דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      32 פוסטים 17 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מאיר ג

        @רב-קו הרבה מהם גררעס אז יותר פרסומת לרהב 4
        או הילנדר
        ולמעלה בקודש…

        LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @מאיר-ג כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

        לרהב 4

        זה בכוונה?

        שיפור החיפוש ביד2

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אלעדי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          רק אני חושש שחלק יעשו פרובוקציות ויפזרו את כולם?

          ביתשמשניקב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אלעדי

            רק אני חושש שחלק יעשו פרובוקציות ויפזרו את כולם?

            ביתשמשניקב מנותק
            ביתשמשניקב מנותק
            ביתשמשניק
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @אלעדי אין אפשרות לפזר
            כל השיירה תיעצר

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ביתשמשניקב ביתשמשניק

              @אלעדי אין אפשרות לפזר
              כל השיירה תיעצר

              א מנותק
              א מנותק
              אלעדי
              כתב נערך לאחרונה על ידי אלעדי
              #23

              @ביתשמשניק היינו הך. מספיק טיפש (או חכמולוג) אחד בשביל להרוס את כל הדבר המכובד הזה. ומבחינה סטטיסטית בכמות כזו של אנשים אמור להיות שם יותר מאחד.

              ביתשמשניקב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלעדי

                @ביתשמשניק היינו הך. מספיק טיפש (או חכמולוג) אחד בשביל להרוס את כל הדבר המכובד הזה. ומבחינה סטטיסטית בכמות כזו של אנשים אמור להיות שם יותר מאחד.

                ביתשמשניקב מנותק
                ביתשמשניקב מנותק
                ביתשמשניק
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @אלעדי העיקר המטרה
                מה משנה האמצעים?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ביתשמשניקב ביתשמשניק

                  @אלעדי העיקר המטרה
                  מה משנה האמצעים?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלעדי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #25

                  @ביתשמשניק מה המטרה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוניי יוני

                    המחאה מתוכננת להתקיים ביום רביעי בשעות אחה"צ ערב
                    מישהו יודע עוד פרטים

                    מיכאלושמ מנותק
                    מיכאלושמ מנותק
                    מיכאלוש
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #26

                    @יוני כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

                    המחאה מתוכננת להתקיים ביום רביעי בשעות אחה"צ ערב
                    מישהו יודע עוד פרטים

                    פורסם במעניינים היום

                    05add7f4-5442-41db-a93b-8b51bc2344f9-ה_מחאת_הרכבים.jpg

                    b9c24ddd-2190-4de1-b87c-8a86d204e4e1-ה_מפגן_הרכבים1.jpg

                    86a95ec4-daf7-4c12-982e-f27e6eec64dc-ה_מפגן_הרכבים_.JPG

                    582e2f57-229a-47cd-a5ed-540a24883a4b-ה_מפגן_הרכבים.jpg

                    e12649b8-5ac8-45c4-94a2-bb7130cb5b47-ה_תהלוכת_הרכבים.JPG

                    f6deddf9-14c2-48e6-b26b-1441a394d51a-ה_הפגנת_הרכבים_ביום_רביעי.JPG

                    לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מיכאלושמ מיכאלוש

                      @יוני כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

                      המחאה מתוכננת להתקיים ביום רביעי בשעות אחה"צ ערב
                      מישהו יודע עוד פרטים

                      פורסם במעניינים היום

                      05add7f4-5442-41db-a93b-8b51bc2344f9-ה_מחאת_הרכבים.jpg

                      b9c24ddd-2190-4de1-b87c-8a86d204e4e1-ה_מפגן_הרכבים1.jpg

                      86a95ec4-daf7-4c12-982e-f27e6eec64dc-ה_מפגן_הרכבים_.JPG

                      582e2f57-229a-47cd-a5ed-540a24883a4b-ה_מפגן_הרכבים.jpg

                      e12649b8-5ac8-45c4-94a2-bb7130cb5b47-ה_תהלוכת_הרכבים.JPG

                      f6deddf9-14c2-48e6-b26b-1441a394d51a-ה_הפגנת_הרכבים_ביום_רביעי.JPG

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #27

                      @מיכאלוש למה אין סטיקרים עם לוגו של אתר הרכב המרכזי ביותר (והיחיד) בציבור החרדי?

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)
                      נחייה ולא…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אבי לויא מנותק
                        אבי לויא מנותק
                        אבי לוי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        ישראל כהן: ‏חסידות גור בצו גיוס על מלא: הגאון רבי משה חיים דנדרוביץ מראשי ישיבת שפ״א בהודעה קולית לכל הקהילה להצטרף למעמד מחאת הרכבים מחר.

                        דניאל גרובייס: הפלג הירושלמי מצטרף למחאת מסע הרכבים של מפלגת אגודת ישראל. בפלג טוענים - ״המהלך הוא לא שלנו, אבל נצטרף ונפעל לפי הנחיות המארגנים״.

                        אבי מוסקוב: משטרת ישראל נתנה אישור עקרוני למחאת הרכבים שתתקיים מחר. המשטרה הציבה מספר דרישות בכדי לתת אישור סופי, והוועדה המארגנת בוחנת אותן בשעה זו.

                        אברהם פריינד: כל הפלגים בתוך אגו״י התאחדו במטרה לשבש את הצירים המרכזיים ברחבי הארץ ביום רביעי הקרוב. באופן מוצהר: מדובר על שיירת רכבים שתצא מעשרות מוקדים ברחבי הארץ באיטיות לכיוון כלא 10. בפועל: אין כוונה להגיע עד לכלא 10, רק לשבש את התנועה בכבישי ישראל. עד כה נרשמו כ-1,000 נהגים שצפויים להשתתף בשיירות שייצאו ממספר ערים. ראשי הישיבות הם אלו שהובילו את המהלך המאחד בתוך אגו״י לצורך העצרת.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בבציק
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          בלי פוליטיקה אבל מישהו יודע מה דעת רבני הליטאים בענין

                          אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב בבציק

                            בלי פוליטיקה אבל מישהו יודע מה דעת רבני הליטאים בענין

                            אבי לויא מנותק
                            אבי לויא מנותק
                            אבי לוי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
                            #30

                            @בבציק
                            אמס
                            הרב דב לנדו שליט’'א
                            הבהיר בעבר ובהווה כי חובה על בני הישיבות להישאר בהיכלי הישיבות ולא לצאת להפגנות, וכי פעולות מסוג זה פוגעות בסדרי הלימוד וגורמות לחילול השם.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • איש 1א מנותק
                              איש 1א מנותק
                              איש 1
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              היי,מה עם כמה רכבים יעמדו בצד עם ‘תקלה’ במנוע באמצע התהלוכה?🤣

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ר מנותק
                                ר מנותק
                                רב-קו
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                לא הבנתי מה עושה הרכב הראשון שמגיע לשם, ממשיך הביתה? עוצר באמצע הכביש?כאילו מה היעד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                • 1
                                • 2

                                61

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                131.0k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום