מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
-
@תודה-לבורא-עולם-0
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמהיכול להיות שזה יותר איכותי אבל מי שלא צריך וויז ואינטרנט אז זה לא משמעותי
ולא נראה לי שווה תכסף@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר -
@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקרכואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלהיש לו מנה רוצה מאתיים… ויי ויי…
-
@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר@ראובן-שבתי אני ארשה לעצמי לענות בשם עצמי
אני לא מתקין כבר מולטימדיות אז נא לא לפנות אליי לגבי התקנות
אני הייתי בעד להזמין מערכות מאלי שזה יותר זול אבל חזרתי בי ויש לי הוכחות ברורות לעניין כמו שהסברתי במקום אחר ללא שום קשר לרווח שיש לי או לא (ואין לי רווח מהארץ רק כמה פרוטות אם מזמינים מקישור דרכי) ואני חושב שהיום המחירים באלי הם כמעט כמו המחירים בארץ ולכן זה כבר לא משתלם
אני מסכים איתך מאוד שמי שישלו קצת ידיים יכול לעשות את זה לבד ולהסתדר מצוין אבל יש הרבה שאין להם שמץ של מושג ואז מתקשרים למתקינים שיסבירו להם כל דבר רק בקטנה וכו’ וככה הם עוברים ממתקין למתקין שכל אחד יסביר להם משהו ובסוף לא מצליחים ומגיעים למתקין לאלה אני ממליץ ללכת מראש למתקין ולשלם מחיר מלא כי אח’'כ זה יותר כאב ראש ויותר יקר לתקן את מה שהם הורסים
וחשוב לי לומר שהפורום פה נועד בדיוק למטרות כאלה של עזרה ואני משתדל לענות מתי שאני יכול לכל מי ששואל שאלה בפורום ואני תמיד בעד שכל אחד יעשה את זה לבד ויחסוך לעצמו כמה שקלים
ובנוגע למחיר שלוקחים היום למי שיודע המחיר לחלקים היום בארץ עולה הרבה ומולטימדיה + פאנל +מצלמת רוורס איכותית מגיעה לסכום גבוה ולא נשר הרבה רווח על ההתקנה לתשומת ליבכם (נראה לי שאתם עוד בימים שהיינו קונים מערכת ב200 מצלמה 40 פאנל 60 אבל היום אין את המחירים האלה…)
ובנוסף ממה שידוע לי המתקינים פה בפורום נותנים גם שנה אחריות ובמולטימדיות זה דבר חשוב (מי כמוני יודע כמה פעמים מימשתי אחריות ללקוחות ואני עדיין אפילו שאני לא מתקין יותר ) -
@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר@ראובן-שבתי אני נמצא איפה שהוא על הסקאלה בין הלקוחות למתקינים
וננסה לפרט בעבר המולטימדיות היו יותר זולות [יצא לי לקנות T10 ב90 דולר] היום המחיר הוא 180 דולר תוסיף מע"מ ומכס הגענו ל600 פלוס אחרי קופונים
וכן קרה שהיו בעיות המיקרופון פחות מוצלח ולפעמים יש בעיות בGPS יש מולטימדיות שהבעיה התחילה אחרי שנה
רוב המתקינים [האלה שיש להם מעל 1-2 בשבוע] החליטו שלא שווה ולכן מוסיפים עוד כמה שקלים ומביאים מערכות מהארץ ובנוסף קונים גם פאנלים בפי 2 או פי 3 מהארץ [יש לי חבר שקנה מהארץ TS18 ופאנל לאאוטלנדר ללא התקנה ולקחו לו 1300 ואז הוא בא אלי להסביר לו איך להתקין]
בנוסף הרבה מהספקים דורשים עוסק שאם לוקחים מישהו שיגיש דו"ח זה עוד 500-700 בשנה
ועדיין אחרי הכל יחסית לשוק המחירים יותר נמוכים
אני אישית גם התקנתי לחבר מהכולל מתנה לברית מולטימדיה [ולחברותא במחיר עם רווח זעום]
לגבי המחיר בהתקנה רגילה נשאר לך כמה מאות על עבודה שבסופו של דבר לכאורה נראית קלה
#אבל# יש המון מקרים שיש איזה חוט נידח שכוח או שהתנתק [לפני שבועיים התקנתי בפריוס שהחליפו פנס אחורי ורק להבין מה עשו עם כל החיישנים והמצלמה לקח לי בסופו של דבר שעתיים [חיווט של כסילים] ועל זה בהחלט המחיר
אני לא מדבר על אלה שכל פיפס מתקשרים באשמה אני תקוע באמצע כביש ואין לי GPS בא לחלץ אותי בגללך אני תקוע [כן היה כאלה]
אישית אני אומר ללקוח יש לי מערכת לשירים יש 2-4-6 ראם ויש מערכת מהארץ כל שדרוג בהתאם ותחליט אתה -
@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר@ראובן-שבתי כתב במצלמת רוורס:
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
אנחנו חברים טובים, ולכן אומר לך דווקא כאן.
זה מאד מכליל ולא נכון מה שכתבת, ונשמע שממש לא שמעת את הפרטים.
אני אדבר על עצמי בשם שאר המתקינים כאן, שנותנים בלי סוף קישורים לעליאקספרס, ולאו דווקא כאן, המייל שלי מסתובב, ואני מקבל מאות בקשות לקישורים, ונותן בשמחה.
אבל ההדגשה על ההבדל היא בלתי נמנעת, אנחנו לא מדברים על תאוריה, אתה יודע שהTS18 מעליאקספרס הוא עם מעבד V1 והTS18 שאני קונה כאן בארץ זה מעבד V16???
אתה לא יודע מה ההבדל, אבל יש הבדל, בחוזק, באמינות ובבקרת איכות.מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…
וזה עוד לפני מה שהוזכר על האחריות המלאה לשנה שמקבלים על מערכת מהארץ.
עוד דבר שאולי לא ידעת, שאותו מכשיר שהמתקינים מוכרים כאן, נמכר בכמעט פי 2 בשוק.דבר אחד אני מסכים, לא פייר לקנות מערכת מעליאקספרס ולמכור אותה במחיר כזה.
-
@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
גם היום, איש יקר. זה קרה פעמיים רק בעשר דקות האחרונות.
התנצלות תהיה ממש במקום. -
@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
לפני הכל אני רוצה להדגיש שזה לא אישי רק להסביר את הצד השני
קודם כל זה לא קמפיין זה מציאות אני בכובעי כאזרח מן השורה שקניתי לעצמי TS18 עם 2 ראם מאלי אקספרס פשוט לא היה מה לעשות איתה חוץ מרדיו ומצלמת רוורס מערכת על הפנים שבאמת אין מה לעשות איתה בשביל להשתמש בוויז היה צריך לצום פד’ תעניות שאולי יעבוד חצי דרך אז את זה גם נמכור לאנשים שיתקעו בדרך נשמע הגיוני? רק בתור משתמש קצה בפורום לא הייתי ממליץ לקנות מערכת כזו עזוב את זה שהמחיר כבר באלי אקספרס מטורף אבל באמת להיות אנושי להמליץ על זבל כזה אני לא מסוגל זה מערכת שלא שווה את הקרטון שלה!
אבל בכל זאת מי שרוצה קישור יקבל קישור ומי ששואל מה ההבדלים בין אלי אקספרס לארץ יקבל תשובה אמיתית וכנה נטולי אינטרסים [עד כמה שחושבים שזה לא מציאותי] וכבר קרו מקרים שמשתמשים הזמינו מערכות מקישור “מומלץ” ואז התלוננו שזה לא בסדר וזה לא עובד ואני הזמנתי מקישור מומלץ אז למה זה ככה אין לי כוח לעשות חיפוש אבל זה קרה!
[יעיד המדריך של @EBA שכל כולו עזרה וקישורים לפאנלים ומערכות מאלי אקפרס]
ולגבי מחיר יש מושג של ידע שווה כסף למה לא לכל אחד תסכים להתקין מזגן בבית או להתעסק עם לוח חשמל כי אתה פשוט לא רוצה להסתבך ולא מכיר את העבודה ואתה מעדיף לתת לאדם מקצועי שיגמור את הסיפור וגם מי שבעל ידים אתה עדיין תראה אותו מסתבך בהתקנה ולא יודע היכן כל דבר הולך והוא נסחב עם זה כמה שעות במקרה הטוב אם לא איזה יומים אולי לפרק מספיק ידים טובות אבל להרכיב תמיד זה יותר מסובך כמה טלפונים כאלו קיבלתי מחברה מהפורום ששאלו אותי מה זה הכבל הזה ולאן זה הולך וכו’ השתדלתי לעזור תמיד כפי יכולתי מכל הלב ואפשר לשלוח רק תמונה ואז זה נסחב לאיזה 40 דקות שיחה במקרה הטוב וכולם אומרים הפירוק היה קל אבל ההרכבה מסובכת…
בוא תראה את האוטו שלי כולו מלא בכלים ודברים שצריך להתקנות זה לא עולה כסף? מה עם הוצאות נוספות של הנהלת חשבונות? מה עם כסף שהשכבנו על מלאי? זה בחינם?
מה עם הזמן שקורה שיש איזה תקלה בהתקנה משהו לא עובד מי ישלם על זה? מה עם אחריות שאנשים מבלבלים את המוח? יש שירות שצריך לתת וכל לקוח והגחמה שלו… מה עם הזמן שלקח לכל מתקין ללמוד את העבודה יש כאלו שהלכו לקורסים ללמוד את הנושא על בוריו זה בחינם? כמה זמן שורפים בהתחלה עד שלומדים ורצים בעבודה?
ואם כבר הזכרת את מתמחים אז המנהל שם יש לו חתימה יפה שלמדתי ממנה הרבה גם לחיי האישיים בתור ישראלי מצוי, אני מצטט אותו :
אם עשיתי עבודה בחצי שעה זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה. אתה חייב לי על השנים, לא על הדקות. (מוקדש לכל הישראלים שחושבים שהידע הוא בחינם) אוייש כמה זה נכון
אני מדגיש שוב זה לא אישי זה רק להסביר את הצד השני מעריך מאוד את כל פעולך בפורום הזה ותהי משכורתך שלמה מעם ה’ -
@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
גם היום, איש יקר. זה קרה פעמיים רק בעשר דקות האחרונות.
התנצלות תהיה ממש במקום.@EBA כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
זה קרה פעמיים רק בעשר דקות האחרונות.
וזה חוץ מהמדריך שלך שעוזר להרבה משתמשים למצוא את הקישורים המתאימים
וגם אם אתה מרוויח מזה זה לא סותר שלהרבה אנשים זה מאד עוזר ודווקא ישמחו שגם תרוויח מזה קצת
אני אישית נעזרתי כמה וכמה פעמים במדריך וזה הזדמנות להודות לך על כך. -
@ראובן-שבתי כתב במצלמת רוורס:
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
אנחנו חברים טובים, ולכן אומר לך דווקא כאן.
זה מאד מכליל ולא נכון מה שכתבת, ונשמע שממש לא שמעת את הפרטים.
אני אדבר על עצמי בשם שאר המתקינים כאן, שנותנים בלי סוף קישורים לעליאקספרס, ולאו דווקא כאן, המייל שלי מסתובב, ואני מקבל מאות בקשות לקישורים, ונותן בשמחה.
אבל ההדגשה על ההבדל היא בלתי נמנעת, אנחנו לא מדברים על תאוריה, אתה יודע שהTS18 מעליאקספרס הוא עם מעבד V1 והTS18 שאני קונה כאן בארץ זה מעבד V16???
אתה לא יודע מה ההבדל, אבל יש הבדל, בחוזק, באמינות ובבקרת איכות.מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…
וזה עוד לפני מה שהוזכר על האחריות המלאה לשנה שמקבלים על מערכת מהארץ.
עוד דבר שאולי לא ידעת, שאותו מכשיר שהמתקינים מוכרים כאן, נמכר בכמעט פי 2 בשוק.דבר אחד אני מסכים, לא פייר לקנות מערכת מעליאקספרס ולמכור אותה במחיר כזה.
@מיישה כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…
נכון… אני.
אין לי משהו נגד מערכת מהארץ
למשל אצלי הלקוח ביקש מפורש ששווה לו לשלם יותר ושלא יצטרך לחכות למשלוח
אני עדיין חושב שתמיד תמיד תמיד שווה מערכת מאלי
גם אם מערכת מהארץ יש לה כל מיני מעלות, האלה מאלי מספיק טובות רמה מספיק גבוהה. -
@מיישה כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…
נכון… אני.
אין לי משהו נגד מערכת מהארץ
למשל אצלי הלקוח ביקש מפורש ששווה לו לשלם יותר ושלא יצטרך לחכות למשלוח
אני עדיין חושב שתמיד תמיד תמיד שווה מערכת מאלי
גם אם מערכת מהארץ יש לה כל מיני מעלות, האלה מאלי מספיק טובות רמה מספיק גבוהה. -
@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום הוא מקבל תגובות כמה דפוקים המכישירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
אני לא כותב שמות ואני לא מדבר על כולם מי שיודע יודע
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקר@ראובן-שבתי
לדעתי הדלה, כדאי שתעשה עוד השוואה חוץ מהמחיר!
כי מה שווה שאחד יקנה ב’אלי’ בזול
ואז לגלות שקיבל את החתול בשק- מת.
חוצמזה…
תדבר על השוואת איכות כמו שאמר @מיישה
ובטח כולם פוערים את פיהם לנוכח העניין שכל מתקיני הפורום התקבצו סביב נושא זה… והתשובה היא- שאני כאחד שמתעסק עם ההתקנות באופן יומיומי ויש לי ולאחרים ידע ששוה זהב, שיעלה גם זהב. ואי אפשר לצפות שכאשר עלו מחירי הגלם- גם באלי אקספרס, שאצךנו תהיה ירידה.
