מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
-
@מיישה כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
מנסה להיזכר מי ביקש ממני לאחרונה מערכות מהארץ…
נכון… אני.
אין לי משהו נגד מערכת מהארץ
למשל אצלי הלקוח ביקש מפורש ששווה לו לשלם יותר ושלא יצטרך לחכות למשלוח
אני עדיין חושב שתמיד תמיד תמיד שווה מערכת מאלי
גם אם מערכת מהארץ יש לה כל מיני מעלות, האלה מאלי מספיק טובות רמה מספיק גבוהה. -
@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקראני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.
@ראובן-שבתי
לדעתי הדלה, כדאי שתעשה עוד השוואה חוץ מהמחיר!
כי מה שווה שאחד יקנה ב’אלי’ בזול
ואז לגלות שקיבל את החתול בשק- מת.
חוצמזה…
תדבר על השוואת איכות כמו שאמר @מיישה
ובטח כולם פוערים את פיהם לנוכח העניין שכל מתקיני הפורום התקבצו סביב נושא זה… והתשובה היא- שאני כאחד שמתעסק עם ההתקנות באופן יומיומי ויש לי ולאחרים ידע ששוה זהב, שיעלה גם זהב. ואי אפשר לצפות שכאשר עלו מחירי הגלם- גם באלי אקספרס, שאצךנו תהיה ירידה. -
@ראובן-שבתי
לדעתי הדלה, כדאי שתעשה עוד השוואה חוץ מהמחיר!
כי מה שווה שאחד יקנה ב’אלי’ בזול
ואז לגלות שקיבל את החתול בשק- מת.
חוצמזה…
תדבר על השוואת איכות כמו שאמר @מיישה
ובטח כולם פוערים את פיהם לנוכח העניין שכל מתקיני הפורום התקבצו סביב נושא זה… והתשובה היא- שאני כאחד שמתעסק עם ההתקנות באופן יומיומי ויש לי ולאחרים ידע ששוה זהב, שיעלה גם זהב. ואי אפשר לצפות שכאשר עלו מחירי הגלם- גם באלי אקספרס, שאצךנו תהיה ירידה.@אלוף-העולם-1 על זה בדיוק באתי להתווכח
אני קניתי באלי לפחות 20 מולטמדיות
כולם עובדות מעולה
אני באמת לא הזמנתי אך פעם את הTS18
אני מדבר על TS10 זה עובד מעולה אף פעם לא עשה בעייות מיוחדות שמצדיק את האזהרות לא להתקרב לזה.@YOLEVI כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
@ראובן-שבתי היום זה ממש כמעט אותו מחיר עם מכס
ממש לא
מאלי כולל מכס יעלה לך 600 כולל הכל הכל הכל
פה בארץ מוכרים מתחיל ב750 בלי פאנל ובלי מצלמה
בקיצור הפער יעמוד על לפחות 200 שקל
מי שמסכים למכור פה במחירים של אלי אחרי מכס אני יעשה לו מי שברך -
לדעתי כולם כאן צודקים
המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות -
לדעתי כולם כאן צודקים
המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינותחיכיתי שמישהו יכתוב את זה, תודה [נגמרו לי הלייקים]
גם אני חושב שכולם צודקים וכולם בסך הכל רוצים לעזור [וגם להתפרנס ביושר
] וכל הטענות שהועלו לשני הצדדים נכונות וסך הכל אני שמח שהשרשור הזה עלה כי בסופו של דבר זה ליבן את הדברים בצורה הטובה ביותר שיש .מה שכן חשוב לי להגיד תודה לכל המתקינים הוותיקים שהעלו פה כבר אלפי קישורים בחסד גמור ואני מקווה שהנדון הזה לא פגע בכבודם .
נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת
-
חיכיתי שמישהו יכתוב את זה, תודה [נגמרו לי הלייקים]
גם אני חושב שכולם צודקים וכולם בסך הכל רוצים לעזור [וגם להתפרנס ביושר
] וכל הטענות שהועלו לשני הצדדים נכונות וסך הכל אני שמח שהשרשור הזה עלה כי בסופו של דבר זה ליבן את הדברים בצורה הטובה ביותר שיש .מה שכן חשוב לי להגיד תודה לכל המתקינים הוותיקים שהעלו פה כבר אלפי קישורים בחסד גמור ואני מקווה שהנדון הזה לא פגע בכבודם .
נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת
@יצחק-רשטונ כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת
לא היה לי זמן לחפור אבל הנה שתיים שהזמנתי בסייל האחרון לפני כחודש
מולטימדיה אוניברסלית k706 דגם s4 ומעלה מקביל לts10 4-64 עולה עכשיו 163$ אחרי קופונים (זה לא מחירי סייל זה נקרא מחיר רגיל) עלה בסייל האחרון לפני כחודש 120$ והדולר היה כ2.87
או זאת 7 אינץ’ כולל פאנל וצמה לאוריס דגם 8581 4G 64G CarPlay (מקביל לts18) עלה בסייל לפני חודש 122$ ודגם 7862 4G 64G CarPlay (מקביל לts10) עלה כ150$ -
@הכהן-הגדול כתב במצלמת רוורס:
דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה
כואב הלב באמת כואב הלב
בתור אחד שהיה מחלוצי המולטמדיה עוד בפורום מתמחים
מרגיז שאנשים הגיעו לסכומים כאלה
מרגיש לי שפתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
קמפיין מתוזמר ולא הוגן לדעתי.
פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור
היום רבים מקבלים תגובות כמה דפוקים המכשירים שם וכדאי לקנות דרכי וגם כדאי להתקין אצלי
רק אומר לכם מילה שלי (ויש לי נסיון גדול במולטימדיות) על תפחדו לקנות באלי אקספרס ולהתקין לבד תחסכו הרבה מאוד כסף
במידה ואין לכם כוח להתעסק עם זה
תתקינו אצל מתקינים רק אחרי בירור מדוייק מה זה כולל ומאיפה הגיע המכשיר שלו (כן לצערי התברר שמישהו פה שילם מלא כסף ועוד בסוף הותקן לו מולטמדיה מאלי בעוד סוכם על מחיר מקומי) ואם זה מאלי המחיר אמור להיות בהתאם ואז זה מישראל אמור להיות קצת יתר יקראני כמובן לא מכליל את כולם ויש כאן רבים וטובים שנותנים מזמנם ומחוכמתם עבור השני ויישר כוחם על כך ואנחנו מעריכים כל פעולה של עזרה הדדית.
-
בוא נעשה סדר
האם עדיין מביאים קישורים כן
נראה לך אני ממציא שיש פה הפחדות?
בוא נגיד ככה יראה הציבור וישפוט
אני מול כל מתקיני המולטמדיות לי יש 0 אינטרס לכם יש חתיכת אינטרס מי צודק?זה סכום מטורףףף כן סכום מטורף האם מותר לך לקחת כזה סכום ברור שכן
האם לי בתור אזרח חבר פורום מותר לי להתריע והלגיד ולזעוק
עוקצים אתכם!!!
1750 לשלם על מולטימדיה זה מחיר מטורף!
כן וכן וכן
אני קורא שוב לכולם לכל אחד יש חבר עם ידיים טובות
קח חבר שבו על זה ביחד תתקינו את המולטימדיה לבד תחסכו את העקיצה הזאת
תקנו לבד תתקינו לבד
מי שיש כסף מיותר שילך לאחד המתקינים פה בפורום -
בוא נעשה סדר
האם עדיין מביאים קישורים כן
נראה לך אני ממציא שיש פה הפחדות?
בוא נגיד ככה יראה הציבור וישפוט
אני מול כל מתקיני המולטמדיות לי יש 0 אינטרס לכם יש חתיכת אינטרס מי צודק?זה סכום מטורףףף כן סכום מטורף האם מותר לך לקחת כזה סכום ברור שכן
האם לי בתור אזרח חבר פורום מותר לי להתריע והלגיד ולזעוק
עוקצים אתכם!!!
1750 לשלם על מולטימדיה זה מחיר מטורף!
כן וכן וכן
אני קורא שוב לכולם לכל אחד יש חבר עם ידיים טובות
קח חבר שבו על זה ביחד תתקינו את המולטימדיה לבד תחסכו את העקיצה הזאת
תקנו לבד תתקינו לבד
מי שיש כסף מיותר שילך לאחד המתקינים פה בפורוםמכיוון שלא יזהו אותי כאן לא אכפת לי להגיב כלקוח אבל אני מכיר כמה ממתקיני המולטימדיות ויודע את המחירים שהם לוקחים, ואני חושב שהם הוגנים לחלוטין.
יש לי רק עצה טובה, אתם לא מעוניינים לפרסם מחירים בפומבי למרות שאתם מתואמים במחירים (וזה מצויין) אבל לדעתי בשביל השקיפות ובשביל למנוע לזות שפתיים אולי הגיע הזמן לפרסם מחירים.
-
בוא נעשה סדר
האם עדיין מביאים קישורים כן
נראה לך אני ממציא שיש פה הפחדות?
בוא נגיד ככה יראה הציבור וישפוט
אני מול כל מתקיני המולטמדיות לי יש 0 אינטרס לכם יש חתיכת אינטרס מי צודק?זה סכום מטורףףף כן סכום מטורף האם מותר לך לקחת כזה סכום ברור שכן
האם לי בתור אזרח חבר פורום מותר לי להתריע והלגיד ולזעוק
עוקצים אתכם!!!
1750 לשלם על מולטימדיה זה מחיר מטורף!
כן וכן וכן
אני קורא שוב לכולם לכל אחד יש חבר עם ידיים טובות
קח חבר שבו על זה ביחד תתקינו את המולטימדיה לבד תחסכו את העקיצה הזאת
תקנו לבד תתקינו לבד
מי שיש כסף מיותר שילך לאחד המתקינים פה בפורוםפוסט זה נמחק! -
אם כבר עלה הנושא:
- מה היחס בין TS18 מהארץ מול TS10 מעלי? אותו דבר?
- יהיה טוב אם מישהו ירים את הכפפה, ויתחיל למכור בזול מולטימדיות מהארץ לציבור שרוצה להתקין לבד, כולל מכירת פאנלים וצמות.
@משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
אם כבר עלה הנושא:
מה היחס בין TS18 מהארץ מול TS10 מעלי? אותו דבר?
אתה יכול לראות פה
יהיה טוב אם מישהו ירים את הכפפה, ויתחיל למכור בזול מולטימדיות מהארץ לציבור שרוצה להתקין לבד, כולל מכירת פאנלים וצמות.
חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה… -
ואוו
מרתק לגמרי הרבה זמן לא היה כל כך מעניין בפורום סוף סוף לאחרונה כבר התחיל להיות משעמם פה
אבל התשובה צריכה להיות
שכולם צודקים
כל הדברים בנושאי מולטימדיה מעלי או מהארץ לא ברורים
מה שכן אני מבין את התיסכול של ראובן שבתי אבל אני כן חושב שמתקיני המולמדיה עושים כל שביכולתם לעזור לשני גם אם הם מודיעים בפירוש שלא כדאי לקנות בעלי הם עדיין מביאים קישורים והסיבה שהם מזהירים כי אנשים לא יודעים להיות מכירי טובה אם הבאת להם הם ממשיכים הלאה אם משהו נדפק הם מלכלכים עליך ומגיעים בטענות לכן תמיד צריך להיזהר כשעוזרים לאנשים במיוחד שלא כולם מבינים בעלי וכשבאים למשל להזמין ערכת עלי עבודה הם מזמינים את המדבקה של הקופסא כי הם לא ידעו שצריך לבחור צבע אחראבל כדאי אולי לעצור פה את הנידון פשוט כל תגובה נוספת מצריכה פה לייק נוסף עוד שנייה ייגמר לנו כל הלייקים
תודה לכולם -
@משה-בלום כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
אם כבר עלה הנושא:
מה היחס בין TS18 מהארץ מול TS10 מעלי? אותו דבר?
אתה יכול לראות פה
יהיה טוב אם מישהו ירים את הכפפה, ויתחיל למכור בזול מולטימדיות מהארץ לציבור שרוצה להתקין לבד, כולל מכירת פאנלים וצמות.
חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…@דני-מערכות כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…תראה אפשר לבנות אתר ואולי להשתמש בסליקת אשראי לא כל כך קשה לבנות משהו כזה רק כן נצטרך לפתוח עוסק וכל השטויות והנלווה ואז כבר לא בטוח שזה יותר זול אשמח שתעדכן אותנו
לגבי משלוח אפשר לעבוד עם חברת שליחויות מסודרת או לעשות נציגות בכל עיר גם לא מסובך בכלל -
@דני-מערכות כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…תראה אפשר לבנות אתר ואולי להשתמש בסליקת אשראי לא כל כך קשה לבנות משהו כזה רק כן נצטרך לפתוח עוסק וכל השטויות והנלווה ואז כבר לא בטוח שזה יותר זול אשמח שתעדכן אותנו
לגבי משלוח אפשר לעבוד עם חברת שליחויות מסודרת או לעשות נציגות בכל עיר גם לא מסובך בכלל -
מכיוון שלא יזהו אותי כאן לא אכפת לי להגיב כלקוח אבל אני מכיר כמה ממתקיני המולטימדיות ויודע את המחירים שהם לוקחים, ואני חושב שהם הוגנים לחלוטין.
יש לי רק עצה טובה, אתם לא מעוניינים לפרסם מחירים בפומבי למרות שאתם מתואמים במחירים (וזה מצויין) אבל לדעתי בשביל השקיפות ובשביל למנוע לזות שפתיים אולי הגיע הזמן לפרסם מחירים.
-
@דני-מערכות כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
חשבתי על זה פעם וזה נראה לי קצת מורכב כי אין לנו אופרציית משלוחים לכל הארץ וקצת קשה להעביר מערכת ממקום למקום וגם יש את עניין התשלום מראש ולכן צריך שמישהו ירוויח פה
אם יום אחד יהיה לי כח אולי אני אעשה הזמנה מרוכזת במחיר עלות אבל לא יודע מתי יהיה לי כח לכאב ראש הזה…תראה אפשר לבנות אתר ואולי להשתמש בסליקת אשראי לא כל כך קשה לבנות משהו כזה רק כן נצטרך לפתוח עוסק וכל השטויות והנלווה ואז כבר לא בטוח שזה יותר זול אשמח שתעדכן אותנו
לגבי משלוח אפשר לעבוד עם חברת שליחויות מסודרת או לעשות נציגות בכל עיר גם לא מסובך בכלל
