מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
@בבציק אם אני לא טועה זה רק באישור הרבנים והרב הילל כמדומני
-
@ביתשמשניק כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
אני לא מבין למה צריך להירשם
ברצוני אני נע למקום
וברצוני - לא
כאילו מהבין שאם אתה נוסע במהירות שלך ללא שילוט אתה נוסע מהצד וצופה במחאה
–לא תלית שלט לא היית–
ואני חושב שזה באמת משמעותי שיראו יותר ויותר בלגן עדין ושילוט אדיר -

-
לא נראה לי שיהיה פקוק ממש -
אני רק שאלה …
אני צריך מחר לנסוע מב"ב לי-ם בשעה 5:30-6:00
המחאה אמורה להפריע לי??
לכאורה זה בכיוון הנגדי .
אשמח למידע@חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4
-
@חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4
@אליהו-בן-יוסף
4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
השאלה אם זה קשור אלי… -
@אליהו-בן-יוסף
4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
השאלה אם זה קשור אלי…@חיימנה
נראה שכן תראה



