דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ל

      לוחצגז

      @לוחצגז
      אודות
      פוסטים
      145
      נושאים
      24
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • בקשת ייעוץ מעבר מהיברידי לדיזל
        ל לוחצגז

        @נהגבו-ס כתב בבקשת ייעוץ מעבר מהיברידי לדיזל:

        אני חושב שאחרי המחירים של הדיזל היום תחשוב פעמיים…

        אל תשכח שאע"פ שהדיזל יותר יקר - הוא גם יותר חסכוני… כך שלא בטוח ששורה תחתונה משלמים יותר יקר על הדיזל פר ק"מ.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מגבים לרכב מתנה למצטרפים לאפליקציית סונול
        ל לוחצגז

        סט מגבים בקיץ.

        ממש מגניב, מעניין איך לא חשבו על זה קודם…

        טיפים והדרכות כללי

      • איפה הפילטר אויר של הסוללה באוריס סטיישן?
        ל לוחצגז

        מישהו יודע איך מנקים את הפילטר אוויר של הסוללה ההיברידית בקיה נירו?

        (אם למישהו יש סרטון - אשמח ג"כ)

        @דני-מערכות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        ל לוחצגז

        האם זו מציאה?

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/i1mfoh2e?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=15&pagination=6

        @שמואל קליין (משום מה לא הצלחתי לתייג, אבל לפחות ניסיתי…)

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • למכירה מולטימדיה מקורית לטויוטה פריוס 2009 - 2015
        ל לוחצגז

        שלום רב!

        💥 למכירה (במחיר סימלי) מערכת מולטימדיה לטויוטה פריוס 2009 - 2015
        ⏳ לא היתה בשימוש כשנתיים וחצי, פורקה מהרכב עקב שדרוג למולטימידיה חדשה.

        ✅ בשעתה פעלה טוב וחלק, לא יודע מה המצב כיום, לא לוקח אחריות.

        ⚡ יש כבלים שהגיעו עם המולטימידיה.

        🔲 מסגרת צבע אפור (לא שחור)

        🏡 ביתר עילית

        כל המעוניין שיפנה ל DVS24680@GMAIL.COM או למספר 05331-82378 או בשרשור

        17b3a556-b2d9-41cc-85be-ba613add0f66-image.png

        חלקים ואביזרי רכב למסירה

      • לראשונה, פרסומות בפורום?!
        ל לוחצגז

        באמת מאוד יפה.

        אבל לי קצת צרם הקטע הזה במודעה…

        6eadc1d0-32d1-4252-9d0b-c1e97f20b4dd-image.png

        הצעות יעול

      • כיצד אתם נוהגים כשהנכם מבחינים ברכב עם תא מטען או דלת פתוחים? (סקר)
        ל לוחצגז
        שאר נושאים

      • האם הרכב הזה אמין
        ל לוחצגז

        אלפא רומיאו זה פיאט

        עסקאות רכב

      • רכב עבר בשלולית גדולה ועמוקה- אדים מהמנוע
        ל לוחצגז

        רק מניח את זה פה.

        https://carsforum.co.il/topic/747988-רכב-אחרי-טבילה-כשר-לנסיעה/

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מערכת הנעילה ברכב השתגעה (אבל לגמרי...)
        ל לוחצגז

        שלום לכולם

        ברשותי רכב מסוג קיה נירו 2018 רמת הגימור הגבוהה הכוללת בין היתר כניסה לרכב ללא מפתח ע"י לחיצה על הכפתור שנמצא בידית הדלת של הנהג או הנוסע.

        אתמול אני יוצא מהרכב ורוצה לנעול את הרכב ע"י לחיצה על הכפתור שעל הידית, בעת הלחיצה אני שומע צפצוף ארוך המעיד שהרכב לא מצליח להינעל בגלל שיש דלת פתוחה - בדקתי שכל הדלתות טרוקות ולחצתי שוב - אך גם אז הרכב סירב להינעל. בסוף נעלתי דרך הכפתור בשלט שכן עבד.

        היום אני יוצא מהרכב, נועל (עם השלט כמובן) וכשהרכב היה נעול ניגשתי לבגאז’ והבגאז’ נפתח בשתי לחיצות על כפתור הפתיחה בעת זיהוי המפתח, כשאני סוגר את הבגאז’ - הרכב שיחרר את הנעילה של כל הדלתות(!) אך המראות נשארות מקופלות, אחרי ההתנעה של הרכב המראות נפתחו (לא תקין).

        ועוד משהו ששמתי לב עד היום כשהייתי מתקרב לרכב היו נדלקים נורות מתחת הידיות (אורות ‘ברוכים הבאים’) והמראות היו נפתחות, אך הפעם זה לא קרה.

        אם שאלתם, הכפתור שעל דלת הנהג עובד יפה מאוד בשחרור הנעילה, ההתנעה והכיבוי (שנעשים בכפתור) עובדים חלק. הנעילה הפנימית עובדת כרגיל.

        ניסיתי היום לפתוח ולנעול את הרכב עם השלט ממרחק די גדול מהרכב (דרך חנות נוחות בתחנת דלק עם דלתות סגורות) והרכב נפתח וננעל כרגיל.

        אשמח לעזרת המומחים בעניין מה זה יכול להיות.

        בברכה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חניות בירושלים ובבני ברק
        ל לוחצגז

        @מאיר
        לטובת הכלל, אולי כדאי ששרשור זה יהפוך לנעוץ?

        שאר נושאים

      • מהירות מופרזת - הסוף?
        ל לוחצגז

        @אבי-ים כתב במהירות מופרזת - הסוף?:

        זה כמו שתטען על מצלמת מהירות רגילה שזה לא מדויק

        כשהמצלמה מתעדת - זה משהו אחד, אבל כשאין תיעוד מהעבירה אלא רק הכרח שהייתה עבירה - כל זמן שהיא לא מתועדת - יש הרבה מקום לערער.

        מדברים רכב

      • מהירות מופרזת - הסוף?
        ל לוחצגז

        ואם אני יקבל דו"ח מזה תמיד אני יכול להביא עורך דין טוב שיטען שהיה קצר במצלמות לכמה דקות ולכן המדידה לא מדויקת (תוכיחו שלא…)

        מדברים רכב

      • האם קיבלתי דו"ח?
        ל לוחצגז

        אתמול נסעתי בכביש 1 מבית שמש לכיוון ירושלים, בקטע של העלייה לפני המנהרה נסעתי במהירות של 114 קמ"ש ומאחורי היה רכב שנסע, לא יחסתי לכך חשיבות, אך לאחר דקה הרכב שנסע מאחורי עקף אותי ונוכחתי לראות שמדובר במשטרת תנועה - הצ’קלקות לא היו פעילות.

        המשטרה המשיכה בנסיעה ולאחר כמה מטרים הדליקה את הצ’קלקות ועצרה רכב אחר.

        השאלה הנשאלת היא; בכביש 1 המהירות המותרת היא 90 קמ"ש, וכאן חרגתי ב 24 קמ"ש, האם יתכן שהניידת שנסעה מאחורי תיעדה את המהירות שלי ואקבל את הדו"ח בדואר? או שאם לא עצרו אותי כנראה שהם דילגו ממני לקרבן הבא? ואם לא קיבלתי דו"ח, מדוע המשטרה לא עצרה אותי כשהייתי בחריגה של 24 קמ"ש מעל המותר?

        אודה לעונים

        מדברים רכב

      • ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות
        ל לוחצגז

        הבן אדם לא מוכר כי הפסיקו לייצר את הכרטיסים האלה.

        מה שכן יש לו כזה כרטיס מודבק על הזכוכית, לחובבי הנוסטלגיה…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • למען נדע עושק מהו
        ל לוחצגז

        שכרת מנתיב? אני יכול רק להרגיע אותך.

        יכול להיות שיש סטיגמות על חברות ההשכרה השונות שהן עוקצות על כל שריטה או קנייטש, אבל המצב שונה לגמרי בחברת נתיב בירושלים (ולקחתי מהם בעבר כבר כמה פעמים).

        לא תמיד הם בודקים את הרכב, לפעמים אתה רק מניח את המפתחות במשרד וביי ביי, כל זמן שאתה נראה להם אמין הם לא בודקים - בדידי הוי עובדא.

        גיסי שכר מהם טויוטה קורולה לבנה בזמן מלחמת עם כלביא והוא החזיר את הרכב עם שפשוף די משמעותי, הם שלחו לו תמונה בוואצאפ עם דרישה לתשלום על הנזק, אבל עם קצת בקשות ותחנונים הם הואילו לוותר על החוב לגמרי בתנאי ש’כשחבר יתייעץ איתך איפה לשכור - תמיד תמליץ על נתיב’ זהו! זה התנאי! והוא ניצל מתשלום של כמה מאות טובות…

        מה שאני בא להגיד שעדיין שווה לך לנסות לסדר את התקלה לבד, אבל גם אם לא - לא סוף עולם! המצב היום הוא לא כמו פעם והם הרבה פחות קשוחים. בפרט היום שהכל גלוי וידוע והם מפחדים לעשות שטויות.

        נ.ב. אין לי שום קשר לחברה הזאת, אך כנהג חדש לשעבר שהייתי שוכר הרבה מכאלה חברות, אני יודע שאין כמו להרגיע אותך במצב הזה. ואני יכול באמת לומר לך שהמצב לא כל כך גרוע.

        בברכה ושבוע טוב

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום