@מתלמד-0 בזכותך הרווחנו פשט חדש ב"רכב פח"… 
@מתלמד-0 בזכותך הרווחנו פשט חדש ב"רכב פח"… 
@shine
" למה אני מייבין כזה? בזכות “פורום רכבים זה לזה”! "
(עם הלוגו כמובן!)
יש להזהר מחילול שם הפורום 
@תודה-לבורא-עולם-0 חזרתי להציץ בשירשור ועברתי על הטענות המעניינות.
בשורה התחתונה קיבלת דו"ח חניה כדין, במיוחד אם התמרור (432) שצירפת בתמונה היה שם לפני האדום-לבן, כי הוא אוסר את החניה לשעצמו, ויתירה מכך אני אלך איתך, לא רק אם חנית במדרכה אפורה (לא צבועה), אלא אפילו אם המדרכה היתה כחול-לבן והתברר שיש שם תמרור 432 או 433
אתה תחטוף דו"ח ובערעור ס"ל שיאמרו לך משהו כמו “אנו מתנצלים על אי ההבנה ונפעל לתקנה, עפ"י דין תמרור 432 גובר על סימוני המדרכה”.
ולפני המבול שיבוא עליי - הסיבה לכך פשוטה, למרות שטכנית סימוני מדרכה וכן סימוני כביש מופיעים גם הם בלוח התמרורים (כחול לבן 817 ואדום לבן 818) בכל אופן כללי התנועה קובעים שדינם פחות כאשר הם סותרים תמרור רגיל, ובדומה לסימוני כביש שסותרים תמרור.
וכידוע, לפי כללי התנועה, כמו שאוהבים לומר שחפרו לנו ברענון, זה בסדר עולה של גובה - (מהקל אל החמור)
למי שלא ראה את זה מעולם וחושב שאני מקדיש זמן כדי לבלבל ת’מוח - מוזמן לעיין בלוח התמרורים בתמרור 434 שהוזכר לעיל, ואכמ"ל
אני מחזק את ידיך להגיש ערעור, מזה לעולם לא תפסיד, וחברים רבים פה שנעזרו בי כבר יודעים את דעותיי בעניין, ואני בכלל לא אדיש לצערך, אבל צריך להיות ריאלי - יש מצבים שאני יכול לומר לך “תקשיב, אין דו"ח!” ויש מצבים שאני אומר “בתכל’ס הדו"ח צודק, אבל תנסה, ויה"ר שתצליח”. אמן.
בשולי הדברים אני מצטרף על מלא לדברי ידידי @ראובן-שבתי שבתי מראשם ועד לסופם, כולל ההתפוצצות
שמפוצצת גם אותי. ורוצה להשיב ל @itzik היקר שנתיב תקני הוא 3 מטרים ללא שוליים (60 ס"מ) ואפ"ה זה לא משנה גם אם רוחבו 7 מטרים, ברגע שיש “נתיב” - ואתה עולה עליו עם גלגל - אתה משתמש בו. אם עשית כן לצורך חניה - אתה משתמש ב"דרך" דהיינו ה"נתיב" לצורך חניה - והנתיב הזה לא נועד לחניה, אז אתה מפריע למשתמשי הדרך. גם אם אתה נוהג על “סמארט” או שאר קופסאות הנעליים
.
ורגע, לפני שתאכלו אותי, אם אין שום תמרור כנ"ל - מותר לחנות על נתיב כפי שעשית, כי לא הוקצתה הוראה/הסדרה לנתיב הזה, אם הוא נועד לחניה או לא - במידה והתמרור חדש כמו הצבע (וכפי שאמר @itzik ) - הגלגל מתהפך לטובתך. ובזה הצטרפתי גם לדברי חברי @נייטרון-חפשי .
@אלי-2023 כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):
באמת שלא הבנתי מה הבעיה בזה
אני נוסע שם הרבה וזה קצת מרגיז התימרון אבל עוברים את זה
אשמח להסבר
אני מתנדב להסביר. תחשוב על טייס שמנחית את המטוס שלו במסלול נחיתה ללא סימונים, או עם סימונים מטעים. הוא טייס אלוף, Ace אמיתי (יעויין בערך אלופי תעופה) ובכל פעם כשהוא מנחית את המטוס, הוא מצליח, אבל אומר “אוף, איזה מרגיז המסלול הזה!”
כך ידידי היקר. אתה מצליח, כי אתה נהג מצויין, וזה רק קצת מרגיז אותך. אבל כשיבוא שונא ישראל שנוהג הרבה פחות טוב ממך, ויסע לפי הסימון, ומולו יבוא שונא ישראל אחר, ובדיוק שניהם ממהרים ודעתם מוסחת - התוצאה תהיה רכב אחד עם תא מטען משני הצדדים.
הבעיה ברורה?
@טייס-קרבי כתב במגיע לי מזל טוב....:
חברים!!!
יש כאן סוג של צביעות !
כאן:
שירשור שעלתי לאחרונה
שזכיתחי ב3500 בפורד פוקוס כולם אבל כולם אמרו שזה לא שווה
ועכשיו כולם מברכים ומהללים את הפורוס???
דורש הסבר נוקב!
כאן זה פורום מקצועי לא???
@טייס-קרבי כתב במגיע לי מזל טוב....:
זה ההבדל??..
לכן מפח אשפה זה הופך לפאר הדור?!?!?@?#$%?%?
ידידי היקר! 
כמו שענו לך, יש הבדל בין הרכבים, בעיקר בעניין הגיר.
ואין כאן צביעות חלילה,
שניכם חברים מוערכים וכל רכב שתקנו ראויים לברכות כ"פאר הדור",
פשוט הוא עשה ש"ב לפני כן ועשה החלטה נכונה, במקרה השני - פחות, והיה יותר אחר מעשה.
ובגלל שזה עוד היה הפיך
- האירו את עיניך לבעיות.
מתנצל על אי ההבנה.

@לוחצגז תרשה לי לשמח
אותך.
בקצרה:
זה לא תלוי בכלום.
לא עצרו אותך - לא קיבלת.
נכון להיום - רק דו"ח מהירות ממצלמה מגיע בדואר.
בארוכה:
אנחנו לא מדברים על מצלמה, אז נותרו ממל"ז ודבורה.
השימוש בממל"ז מרכב בתנועה הוא אסור ולא קביל, ולכן האופציה הזו ירדה.
למי שמעוניין במקור:
@גיל כתב בהמדריך המלא: ממל"ז - הסבר, אמינות ואמצעי התגוננות:
המפעיל חייב להיות סטטי - לא ניתן לבצע מדידת מהירות בממל"ז מרכב הנמצא בתנועה.
לא ניתן לבצע מדידה דרך שמשת הרכב- בשל העובדה כי זכוכית גורמת לשבירת קרן הלייזר, השוטר חייב לעמוד מחוץ לניידת או להפעיל את הממל"ז דרך חלון פתוח או דלת פתוחה.
תנאי זהה בין ממל"ז לדבורה הוא שהשוטר חייב לעצור את הנאכף.
ולכן, גם אם היה מכשיר מסוג “דבורה”
בניידת - לא נעצרת - לא נאכפתַ.
למי שמעוניין במקור:
@גיל כתב בהמדריך המלא: רדאר דבורה - הסבר, אמינות ואמצעי התגוננות:
בשלב הזה השוטר רואה נקודה על צג המכשיר, שמתקרבת או מתרחקת ממנו, והוא צריך לעקוב אחרי הנקודה עד לעצירת הרכב. ובניגוד לממל״ז, ניתן לעשות שימוש בדבורה גם בכבישים ללא תאורה. אך חשוב לציין שבמכשיר הדבורה, כמו בממל"ז, אין מצלמה. השוטר שמזהה את ביצוע העבירה ורואה אותה הוא השוטר שחייב לעצור את הרכב ולתת לנהג דו"ח. לאחר שהרכב נעצר, על השוטר להראות לנהג את המהירות בה נמדד. אם לא נעצרת, לא קיבלת דו"ח.
בשמחה ו @גיל .
@מאיר כתב במדריך | הסבת רכב להנעה באמצעות מים:
תיכף @גיל ייתן את נוסח החוק.
בוודאי! הנה נוסח החוק, היישר מתקנות תעבורה (הפורימיות), המתייחס למערכת ההנעה במים:
החוק נכנס לספר החוקים לאחר שעבר בקריאה שניה ושלישית בכנסת ב-30 לפברואר 2024 למניינם…
חוק תקנות הרכב החסכוני במים, התשפ"ד (ר"ת תקנות שהמצאתי פורים דמוקפין).
תקנה 967 לתקנות הנ"ל קובעת:
(א) "הגדרות -
(1) “רכב תואם” - רכב מנוע בעירה פנימית (בנזין, דיזל, גפ”ם) או רכב היברידי / פלאג-אין, אליו ניתן להתקין מערכת H₂O כמפורט בתקנות אלו.
(2) “רכב לא תואם” – רכב חשמלי, רכב מכני בלבד, אופניים או קורקינט.
(3) “מערכת H₂O” – מערכת הנעה באמצעות מים, הכוללת מיכל מים, צינור גמיש, ברז, כדורי ISGTDRM ואמצעי חיבור בטיחותיים לרכב, כפי שמוגדר בפסקה ב לתקנה זו.
(4) “נוזל H₂O” – מים שהוכנסו למיכל ומולאו בכדורי ISGTDRM לצרכי שימוש במערכת H₂O.
(ב) התקנת מערכת H₂O -
(1) התקנת מערכת H₂O ברכב תיעשה בלבד כאשר המערכת אינה פוגעת במערכת ההנעה המקורית של הרכב.
(2) המיכלים והצנרת יחוברו וייקבעו באופן בטיחותי ומאושר שיבטיח עמידות בעת נסיעה מהירה ובלתי צפויה, לפי עקרון “כלי מים מקושרים” (Principle of Communicating Vessels).
(3) מיקום המיכל יהיה מועדף על גג הרכב, והברז יישאר סגור בעת נסיעה רגילה, למעט הפעלה של המערכת כחלק מהניסוי או השימוש במים כמאיץ חיסכון אנרגטי.
(4) הצינור יוליך את הנוזל למיכל ההנעה על פי סימוני יצרן (ממטרה / חץ / עוגן), ללא שינוי או חדירה למערכת דלק מקורית.
(5) התקנת מערכת H₂O תכלול חיבור צינור באמצעות אזיקונים או אמצעי חיבור אחרים באופן שיבטיח יציבות במהלך כל סוגי הנסיעות.
(ג) שימוש בנוזל H₂O -
(1) נוזל H₂O יכיל כדורי ISGTDRM בהתאם לכמות המים, למניעת קפיאה או אידוי, וכן למניעת שתייתו על ידי בני אדם או בעלי חיים.
(2) פתיחת הברז להפעלת המערכת תתבצע רק בעת נסיעה במצב ניסוי או חיסכון, ולפני מפגש עם גורמים מוסמכים (טסט, שוטר), יש להחזיר את הברז למצב סגור.
(3) הרכב יוכל לנסוע במקביל בדלק רגיל, ללא סיכון לפגיעה במערכת ההנעה המקורית או בנוסעי הרכב.
(ד) הגבלות והיתרים -
(1) התקנת מערכת H₂O ברכב תיעשה אך ורק ברכב תואם.
(2) התקנה או שימוש ברכב לא תואם יחייבו סנקציה מנהלית בהתאם להנחיות משרד התחבורה, כולל אפשרות של שלילת היתר ניסוי.
(3) התקנה תיעשה אך ורק לפי הנחיות יצרן הדוי והתקנות הללו, תוך שימוש במיכלים אטומים ומקצועיים בלבד.
(ה) שדרוגים ואמצעים ירוקים
(1) ניתן להתקין קולט מים על גג הרכב לצרכי איסוף מים טבעיים, לשם חיסכון אנרגטי מוגבר, בלבד שאינו מסכן את הנהג או הרכב.
(2) מערכת השדרוג תיחשב אמצעי ניסוי ירוק, ואין לראות בה תחליף מלא למערכת דלק רגילה.
(3) נמחקה.
(4) אין להוסיף למערכת זו מתקן לניקוי ומחזור שפכים. קנס מיוחד יושת מפר תקנה זו שיימצא ברכבו מתקן מסוג זה הממולא ביין של שביעית, כמפורט בפקודת התעבורה - התוספת השביעית.
(ו)לוחיות רישוי ייעודיות למערכת H₂O -
(1) כל רכב המותקן בו מערכת H₂O יהיה מחויב להחליף את לוחית הרישוי הרגילה בלוחית ייעודית, הכוללת סמל מים כחול לציון הפעלת מערכת חיסכון במים.
(2) לוחית הרישוי הייעודית תישאר גלויה וברורה בכל עת, ותהווה אינדיקציה לכך שהרכב מצויד במערכת ניסיונית H₂O ומופעל בהתאם לתקנות דוי אלו.
(3) שימוש בלוחית רגילה או הסתרת הסמל על הלוחית בעת הפעלת מערכת H₂O ייחשב הפרה מנהלית חמורה, ועלול להביא להסרת היתר ניסוי או הגבלות נוספות על הרכב."
גילוי נאות: כיאה ל"ונהפוך הוא"
נעזרתי ב(ג)בינה מלאכותית
לצורך הניסוח, הן לשם קיום ונהפוך הוא, הן כדי שלא לפרוש מן הציבור דכאן, והן מפני שהזמן בפורים יקר מכדי לבזבזו עד כדי כך…
אגב, @מאיר - קיבלתי מייל בפרסית עם בקשה לעזרה מה לכתוב בערעור על הדו"ח הזה:

מה אתם אומרים - לעזור להם?
חברים יקרים, אני רוצה לנצל את האופציה לעריכת סקר שפתחו לנו בפורום,
לשאול אתכם ישירות - מה הסקר הבא שתעדיפו שאכתוב (בל"נ)?
הסקר נסגר במוצ"ש 1.2.25
בהתאם לתוצאות הסקר - פירסמתי כעת (מוצ"ש 2.2.25 0:26) את המדריך בנושא
שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?
תודה על השתתפותכם!
חברים יקרים אני מודה לכם על השתתפותכם בסקר.
בהתאם לתוצאות הסקר - פירסמתי כעת (מוצ"ש 2.2.25 0:26) את המדריך בנושא
שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?
אני מקיים את ההבטחה (בספויילר שם).
מורָה לנהיגה. האם בכוונתה לרמוז, שיש מאחוריה פקק כפול?
בהלצה, כמובן.

מכניס את הרכב לכאלו “פוזות” - ומתפלא שהלך הגיר…

@ez058 כתב בנשיאת ת.ז. בנשיאה:
מספיק תעודה מזהה או רישיון או ת"ז
רק מוסיף:
או כל תעודה מזהה אחרת שמוכרת ע"י המדינה ומצורפת בה תמונה לזיהוי,
כמו דרכון, רישיון נשק, תעודת שוטר, תעודת חייל (חוגר) וכל כיוצא בזה.
גם אני נמנה עם חבריי לדבר מצווה, ובפרט לכבודו של @צילפינגים היקר!
יישר כח על כל פעלך, ועל החכמה היתירה שאתה מחכים את כולנו, ואותי בפרט.
יה"ר שתזכו לגדלו לתורה, חופה ומעשים טובים, ותרוו נחת מלאה מכל יצ"ח.
יוסף ה’ עליכם ככם אלף פעמים!
בברכת "ראו מה בין בני…וגו’ ".
@מוטי-ברנד חזק!

@מוטי-ברנד כתב בסיפור אישי: שוטר vs חבר הפורום - מי ניצח?:
הודעת הסיירת: נא לא לדון על קומיקס זה. תודה.
לי מותר?
אין לי משקפיים. והחבר בלונדיני (אשכנזי אחרי הכל…) וללא כובע וחליפה. ותגיד לר’ AI שיש שם ילד/ילדה עם 3 ידיים…
אה, יש מצב שתקעתי לו כזה מבט… (לא הספקתי להסתכל)
אבל ברצינות, אהבתי.
אתה אלוף, ר’ @מוטי-ברנד !
@shine אני לא אענה בשם ההנהלה, כי מי שמני,
אבל אענה לך נקודה מענ"ד, שראתה מכאן ומשם.
“פוסט זה נמחק” זו הודעה לחברי הפורום, אבל לחברי המערכת המורשים לכך - מופיע הפוסט על כל תוכנו, אומנם כהתה גוּפְנוֹ אך לא נס ליחֹה…
כך מתאפשר לעקוב ולהיזכר - למה זה נמחק. איפה נאמרה איזו לישנא שיש להסיק ממנה איזו מסקנה וכו’.
זה גם מאפשר שקיפות - אתה לא רואה שמישהו מהסיירת ימחק לך פוסט, ולא יהיה אפשר לברר למה. מילה שלך מול מילה שלו, בבית המשפט…
תדמיין מצב כזה - אתה מפחד לתקן את דברַי או להקשות עליי ככל העולה על רוחך, רק בגלל שאני א-גרוייסע “מגיה”, ושמא מעתה כל פוסט הנושא את שמך יקרוץ לי באומרו מחני נא מספרך…
יש לנו מנהל דגול, שבחיים לא ייתן למצב כזה לקרות.
זה אמור לענות גם על השאלה למה א"א למחוק לצמיתות פוסט של עצמך.
אגב, לי זה מזכיר 2 דברים -
חברים יקרים, בואו ניתן צ’אנס לנושא הזה, ונדון בו כעניין תאורטי בלבד, וכדיון ליל שישי, אבל מכבד, כראוי לנו.
בהצלחה!
(הנושא נערך בהתאם, בתקווה להבנת כולם. בהערכה רבה)

מזל טוב חמה ולבבית לחבר הפורום 
@המפותח
גם אני הקטן עוד יותר, מצטרף לדברים בעט סופר מהיר!
@נייטרון-חפשי היקר, ידיד יקר, שחולק מידיעתו הרבה (אוהו!) להנהיר,
מניסיונו העשיר ובביאור בהיר.
החכמתני אישית רבות, ובמקצת שבחו אהיה זהיר.
יה"ר שתזכה לגדלה לתורה, לחופה ולמעשים טובים,
ובחיק ירא א-לקים תינתן.
ובכך ברכנוך כמנהג כל אחינו בית ישראל…
@מיישה שמעת?? תתחיל לפרסם בבית שמש “ניתן לשלם מכספי מעשר”.
אתה תהיה יותר עמוס מהספר השלישי בתרי עשר…