שרשור "חיות על הכביש"
-
פוסט זה נמחק!
-
@משה-שמחה כתב בשרשור "חיות על הכביש":
b4abbfc2-7514-4d43-8c51-1fcc455f7e6c-מפעל הפורמטים מרבב 20260610131837_0+20260610131837_0.mp4

מוזר שהיום התבצע שם אכיפה (פעם ראשונה?) - כביש צדדי ריק ממכוניות, זה קשור לסרטון כאן ?

-
והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
edited_blurred_video.mp4 -
והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
edited_blurred_video.mp4 -
והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
edited_blurred_video.mp4 -
-
מ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
-
-
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי) -
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

.png?v=a1cbb73927e)