עלות קניית רכב והחזקתו
-
@איש-ירושלים קודם כל אני יתקן השאלה לא אם חסכוני לקנות אלא אם אתה נוסע הרבה מאוד במוניות. השאלה כמה אתה מוכן לשלם על הנוחות= ממוצע 10000 לפני עלות החזר על הלואה ודלק, והנה החשבון לעלות שנתי:
ביטוח נהג חדש ק"ו צעיר 6500-8000 נניח 7500
אגרת רישוי (טסט) 1500+מעביר לרכב ישן 300/אגרת בדיקה= 1800
רכב שנוסע ‘מעט’ 20K ק"מ= 2 טיפולים מינימום 400 כ"א= 800
בלמים לפחות פעם אחד (ללא צלחות) 250-450= 350
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800כבר עברתי את ה10000
זה לרכב בלי הפתעות תקלות כלל (אפי לא מצבר, פנצר, רצועות, אלטרנטור, מדחס, תושבת, תפוחים, משולשים -רשימה ארוכה…)
השיקול אם אתה מוכן לשלם את המחיר הזה לנוחות? יש אנשים שיגידו כן ויש שיעדיפו לשכור ואפילו לשלם לדרייוור…@tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800
זה כל שנה ?
-
@tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800
זה כל שנה ?
@רכב-זה-בית ממש לא, פעם ב3/4 שנים אבל מחיר יותר יקר מ800
-
@tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800
זה כל שנה ?
@רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)

-
@רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)

-
@רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)

-
@שלמה-א-0
אם אני יחזיק רכב, מסתמא אני גם יסע עמו לכולל, אם יהיה לי מקום מסודר לחנות…@איש-ירושלים כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
מסתמא אני גם יסע עמו לכולל, אם יהיה לי מקום מסודר לחנות…
אתה מכיר את עצמך ואת הנתונים שלך, אבל בדר"כ לא כל בן אדם עם רכב יסע איתו לכולל (תלוי במרחק),
ואמנם זה מסוג הנסיעות שעושים כשיש רכב , אבל כפי שהבנתי ממך לא על הנסיעות האלו עיקר השאלה שלך
מה גם שהשאלה אמנם שלך, אבל מנסים לענות פה, בעיקר לך אבל שיתאים גם לעוד אנשים שזה שייך להם, אז רוב התשובות הם כלליים ישנם מפורטים יותר , (כשהשואל מוסיף פרטים)
-
ועוד הוצאה
זה תאונות קלות
שבד"כ לא מפעילים ביטוח
בגלל שאתה נהג חדש\ צעיר
לא עלינו ולא עליכם
מצוי בחניה לשפשף רכב של שכן וכו
ואז זה עלות נוספת
