דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      6 פוסטים 6 כותבים 70 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך. Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הכהן הגדולה הכהן הגדול

        @תודה-לבורא-עולם-0
        דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

        יכול להיות שזה יותר איכותי אבל מי שלא צריך וויז ואינטרנט אז זה לא משמעותי
        ולא נראה לי שווה תכסף

        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתי
        ניהול טכני
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

        דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

        כואב הלב באמת כואב הלב
        בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
        מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
        פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
        קמפיין מתוזמר ולא הוגן
        פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
        היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
        אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
        רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
        במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
        תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

        תודה לבורא עולם 0ת דני מערכותד פתוח לשמועפ מיישהמ EBAE 5 תגובות תגובה אחרונה
        8
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

          @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

          דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

          כואב הלב באמת כואב הלב
          בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
          מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
          פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
          קמפיין מתוזמר ולא הוגן
          פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
          היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
          אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
          רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
          במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
          תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ראובן-שבתי

          כואב הלב באמת כואב הלב
          בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
          מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה

          יש לו מנה רוצה מאתיים… ויי ויי…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

            דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

            כואב הלב באמת כואב הלב
            בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
            מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
            פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
            קמפיין מתוזמר ולא הוגן
            פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
            היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
            אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
            רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
            במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
            תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

            דני מערכותד מנותק
            דני מערכותד מנותק
            דני מערכות
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי דני מערכות
            #3

            @ראובן-שבתי אני ארשה לעצמי לענות בשם עצמי
            אני לא מתקין כבר מולטימדיות אז נא לא לפנות אליי לגבי התקנות
            אני הייתי בעד להזמין מערכות מאלי שזה יותר זול אבל חזרתי בי ויש לי הוכחות ברורות לעניין כמו שהסברתי במקום אחר ללא שום קשר לרווח שיש לי או לא (ואין לי רווח מהארץ רק כמה פרוטות אם מזמינים מקישור דרכי) ואני חושב שהיום המחירים באלי הם כמעט כמו המחירים בארץ ולכן זה כבר לא משתלם
            אני מסכים איתך מאוד שמי שישלו קצת ידיים יכול לעשות את זה לבד ולהסתדר מצוין אבל יש הרבה שאין להם שמץ של מושג ואז מתקשרים למתקינים שיסבירו להם כל דבר רק בקטנה וכו’ וככה הם עוברים ממתקין למתקין שכל אחד יסביר להם משהו ובסוף לא מצליחים ומגיעים למתקין לאלה אני ממליץ ללכת מראש למתקין ולשלם מחיר מלא כי אח’'כ זה יותר כאב ראש ויותר יקר לתקן את מה שהם הורסים
            וחשוב לי לומר שהפורום פה נועד בדיוק למטרות כאלה של עזרה ואני משתדל לענות מתי שאני יכול לכל מי ששואל שאלה בפורום ואני תמיד בעד שכל אחד יעשה את זה לבד ויחסוך לעצמו כמה שקלים
            ובנוגע למחיר שלוקחים היום למי שיודע המחיר לחלקים היום בארץ עולה הרבה ומולטימדיה + פאנל +מצלמת רוורס איכותית מגיעה לסכום גבוה ולא נשר הרבה רווח על ההתקנה לתשומת ליבכם (נראה לי שאתם עוד בימים שהיינו קונים מערכת ב200 מצלמה 40 פאנל 60 אבל היום אין את המחירים האלה…)
            ובנוסף ממה שידוע לי המתקינים פה בפורום נותנים גם שנה אחריות ובמולטימדיות זה דבר חשוב (מי כמוני יודע כמה פעמים מימשתי אחריות ללקוחות ואני עדיין אפילו שאני לא מתקין יותר )

            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
            https://did.li/MxyOf

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

              דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

              כואב הלב באמת כואב הלב
              בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
              מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
              פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
              קמפיין מתוזמר ולא הוגן
              פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
              היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
              אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
              רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
              במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
              תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

              פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
              #4

              @ראובן-שבתי אני נמצא איפה שהוא על הסקאלה בין הלקוחות למתקינים
              וננסה לפרט בעבר המולטימדיות היו יותר זולות [יצא לי לקנות T10 ב90 דולר] היום המחיר הוא 180 דולר תוסיף מע"מ ומכס הגענו ל600 פלוס אחרי קופונים
              וכן קרה שהיו בעיות המיקרופון פחות מוצלח ולפעמים יש בעיות בGPS יש מולטימדיות שהבעיה התחילה אחרי שנה
              רוב המתקינים [האלה שיש להם מעל 1-2 בשבוע] החליטו שלא שווה ולכן מוסיפים עוד כמה שקלים ומביאים מערכות מהארץ ובנוסף קונים גם פאנלים בפי 2 או פי 3 מהארץ [יש לי חבר שקנה מהארץ TS18 ופאנל לאאוטלנדר ללא התקנה ולקחו לו 1300 ואז הוא בא אלי להסביר לו איך להתקין]
              בנוסף הרבה מהספקים דורשים עוסק שאם לוקחים מישהו שיגיש דו"ח זה עוד 500-700 בשנה
              ועדיין אחרי הכל יחסית לשוק המחירים יותר נמוכים
              אני אישית גם התקנתי לחבר מהכולל מתנה לברית מולטימדיה [ולחברותא במחיר עם רווח זעום]
              לגבי המחיר בהתקנה רגילה נשאר לך כמה מאות על עבודה שבסופו של דבר לכאורה נראית קלה
              #אבל# יש המון מקרים שיש איזה חוט נידח שכוח או שהתנתק [לפני שבועיים התקנתי בפריוס שהחליפו פנס אחורי ורק להבין מה עשו עם כל החיישנים והמצלמה לקח לי בסופו של דבר שעתיים [חיווט של כסילים] ועל זה בהחלט המחיר
              אני לא מדבר על אלה שכל פיפס מתקשרים באשמה אני תקוע באמצע כביש ואין לי GPS בא לחלץ אותי בגללך אני תקוע [כן היה כאלה]
              אישית אני אומר ללקוח יש לי מערכת לשירים יש 2-4-6 ראם ויש מערכת מהארץ כל שדרוג בהתאם ותחליט אתה

              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
              הם אלו שיודעים לשאול
              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

                דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

                כואב הלב באמת כואב הלב
                בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
                מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
                פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
                קמפיין מתוזמר ולא הוגן
                פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
                היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
                אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
                רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
                במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
                תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @ראובן-שבתי כתב במצלמת רוורס:

                רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף

                אנחנו חברים טובים, ולכן אומר לך דווקא כאן.
                זה מאד מכליל ולא נכון מה שכתבת, ונשמע שממש לא שמעת את הפרטים.
                אני אדבר על עצמי בשם שאר המתקינים כאן, שנותנים בלי סוף קישורים לעליאקספרס, ולאו דווקא כאן, המייל שלי מסתובב, ואני מקבל מאות בקשות לקישורים, ונותן בשמחה.
                אבל ההדגשה על ההבדל היא בלתי נמנעת, אנחנו לא מדברים על תאוריה, אתה יודע שהTS18 מעליאקספרס הוא עם מעבד V1 והTS18 שאני קונה כאן בארץ זה מעבד V16???
                אתה לא יודע מה ההבדל, אבל יש הבדל, בחוזק, באמינות ובבקרת איכות.

                מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…

                וזה עוד לפני מה שהוזכר על האחריות המלאה לשנה שמקבלים על מערכת מהארץ.
                עוד דבר שאולי לא ידעת, שאותו מכשיר שהמתקינים מוכרים כאן, נמכר בכמעט פי 2 בשוק.

                דבר אחד אני מסכים, לא פייר לקנות מערכת מעליאקספרס ולמכור אותה במחיר כזה.

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                  @הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:

                  דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

                  כואב הלב באמת כואב הלב
                  בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
                  מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
                  פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
                  קמפיין מתוזמר ולא הוגן
                  פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
                  היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
                  אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
                  רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
                  במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
                  תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר

                  EBAE מחובר
                  EBAE מחובר
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                  #6

                  @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

                  פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור

                  גם היום, איש יקר. זה קרה פעמיים רק בעשר דקות האחרונות.
                  התנצלות תהיה ממש במקום.

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1

                  76

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.8k

                  נושאים

                  131.8k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום