דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ש.נש

      ש.נ

      @ש.נ
      אודות
      פוסטים
      152
      נושאים
      6
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • טסט לרכב
        ש.נש ש.נ

        אני העברתי פעמיים טסט עם מנורה דולקת והבוחן ראה את זה וזה לא עניין אותו
        ואם זה דולק קבוע יכול להיות שיש תקלה בחיישן באחד מהגלגלים ולכן זה לא מתכבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מחפש לקנות רכב ראשון.
        ש.נש ש.נ

        יכול להיות ששווה לך להגדיל להגדיל קצת את התקציב ולקנות אוריס ותקזז את זה עם הדלק

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קארנס (דיזל) או קשקאי+2 (עד 2013 כמובן..)
        ש.נש ש.נ

        בתקציב של 40000 אתה יכול לקנות קשקאי וגם להסב אותה לגז ככה שזה יהיה גם חסכוני

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        ש.נש ש.נ

        @אוטופון לדעתי זה כן מחיר טוב ואם אפשר להוריד יותר מצויין ומי שאתה מכיר שקנה כזה רכב כנראה זה לא היה 7 מקומות כי למיטב ידיעתי אין לדגם הזה עוד גירסה

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • האם חייב כלי ייעודי לפילטר שמן סיריון?
        ש.נש ש.נ

        @ביתשמשניק אם אתה רוצה יש להשאיל גם מפתח ייעודי לטויוטה וגם אוניברסלי בבית שמש

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם באמת בודקים הכל בטסט לרכב
        ש.נש ש.נ

        צופר לי לא בדקו אף פעם אבל לחבר שלי לא עבד ודווקא כן בדקו לו

        טיפולים, אחזקה ותקלות טסט

      • מישהו יודע איפה אפשר לתקן את המאחורה מתחת הפאג' שקיבל איזה מכה חזקה
        ש.נש ש.נ

        המייל שלי זה Z8542509@GMAIL.COM

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ג'ק הרמה לרכב מומלץ ב 129 ש"ח מבצע!!!
        ש.נש ש.נ

        @שלמה גם לי נהרס הג’ק אחרי הרבה שימוש וניסיתי להשיג שמן לזה ולא הצלחתי אשמח אם תסביר לי בדיוק איפה למלאות וכמה
        תודה מראש!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רשימת תחנות לתדלוק בגפ''ם (גז פחמימני מעובה)
        ש.נש ש.נ

        @מני-0 אני היום הייתי במודיעין וחיפשתי בווייז תחנה עם גז ( עדכנתי את זה בהגדרות) וזה נתן לי שתי תחנות שבשניהם אין אופציה למלאות גז בכלל ובאחד מהם זה הראה לי שהמחיר עודכן אתמול ככה שאני לא יודע כמה אפשר לסמוך על זה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מישהו יודע איפה אפשר לתקן את המאחורה מתחת הפאג' שקיבל איזה מכה חזקה
        ש.נש ש.נ

        אני מכיר מישהו שמתקן ב500 לחתיכה באיזור של הבית הבודד
        (יהודי שמכניס לשם) שלח לי צא’ט ואני יקשר אותך אליו

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה דחופה
        ש.נש ש.נ

        יכול להיות שהנחת את בתא כפפות וכשסגרת זה נפל פנימה תנסה לפרק אותו ותחפש בפנים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!
        ש.נש ש.נ

        אני עכשיו קניתי קשקאי+2 בהמלצת הרב גיל והסבתי לגז בהמלצת הרב שמואל קליין
        ובינתיים מה שאני יכול להגיד מבחינת גובה ונוחות נסיעה הוא מעולה וגם הסביבת נהג מאוד נוחה יש מרווח לכל הנוסעים חוץ מהשורה השלישית השדה ראיה רחב וכשהמושבים מאחורה מקופלים יש תא מטען גדול ומבחינת נהיגה הרכב כבד מאוד מגיב לאט ההגה קצת מסורבל אבל אחרי שמתחילים נסיעה מרגישים שיש לרכב כח שזה מתבטא בעיקר בעליות שהוא עולה יפה מאוד
        ולגבי צריכת דלק אני עדיין לא יכול לעדכן
        מקווה שעזרתי

        עסקאות רכב

      • פנסים להונדה אינסייט 2013
        ש.נש ש.נ

        @שלמי-תודה בעיקרון כשלא עוברים טסט צריך לחזור לאותו מכון ולהראות שתוקן אבל אם עבר חודש זה מתבטל וצריך לעשות טסט מחדש ואז אפשר ללכת למכון אחר ולהעביר כמו שכתבו למעלה

        חלקי חילוף

      • פריוס 2011 לא כותב READY
        ש.נש ש.נ

        כשאין את הכיתוב READI מבדיקה בספר רכב של אוריס זה מראה שיש תקלה בסוללה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פנסים להונדה אינסייט 2013
        ש.נש ש.נ

        אפשר לחכות שיעבור חודש מהטסט ואז תוכל לגשת למכון אחר
        ודי לחכימא ברמיזא

        חלקי חילוף

      • פנסים להונדה אינסייט 2013
        ש.נש ש.נ

        באינסייט זה בעיה ידועה הפתרון לזה כמו שכתבו להחליף לחדש או וכו’…
        ולכן החכם עיניו בראשו וכל מי שיש לו אינסייט שידאג לזה לפני הטסט ולא אחרי

        חלקי חילוף

      • סוויץ לא מסיים סיבוב. מפתח בפנים מסתובב חלק
        ש.נש ש.נ

        @שלמה-5 הוא לא החזיר הוא פשוט ביטל את החיישן והכל בא על מקומו בשלום
        והוא לקח לי על זה 300 ש"ח

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סוויץ לא מסיים סיבוב. מפתח בפנים מסתובב חלק
        ש.נש ש.נ

        @שלמה-5 לי זה גם קרה ומישהו הוציא לי את זה ואחרי זה השלט לא עבד הלכתי למנועלן רכב והוא אמר לי שבסוויץ יש כפתור שנשאר לחוץ ואז הרכב מזהה שהמפתח בפנים ולכן הוא לא נותן לשלט לנעול מה שהוא עשה לי הוא ביטל את זה והשלט חזר לעבוד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        ש.נש ש.נ

        @יוסי-המלך קצת מחשיד יד 4 עם כזה קצת קילומטר

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • הרכב מחליק מה הסיבה????
        ש.נש ש.נ

        לגבי זה שהרכב זורק זנב בסיבובים גם לי זה קורה קבוע באוריס (שבגדול זה אותו רכב) לדעתי פשוט בגלל שיש לרכב הזה האצות חזקות הצמיגים לא עומדים בלחץ פשוט צריך לשים לב לא ללחוץ חזק על הגז בסיבובים חדים

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 8
      • 3 / 8
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום