מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
לא נראה לי שיהיה פקוק ממש@אליהו-בן-יוסף כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
לא נראה לי שיהיה פקוק ממש
נשמע אתה לא נוהג לנהוג
כל נהג יודע שמספיקה משאית אחת בנתיב הימני בעליות לירושלים לגרום עומס קילומטר שלם אחורה [מצריך אנשים להאט כדי לעבור נתיב / לאפשר לנהג להיכנס לנתיב שלהם] וההאטה הזו גורמת עומס. אתה עובר את המשיאת וטס.
אם יהיו אלפי רכבים בפיזור מלא שנוסעים על 50, לא יהיה אפשר לנסוע בשום כביש. וההשלכות התחבורתיות של זה יהיו ללא ספק עד הערב המאוחר
אלא אם כן יהיה דרדלה, יבואו קצת אנשים ויסעו על 80
צריך לזכור שהם לא לבד בכביש זה שעות שבין כך הם קטסטרופליות
-
רוב הציבור לא יספיק להגיע לחצי הדרך
אם ב4 אני יוצא לכביש 16 על 50 עם עוד 5 רכבים כאלו גמרנו על היציאה הזו
עוד 50 כאלו בכניסה לעיר, עוד 50 ביציאה מ443אין לצאת מירושלים נגמר הסיפור.
לא יעזור שתחליט פתאום לנסוע על 300וכן בכל עיר ועיר
@ישראליק כן .אבל אל תשכח שכל הפקקים זה בגלל שלא נוסעים תאונה משהו אל הכביש וכו אבל כן אני מאמין שזה יתקע שאיזהו שלב
-
לדעתי הכבישים מחר יהיו הכי פתוחים כי מסיימים את העבודה יותר מוקדם בגלל המחאה. ביום רגיל שיש עומסים אתה זוחל בכביש על 20 קמ"ש במקטעים מסוימים אז לדעתי המחאה לא תשפיע כל כך על הדרכים עם מינימום של 50 קמ"ש
-
אם אכן אנשים יצייתו להוראות ויסעו רק בימין לאט, לא עשינו כלום… כולם יסעו חינם ב"נתיב המהיר" קרי שמאל
-
אני רק לא הבנתי למה התוכנית שכולם נוסעים בימני על 50 קמ"ש,
צריך ששליש יסעו בימני על 50 קמ"ש, שליש יעקפו באמצעי על 51 קמ"ש ושליש יעקפו בשמאלי על 52 קמ"ש.@משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”
-
@משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”
-
@יוני
אני באמת לא מצליח להבין מי נכנס,
ועוד מרצונו הטוב לתוך… הפקק הגדול בהיסטוריה בישראל???
לא יודע מה איתכם אני לא מסוגל.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@יוני
אני באמת לא מצליח להבין מי נכנס,
ועוד מרצונו הטוב לתוך… הפקק הגדול בהיסטוריה בישראל???
לא יודע מה איתכם אני לא מסוגל. -
מתוך אתר הגיזרה
נהיה בכל כביש | בוועדה המארגנת של מחאת הרכבים טוענים שהם מדליפים מפות במטרה להטעות את המשטרה. גורם בוועדה: “רק בזמן אמת נחליט מאיפה נוסעים. נהיה בכל כביש בישראל” -
אבי מוסקוב ב׳קול ברמה׳: עד כה נרשמו 2,500 כלי רכב למחאת הרכבים. להערכת הוועדה המארגנת, בפועל יגיעו כ-4,000 רכבים.











