דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      46 פוסטים 17 כותבים 576 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך. Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הכהן הגדולה הכהן הגדול

        @תודה-לבורא-עולם-0
        דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

        יכול להיות שזה יותר איכותי אבל מי שלא צריך וויז ואינטרנט אז זה לא משמעותי
        ולא נראה לי שווה תכסף

        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתי
        ניהול טכני
        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
        #1

        @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

        דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

        כואב הלב באמת כואב הלב
        בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
        מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
        מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
        קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
        פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
        היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
        רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
        במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
        תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

        אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

        תודה לבורא עולם 0ת דני מערכותד פתוח לשמועפ מיישהמ EBAE 8 תגובות תגובה אחרונה
        14
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

          @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

          דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

          כואב הלב באמת כואב הלב
          בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
          מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
          מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
          קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
          פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
          היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
          רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
          במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
          תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

          אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ראובן-שבתי

          כואב הלב באמת כואב הלב
          בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
          מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה

          יש לו מנה רוצה מאתיים… ויי ויי…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

            דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

            כואב הלב באמת כואב הלב
            בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
            מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
            מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
            קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
            פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
            היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
            רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
            במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
            תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

            אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

            דני מערכותד מנותק
            דני מערכותד מנותק
            דני מערכות
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי דני מערכות
            #3

            @ראובן-שבתי אני ארשה לעצמי לענות בשם עצמי
            אני לא מתקין כבר מולטימדיות אז נא לא לפנות אליי לגבי התקנות
            אני הייתי בעד להזמין מערכות מאלי שזה יותר זול אבל חזרתי בי ויש לי הוכחות ברורות לעניין כמו שהסברתי במקום אחר ללא שום קשר לרווח שיש לי או לא (ואין לי רווח מהארץ רק כמה פרוטות אם מזמינים מקישור דרכי) ואני חושב שהיום המחירים באלי הם כמעט כמו המחירים בארץ ולכן זה כבר לא משתלם
            אני מסכים איתך מאוד שמי שישלו קצת ידיים יכול לעשות את זה לבד ולהסתדר מצוין אבל יש הרבה שאין להם שמץ של מושג ואז מתקשרים למתקינים שיסבירו להם כל דבר רק בקטנה וכו’ וככה הם עוברים ממתקין למתקין שכל אחד יסביר להם משהו ובסוף לא מצליחים ומגיעים למתקין לאלה אני ממליץ ללכת מראש למתקין ולשלם מחיר מלא כי אח’'כ זה יותר כאב ראש ויותר יקר לתקן את מה שהם הורסים
            וחשוב לי לומר שהפורום פה נועד בדיוק למטרות כאלה של עזרה ואני משתדל לענות מתי שאני יכול לכל מי ששואל שאלה בפורום ואני תמיד בעד שכל אחד יעשה את זה לבד ויחסוך לעצמו כמה שקלים
            ובנוגע למחיר שלוקחים היום למי שיודע המחיר לחלקים היום בארץ עולה הרבה ומולטימדיה + פאנל +מצלמת רוורס איכותית מגיעה לסכום גבוה ולא נשר הרבה רווח על ההתקנה לתשומת ליבכם (נראה לי שאתם עוד בימים שהיינו קונים מערכת ב200 מצלמה 40 פאנל 60 אבל היום אין את המחירים האלה…)
            ובנוסף ממה שידוע לי המתקינים פה בפורום נותנים גם שנה אחריות ובמולטימדיות זה דבר חשוב (מי כמוני יודע כמה פעמים מימשתי אחריות ללקוחות ואני עדיין אפילו שאני לא מתקין יותר )

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

              דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

              כואב הלב באמת כואב הלב
              בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
              מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
              מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
              קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
              פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
              היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
              רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
              במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
              תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

              אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
              #4

              @ראובן-שבתי אני נמצא איפה שהוא על הסקאלה בין הלקוחות למתקינים
              וננסה לפרט בעבר המולטימדיות היו יותר זולות [יצא לי לקנות T10 ב90 דולר] היום המחיר הוא 180 דולר תוסיף מע"מ ומכס הגענו ל600 פלוס אחרי קופונים
              וכן קרה שהיו בעיות המיקרופון פחות מוצלח ולפעמים יש בעיות בGPS יש מולטימדיות שהבעיה התחילה אחרי שנה
              רוב המתקינים [האלה שיש להם מעל 1-2 בשבוע] החליטו שלא שווה ולכן מוסיפים עוד כמה שקלים ומביאים מערכות מהארץ ובנוסף קונים גם פאנלים בפי 2 או פי 3 מהארץ [יש לי חבר שקנה מהארץ TS18 ופאנל לאאוטלנדר ללא התקנה ולקחו לו 1300 ואז הוא בא אלי להסביר לו איך להתקין]
              בנוסף הרבה מהספקים דורשים עוסק שאם לוקחים מישהו שיגיש דו"ח זה עוד 500-700 בשנה
              ועדיין אחרי הכל יחסית לשוק המחירים יותר נמוכים
              אני אישית גם התקנתי לחבר מהכולל מתנה לברית מולטימדיה [ולחברותא במחיר עם רווח זעום]
              לגבי המחיר בהתקנה רגילה נשאר לך כמה מאות על עבודה שבסופו של דבר לכאורה נראית קלה
              #אבל# יש המון מקרים שיש איזה חוט נידח שכוח או שהתנתק [לפני שבועיים התקנתי בפריוס שהחליפו פנס אחורי ורק להבין מה עשו עם כל החיישנים והמצלמה לקח לי בסופו של דבר שעתיים [חיווט של כסילים] ועל זה בהחלט המחיר
              אני לא מדבר על אלה שכל פיפס מתקשרים באשמה אני תקוע באמצע כביש ואין לי GPS בא לחלץ אותי בגללך אני תקוע [כן היה כאלה]
              אישית אני אומר ללקוח יש לי מערכת לשירים יש 2-4-6 ראם ויש מערכת מהארץ כל שדרוג בהתאם ותחליט אתה

              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
              הם אלו שיודעים לשאול
              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

                דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

                כואב הלב באמת כואב הלב
                בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
                מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
                מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
                קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
                פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
                היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
                רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
                במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
                תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

                אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

                מיישהמ מחובר
                מיישהמ מחובר
                מיישה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @ראובן-שבתי כתב במצלמת רוורס:

                רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף

                אנחנו חברים טובים, ולכן אומר לך דווקא כאן.
                זה מאד מכליל ולא נכון מה שכתבת, ונשמע שממש לא שמעת את הפרטים.
                אני אדבר על עצמי בשם שאר המתקינים כאן, שנותנים בלי סוף קישורים לעליאקספרס, ולאו דווקא כאן, המייל שלי מסתובב, ואני מקבל מאות בקשות לקישורים, ונותן בשמחה.
                אבל ההדגשה על ההבדל היא בלתי נמנעת, אנחנו לא מדברים על תאוריה, אתה יודע שהTS18 מעליאקספרס הוא עם מעבד V1 והTS18 שאני קונה כאן בארץ זה מעבד V16???
                אתה לא יודע מה ההבדל, אבל יש הבדל, בחוזק, באמינות ובבקרת איכות.

                מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…

                וזה עוד לפני מה שהוזכר על האחריות המלאה לשנה שמקבלים על מערכת מהארץ.
                עוד דבר שאולי לא ידעת, שאותו מכשיר שהמתקינים מוכרים כאן, נמכר בכמעט פי 2 בשוק.

                דבר אחד אני מסכים, לא פייר לקנות מערכת מעליאקספרס ולמכור אותה במחיר כזה.

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                  @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

                  דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

                  כואב הלב באמת כואב הלב
                  בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
                  מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
                  מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
                  קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
                  פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
                  היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
                  רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
                  במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
                  תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

                  אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                  #6
                  פוסט זה נמחק!
                  Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                    @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

                    דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

                    כואב הלב באמת כואב הלב
                    בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
                    מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
                    מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
                    קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
                    פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
                    היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
                    רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
                    במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
                    תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

                    אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

                    צילפינגיםצ מנותק
                    צילפינגיםצ מנותק
                    צילפינגים
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                    #7

                    @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                    פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס

                    לפני הכל אני רוצה להדגיש שזה לא אישי רק להסביר את הצד השני
                    קודם כל זה לא קמפיין זה מציאות אני בכובעי כאזרח מן השורה שקניתי לעצמי TS18 עם 2 ראם מאלי אקספרס פשוט לא היה מה לעשות איתה חוץ מרדיו ומצלמת רוורס מערכת על הפנים שבאמת אין מה לעשות איתה בשביל להשתמש בוויז היה צריך לצום פד’ תעניות שאולי יעבוד חצי דרך אז את זה גם נמכור לאנשים שיתקעו בדרך נשמע הגיוני? רק בתור משתמש קצה בפורום לא הייתי ממליץ לקנות מערכת כזו עזוב את זה שהמחיר כבר באלי אקספרס מטורף אבל באמת להיות אנושי להמליץ על זבל כזה אני לא מסוגל זה מערכת שלא שווה את הקרטון שלה!
                    אבל בכל זאת מי שרוצה קישור יקבל קישור ומי ששואל מה ההבדלים בין אלי אקספרס לארץ יקבל תשובה אמיתית וכנה נטולי אינטרסים [עד כמה שחושבים שזה לא מציאותי] וכבר קרו מקרים שמשתמשים הזמינו מערכות מקישור “מומלץ” ואז התלוננו שזה לא בסדר וזה לא עובד ואני הזמנתי מקישור מומלץ אז למה זה ככה אין לי כוח לעשות חיפוש אבל זה קרה!
                    [יעיד המדריך של @EBA שכל כולו עזרה וקישורים לפאנלים ומערכות מאלי אקפרס]
                    ולגבי מחיר יש מושג של ידע שווה כסף למה לא לכל אחד תסכים להתקין מזגן בבית או להתעסק עם לוח חשמל כי אתה פשוט לא רוצה להסתבך ולא מכיר את העבודה ואתה מעדיף לתת לאדם מקצועי שיגמור את הסיפור וגם מי שבעל ידים אתה עדיין תראה אותו מסתבך בהתקנה ולא יודע היכן כל דבר הולך והוא נסחב עם זה כמה שעות במקרה הטוב אם לא איזה יומים אולי לפרק מספיק ידים טובות אבל להרכיב תמיד זה יותר מסובך כמה טלפונים כאלו קיבלתי מחברה מהפורום ששאלו אותי מה זה הכבל הזה ולאן זה הולך וכו’ השתדלתי לעזור תמיד כפי יכולתי מכל הלב ואפשר לשלוח רק תמונה ואז זה נסחב לאיזה 40 דקות שיחה במקרה הטוב וכולם אומרים הפירוק היה קל אבל ההרכבה מסובכת…
                    בוא תראה את האוטו שלי כולו מלא בכלים ודברים שצריך להתקנות זה לא עולה כסף? מה עם הוצאות נוספות של הנהלת חשבונות? מה עם כסף שהשכבנו על מלאי? זה בחינם?
                    מה עם הזמן שקורה שיש איזה תקלה בהתקנה משהו לא עובד מי ישלם על זה? מה עם אחריות שאנשים מבלבלים את המוח? יש שירות שצריך לתת וכל לקוח והגחמה שלו… מה עם הזמן שלקח לכל מתקין ללמוד את העבודה יש כאלו שהלכו לקורסים ללמוד את הנושא על בוריו זה בחינם? כמה זמן שורפים בהתחלה עד שלומדים ורצים בעבודה?
                    ואם כבר הזכרת את מתמחים אז המנהל שם יש לו חתימה יפה שלמדתי ממנה הרבה גם לחיי האישיים בתור ישראלי מצוי, אני מצטט אותו :
                    אם עשיתי עבודה בחצי שעה זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה. אתה חייב לי על השנים, לא על הדקות. (מוקדש לכל הישראלים שחושבים שהידע הוא בחינם) אוייש כמה זה נכון
                    אני מדגיש שוב זה לא אישי זה רק להסביר את הצד השני מעריך מאוד את כל פעולך בפורום הזה ותהי משכורתך שלמה מעם ה’

                    התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                    ירושלים והסביבה
                    ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • EBAE EBA

                      פוסט זה נמחק!

                      Israel MeirI מחובר
                      Israel MeirI מחובר
                      Israel Meir
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @EBA כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                      זה קרה פעמיים רק בעשר דקות האחרונות.

                      וזה חוץ מהמדריך שלך שעוזר להרבה משתמשים למצוא את הקישורים המתאימים

                      וגם אם אתה מרוויח מזה זה לא סותר שלהרבה אנשים זה מאד עוזר ודווקא ישמחו שגם תרוויח מזה קצת
                      אני אישית נעזרתי כמה וכמה פעמים במדריך וזה הזדמנות להודות לך על כך.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • מיישהמ מיישה

                        @ראובן-שבתי כתב במצלמת רוורס:

                        רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף

                        אנחנו חברים טובים, ולכן אומר לך דווקא כאן.
                        זה מאד מכליל ולא נכון מה שכתבת, ונשמע שממש לא שמעת את הפרטים.
                        אני אדבר על עצמי בשם שאר המתקינים כאן, שנותנים בלי סוף קישורים לעליאקספרס, ולאו דווקא כאן, המייל שלי מסתובב, ואני מקבל מאות בקשות לקישורים, ונותן בשמחה.
                        אבל ההדגשה על ההבדל היא בלתי נמנעת, אנחנו לא מדברים על תאוריה, אתה יודע שהTS18 מעליאקספרס הוא עם מעבד V1 והTS18 שאני קונה כאן בארץ זה מעבד V16???
                        אתה לא יודע מה ההבדל, אבל יש הבדל, בחוזק, באמינות ובבקרת איכות.

                        מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…

                        וזה עוד לפני מה שהוזכר על האחריות המלאה לשנה שמקבלים על מערכת מהארץ.
                        עוד דבר שאולי לא ידעת, שאותו מכשיר שהמתקינים מוכרים כאן, נמכר בכמעט פי 2 בשוק.

                        דבר אחד אני מסכים, לא פייר לקנות מערכת מעליאקספרס ולמכור אותה במחיר כזה.

                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתי
                        ניהול טכני
                        כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                        #9

                        @מיישה כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                        מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…

                        נכון… אני.
                        אין לי משהו נגד מערכת מהארץ
                        למשל אצלי הלקוח ביקש מפורש ששווה לו לשלם יותר ושלא יצטרך לחכות למשלוח
                        אני עדיין חושב שתמיד תמיד תמיד שווה מערכת מאלי
                        גם אם מערכת מהארץ יש לה כל מיני מעלות, האלה מאלי מספיק טובות רמה מספיק גבוהה.

                        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                          @מיישה כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                          מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…

                          נכון… אני.
                          אין לי משהו נגד מערכת מהארץ
                          למשל אצלי הלקוח ביקש מפורש ששווה לו לשלם יותר ושלא יצטרך לחכות למשלוח
                          אני עדיין חושב שתמיד תמיד תמיד שווה מערכת מאלי
                          גם אם מערכת מהארץ יש לה כל מיני מעלות, האלה מאלי מספיק טובות רמה מספיק גבוהה.

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YOLEVI
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס

                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                          3276568@gmail.com
                          0583276568

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                            @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

                            דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

                            כואב הלב באמת כואב הלב
                            בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
                            מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
                            מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
                            קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
                            פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
                            היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
                            רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
                            במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
                            תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

                            אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

                            אלוף העולם 1א מנותק
                            אלוף העולם 1א מנותק
                            אלוף העולם 1
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @ראובן-שבתי
                            לדעתי הדלה, כדאי שתעשה עוד השוואה חוץ מהמחיר!
                            כי מה שווה שאחד יקנה ב’אלי’ בזול
                            ואז לגלות שקיבל את החתול בשק- מת.
                            חוצמזה…
                            תדבר על השוואת איכות כמו שאמר @מיישה
                            ובטח כולם פוערים את פיהם לנוכח העניין שכל מתקיני הפורום התקבצו סביב נושא זה… והתשובה היא- שאני כאחד שמתעסק עם ההתקנות באופן יומיומי ויש לי ולאחרים ידע ששוה זהב, שיעלה גם זהב. ואי אפשר לצפות שכאשר עלו מחירי הגלם- גם באלי אקספרס, שאצךנו תהיה ירידה.

                            סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                            התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                            ניתן ליצור קשר:
                            ehh3266@gmail.com

                            זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                              @ראובן-שבתי
                              לדעתי הדלה, כדאי שתעשה עוד השוואה חוץ מהמחיר!
                              כי מה שווה שאחד יקנה ב’אלי’ בזול
                              ואז לגלות שקיבל את החתול בשק- מת.
                              חוצמזה…
                              תדבר על השוואת איכות כמו שאמר @מיישה
                              ובטח כולם פוערים את פיהם לנוכח העניין שכל מתקיני הפורום התקבצו סביב נושא זה… והתשובה היא- שאני כאחד שמתעסק עם ההתקנות באופן יומיומי ויש לי ולאחרים ידע ששוה זהב, שיעלה גם זהב. ואי אפשר לצפות שכאשר עלו מחירי הגלם- גם באלי אקספרס, שאצךנו תהיה ירידה.

                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתי
                              ניהול טכני
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                              #12

                              @אלוף-העולם-1 על זה בדיוק באתי להתווכח
                              אני קניתי באלי לפחות 20 מולטמדיות
                              כולם עובדות מעולה
                              אני באמת לא הזמנתי אך פעם את הTS18
                              אני מדבר על TS10 זה עובד מעולה אף פעם לא עשה בעייות מיוחדות שמצדיק את האזהרות לא להתקרב לזה.

                              @YOLEVI כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                              @ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס

                              ממש לא
                              מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
                              פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
                              בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל
                              מי שמסכים למכור פה במחירים של אלי אחרי מכס אני יעשה לו מי שברך

                              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • ט מנותק
                                ט מנותק
                                טכנולוג
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                #13

                                לדעתי כולם כאן צודקים
                                המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
                                בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
                                וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
                                אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
                                התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
                                חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
                                אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
                                מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
                                ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
                                לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
                                אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות

                                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                יצחק רשטוני A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                6
                                • ט טכנולוג

                                  לדעתי כולם כאן צודקים
                                  המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
                                  בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
                                  וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
                                  אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
                                  התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
                                  חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
                                  אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
                                  מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
                                  ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
                                  לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
                                  אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות

                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטונ
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                  #14

                                  @טכנולוג

                                  חיכיתי שמישהו יכתוב את זה, תודה [נגמרו לי הלייקים]
                                  גם אני חושב שכולם צודקים וכולם בסך הכל רוצים לעזור [וגם להתפרנס ביושר😊 ] וכל הטענות שהועלו לשני הצדדים נכונות וסך הכל אני שמח שהשרשור הזה עלה כי בסופו של דבר זה ליבן את הדברים בצורה הטובה ביותר שיש .

                                  מה שכן חשוב לי להגיד תודה לכל המתקינים הוותיקים שהעלו פה כבר אלפי קישורים בחסד גמור ואני מקווה שהנדון הזה לא פגע בכבודם .

                                  נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת

                                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                    @טכנולוג

                                    חיכיתי שמישהו יכתוב את זה, תודה [נגמרו לי הלייקים]
                                    גם אני חושב שכולם צודקים וכולם בסך הכל רוצים לעזור [וגם להתפרנס ביושר😊 ] וכל הטענות שהועלו לשני הצדדים נכונות וסך הכל אני שמח שהשרשור הזה עלה כי בסופו של דבר זה ליבן את הדברים בצורה הטובה ביותר שיש .

                                    מה שכן חשוב לי להגיד תודה לכל המתקינים הוותיקים שהעלו פה כבר אלפי קישורים בחסד גמור ואני מקווה שהנדון הזה לא פגע בכבודם .

                                    נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @יצחק-רשטונ כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                                    נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת

                                    לא היה לי זמן לחפור אבל הנה שתיים שהזמנתי בסייל האחרון לפני כחודש
                                    מולטימדיה אוניברסלית k706 דגם s4 ומעלה מקביל לts10 4-64 עולה עכשיו 163$ אחרי קופונים (זה לא מחירי סייל זה נקרא מחיר רגיל) עלה בסייל האחרון לפני כחודש 120$ והדולר היה כ2.87
                                    או זאת 7 אינץ’ כולל פאנל וצמה לאוריס דגם 8581 4G 64G CarPlay (מקביל לts18) עלה בסייל לפני חודש 122$ ודגם 7862 4G 64G CarPlay (מקביל לts10) עלה כ150$

                                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                      @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

                                      דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

                                      כואב הלב באמת כואב הלב
                                      בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
                                      מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
                                      מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
                                      קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
                                      פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
                                      היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
                                      רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
                                      במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
                                      תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

                                      אני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.

                                      EBAE מנותק
                                      EBAE מנותק
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                                      #16
                                      פוסט זה נמחק!
                                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • EBAE EBA

                                        פוסט זה נמחק!

                                        ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתי
                                        ניהול טכני
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                        #17

                                        בוא נעשה סדר
                                        האם עדיין מביאים קישורים כן
                                        נראה לך אני ממציא שיש פה הפחדות?
                                        בוא נגיד ככה יראה הציבור וישפוט
                                        אני מול כל מתקיני המולטמדיות לי יש 0 אינטרס לכם יש חתיכת אינטרס מי צודק?

                                        זה סכום מטורףףף כן סכום מטורף האם מותר לך לקחת כזה סכום ברור שכן
                                        האם לי בתור אזרח חבר פורום מותר לי להתריע והלגיד ולזעוק
                                        עוקצים אתכם!!!
                                        1750 לשלם על מולטימדיה זה מחיר מטורף!
                                        כן וכן וכן
                                        אני קורא שוב לכולם לכל אחד יש חבר עם ידיים טובות
                                        קח חבר שבו על זה ביחד תתקינו את המולטימדיה לבד תחסכו את העקיצה הזאת
                                        תקנו לבד תתקינו לבד
                                        מי שיש כסף מיותר שילך לאחד המתקינים פה בפורום

                                        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                        ס דני מערכותד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          משה בלום
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          אם כבר עלה הנושא:

                                          1. מה היחס בין TS18 מהארץ מול TS10 מעלי? אותו דבר?
                                          2. יהיה טוב אם מישהו ירים את הכפפה, ויתחיל למכור בזול מולטימדיות מהארץ לציבור שרוצה להתקין לבד, כולל מכירת פאנלים וצמות.
                                          דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                            בוא נעשה סדר
                                            האם עדיין מביאים קישורים כן
                                            נראה לך אני ממציא שיש פה הפחדות?
                                            בוא נגיד ככה יראה הציבור וישפוט
                                            אני מול כל מתקיני המולטמדיות לי יש 0 אינטרס לכם יש חתיכת אינטרס מי צודק?

                                            זה סכום מטורףףף כן סכום מטורף האם מותר לך לקחת כזה סכום ברור שכן
                                            האם לי בתור אזרח חבר פורום מותר לי להתריע והלגיד ולזעוק
                                            עוקצים אתכם!!!
                                            1750 לשלם על מולטימדיה זה מחיר מטורף!
                                            כן וכן וכן
                                            אני קורא שוב לכולם לכל אחד יש חבר עם ידיים טובות
                                            קח חבר שבו על זה ביחד תתקינו את המולטימדיה לבד תחסכו את העקיצה הזאת
                                            תקנו לבד תתקינו לבד
                                            מי שיש כסף מיותר שילך לאחד המתקינים פה בפורום

                                            ס מנותק
                                            ס מנותק
                                            סוס ועגלה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @ראובן-שבתי @EBA

                                            מכיוון שלא יזהו אותי כאן לא אכפת לי להגיב כלקוח אבל אני מכיר כמה ממתקיני המולטימדיות ויודע את המחירים שהם לוקחים, ואני חושב שהם הוגנים לחלוטין.

                                            יש לי רק עצה טובה, אתם לא מעוניינים לפרסם מחירים בפומבי למרות שאתם מתואמים במחירים (וזה מצויין) אבל לדעתי בשביל השקיפות ובשביל למנוע לזות שפתיים אולי הגיע הזמן לפרסם מחירים.

                                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                              בוא נעשה סדר
                                              האם עדיין מביאים קישורים כן
                                              נראה לך אני ממציא שיש פה הפחדות?
                                              בוא נגיד ככה יראה הציבור וישפוט
                                              אני מול כל מתקיני המולטמדיות לי יש 0 אינטרס לכם יש חתיכת אינטרס מי צודק?

                                              זה סכום מטורףףף כן סכום מטורף האם מותר לך לקחת כזה סכום ברור שכן
                                              האם לי בתור אזרח חבר פורום מותר לי להתריע והלגיד ולזעוק
                                              עוקצים אתכם!!!
                                              1750 לשלם על מולטימדיה זה מחיר מטורף!
                                              כן וכן וכן
                                              אני קורא שוב לכולם לכל אחד יש חבר עם ידיים טובות
                                              קח חבר שבו על זה ביחד תתקינו את המולטימדיה לבד תחסכו את העקיצה הזאת
                                              תקנו לבד תתקינו לבד
                                              מי שיש כסף מיותר שילך לאחד המתקינים פה בפורום

                                              דני מערכותד מנותק
                                              דני מערכותד מנותק
                                              דני מערכות
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20
                                              פוסט זה נמחק!
                                              ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              4

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              57

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום