@נהג-תפרן כתב בהמלצה חמה על בחור טוב שמכניס רכבים לדיר קדיס:
[בגאז’, טמבון אחורי, 2 פנסים חדשים, פלוס שיפוץ כנף שמאל וטמבון קדמי, פלוס מכונאות החלפת מיסב בלמים ותפוחי הגה
@נהג-תפרן לוחית רישוי גם החליף…?
@נהג-תפרן כתב בהמלצה חמה על בחור טוב שמכניס רכבים לדיר קדיס:
[בגאז’, טמבון אחורי, 2 פנסים חדשים, פלוס שיפוץ כנף שמאל וטמבון קדמי, פלוס מכונאות החלפת מיסב בלמים ותפוחי הגה
@נהג-תפרן לוחית רישוי גם החליף…?
לפי הכיתוב בתמונה Liman מדובר בצומת הזו, יציאה מקיבוץ לימן לכביש 4. השלט ימינה לראש הנקרה ושמאלה לנהריה. הרכב פנה שמאלה לכיוון דרום והאופנוע הגיע מדרום לצפון.
לפי זווית הצילום נראה האופנוע עבר ב2 שניות בערך מרחק של יותר מ70 מטר. כלומר הוא נסע יותר מ100 קמ"ש. שזה לחובתו.
מצד שני כפי שנראה שדה הראיה לא מוגבל בכלל לפחות 300 מטר דרומה. ונהג הרכב היה צריך לראות אותו. שזה ממש אשמה שלו.
אני נהנה לראות את ההודעה שלך זה בדיוק מה שהיה נראה לי כשראיתי את הסרטון אבל לא היה לי זמן להתחיל למדוד
@דני-מערכות
לענ"ד זה ברור שהרכב היה אמור לראות אותו כי ככהרכב יוצא האופנוע כבר בתמונה במקום שהוא לא מוסתר מהעצים שזה נראה מרחק לא גדול בכלל
מה שכן שים לב שהאופנוע נוסע לאט כשנכנס לתמונה ואז פתאום שם גז של טיל כנראה חשב שיספיק את הרכב
@אבי-ים כתב במוסך שלטענת כמה וכמה אברכים הוא עוקץ אנשים:
@הכל-בעזרת-השם מוזר
הם זייפו את כל ה-122 תגובות החיוביות שבאיזי?
לא בדקתי לעומק לגבי ביקורות שם ספציפי אבל אני יודע בבירור על אתרים עם דירוגים וביקורות לקוחות שבחבילת הפרסום ו"הקידום" כלול גם בונוס של ביקורות חיוביות (שמים גם שלילית אחת או שתיים כדי שיראה אמין…)
אז קח את זה תמיד בעירבון מוגבל .
@מוטי-ברנד
אני המלצתי לחבר שיחפש מכר שהחליף למערכת גז ולא משתמש עם הגלג הרזרבי ויקנה אותו ממנו
@יוני כתב בנהג חדש בחלון מושחר:
@דובאי כתב בנהג חדש בחלון מושחר:
@גיל כתב בנהג חדש בחלון מושחר:
צריך לדעת שהשלט נועד להועיל לנהג/ת החדש/ה - ששאר הנהגים יתייחסו אליו יותר בסבלנות ובהבנה.
לדאבונינו - גם לשוטרים שיתייחסו אליו בפחות סבלונות ופחות הבנה ויעצרו אותו רק כדי ללמד אותו כבר בהתחלה ולחנך אותו שיש אכיפה והיא לא משתלמת…
בדידי הווי עובדא ששוטר עצר אותי והתחיל להתווכח איתי כמה מותר לי להסיע (מעל גיל 24) הוא טען שתמיד נהג חדש יכול להסיע רק 2 נוסעים ואני אמרתי לו שזה רק למי שהוא מתחת 21 אז הוא הלך לבדוק בטאבלט ואחרי עשר דקות שלח את השוטר השני להגיד לי שאני יכול לנסוע
היינו דאמרי אינשי מי ששם שלט “נהג חדש” :
סיכויי סביר ששוטר יעצור
@דובאי כתב בנהג חדש בחלון מושחר:
רק כדי ללמד אותו כבר בהתחלה ולחנך אותו שיש אכיפה והיא לא משתלמת…
ואם לא תשים שלט
@Shebsale כתב בנהג חדש בחלון מושחר:
זה רק ספק ספק ספיקא על 250 ש’'ח דו"ח, א. אם יעצור אותך שוטר, ב. אם ישים לב שאין שלט, ג. אם ייתן דו"ח על כזה דבר
@צבי-דורש-ציון כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, אמינים וזולים....:
@טאטל-ע כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, אמינים וזולים....:
אני יכול לבטל הבעיה שזה חתיכת כאב ראש כי הם עשו לי את החובה והצד ג’ על האשראי שזה אומר שאני יקבל החזר מלא וכל חודש יירד לי (הצד ג הוא 12 תשלומים
אני יתן לך ‘פטנט’, תתן לחבר שרוצה הלוואה ב12 תשלומים (לא קשה למצוא…) את הכסף ושהו יעשה לך הוראת קבע
פטנט יותר טוב תשלם לחברת ביטוח שתעבור אליהם את הסכום בתשלום אחד ואז ממ"נ לא יהיה נפק"מ
@גיל כתב בנהג חדש בחלון מושחר:
צריך לדעת שהשלט נועד להועיל לנהג/ת החדש/ה - ששאר הנהגים יתייחסו אליו יותר בסבלנות ובהבנה.
לדאבונינו - גם לשוטרים שיתייחסו אליו בפחות סבלונות ופחות הבנה ויעצרו אותו רק כדי ללמד אותו כבר בהתחלה ולחנך אותו שיש אכיפה והיא לא משתלמת…
@צבי-דורש-ציון
באתר רואים שכן …

@צבי-דורש-ציון
צריכת דלק אתה יכול לבדוק באתרים בסגנון האתר שקישרת
לא שזה מדויק אבל יכול לתת לך כיוון
(אגב אם אתה שוכר ליום או אפי’ לכמה ימים לא חושב שיצא לך פערים משמעותיים בדלק אבל החלטה שלך)
לגבי נוחות זה מאוד אינדיבידואלי אז אין כ"כ אפשרות לייעץ לך
לי למשל יותר נוח לנסוע עם רכב גדול זה יותר יושב לי על הכביש וגם לא מתנדנד בכל פניה חדה
לכל אחד נוח משהו אחר.
@צבי-דורש-ציון כתב בבקשת מידע על גודל של רכבים לצורך השכרה:
@דובאי אני צריך את כל המקומות האחוריים, ומקדימה זה פחות נח מסתמא
אם את המושב הקדמי ליד הנהג אתה לא צריך אתה יכול בכייף להניח שם את העגלה ואת האמבטיה שלה
אחד מהם על המושב והשני על קרקעית הרכב
בפרט אם אתה יכול להושיב מאחורי המושב הזה תינוק או ילד ואז להזיז את המושב הקדמי אחורה ככל שניתן.
@צבי-דורש-ציון
אתה צריך את כל המקומות ברכב?
אם לא אז תוכל להניח עליהם חלק מהדברים.
@מאיר כתב במחפש רכב אלטרנטיבי לאוונסיס:
זה אותו המנוע מהסונטה?
@שמואל-קליין כתב במחפש רכב אלטרנטיבי לאוונסיס:
@מאיר כן
אבל משום מה שורד בתחזוקה נכונה
@שמואל-קליין כתב ברכישת רכב עד 35,000 ₪:
לא סונטה בחיים
??
@תלת-גוונא כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
כנראה כמו השיטה של המתווכים:
‘לגבי הדירה חמישה חדרים במיליון, רלוונטי?’
‘לא, אבל תשמע יש לי בדיוק דירה בשבילך ב…’
הלוואי וזה היה רק כך
זה הרבה יותר גרוע
אם תתקשר לברר על הרכב הם ימכרו לך אותו על ארבע (רגע, מי על ארבע?..)
בד"כ המתווכים רק מחפשים לצרף קונה לרשימת הלקוחות הפונטציאלים.
@תלת-גוונא
זה לא גוזמא זו נוכלות למהדרין מן
@אלי-2023
בקיצור
גם
@אלי-2023 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
אם זה בעלות 0 למה כתוב בעלות נוכחית ובעלות קודמת
וגם
@אלי-2023 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
ומשפט נוסף באדום רכב זה אינו מופיע במאגר משרד הרישוי וכפי הנראה ירד מהכביש
וגם
@אלי-2023 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
הוא כתב טסט עד 01/05/2025
וכאן https://meshumeshet.com/c/4673532 כתוב עד 24/03/2024
וגם
@י.-שטרן כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
זה רכב מסוכנות
וגם
@תלת-גוונא כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
יותר משנה ביד2
וגם
@שמו כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
לא הייתי ממליץ לך על סוכנים בחיפה
ההמלצה היא לסמן X ולהמשיך הלאה לחפש (או לסמן במודעה דיווח על מודעה מס’ _____ בתקווה ש…)
ושיהיה לך בהצלחה
ועוד טיפ קטן ממני הקטן
אפי’ אם יש רק נורת אזהרה אחת (במודעה (האמת גם בלוח המחוונים))
להתרחק
בכדי שלא תזכה להציל את הבא בתור ש:
@שמו כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
אבל…
אני ניזוקתי קשות
@אלי-2023
אני לא חושב שזה עניין של נוכלות
טיקי הוא ‘מחמיר’ והכל אצלו חייב להיות לפי הספר בלי מעקפים ועיגולי פינות ובלי סמוך על סמוך ויהיה בסדר
תלוי כמה אתה חרד לגורל הרכב
וכמה אתה מוכן לקחת סיכונים
זה הכל