לי את של יוטראי ש @טכולוג שלח לי ומרוצה עד הגג
קצת מגושם אבל שווה כל שקל
משה אייזנבאך
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב -
קושי בהנעה על גז, מי מכיר?@נייטרון-חפשי היה לי את זה במיצובישי לנסר על גז המוסכניק אמר לי כל פעם נגיעה קלה בדוושת הגז
אני כבר עושה את זה מתוך הרגל ומאז שקט -
דיון מפוצל על אוקטן@נייטרון-חפשי
זה מה ששאלתי אותו

-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@מאיר-ג שהאורות של הרכב נשארים דולקים כמה דקות אחרי שכיביתם ונעלתם את הרכב
כדי שזה יאיר לכם את הדרך הבייתה
אחרי זמן מוגדר הוא נכבה לבד -
קושי בהנעה על גז, מי מכיר?@יצחק-רשטונ כשאתה מכבה את המנוע הוא על גז וכנראה בצינורות במנוע יש קצת גז שסותם אותו / או לא נותן לו להידלק
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@מיישה אם אתה זוכה אל תשכח לשמח את חברי הפורום
או אפי לזכות אותנו בסיבוב
“דלק מכספי מעשר” -
אשמח להמלצה על רכב עד 40 K ש''ח גבוה חסכוני ביותרמה עם זה
אם תצליח להוריד קצת את המחיר זה נשמע לי מושלם
לפי כל הפרמטרים שלך
[אף פעם אין מושלם] -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
סימן לחוסר גז, תבדוק את זה.
הולך לבדוק את זה אעדכן
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@Shebsale תגובה לתגובה
תחזור למעלה על המודעה שהגבתי ותבין -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013ייש"כ לדיון החשוב הזה
אני באמת שובר את הראש כבר כמה ימים מי יכול לייעץ לי בנושא קשקאי +2
ופתאום אורו עיני
יש שירשור ממוקד !
לענייננו
@גיל כשאני רוצה לגשת לחפש- מה אני אמור לחפש ביד 2 [איזה דגם יד ושנתון]
- מה והיכן לבדוק לפני הקנייה
- מה עלי לדעת בשעת הקנייה
- מה עלי לעשות אחרי הקנייה [טיפול מונע וכו]
- מי יכול להגיע לראות איתי רכב
- ושוב ייש"כ גדול על הכל
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@משה-אייזנבאך עכשיו אני מבין שהסבירו בשבילי
[הרב המקדים וכו עיין לעיל] -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013טוב
קניתי משהו
אני צריך את הברכות שלכם
וגם את העצות שלכם איך לטפל בזה
אני רוצה לשמור על זה -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@חובק-עולם תלוי איזה מנוע
ה 1600 זה חתיכת כוח
העליות בירושלים הוא אוכל בקלות [וגם את הדלק כמתן שכרה בצידה] -
סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.איך שכחנו את התדלוק בשמן משומש מציפס’ריות ודוכני פלאפל
איך יוכל להיות שאין כאן אף אחד בפורום שלא ניסה לרקוח משהו כזה
איך יוכל להיות שבציבור שלנו מוכה גזירות
לא היה מישהו שהרים את הכפפה הוסיף אתנול ועוד איזה חומר פירק דוד שמש ישן וחיבר מערבל בטון ויש לו דלק
