סוגיה חשובה.
תשתדלו להזמין שמאי בסמוך למועד קרות הנזק. בדיקת שמאי לאחר מספר חודשים ממועד קרות הנזק מעלה אצל צדי ג’ טענות ניתוק קשר סיבתי וזה מחליש את עמדתכם.
במידה ואתם מתלבטים ולא יודעים מה לעשות בשלב ראשוני בכל זאת תבקשו משמאי לצלם ולשמור תמונות הנזק בסמוך למועד קרות הנזק. כך במידת הצורך תוכלו להשתמש בשמאות עם תאריך בדיקה שהוא בסמוך למועד קרות הנזק וכך תשפרו את עמדתכם.
-
שמאות ''ניתוק קשר סיבתי'' -
כמה לדרוש על תאונה כזו@EBA
לא רואים בתמונות את נזק במגן אחורי ושמאי מתייחס גם למגן אחורי. במידה ויש חיישני נסיעה לאחור אז מאשרים פו’‘ה חיישני נסיעה לאחור, שיפוץ מגן אחורי.
על פניו עבודות פחחות בסדר, כיוון מתלה בסדר. חלק צבע רגיל מאשרים 1300 ש’‘ח ולא 1200 ש’'ח. ירידת ערך גם סבירה.
לעניין דלת משומשת יש הפניה לתוצאות חיפוש חלקים משומשים(האם יש חלפים משומשים זמינים) או שהוא רושם ללא לבסס איך הוא הגיע למחיר החלק? -
כמה לדרוש על הפגיעה@מומי-ארזי
צביעת שני חלקים 2600 ש’‘ח
דלת אחורית גבולית להחלפה. במידה ולא מחליפים דלת אחורית עבודות פחחות סביב 1200 ש’‘ח.
המחירים אינם כוללים מע’'מ. -
עזרה דחופה (מקווה..)@טוס-לאט-סע-מהר
מגן וכנף להחלפה, צביעת שני חלקים. ללא נזק סמוי כמו כיוון פרונט, מתלה עקום.
נראה לי גם בכפר תיקון זה יעלה יותר מ 2000 ש’‘ח.
במידה והשתתפות שלך רק 2000 ש’'ח אז הרווח כולו שלך. אני מבין שמבאס לשלם השתתפות אך במקרה כזה כדאי. -
כמה עולה כזה תיקון?@צ-וקי
דלת להחלפה. תפעיל פוליסה. -
תאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?@YOLEVI
מתנצל נכנסתי מאוחר על כן לא מצליח לפתוח את התמונות. במידה וזה עדיין רלוונטי תרענן תמונות ואסתכל.
לכל מי שיש לו עניין דחוף תשלחו תמונות ישירות לווטסאפ, מייל או תתקשרו. -
פגיעה בשטיפת רכבים!@MEM
ללא סרטון מדובר בגרסה מול גרסה. אישתך יכולה להעיד וכך לחזק.
כדי לדרוש פיצוי צריך להוכיח נזק. שמאות נחשבת להוכחת נזק.
אין מחלוקת שרכבך נכנס לשטיפה עם טמבון ויצא ללא טמבון, נכון?
תשלח תמונות, יש סימנים של תלישה, של תיקונים קודמים? -
כמה לדרוש על תאונה כזו@EBA
כדי לחוות דעתי לכל הפחות צריך לראות תמונות הנזק. על איזה הפרש אתה מדבר? -
השבתה רטרואקטיבית למניעת אגרת טסט?!@פתוח-לשמוע
בפעם הראשונה אני שומע שהטופס אינו תקף. באיזה משרד רישוי היית? -
כמה לדרוש על תאונה כזו@EBA
רק מעדכן שחברת הביטוח יכולה לדרוש שמאות נגדית על שמאות של שמאי מהרשימה.
שמאי מהרשימה ידע שהוא עורך שמאות גלובלית נגד חברה שהוא ברשימות אצלה? -
עזרה בהערכת חומרת נזק ממכה@איש-גמזו
בתמונה אני לא מצליח לראות את כל הנזק.
אך במידה והגומיה שמסביב לדלת אוטמת טוב אז לא צריכה להיות בעיה של איטום.
עניין הרעשים אתה יכול לבדוק בנסיעה.
עניין האיטום: תשפוך ג’ריקן מים באיזור שנראה לך חשוד ותראה האם מים חודרים לרכב. -
השבתה רטרואקטיבית למניעת אגרת טסט?!@איצ-ה-מרכסים
תיגש לכל עו’‘ד כדי לאמת אותך על התצהיר. חבל לחכות אני לא אגיע לרכסים בקרוב.
או ככלל בביהמ’‘ש יש עו’'ד תורן שמאמת חתימה על תצהירים תרומת סכום סמלי. -
נזק מתאונה@COROLLA2007
צביעה 1300 ש’‘ח(לא פנינה) ופחחות 350 ש’‘ח לפני מע’'מ ברכב חדש יש לאשר ירידת ערך על צביעה לא מקורית 0.5% משווי הרכב.
כל סכום שתסגור איתו פחות זה הרווח שלך. -
עזרה בהערכת חומרת נזק ממכה@איש-גמזו
קודם כל להוריד בכסף.
לא מאמין שתהיה בעיה בטסט. אך יש תקנה שאוסרת על בליטות שיכולות לסכן. לדוגמה במגן קרוע יכול להיתפס ולהיקרע בגד של הולך רגל. כלומר רכב צריך להיות ‘‘חלק’’. -
כמה לדרוש על תאונה כזו@EBA
בדוח תיקון או בדוח גלובלי אתה צריך להזמין שמאי כדי להוכיח את הנזק.
בדוח גלובלי אסור לך לתקן עד קבלת התשלום. חברת ביטוח של צד ג’ יכולה לשלוח שמאי נגדי. במידה ורכב תוקן ללא חשבונית תקבל הפחתה משמעותית.
במוסך אתה צריך לשלם עבור התיקון וגם עבור השמאי. במידה ומזיק לא משלם אתה צריך לתבוע את המזיק ישירות או להפעיל פוליסה.
עכשיו תבחר מה נוח לך.
על פניו במידה ואין צורך ביישור עמוד יש להחליף דלת ללא ירידת ערך. תשלח מספר רכב אבדוק האם יש דלת משומשת. -
כמה לדרוש על תאונה כזו@klopkk
לא מדויק. כאן מדובר בתביעת צד ג’.
על כן לחברות הביטוח אין סמכות לקזז.
לעיונך רצ’'ב טיוטה אחרונה של רשות שוק ההון.טיוטת המפקח לקיזוז חלקים בנזקי צד ג (1).pdf
בתביעות לפוליסה יש סמכות לקזז עד גבול הנחת מוסך הסדר. -
עזרה בהערכת חומרת נזק ממכה@איש-גמזו
דלת נהג גמורה ויש להחליפה. לכאורה אין נזק פנימי מאחר ובדרך כלל מכות כאלו קורות כאשר פוחתים דלת ומישהו נכנס בדלת שמתחילה להיפתח או בנסיעה לאחור עם דלת פתוחה.
מוסך יכול לבדוק לך יותר יסודי וגם לתת הצעת מחיר.
ככלל החלפת דלת כזאת עם פירוק והרכבה, צביעה ומע’‘מ צריכה לעלות סביב 5000 ש’'ח. -
רכב שהוצף@פתוח-לשמוע
עוד יותר טוב. אין דחיה. יש לקיחת אחריות(חלקית 20%).
כלומר אין מחלוקת על אחריות, עיריה כן לוקחת אחריות אחרת לא הייתה משלמת כלל.
יש מחלוקת על גובה הנזק. אתה את הנזק הוכחת ע’‘י חוות דעת שמאי. עיריה צריכים להוכיח את הנזק או לסתור את הנזק ע’‘י חוות דעת נגדית ולא ע’'י טענות סתמיות.
מאחר ועיריה לא טרחה לסתור את הנזק יש בסיס טוב להגשת תביעה(להרים את הכסף מהריצפה). -
רכב שהוצף@פתוח-לשמוע
על פניו נשמע שבעיריה רוצים להתחמק מאחריות(שיטת המצליח).
תשלח לי טופס הודעה, שמאות עם תמונות, הודעת דחיה מעיריה. אעבור על הניירת ואגיד לך האם כדאי לתבוע.
B7722088@gmail.com -
לחברות הביטוח אין סמכות לקזז מחירי חלפים בתביעות צד ג'לעיונכם רצ’‘ב טיוטת הכרעה רשות שוק ההון בנושא תשלום תגמולי ביטוח מופחתים בגין הפרש חלפים לצד שלישי.
על רגל אחד לחברות הביטוח אין סמכות לקזז מחירי חלפים בתביעות צד ג’ ללא שמאות נגדית.[טקסט קישור]טיוטת המפקח לקיזוז חלקים בנזקי צד ג (1).pdf
