@צילפינגים כתב ברכב עד 50,000 גבוה וחזק.:
ואני מודה שכשאני יצטרך בעז"ה 7 מקומות הקודיאק תהיה גם בראש שלי
אשמח שתחכים אותי על הקודיאק
@צילפינגים כתב ברכב עד 50,000 גבוה וחזק.:
ואני מודה שכשאני יצטרך בעז"ה 7 מקומות הקודיאק תהיה גם בראש שלי
אשמח שתחכים אותי על הקודיאק
@מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:
כדאי שתכתוב עם איזה רכב אתה כיום (לתת סדר גודל של ההבדל באחזקה ובהוצאות), וכן כמה ק"מ הממוצע השנתי שלך.
אני היום עם קורולה סטיישן
נסועה של 22K בשנה
מאוד נהנה ממנה
הרצון להשתדרג לרכב גבוה ושבעה מקומות
אני יודע שיהיה הבדל במחיר הן בדלק והן באחזקה
לא יודע לשער בדיוק כמה.
@מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:
אם חשוב לך לצמצם כמה שניתן בהוצאות יכול להיות שיהיה מומלץ לך רכב אחר.
הייתי שמח השאלה על חשבון מה
@מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:
אכן זהו רכב מפנק והרבה אנשים מרוצים ממנו.
תוכל לפרט?
שלום חברים אז החלטנו שעוברים לרכב 7 מקומות
ומתוך המבחר הרכב הכי קורץ הוא סקודה קודיאק
מחיר לא גבוה מידי (65K- 100K לפי יד 2)
מפנק
שנתון יחסית מתקדם
מרווח(נתון חשוב מאוד כי מאחורה יושבת אשתי+תינוק בכסא בטיחות +ילדה בבוסטר)
גבוה
אשמח לחוו"ד על הרכב הנ"ל
וכן אודה להסבר מפורט ככל וניתן
מה צריך לבדוק ברכב ?
מה המחלות שלו?
איזה מנוע מומלץ (1.4/1.5/2.0)?
בנזין או דיזל(דיזל נשמע חסכוני)?
איזה רמת גימור/שנתון מומלצים?
תודה לכל העונים.
@יאנג-בוי כתב בליסינג בזול - טויוטה היילנדר:
@לוחצגז כתב בליסינג בזול - טויוטה היילנדר:
אני באופן אישי חושב שביום שאעשה ליסינג אעשה את זה על איזה רכב צרפתי משובח, שאז ארוויח גם נוחות וגם לא אשלם על ירידת הערך.
מוכן לחתום על המשפט הזה.
לדעתי ליסינג מיועד בעיקר לחברות שמשלמות רכב לעובדים.
וגם לאוטופובים אולטרה שמפחדים מהתקלה או הטיפול הכי קטנים באוטו.
לוקחים ליסינג וחיים בלי דאגות, רק משלמים. שקט נפשי שווה כסף לפעמים.
או לרכבים סינים וחשמלים
@נייטרון-חפשי
צדקת
פשוט ענית אחרון אז זה אוטומטי
תיקנתי
@נהג-תפרן
תנסה לראות כאן
https://rechavimzelaze.ovh/post/65030
@ntzntz350
אולי טיוטה קאמרי
הוא רחב ונוח יחסית חסכוני ודי אמין בקטגורית המנהלים
אולי מיצובישי אאוטלנדר
ברם הוא לא חסכוני אא"כ מסבים לגז מה שכרגע לא מומלץ לפני שיהיה ברור מה עם מס הנסועה לרכבי גפ"מ
@אביהו תחשב גם טיפולים וביטוחים
@הטוב-באדם
נשמח לשמוע בסוף איזה רכב זכה בך.
@יוני
הוא מפחד שמישהו אחר ילטוש עיניים לרכב
מהיות ש
@מכון-כתר-תורה כתב במחפש עזרה דחופה לרכב 7 מקומות ומעלה, הסכום פחות חשוב ותיכף תבינו למה:
זה עדין אצלי ב’תקופת מבחן’ נקרא לזה משהו כזה
@נייטרון-חפשי
יש לו סוכן?
@נייטרון-חפשי
מוזכר בפוליסה דבר כזה?
@דשבורד
זה לא ממש נעילת ילדים כי גם ברכבים שזה כן נועל מבפנים אפשר להזיז/ להוריד צ’ופצ’יק ואז משתחרר הנעילה
זה בעיקר כדי שמבחוץ לא יוכלו לפתוח את הדלת (בכל מיני מצבים לא נעימים…)
בכל אופן אם אתה מעוניין בנעילת ילדים יש בעובי של הדלת עצמה פלסטיק קטן להזזה ואז אין אפשרות בכלל לפתוח מבפנים.
@דובאי
כביש 443 צומת שילת חסום לתנועה
כביש 90 צומת ראש פינה חסום לתנועה
כביש 4 בין מחלף אם המושבות למחלף אלוף שדה חסום לתנועה .
@אלוף-העולם-1 כתב בעזרה בהליך תביעה בבית שמש:
@נייטרון-חפשי מישהי נכנסה בי ולא רצתה לתת פרטים… אז הלכתי להגיש תלונה במשטרה וככה הביטוח יכל לגשת לפרטים של הרכב שלה
דבר ראשון הוא צריך לעשות כמו ש@אלוף-העולם-1 עשה
לפתוח תלונה במשטרה ולבקש את פרטי הביטוח אם ישנו ואם צריך עדות תביא את העד
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה בהליך תביעה בבית שמש:
הם אמרו שאם אין לו את פרטי הביטוח צד ג’ הם לא מטפלים (אולי זה הם בעצמם…?).
בכללי סיפור מאוד מוזר עם חברת הביטוח התנאי הזה מוזכר בפוליסה?
ומה אם אין לו בכלל צד ג’ ? או שהוא לא מעוניין להפעיל את הביטוח?
מה זה עניינם? שיתבעו אותו אישית ואם הוא מעוניין שיעביר את זה לביטוח צד ג’ שלו
מי זו חברת הביטוח הזו?