לקראת הבחירות
-
חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות של הציבור לכבוד ערב הבחירות בכ"ז 3000 משתתפים זה לא מעט
-
חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות של הציבור לכבוד ערב הבחירות בכ"ז 3000 משתתפים זה לא מעט
-
לא חושב שכדאי ללכלך את הפורום היפה הזה בפוליטיקה… חבל!

-
לא חושב שכדאי ללכלך את הפורום היפה הזה בפוליטיקה… חבל!

@אריאל-קמחי חשבתי אולי באמת אנחנו צריכים להריץ את @מאיר לנציג ציבור לתועלת הכלל…
אבל למעשה כמו שאמרת
-
חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות של הציבור לכבוד ערב הבחירות בכ"ז 3000 משתתפים זה לא מעט
-
@יעקב-5 כתב בלקראת הבחירות:
חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות
לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!
@מאיר כתב בלקראת הבחירות:
לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!
מסכים!
אם כי אני רואה את זה קורה רק כשלא יהיו כסאות מעור צבי, ואז יפתחו שרשור:
“שלום לפשוטי העם,
כידוע בחז"ל “נעשה אדם” ולכן אתייעץ אף אני עמכם -
מתעניין ברכב לקניה, משהו נוח ומפנק אבל אמין וחסכוני (במבטים),
עד עכשיו הייתי עם רכב מהעבודה.
אין בעיית תקציב.”הדברים נכתבו בהומור ולא מתוך זלזול חלילה, ואין באמור בכדי לסכן את החסינות שאין לי…
-
@מאיר כתב בלקראת הבחירות:
לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!
מסכים!
אם כי אני רואה את זה קורה רק כשלא יהיו כסאות מעור צבי, ואז יפתחו שרשור:
“שלום לפשוטי העם,
כידוע בחז"ל “נעשה אדם” ולכן אתייעץ אף אני עמכם -
מתעניין ברכב לקניה, משהו נוח ומפנק אבל אמין וחסכוני (במבטים),
עד עכשיו הייתי עם רכב מהעבודה.
אין בעיית תקציב.”הדברים נכתבו בהומור ולא מתוך זלזול חלילה, ואין באמור בכדי לסכן את החסינות שאין לי…
