דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ד

      דובאי

      @דובאי
      אודות
      פוסטים
      218
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • אכיפת נת"צ מחוץ לשעות מצולמות
        ד דובאי

        @aiib
        הוא התכוון נתיב אחד לכל צד

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        ד דובאי

        @אבי-ים
        הוועדה להצלת עולם התורה: היום בשעה 17:00 יתקיימו מחאות ענק בהשתתפות המוני בני תורה בחמישה מוקדים - ירושלים (אזור הכניסה לעיר), בני ברק (גהה), מודיעין עילית, בית שמש וצפת והסביבה

        שאר נושאים

      • עד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה
        ד דובאי

        @אלכסנדר
        מתוך ספר תאוריה
        4c265835-43e1-4790-98d0-89f5e0fa357a-image.png

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • גאנט מקורי טויוטה
        ד דובאי

        @יוסי-המלך כתב בגאנט מקורי טויוטה:

        אני מתכוון רק לחלק החיצוני לא יודע בדיוק איך קוראים לזה ולא לכל החישוק

        טסות?

        שאר נושאים

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ד דובאי

        @צילפינגים @דני-מערכות
        תודה רבה לכם
        קניתי עכשיו מהקישור הנ"ל

        @טכנולוג
        אולי כדאי לערוך במדריך את הקישור ו/או להוסיף את הקישור הנ"ל

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ד דובאי

        @טכנולוג
        אני צריך כרטיס זיכרון לZ40
        א. אני מבין שהכרטיס המומלץ הוא 128 גיגה מכיון שיותר גדול מזה הוא לא קורא, נכון?

        ב. בקישורים שהבאת לקניה בארץ אין במלאי את הפריט הזה
        מצאתי בחיפוש גוגל באיבורי כרטיס 128 גיגה במחיר ממש זול
        ולכן אשמח לוודא שאני לא טועה בסוג/דגם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הפעלת ביטוח לנהג ללא עבר ביטוחי
        ד דובאי

        @קלאטש
        ברוררר

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות נהג חדש ביטוח

      • שלום ! מעוניין לקנות רכב 6~7 מקומות עד 15.000₪
        ד דובאי

        @פתוח-לשמוע כתב בשלום ! מעוניין לקנות רכב 6~7 מקומות עד 15.000₪:

        דלק…

        יש הרבה מהם על גז

        עסקאות רכב

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ד דובאי

        @טכנולוג
        בערכה של הZ40 מגיע גם מצת
        בוידיאו של הכנופיה שהעלו באחד האשכולות ראיתי שהוא חיבר את המצת לפיוזים והשאיר אותה בתיבת הפיוזים
        האם יש יתרון בזה על פני חיבור ישיר לפיוזים?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אוטו היברידי שותה מלא
        ד דובאי

        @יצחק-רשטונ כתב באוטו היברידי שותה מלא:

        @Daniel כתב באוטו היברידי שותה מלא:

        1 ל 14 שזה הרבה לפריוס

        זה הרבה אם אתה נוסע בינעירוני ואתה נוסע רגוע
        אבל אם אתה נוסע עירוני ולא לוחץ הכי חלש אז זה סביר לגמרי

        ועם מזגן על פול בימים האלו בעירוני זה נשמע ממש סביר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        ד דובאי

        @ביתשמשניק כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5nkm3qz0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=39&pagination=1

        לא רואה מוסך
        אבל החליף מנוע…
        ללא שם.png

        לא רואה בכלל מוסך
        רק סוכנויות…😆

        ועוד כאלו שלא יודעים להתנסח: 😇

        מדברים רכב

      • עוקץ במכירת רכב
        ד דובאי

        @המפותח כתב בעוקץ במכירת רכב:

        @יוני כתב בעוקץ במכירת רכב:

        הובא מהמעניינים
        2b213f9d-6400-4ae1-9317-8c28ca99b00d-image.png

        אם הוא צריך עזרה במציאת הבן אדם
        אני יודע מי הבן אדם הגנב הזה

        😲

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עוקץ במכירת רכב
        ד דובאי

        @יוני
        😥
        שמעתי מחבר על עוקץ מסוג כזה הוא “מכר” אורגנית
        תכל’ס הנוכל שלח לו אסמכתא מזויפת והחבר שלי שלח לו עם משלוחן לתחנת דלק באנשהוא וההוא נעלם
        מה שכן כאן הוא עוד יכול איכשהוא להתלונן - יש את הפרטים של ההוא שהרכב עבר על שמו

        דרך אגב לפני שנה המשטרה פירסמה שתפסו נוכל כזה עם דפוס פעולה זהה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • המלצה על רכיב OBD שמרים שמשות בנעילה ונועל דלתות בתחילת נסיעה
        ד דובאי

        @אנונימוס
        לענ"ד היתרון של המכשיר הוא לא קשור לגניבות אלא לנעילה של הדלתות אוטומטית בנסיעה ונעילה של חלונות אוטומטית בפרקינג
        זה דווקא נשמע טוב מאוד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המלצה על רכיב OBD שמרים שמשות בנעילה ונועל דלתות בתחילת נסיעה
        ד דובאי

        @אנונימוס
        אתה מתכוון לומר שהמכשיר הנ"ל מגביר את הסיכויי של הגנב התורן להצליח במשימתו?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        ד דובאי

        @Shebsale כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        ועוד טיפול אצל הבעלים הנוכחי

        שכחת עוד “טיפול” שהבעלים הנוכחי עשה


        של הקילומטראז’ 😉

        עסקאות רכב

      • הלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?
        ד דובאי

        @ym123 כתב בהלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?:

        ובונוס מיוחד: תוספת של 350 ש"ח על “תיקון חור הברגה שנשחק”.
        @אבי-KIA כתב בהלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?:
        חוץ מהתיקון הברגה שאין לי מושג מה העלות

        לא מבין בדיוק מה הוא היה צריך לעשות בקשר לבורג כאן
        אבל לחבר היה בעיה עם בורג של הג’אנט שהתעקם הלך למוסך מדרכה שלקח לו על ההחלפה של הבורג (גושון עם אום) 150 ש"ח (תוך כדי טיפול עשרת אלפים)
        היה נראה לו יקר והוא התקשר למוסך לברר עלות והמחיר היה … 350 ש"ח
        אני לא חושב שכאן אמור להיות פחות עבודה
        זה לא יקר זה המחיר בשוק אם כי ניתן למצוא זול יותר

        @ym123 כתב בהלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?:

        טיפול תקופתי (שמן + פילטר שמן + פילטר אוויר) - 550 ש"ח
        @גיל כתב בהלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?:
        בגדול המחירים בסדר, אני רק רוצה להעיר שאני רואה פה עלות עבודה כפולה, גם בכללי 550 ש"ח, וגם בטיפול תקופתי עוד 550 ש"ח - שאין מצב בעולם ששמן+פילטר שמן+פילטר אוויר יעלו יותר מ-300 (וגם בזה הלכתי על מקורי וטופ שבטופ).

        אם הבולמים לא סיני ואם המחיר שלהם הוא כמו שכתבת אז פשוט מאוד הוא לקח 550 על טיפול כולל שמנים ועוד 550 על ההחלפה של הבולמים לא כולל העלות שלהם
        ושוב זה לא יקר אבל אפשר למצוא זולים

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום