמין שהוא יצא ככה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • בית משפט - נהיגה ללא רשיון
        ש.נש ש.נ

        @G0548567 אתה יכול לקחת מהסנגוריה הציבורית שאז אתה משלם רק עמלה קטנה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • בית משפט - נהיגה ללא רשיון
        ש.נש ש.נ

        אני גם נתפסתי בלי רשיון אי שם לפני 10 שנים קודם כל לא צריך להילחץ כל מי שהיה פעם בבית משפט לתעבורה יגיד לך שזה “שכונה” ואם יש לך עו"ד טוב אתה יכול לצאת מזה כמעט בלי כלום אני אישית יצאתי עם קנס של 750 ש"ח ופסילה של 11 חודש מלהוציא רשיון אבל בזמנו העו"ד שלי המליץ לי כן לעשות רשיון לפני המשפט ואז הייתי מקבל שלילה ל89 יום (לא עשיתי כי לא רציתי לעוף מהישיבה) אז אני חושב שאפילו שאין הגיון בזה בכ"ז שווה לך לנסות לעבור טסט לפני המשפט

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        ש.נש ש.נ

        אם הפרטים נכונים זה נשמע טוב רק נראה לי שזה קצת יקר @גיל

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        ש.נש ש.נ

        אני משתדל לא לצאת מחוץ לעיר בלי אחד הילדים בא נראה שוטר משאיר ילד לבד בכביש

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש.נש ש.נ

        7d85e96c-1e14-4579-9d26-e17908921168-ילדים-כמעט-נדרסו.mp4 הגיזרה

        מדברים רכב

      • ניקוי שמן מנוע שנשפך בתא מטען
        ש.נש ש.נ

        זה קרה לי פעם והלכתי לשטיפה רגילה והם עשו לי קיטור ואחרי זה גרניק והכל ירד

        טיפולים, אחזקה ותקלות שטיפת רכבים

      • דוח חניה
        ש.נש ש.נ

        @MEM זה לא רשום על שמו ואם הוא יערער יכולים להסב את זה על שמו

        שאר נושאים

      • דוח חניה
        ש.נש ש.נ

        @st2411 נראה לי שבגלל שהפקח כתב מספר רכב לא נכון לכן הוא נתן דו"ח כי הוא לא ראה שיש תו נכה אבל כמו שכתבו פה בעבר אין צורך להתייחס לזה

        שאר נושאים

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש.נש ש.נ

        a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש.נש ש.נ

        e96aba21-0dcd-47dc-9ffa-ac005b7dd25b-ה_נס.JPG המענינים

        מדברים רכב

      • איפה אפשר לשכפל מפתח רכב בבית שמש
        ש.נש ש.נ

        @בית-שמש-0 זה הוא מנחל לכיש לא זכרתי את השם של הרחוב ובוויז זה נקרא כאר בי אס
        ואין לי מושג כמה זה עולה

        שאר נושאים

      • איפה אפשר לשכפל מפתח רכב בבית שמש
        ש.נש ש.נ

        יש את אבינועם וירוחם ברמה א’ בוויז זה נקרא כאר בי אס ויש את עידן מערכות ליד הביג

        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום