אני העברתי פעמיים טסט עם מנורה דולקת והבוחן ראה את זה וזה לא עניין אותו
ואם זה דולק קבוע יכול להיות שיש תקלה בחיישן באחד מהגלגלים ולכן זה לא מתכבה
ש.נ
-
טסט לרכב -
מחפש לקנות רכב ראשון.יכול להיות ששווה לך להגדיל להגדיל קצת את התקציב ולקנות אוריס ותקזז את זה עם הדלק
-
קארנס (דיזל) או קשקאי+2 (עד 2013 כמובן..)בתקציב של 40000 אתה יכול לקנות קשקאי וגם להסב אותה לגז ככה שזה יהיה גם חסכוני
-
יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)@אוטופון לדעתי זה כן מחיר טוב ואם אפשר להוריד יותר מצויין ומי שאתה מכיר שקנה כזה רכב כנראה זה לא היה 7 מקומות כי למיטב ידיעתי אין לדגם הזה עוד גירסה
-
האם חייב כלי ייעודי לפילטר שמן סיריון?@ביתשמשניק אם אתה רוצה יש להשאיל גם מפתח ייעודי לטויוטה וגם אוניברסלי בבית שמש
-
האם באמת בודקים הכל בטסט לרכבצופר לי לא בדקו אף פעם אבל לחבר שלי לא עבד ודווקא כן בדקו לו
-
מישהו יודע איפה אפשר לתקן את המאחורה מתחת הפאג' שקיבל איזה מכה חזקההמייל שלי זה Z8542509@GMAIL.COM
-
ג'ק הרמה לרכב מומלץ ב 129 ש"ח מבצע!!!@שלמה גם לי נהרס הג’ק אחרי הרבה שימוש וניסיתי להשיג שמן לזה ולא הצלחתי אשמח אם תסביר לי בדיוק איפה למלאות וכמה
תודה מראש! -
רשימת תחנות לתדלוק בגפ''ם (גז פחמימני מעובה)@מני-0 אני היום הייתי במודיעין וחיפשתי בווייז תחנה עם גז ( עדכנתי את זה בהגדרות) וזה נתן לי שתי תחנות שבשניהם אין אופציה למלאות גז בכלל ובאחד מהם זה הראה לי שהמחיר עודכן אתמול ככה שאני לא יודע כמה אפשר לסמוך על זה
-
מישהו יודע איפה אפשר לתקן את המאחורה מתחת הפאג' שקיבל איזה מכה חזקהאני מכיר מישהו שמתקן ב500 לחתיכה באיזור של הבית הבודד
(יהודי שמכניס לשם) שלח לי צא’ט ואני יקשר אותך אליו -
עזרה דחופהיכול להיות שהנחת את בתא כפפות וכשסגרת זה נפל פנימה תנסה לפרק אותו ותחפש בפנים
-
עכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!אני עכשיו קניתי קשקאי+2 בהמלצת הרב גיל והסבתי לגז בהמלצת הרב שמואל קליין
ובינתיים מה שאני יכול להגיד מבחינת גובה ונוחות נסיעה הוא מעולה וגם הסביבת נהג מאוד נוחה יש מרווח לכל הנוסעים חוץ מהשורה השלישית השדה ראיה רחב וכשהמושבים מאחורה מקופלים יש תא מטען גדול ומבחינת נהיגה הרכב כבד מאוד מגיב לאט ההגה קצת מסורבל אבל אחרי שמתחילים נסיעה מרגישים שיש לרכב כח שזה מתבטא בעיקר בעליות שהוא עולה יפה מאוד
ולגבי צריכת דלק אני עדיין לא יכול לעדכן
מקווה שעזרתי -
פנסים להונדה אינסייט 2013@שלמי-תודה בעיקרון כשלא עוברים טסט צריך לחזור לאותו מכון ולהראות שתוקן אבל אם עבר חודש זה מתבטל וצריך לעשות טסט מחדש ואז אפשר ללכת למכון אחר ולהעביר כמו שכתבו למעלה
-
פריוס 2011 לא כותב READYכשאין את הכיתוב READI מבדיקה בספר רכב של אוריס זה מראה שיש תקלה בסוללה
-
פנסים להונדה אינסייט 2013אפשר לחכות שיעבור חודש מהטסט ואז תוכל לגשת למכון אחר
ודי לחכימא ברמיזא -
פנסים להונדה אינסייט 2013באינסייט זה בעיה ידועה הפתרון לזה כמו שכתבו להחליף לחדש או וכו’…
ולכן החכם עיניו בראשו וכל מי שיש לו אינסייט שידאג לזה לפני הטסט ולא אחרי -
סוויץ לא מסיים סיבוב. מפתח בפנים מסתובב חלק@שלמה-5 הוא לא החזיר הוא פשוט ביטל את החיישן והכל בא על מקומו בשלום
והוא לקח לי על זה 300 ש"ח -
סוויץ לא מסיים סיבוב. מפתח בפנים מסתובב חלק@שלמה-5 לי זה גם קרה ומישהו הוציא לי את זה ואחרי זה השלט לא עבד הלכתי למנועלן רכב והוא אמר לי שבסוויץ יש כפתור שנשאר לחוץ ואז הרכב מזהה שהמפתח בפנים ולכן הוא לא נותן לשלט לנעול מה שהוא עשה לי הוא ביטל את זה והשלט חזר לעבוד
-
יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)@יוסי-המלך קצת מחשיד יד 4 עם כזה קצת קילומטר
-
הרכב מחליק מה הסיבה????לגבי זה שהרכב זורק זנב בסיבובים גם לי זה קורה קבוע באוריס (שבגדול זה אותו רכב) לדעתי פשוט בגלל שיש לרכב הזה האצות חזקות הצמיגים לא עומדים בלחץ פשוט צריך לשים לב לא ללחוץ חזק על הגז בסיבובים חדים
