דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      49 פוסטים 18 כותבים 642 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך. Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט מנותק
        ט מנותק
        טכנולוג
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
        #13

        לדעתי כולם כאן צודקים
        המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
        בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
        וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
        אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
        התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
        חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
        אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
        מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
        ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
        לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
        אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות

        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

        יצחק רשטוני A 2 תגובות תגובה אחרונה
        6
        • ט טכנולוג

          לדעתי כולם כאן צודקים
          המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
          בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
          וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
          אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
          התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
          חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
          אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
          מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
          ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
          לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
          אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות

          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
          #14

          @טכנולוג

          חיכיתי שמישהו יכתוב את זה, תודה [נגמרו לי הלייקים]
          גם אני חושב שכולם צודקים וכולם בסך הכל רוצים לעזור [וגם להתפרנס ביושר😊 ] וכל הטענות שהועלו לשני הצדדים נכונות וסך הכל אני שמח שהשרשור הזה עלה כי בסופו של דבר זה ליבן את הדברים בצורה הטובה ביותר שיש .

          מה שכן חשוב לי להגיד תודה לכל המתקינים הוותיקים שהעלו פה כבר אלפי קישורים בחסד גמור ואני מקווה שהנדון הזה לא פגע בכבודם .

          נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת

          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

            @טכנולוג

            חיכיתי שמישהו יכתוב את זה, תודה [נגמרו לי הלייקים]
            גם אני חושב שכולם צודקים וכולם בסך הכל רוצים לעזור [וגם להתפרנס ביושר😊 ] וכל הטענות שהועלו לשני הצדדים נכונות וסך הכל אני שמח שהשרשור הזה עלה כי בסופו של דבר זה ליבן את הדברים בצורה הטובה ביותר שיש .

            מה שכן חשוב לי להגיד תודה לכל המתקינים הוותיקים שהעלו פה כבר אלפי קישורים בחסד גמור ואני מקווה שהנדון הזה לא פגע בכבודם .

            נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת

            ט מנותק
            ט מנותק
            טכנולוג
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @יצחק-רשטונ כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

            נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת

            לא היה לי זמן לחפור אבל הנה שתיים שהזמנתי בסייל האחרון לפני כחודש
            מולטימדיה אוניברסלית k706 דגם s4 ומעלה מקביל לts10 4-64 עולה עכשיו 163$ אחרי קופונים (זה לא מחירי סייל זה נקרא מחיר רגיל) עלה בסייל האחרון לפני כחודש 120$ והדולר היה כ2.87
            או זאת 7 אינץ’ כולל פאנל וצמה לאוריס דגם 8581 4G 64G CarPlay (מקביל לts18) עלה בסייל לפני חודש 122$ ודגם 7862 4G 64G CarPlay (מקביל לts10) עלה כ150$

            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

              דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

              כואב הלב באמת כואב הלב
              בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
              מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
              מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
              קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
              פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
              היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
              רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
              במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
              תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

              אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

              EBAE מחובר
              EBAE מחובר
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
              #16
              פוסט זה נמחק!
              ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • EBAE EBA

                פוסט זה נמחק!

                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתי
                ניהול טכני
                כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                #17

                בוא נעשה סדר
                האם עדיין מביאים קישורים כן
                נראה לך אני ממציא שיש פה הפחדות?
                בוא נגיד ככה יראה הציבור וישפוט
                אני מול כל מתקיני המולטמדיות לי יש 0 אינטרס לכם יש חתיכת אינטרס מי צודק?

                זה סכום מטורףףף כן סכום מטורף האם מותר לך לקחת כזה סכום ברור שכן
                האם לי בתור אזרח חבר פורום מותר לי להתריע והלגיד ולזעוק
                עוקצים אתכם!!!
                1750 לשלם על מולטימדיה זה מחיר מטורף!
                כן וכן וכן
                אני קורא שוב לכולם לכל אחד יש חבר עם ידיים טובות
                קח חבר שבו על זה ביחד תתקינו את המולטימדיה לבד תחסכו את העקיצה הזאת
                תקנו לבד תתקינו לבד
                מי שיש כסף מיותר שילך לאחד המתקינים פה בפורום

                ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                ס דני מערכותד 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • מ מחובר
                  מ מחובר
                  משה בלום
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  אם כבר עלה הנושא:

                  1. מה היחס בין TS18 מהארץ מול TS10 מעלי? אותו דבר?
                  2. יהיה טוב אם מישהו ירים את הכפפה, ויתחיל למכור בזול מולטימדיות מהארץ לציבור שרוצה להתקין לבד, כולל מכירת פאנלים וצמות.
                  דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                    בוא נעשה סדר
                    האם עדיין מביאים קישורים כן
                    נראה לך אני ממציא שיש פה הפחדות?
                    בוא נגיד ככה יראה הציבור וישפוט
                    אני מול כל מתקיני המולטמדיות לי יש 0 אינטרס לכם יש חתיכת אינטרס מי צודק?

                    זה סכום מטורףףף כן סכום מטורף האם מותר לך לקחת כזה סכום ברור שכן
                    האם לי בתור אזרח חבר פורום מותר לי להתריע והלגיד ולזעוק
                    עוקצים אתכם!!!
                    1750 לשלם על מולטימדיה זה מחיר מטורף!
                    כן וכן וכן
                    אני קורא שוב לכולם לכל אחד יש חבר עם ידיים טובות
                    קח חבר שבו על זה ביחד תתקינו את המולטימדיה לבד תחסכו את העקיצה הזאת
                    תקנו לבד תתקינו לבד
                    מי שיש כסף מיותר שילך לאחד המתקינים פה בפורום

                    ס מנותק
                    ס מנותק
                    סוס ועגלה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @ראובן-שבתי @EBA

                    מכיוון שלא יזהו אותי כאן לא אכפת לי להגיב כלקוח אבל אני מכיר כמה ממתקיני המולטימדיות ויודע את המחירים שהם לוקחים, ואני חושב שהם הוגנים לחלוטין.

                    יש לי רק עצה טובה, אתם לא מעוניינים לפרסם מחירים בפומבי למרות שאתם מתואמים במחירים (וזה מצויין) אבל לדעתי בשביל השקיפות ובשביל למנוע לזות שפתיים אולי הגיע הזמן לפרסם מחירים.

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                      בוא נעשה סדר
                      האם עדיין מביאים קישורים כן
                      נראה לך אני ממציא שיש פה הפחדות?
                      בוא נגיד ככה יראה הציבור וישפוט
                      אני מול כל מתקיני המולטמדיות לי יש 0 אינטרס לכם יש חתיכת אינטרס מי צודק?

                      זה סכום מטורףףף כן סכום מטורף האם מותר לך לקחת כזה סכום ברור שכן
                      האם לי בתור אזרח חבר פורום מותר לי להתריע והלגיד ולזעוק
                      עוקצים אתכם!!!
                      1750 לשלם על מולטימדיה זה מחיר מטורף!
                      כן וכן וכן
                      אני קורא שוב לכולם לכל אחד יש חבר עם ידיים טובות
                      קח חבר שבו על זה ביחד תתקינו את המולטימדיה לבד תחסכו את העקיצה הזאת
                      תקנו לבד תתקינו לבד
                      מי שיש כסף מיותר שילך לאחד המתקינים פה בפורום

                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכות
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #20
                      פוסט זה נמחק!
                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • מ משה בלום

                        אם כבר עלה הנושא:

                        1. מה היחס בין TS18 מהארץ מול TS10 מעלי? אותו דבר?
                        2. יהיה טוב אם מישהו ירים את הכפפה, ויתחיל למכור בזול מולטימדיות מהארץ לציבור שרוצה להתקין לבד, כולל מכירת פאנלים וצמות.
                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכות
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                        אם כבר עלה הנושא:

                        מה היחס בין TS18 מהארץ מול TS10 מעלי? אותו דבר?

                        אתה יכול לראות פה

                        יהיה טוב אם מישהו ירים את הכפפה, ויתחיל למכור בזול מולטימדיות מהארץ לציבור שרוצה להתקין לבד, כולל מכירת פאנלים וצמות.

                        חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
                        אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…

                        המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • המאעסטרה מנותק
                          המאעסטרה מנותק
                          המאעסטר
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי המאעסטר
                          #22

                          ואוו

                          מרתק לגמרי הרבה זמן לא היה כל כך מעניין בפורום סוף סוף לאחרונה כבר התחיל להיות משעמם פה

                          אבל התשובה צריכה להיות

                          שכולם צודקים

                          כל הדברים בנושאי מולטימדיה מעלי או מהארץ לא ברורים
                          מה שכן אני מבין את התיסכול של ראובן שבתי אבל אני כן חושב שמתקיני המולמדיה עושים כל שביכולתם לעזור לשני גם אם הם מודיעים בפירוש שלא כדאי לקנות בעלי הם עדיין מביאים קישורים והסיבה שהם מזהירים כי אנשים לא יודעים להיות מכירי טובה אם הבאת להם הם ממשיכים הלאה אם משהו נדפק הם מלכלכים עליך ומגיעים בטענות לכן תמיד צריך להיזהר כשעוזרים לאנשים במיוחד שלא כולם מבינים בעלי וכשבאים למשל להזמין ערכת עלי עבודה הם מזמינים את המדבקה של הקופסא כי הם לא ידעו שצריך לבחור צבע אחר

                          אבל כדאי אולי לעצור פה את הנידון פשוט כל תגובה נוספת מצריכה פה לייק נוסף עוד שנייה ייגמר לנו כל הלייקים🤤 🤤 🤤 🤤 🤤 😊 😊 😊 😊 תודה לכולם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • דני מערכותד דני מערכות

                            @משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                            אם כבר עלה הנושא:

                            מה היחס בין TS18 מהארץ מול TS10 מעלי? אותו דבר?

                            אתה יכול לראות פה

                            יהיה טוב אם מישהו ירים את הכפפה, ויתחיל למכור בזול מולטימדיות מהארץ לציבור שרוצה להתקין לבד, כולל מכירת פאנלים וצמות.

                            חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
                            אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…

                            המאעסטרה מנותק
                            המאעסטרה מנותק
                            המאעסטר
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי המאעסטר
                            #23

                            @דני-מערכות כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                            חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
                            אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…

                            תראה אפשר לבנות אתר ואולי להשתמש בסליקת אשראי לא כל כך קשה לבנות משהו כזה רק כן נצטרך לפתוח עוסק וכל השטויות והנלווה ואז כבר לא בטוח שזה יותר זול אשמח שתעדכן אותנו
                            לגבי משלוח אפשר לעבוד עם חברת שליחויות מסודרת או לעשות נציגות בכל עיר גם לא מסובך בכלל

                            טרנטעט EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • המאעסטרה המאעסטר

                              @דני-מערכות כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                              חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
                              אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…

                              תראה אפשר לבנות אתר ואולי להשתמש בסליקת אשראי לא כל כך קשה לבנות משהו כזה רק כן נצטרך לפתוח עוסק וכל השטויות והנלווה ואז כבר לא בטוח שזה יותר זול אשמח שתעדכן אותנו
                              לגבי משלוח אפשר לעבוד עם חברת שליחויות מסודרת או לעשות נציגות בכל עיר גם לא מסובך בכלל

                              טרנטעט מנותק
                              טרנטעט מנותק
                              טרנטע
                              כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                              #24

                              @המאעסטר

                              בסוף עוד נגלה שבוע הבא במשנת יוסף מערכת זאטה 14 שייתכן ותגיע בגדלים שונים עם פאנל אוניברסלי😊 😊 😊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • ס סוס ועגלה

                                @ראובן-שבתי @EBA

                                מכיוון שלא יזהו אותי כאן לא אכפת לי להגיב כלקוח אבל אני מכיר כמה ממתקיני המולטימדיות ויודע את המחירים שהם לוקחים, ואני חושב שהם הוגנים לחלוטין.

                                יש לי רק עצה טובה, אתם לא מעוניינים לפרסם מחירים בפומבי למרות שאתם מתואמים במחירים (וזה מצויין) אבל לדעתי בשביל השקיפות ובשביל למנוע לזות שפתיים אולי הגיע הזמן לפרסם מחירים.

                                EBAE מחובר
                                EBAE מחובר
                                EBA
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #25
                                פוסט זה נמחק!
                                ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • המאעסטרה המאעסטר

                                  @דני-מערכות כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                  חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
                                  אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…

                                  תראה אפשר לבנות אתר ואולי להשתמש בסליקת אשראי לא כל כך קשה לבנות משהו כזה רק כן נצטרך לפתוח עוסק וכל השטויות והנלווה ואז כבר לא בטוח שזה יותר זול אשמח שתעדכן אותנו
                                  לגבי משלוח אפשר לעבוד עם חברת שליחויות מסודרת או לעשות נציגות בכל עיר גם לא מסובך בכלל

                                  EBAE מחובר
                                  EBAE מחובר
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26
                                  פוסט זה נמחק!
                                  המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • EBAE EBA

                                    פוסט זה נמחק!

                                    המאעסטרה מנותק
                                    המאעסטרה מנותק
                                    המאעסטר
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27
                                    פוסט זה נמחק!
                                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • המאעסטרה המאעסטר

                                      פוסט זה נמחק!

                                      EBAE מחובר
                                      EBAE מחובר
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28
                                      פוסט זה נמחק!
                                      המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • EBAE EBA

                                        פוסט זה נמחק!

                                        ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סוס ועגלה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי סוס ועגלה
                                        #29
                                        פוסט זה נמחק!
                                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • EBAE EBA

                                          פוסט זה נמחק!

                                          המאעסטרה מנותק
                                          המאעסטרה מנותק
                                          המאעסטר
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @EBA כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                          אתה מוכשר בטירוף. ואל תבזבז את זה רק על מולטימדיות

                                          תודה על המחמאות אבל זה לא שצריך לבנות דברים מהתחלה יש הרבה דרכים לחסוך את זה למשל כבר יש את האתר שלי שבניתי לצורך עזרה זה לזה

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ס סוס ועגלה

                                            פוסט זה נמחק!

                                            EBAE מחובר
                                            EBAE מחובר
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #31
                                            פוסט זה נמחק!
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • דני מערכותד דני מערכות

                                              פוסט זה נמחק!

                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתי
                                              ניהול טכני
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #32

                                              @דני-מערכות אני חושב שיש שוני גדול מאוד
                                              כל אחד יודע שמוסך עולה כסף
                                              אנשים בודקים מחירים מושלמים כמה משתלם
                                              מה גם שיפוצים גם כאלה שנקראים קלים זה עבודה שחורה שהרבה לא יעשו בעצמם
                                              מולטימדיה זה שונה והראייה שיש פה מלא מתקינים ואין פה כמעט מוסכניקים זה לא מתאים לכל אחד
                                              אנשים חושבים שהם הולכים למתקין אנש חדשה מחיר זול שווה וחסכוני
                                              אז המחירים פה כיום אפילו יותר יקרים מהשוק!!!
                                              אני בדקתי את זה
                                              בנוסף בחנות יש ליצור אתה יודע שמה שאתה משלם זה המחיר
                                              פה אני שומע שיש מחיר לנודניקים
                                              בקיצור מותר לכל אחד לקחת כמה שהוא רוצה ולי מותר לידע את הציבור שלא כדאי לעשות אצל מתקין כי זה קל מאוד ברוב הרכבים

                                              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                              המאעסטרה EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              56

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום