דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ד

      דובאי

      @דובאי
      אודות
      פוסטים
      218
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • רכב עד 50,000 גבוה וחזק.
        ד דובאי

        @צילפינגים כתב ברכב עד 50,000 גבוה וחזק.:

        ואני מודה שכשאני יצטרך בעז"ה 7 מקומות הקודיאק תהיה גם בראש שלי

        אשמח שתחכים אותי על הקודיאק

        עסקאות רכב

      • עזרה בבחירת סקודה קודיאק
        ד דובאי

        @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

        כדאי שתכתוב עם איזה רכב אתה כיום (לתת סדר גודל של ההבדל באחזקה ובהוצאות), וכן כמה ק"מ הממוצע השנתי שלך.

        אני היום עם קורולה סטיישן
        נסועה של 22K בשנה
        מאוד נהנה ממנה
        הרצון להשתדרג לרכב גבוה ושבעה מקומות
        אני יודע שיהיה הבדל במחיר הן בדלק והן באחזקה
        לא יודע לשער בדיוק כמה.

        @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

        אם חשוב לך לצמצם כמה שניתן בהוצאות יכול להיות שיהיה מומלץ לך רכב אחר.

        הייתי שמח השאלה על חשבון מה

        @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

        אכן זהו רכב מפנק והרבה אנשים מרוצים ממנו.

        תוכל לפרט?

        עסקאות רכב

      • רכב עד 50,000 גבוה וחזק.
        ד דובאי

        @יעקב-.ז. כתב ברכב עד 50,000 גבוה וחזק.:

        דרך אגב לי יש סקודה

        קודיאק?

        עסקאות רכב

      • עזרה בבחירת סקודה קודיאק
        ד דובאי

        שלום חברים אז החלטנו שעוברים לרכב 7 מקומות
        ומתוך המבחר הרכב הכי קורץ הוא סקודה קודיאק
        מחיר לא גבוה מידי (65K- 100K לפי יד 2)
        מפנק
        שנתון יחסית מתקדם
        מרווח(נתון חשוב מאוד כי מאחורה יושבת אשתי+תינוק בכסא בטיחות +ילדה בבוסטר)
        גבוה
        אשמח לחוו"ד על הרכב הנ"ל
        וכן אודה להסבר מפורט ככל וניתן
        מה צריך לבדוק ברכב ?
        מה המחלות שלו?
        איזה מנוע מומלץ (1.4/1.5/2.0)?
        בנזין או דיזל(דיזל נשמע חסכוני)?
        איזה רמת גימור/שנתון מומלצים?

        תודה לכל העונים.

        עסקאות רכב

      • ליסינג בזול - טויוטה היילנדר
        ד דובאי

        @יאנג-בוי כתב בליסינג בזול - טויוטה היילנדר:

        @לוחצגז כתב בליסינג בזול - טויוטה היילנדר:

        אני באופן אישי חושב שביום שאעשה ליסינג אעשה את זה על איזה רכב צרפתי משובח, שאז ארוויח גם נוחות וגם לא אשלם על ירידת הערך.

        מוכן לחתום על המשפט הזה.

        לדעתי ליסינג מיועד בעיקר לחברות שמשלמות רכב לעובדים.
        וגם לאוטופובים אולטרה שמפחדים מהתקלה או הטיפול הכי קטנים באוטו.
        לוקחים ליסינג וחיים בלי דאגות, רק משלמים. שקט נפשי שווה כסף לפעמים.

        או לרכבים סינים וחשמלים

        עסקאות רכב

      • רשרושים/תקתוקים צורמניים מהגלגל
        ד דובאי

        @נייטרון-חפשי
        צדקת
        פשוט ענית אחרון אז זה אוטומטי
        תיקנתי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רשרושים/תקתוקים צורמניים מהגלגל
        ד דובאי

        @נהג-תפרן
        תנסה לראות כאן
        https://rechavimzelaze.ovh/post/65030

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב עד 50,000 גבוה וחזק.
        ד דובאי

        @ntzntz350
        אולי טיוטה קאמרי
        הוא רחב ונוח יחסית חסכוני ודי אמין בקטגורית המנהלים

        עסקאות רכב

      • רכב עד 50,000 גבוה וחזק.
        ד דובאי

        אולי מיצובישי אאוטלנדר
        ברם הוא לא חסכוני אא"כ מסבים לגז מה שכרגע לא מומלץ לפני שיהיה ברור מה עם מס הנסועה לרכבי גפ"מ

        עסקאות רכב

      • רכב עד 50,000 גבוה וחזק.
        ד דובאי

        @אליה כתב במחפש רכב:

        מאזדה 3 ואוקטביה לא גבוהות

        ספורטאז וטוסון לא בקטגורית האמינות

        עסקאות רכב

      • פרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע
        ד דובאי

        @אביהו תחשב גם טיפולים וביטוחים

        עסקאות רכב

      • המלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.
        ד דובאי

        @הטוב-באדם
        נשמח לשמוע בסוף איזה רכב זכה בך.

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • מחפש עזרה דחופה לרכב 7 מקומות ומעלה, הסכום פחות חשוב ותיכף תבינו למה
        ד דובאי

        @יוני
        הוא מפחד שמישהו אחר ילטוש עיניים לרכב
        מהיות ש
        @מכון-כתר-תורה כתב במחפש עזרה דחופה לרכב 7 מקומות ומעלה, הסכום פחות חשוב ותיכף תבינו למה:

        זה עדין אצלי ב’תקופת מבחן’ נקרא לזה משהו כזה

        עסקאות רכב

      • עזרה בהליך תביעה בבית שמש
        ד דובאי

        @נייטרון-חפשי
        יש לו סוכן?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • אכיפת נת"צ מחוץ לשעות מצולמות
        ד דובאי

        @aiib
        861b4ef3-0dc2-47a0-8c62-c376efebd4be-image.png

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה בהליך תביעה בבית שמש
        ד דובאי

        @נייטרון-חפשי
        מוזכר בפוליסה דבר כזה?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • שאלה לגבי כפתור נעילת ילדים (דלתות) ברכב
        ד דובאי

        @דשבורד
        זה לא ממש נעילת ילדים כי גם ברכבים שזה כן נועל מבפנים אפשר להזיז/ להוריד צ’ופצ’יק ואז משתחרר הנעילה
        זה בעיקר כדי שמבחוץ לא יוכלו לפתוח את הדלת (בכל מיני מצבים לא נעימים…)
        בכל אופן אם אתה מעוניין בנעילת ילדים יש בעובי של הדלת עצמה פלסטיק קטן להזזה ואז אין אפשרות בכלל לפתוח מבפנים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        ד דובאי

        @דובאי
        כביש 443 צומת שילת חסום לתנועה
        כביש 90 צומת ראש פינה חסום לתנועה
        כביש 4 בין מחלף אם המושבות למחלף אלוף שדה חסום לתנועה .

        שאר נושאים

      • עזרה בהליך תביעה בבית שמש
        ד דובאי

        @יוני

        @אלוף-העולם-1 כתב בעזרה בהליך תביעה בבית שמש:

        @נייטרון-חפשי מישהי נכנסה בי ולא רצתה לתת פרטים… אז הלכתי להגיש תלונה במשטרה וככה הביטוח יכל לגשת לפרטים של הרכב שלה

        דבר ראשון הוא צריך לעשות כמו ש@אלוף-העולם-1 עשה
        לפתוח תלונה במשטרה ולבקש את פרטי הביטוח אם ישנו ואם צריך עדות תביא את העד

        @נייטרון-חפשי כתב בעזרה בהליך תביעה בבית שמש:

        הם אמרו שאם אין לו את פרטי הביטוח צד ג’ הם לא מטפלים (אולי זה הם בעצמם…?).

        בכללי סיפור מאוד מוזר עם חברת הביטוח התנאי הזה מוזכר בפוליסה?
        ומה אם אין לו בכלל צד ג’ ? או שהוא לא מעוניין להפעיל את הביטוח?
        מה זה עניינם? שיתבעו אותו אישית ואם הוא מעוניין שיעביר את זה לביטוח צד ג’ שלו
        מי זו חברת הביטוח הזו?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום