@יאיר-אלדרק
אתם לא אותו אדם?
יוזר שונה??
וגם אם אני מדמיין… אז למה שיתן לך אחריות? אני מאמין שעברו כמה חודשים טובים מזמן הקניה…

אלוף העולם 1
-
ברשותי מאזדה 2 שנקנתה ע"י סוכן מהפורום -
רנו קליאו, לא להתקרב, או שיש על מה לדבר?@א.ב.
אם זה דיזל אז כן.
ודיזל קיים להבנתי רק בקליאו סטיישן -
רנו קליאו, לא להתקרב, או שיש על מה לדבר? -
צמיגים לפריוס@גיל
כל מה שטיקי המליץ על הצמיגים הנ’'ל זה מבחינת מכלול שלם של חסכון, בטיחות ועוד…
הדגמים המומלצים הם חסכוניים כתוצאה מכך שמפחיתים את החיכוך עם הכביש ולכן מאוד מתאים לפריוס ודומיהם ומאידך בטיחותיים ועמידים. -
החוטים ברכב נשרפו, והרכב הושבת | כנראה בגלל פיוזים לא תקיניםמה שכנראה נשאר זה לעשות קדיש במניין
ולארגן הלוויה מפוארת…
אבל מאוד חשוב שהרכב יהיה צבוע בכחול! -
איפה למען ה' אני מוצא שטיפת רכב בבית שמש במחיר הגיוני???@מיישה קוראים לו שלום ועקנין
-
עזרה למולטימדיה קורולה 2010@על-הטוב-שלך
בדרך כלל שמים את שניהם -
עזרה למולטימדיה קורולה 2010@על-הטוב-שלך
אם אתה מגיע במקרה לאלעד או ב’'ב
אז יש לי… תקח בכיף! -
האם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?קודם כל אקדים ואומר- שדעתי בנושא היא שטויוטה הוא הרכב האמין בעולם אחרי לקסוס…
רק שקשה לי להסכים עם ה’תזה’ המוזרה שהביאו פה- מה גם שאני יכול להבין את כיוון המחשבה…ישנם אנשים שמתחזקים את הרכב שלהם במינימום-שמים שמן זול, חלפים פשוטים או לא מבצעים פעולות הכרחיות בתחזוקת הרכב, שהם דברים שמגבירים מאוד את השחיקה של המנוע והממיר ואחרי זה מתדיינים בשרשורים מהסוג הזה!
אהה! והכי חשוב זה להשאיר תגובה בשרשור הנפלא של @EBA על רכב שלא רואה מוסך… ולכתוב שיש להם את הרכב הטוב בעולם.
ככל הנראה זה נעשה ע’'מ להצדיק את המחיר המופקע ששילמו על קניית הרכב הלא מתוחזק… והממותג!
כי לא בהכרח שרכב נוסע זה רכב תקין!ע’'ע הסוחרים מנתניה… ‘‘מניע נוסע’’
-
מערכת חילופית לסקודה אוקטביה 2020 - או פיתרון לוויז@שלמה-ו
אם תשלח לי תמונה של הקיים ברכב אז אנסה למצוא לך אצל הספקים שלי! -
איפה למען ה' אני מוצא שטיפת רכב בבית שמש במחיר הגיוני???@מיישה יש לך שטיפה מעולה של חבר ברחוב: תלמוד בבלי… לידך…
-
רנו קליאו, לא להתקרב, או שיש על מה לדבר?@א.ב.
אוטומט לגעת רק אם זה דיזל! -
מפתח מרובע לפתיחת בורג ניקוז שמן דאצי'ה@גיל לא ,לא ככה זה ברנו…
אתה יכול לפתוח עם בוקסה פס רחב או אלן 8 -
טיוטה קורולה 20007@אליעזר-0
אולי אחד הצינורות וואקום שמגיע למשאבת וואקום -
טבלה של מתקיני מולטימדיה לרכב מהפורום.@יוסישוי אצלי… אני מאלעד!
-
מראה+מצלמת רכב במצב חדש בצפת@נייטרון-חפשי
אם אתה צריך אז יש לי 2 כאלו במחסן ששוכבים עם אבק -
דיווח למשטרה על גניבה במקרה שהרכב לא חוזר מתיקון@מזדמן
סוף סוף! מקווה שהמסר הובן!
בכל אופן הייתי מוודא שהמנוע, גיר, מצבר ועוד דברים נשלפים הם במקומם! -
עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאההרבה אנשים שפונים אליי אומרים לי: אבל זה רכב זול… אני לא רואה עניין להשקיע במצלמות דרך לרכב…
חבל שלא היה!
בכ’'א תנסה למצוא מצלמות מהאיזור שבו קרתה התאונה -
מחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000@יאיר-אלדרק
קליאו דיזל… קלללל
ויעיד על כך מר @צילפינגים הנכבד! -
מערכת חילופית לסקודה אוקטביה 2020 - או פיתרון לוויז@שלמה-ו
אצלי קיים!
פנה לפרטי:


