@aiib
הוא התכוון נתיב אחד לכל צד
דובאי
-
אכיפת נת"צ מחוץ לשעות מצולמות -
עדכוני פקקים חריגים וכד'@אבי-ים
הוועדה להצלת עולם התורה: היום בשעה 17:00 יתקיימו מחאות ענק בהשתתפות המוני בני תורה בחמישה מוקדים - ירושלים (אזור הכניסה לעיר), בני ברק (גהה), מודיעין עילית, בית שמש וצפת והסביבה -
עד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה@אלכסנדר
מתוך ספר תאוריה

-
גאנט מקורי טויוטה@יוסי-המלך כתב בגאנט מקורי טויוטה:
אני מתכוון רק לחלק החיצוני לא יודע בדיוק איך קוראים לזה ולא לכל החישוק
טסות?
-
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@צילפינגים @דני-מערכות
תודה רבה לכם
קניתי עכשיו מהקישור הנ"ל@טכנולוג
אולי כדאי לערוך במדריך את הקישור ו/או להוסיף את הקישור הנ"ל -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך -
הפעלת ביטוח לנהג ללא עבר ביטוחי@קלאטש
ברוררר -
שלום ! מעוניין לקנות רכב 6~7 מקומות עד 15.000₪ -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@טכנולוג
בערכה של הZ40 מגיע גם מצת
בוידיאו של הכנופיה שהעלו באחד האשכולות ראיתי שהוא חיבר את המצת לפיוזים והשאיר אותה בתיבת הפיוזים
האם יש יתרון בזה על פני חיבור ישיר לפיוזים? -
אוטו היברידי שותה מלא@יצחק-רשטונ כתב באוטו היברידי שותה מלא:
@Daniel כתב באוטו היברידי שותה מלא:
1 ל 14 שזה הרבה לפריוס
זה הרבה אם אתה נוסע בינעירוני ואתה נוסע רגוע
אבל אם אתה נוסע עירוני ולא לוחץ הכי חלש אז זה סביר לגמריועם מזגן על פול בימים האלו בעירוני זה נשמע ממש סביר.
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@ביתשמשניק כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
לא רואה מוסך
אבל החליף מנוע…

לא רואה בכלל מוסך
רק סוכנויות…
ועוד כאלו שלא יודעים להתנסח:

-
עוקץ במכירת רכב@המפותח כתב בעוקץ במכירת רכב:
@יוני כתב בעוקץ במכירת רכב:
הובא מהמעניינים

אם הוא צריך עזרה במציאת הבן אדם
אני יודע מי הבן אדם הגנב הזה
-
עוקץ במכירת רכב@יוני

שמעתי מחבר על עוקץ מסוג כזה הוא “מכר” אורגנית
תכל’ס הנוכל שלח לו אסמכתא מזויפת והחבר שלי שלח לו עם משלוחן לתחנת דלק באנשהוא וההוא נעלם
מה שכן כאן הוא עוד יכול איכשהוא להתלונן - יש את הפרטים של ההוא שהרכב עבר על שמודרך אגב לפני שנה המשטרה פירסמה שתפסו נוכל כזה עם דפוס פעולה זהה
-
המלצה על רכיב OBD שמרים שמשות בנעילה ונועל דלתות בתחילת נסיעה@אנונימוס
לענ"ד היתרון של המכשיר הוא לא קשור לגניבות אלא לנעילה של הדלתות אוטומטית בנסיעה ונעילה של חלונות אוטומטית בפרקינג
זה דווקא נשמע טוב מאוד -
המלצה על רכיב OBD שמרים שמשות בנעילה ונועל דלתות בתחילת נסיעה@אנונימוס
אתה מתכוון לומר שהמכשיר הנ"ל מגביר את הסיכויי של הגנב התורן להצליח במשימתו? -
ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור@Shebsale כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
ועוד טיפול אצל הבעלים הנוכחי
שכחת עוד “טיפול” שהבעלים הנוכחי עשה
של הקילומטראז’
-
הלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?@ym123 כתב בהלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?:
ובונוס מיוחד: תוספת של 350 ש"ח על “תיקון חור הברגה שנשחק”.
@אבי-KIA כתב בהלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?:
חוץ מהתיקון הברגה שאין לי מושג מה העלותלא מבין בדיוק מה הוא היה צריך לעשות בקשר לבורג כאן
אבל לחבר היה בעיה עם בורג של הג’אנט שהתעקם הלך למוסך מדרכה שלקח לו על ההחלפה של הבורג (גושון עם אום) 150 ש"ח (תוך כדי טיפול עשרת אלפים)
היה נראה לו יקר והוא התקשר למוסך לברר עלות והמחיר היה … 350 ש"ח
אני לא חושב שכאן אמור להיות פחות עבודה
זה לא יקר זה המחיר בשוק אם כי ניתן למצוא זול יותר@ym123 כתב בהלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?:
טיפול תקופתי (שמן + פילטר שמן + פילטר אוויר) - 550 ש"ח
@גיל כתב בהלם מחירים: האם המחיר לטיפול הגיוני או מוגזם?:
בגדול המחירים בסדר, אני רק רוצה להעיר שאני רואה פה עלות עבודה כפולה, גם בכללי 550 ש"ח, וגם בטיפול תקופתי עוד 550 ש"ח - שאין מצב בעולם ששמן+פילטר שמן+פילטר אוויר יעלו יותר מ-300 (וגם בזה הלכתי על מקורי וטופ שבטופ).אם הבולמים לא סיני ואם המחיר שלהם הוא כמו שכתבת אז פשוט מאוד הוא לקח 550 על טיפול כולל שמנים ועוד 550 על ההחלפה של הבולמים לא כולל העלות שלהם
ושוב זה לא יקר אבל אפשר למצוא זולים
