דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ד

      דובאי

      @דובאי
      אודות
      פוסטים
      218
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • המלצה חמה על בחור טוב שמכניס רכבים לדיר קדיס
        ד דובאי

        @נהג-תפרן כתב בהמלצה חמה על בחור טוב שמכניס רכבים לדיר קדיס:

        [בגאז’, טמבון אחורי, 2 פנסים חדשים, פלוס שיפוץ כנף שמאל וטמבון קדמי, פלוס מכונאות החלפת מיסב בלמים ותפוחי הגה

        @נהג-תפרן לוחית רישוי גם החליף…?😉

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מי אשם?
        ד דובאי

        @מאיר כתב במי אשם?:

        רק שאלה, לא הגיע בוחן תנועה לאירוע?

        כנראה שזה מיותר אחרי הפרשנות של החברים כאן…😉

        מדברים רכב

      • מי אשם?
        ד דובאי

        @גור12 כתב במי אשם?:

        לפי הכיתוב בתמונה Liman מדובר בצומת הזו, יציאה מקיבוץ לימן לכביש 4. השלט ימינה לראש הנקרה ושמאלה לנהריה. הרכב פנה שמאלה לכיוון דרום והאופנוע הגיע מדרום לצפון.
        42f1381a-afd6-4e2c-94c0-ee5c446625c6-image.png
        לפי זווית הצילום נראה האופנוע עבר ב2 שניות בערך מרחק של יותר מ70 מטר. כלומר הוא נסע יותר מ100 קמ"ש. שזה לחובתו.
        מצד שני כפי שנראה שדה הראיה לא מוגבל בכלל לפחות 300 מטר דרומה. ונהג הרכב היה צריך לראות אותו. שזה ממש אשמה שלו.
        581b3887-842d-4762-9b28-3948f49a87c4-image.png

        אני נהנה לראות את ההודעה שלך זה בדיוק מה שהיה נראה לי כשראיתי את הסרטון אבל לא היה לי זמן להתחיל למדוד

        מדברים רכב

      • מי אשם?
        ד דובאי

        @דני-מערכות
        לענ"ד זה ברור שהרכב היה אמור לראות אותו כי ככהרכב יוצא האופנוע כבר בתמונה במקום שהוא לא מוסתר מהעצים שזה נראה מרחק לא גדול בכלל
        מה שכן שים לב שהאופנוע נוסע לאט כשנכנס לתמונה ואז פתאום שם גז של טיל כנראה חשב שיספיק את הרכב

        מדברים רכב

      • מוסך שלטענת כמה וכמה אברכים הוא עוקץ אנשים
        ד דובאי

        @אבי-ים כתב במוסך שלטענת כמה וכמה אברכים הוא עוקץ אנשים:

        @הכל-בעזרת-השם מוזר
        הם זייפו את כל ה-122 תגובות החיוביות שבאיזי?

        לא בדקתי לעומק לגבי ביקורות שם ספציפי אבל אני יודע בבירור על אתרים עם דירוגים וביקורות לקוחות שבחבילת הפרסום ו"הקידום" כלול גם בונוס של ביקורות חיוביות (שמים גם שלילית אחת או שתיים כדי שיראה אמין…)
        אז קח את זה תמיד בעירבון מוגבל .

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • רכבים חדשים ללא גלגל חילופי. בעיה?
        ד דובאי

        @מוטי-ברנד
        אני המלצתי לחבר שיחפש מכר שהחליף למערכת גז ולא משתמש עם הגלג הרזרבי ויקנה אותו ממנו

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נהג חדש בחלון מושחר
        ד דובאי

        @יוני כתב בנהג חדש בחלון מושחר:

        @דובאי כתב בנהג חדש בחלון מושחר:

        @גיל כתב בנהג חדש בחלון מושחר:

        צריך לדעת שהשלט נועד להועיל לנהג/ת החדש/ה - ששאר הנהגים יתייחסו אליו יותר בסבלנות ובהבנה.

        לדאבונינו - גם לשוטרים שיתייחסו אליו בפחות סבלונות ופחות הבנה ויעצרו אותו רק כדי ללמד אותו כבר בהתחלה ולחנך אותו שיש אכיפה והיא לא משתלמת…

        בדידי הווי עובדא ששוטר עצר אותי והתחיל להתווכח איתי כמה מותר לי להסיע (מעל גיל 24) הוא טען שתמיד נהג חדש יכול להסיע רק 2 נוסעים ואני אמרתי לו שזה רק למי שהוא מתחת 21 אז הוא הלך לבדוק בטאבלט ואחרי עשר דקות שלח את השוטר השני להגיד לי שאני יכול לנסוע

        היינו דאמרי אינשי מי ששם שלט “נהג חדש” :

        סיכויי סביר ששוטר יעצור
        @דובאי כתב בנהג חדש בחלון מושחר:

        רק כדי ללמד אותו כבר בהתחלה ולחנך אותו שיש אכיפה והיא לא משתלמת…

        ואם לא תשים שלט

        @Shebsale כתב בנהג חדש בחלון מושחר:

        זה רק ספק ספק ספיקא על 250 ש’'ח דו"ח, א. אם יעצור אותך שוטר, ב. אם ישים לב שאין שלט, ג. אם ייתן דו"ח על כזה דבר

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • אשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....
        ד דובאי

        @צבי-דורש-ציון כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, אמינים וזולים....:

        @טאטל-ע כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, אמינים וזולים....:

        אני יכול לבטל הבעיה שזה חתיכת כאב ראש כי הם עשו לי את החובה והצד ג’ על האשראי שזה אומר שאני יקבל החזר מלא וכל חודש יירד לי (הצד ג הוא 12 תשלומים

        אני יתן לך ‘פטנט’, תתן לחבר שרוצה הלוואה ב12 תשלומים (לא קשה למצוא…) את הכסף ושהו יעשה לך הוראת קבע

        פטנט יותר טוב תשלם לחברת ביטוח שתעבור אליהם את הסכום בתשלום אחד ואז ממ"נ לא יהיה נפק"מ

        שאר נושאים

      • נהג חדש בחלון מושחר
        ד דובאי

        @גיל כתב בנהג חדש בחלון מושחר:

        צריך לדעת שהשלט נועד להועיל לנהג/ת החדש/ה - ששאר הנהגים יתייחסו אליו יותר בסבלנות ובהבנה.

        לדאבונינו - גם לשוטרים שיתייחסו אליו בפחות סבלונות ופחות הבנה ויעצרו אותו רק כדי ללמד אותו כבר בהתחלה ולחנך אותו שיש אכיפה והיא לא משתלמת…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • בקשת מידע על גודל של רכבים לצורך השכרה
        ד דובאי

        @צבי-דורש-ציון
        באתר רואים שכן …
        c2b207b5-9297-4008-84f3-825685950fe6-image.png

        עסקאות רכב

      • בקשת מידע על גודל של רכבים לצורך השכרה
        ד דובאי

        @צבי-דורש-ציון
        צריכת דלק אתה יכול לבדוק באתרים בסגנון האתר שקישרת
        לא שזה מדויק אבל יכול לתת לך כיוון
        (אגב אם אתה שוכר ליום או אפי’ לכמה ימים לא חושב שיצא לך פערים משמעותיים בדלק אבל החלטה שלך)

        לגבי נוחות זה מאוד אינדיבידואלי אז אין כ"כ אפשרות לייעץ לך
        לי למשל יותר נוח לנסוע עם רכב גדול זה יותר יושב לי על הכביש וגם לא מתנדנד בכל פניה חדה
        לכל אחד נוח משהו אחר.

        עסקאות רכב

      • בקשת מידע על גודל של רכבים לצורך השכרה
        ד דובאי

        @צבי-דורש-ציון כתב בבקשת מידע על גודל של רכבים לצורך השכרה:

        @דובאי אני צריך את כל המקומות האחוריים, ומקדימה זה פחות נח מסתמא

        אם את המושב הקדמי ליד הנהג אתה לא צריך אתה יכול בכייף להניח שם את העגלה ואת האמבטיה שלה
        אחד מהם על המושב והשני על קרקעית הרכב
        בפרט אם אתה יכול להושיב מאחורי המושב הזה תינוק או ילד ואז להזיז את המושב הקדמי אחורה ככל שניתן.

        עסקאות רכב

      • בקשת מידע על גודל של רכבים לצורך השכרה
        ד דובאי

        @צבי-דורש-ציון
        אתה צריך את כל המקומות ברכב?
        אם לא אז תוכל להניח עליהם חלק מהדברים.

        עסקאות רכב

      • מחפש רכב אלטרנטיבי לאוונסיס
        ד דובאי

        @מאיר כתב במחפש רכב אלטרנטיבי לאוונסיס:

        זה אותו המנוע מהסונטה?

        @שמואל-קליין כתב במחפש רכב אלטרנטיבי לאוונסיס:

        @מאיר כן
        אבל משום מה שורד בתחזוקה נכונה

        @שמואל-קליין כתב ברכישת רכב עד 35,000 ₪:

        לא סונטה בחיים

        ??

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        ד דובאי

        @תלת-גוונא כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        כנראה כמו השיטה של המתווכים:
        ‘לגבי הדירה חמישה חדרים במיליון, רלוונטי?’
        ‘לא, אבל תשמע יש לי בדיוק דירה בשבילך ב…’

        הלוואי וזה היה רק כך
        זה הרבה יותר גרוע
        אם תתקשר לברר על הרכב הם ימכרו לך אותו על ארבע (רגע, מי על ארבע?..)
        בד"כ המתווכים רק מחפשים לצרף קונה לרשימת הלקוחות הפונטציאלים.

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        ד דובאי

        @תלת-גוונא
        זה לא גוזמא זו נוכלות למהדרין מן

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        ד דובאי

        @אלי-2023
        בקיצור
        גם

        @אלי-2023 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        אם זה בעלות 0 למה כתוב בעלות נוכחית ובעלות קודמת

        וגם

        @אלי-2023 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        ומשפט נוסף באדום רכב זה אינו מופיע במאגר משרד הרישוי וכפי הנראה ירד מהכביש

        וגם

        @אלי-2023 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        הוא כתב טסט עד 01/05/2025
        וכאן https://meshumeshet.com/c/4673532 כתוב עד 24/03/2024

        וגם

        @י.-שטרן כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        זה רכב מסוכנות

        וגם

        @תלת-גוונא כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        יותר משנה ביד2

        וגם

        @שמו כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        לא הייתי ממליץ לך על סוכנים בחיפה

        ההמלצה היא לסמן X ולהמשיך הלאה לחפש (או לסמן במודעה דיווח על מודעה מס’ _____ בתקווה ש…)
        ושיהיה לך בהצלחה

        ועוד טיפ קטן ממני הקטן
        אפי’ אם יש רק נורת אזהרה אחת (במודעה (האמת גם בלוח המחוונים))
        להתרחק
        בכדי שלא תזכה להציל את הבא בתור ש:

        @שמו כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        אבל…
        אני ניזוקתי קשות

        עסקאות רכב

      • מידע חשוב לבעלי טויוטה היברידית!!
        ד דובאי

        @אלי-2023
        אני לא חושב שזה עניין של נוכלות
        טיקי הוא ‘מחמיר’ והכל אצלו חייב להיות לפי הספר בלי מעקפים ועיגולי פינות ובלי סמוך על סמוך ויהיה בסדר
        תלוי כמה אתה חרד לגורל הרכב
        וכמה אתה מוכן לקחת סיכונים
        זה הכל

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום