מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
לא נראה לי שיהיה פקוק ממש -
אני רק שאלה …
אני צריך מחר לנסוע מב"ב לי-ם בשעה 5:30-6:00
המחאה אמורה להפריע לי??
לכאורה זה בכיוון הנגדי .
אשמח למידע@חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4
-
@חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4
@אליהו-בן-יוסף
4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
השאלה אם זה קשור אלי… -
@אליהו-בן-יוסף
4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
השאלה אם זה קשור אלי…@חיימנה
נראה שכן תראה -
לא נראה לי שיהיה פקוק ממש@אליהו-בן-יוסף כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
לא נראה לי שיהיה פקוק ממש
נשמע אתה לא נוהג לנהוג
כל נהג יודע שמספיקה משאית אחת בנתיב הימני בעליות לירושלים לגרום עומס קילומטר שלם אחורה [מצריך אנשים להאט כדי לעבור נתיב / לאפשר לנהג להיכנס לנתיב שלהם] וההאטה הזו גורמת עומס. אתה עובר את המשיאת וטס.
אם יהיו אלפי רכבים בפיזור מלא שנוסים על 50, לא יהיה אפשר לנסוע בשום כביש. וההשלכות התחבורתיות של זה יהיו ללא ספק עד הערב המאוחר
אלא אם כן יהיה דרדלה, יבואו קצת אנשים ויסעו על 80
צריך לזכור שהם לא לבד בכביש זה שעות שבין כך הם קטסטרופליות
-
רוב הציבור לא יספיק להגיע לחצי הדרך
אם ב4 אני יוצא לכביש 16 על 50 עם עוד 5 רכבים כאלו גמרנו על היציאה הזו
עוד 50 כאלו בכניסה לעיר, עוד 50 ביציאה מ443אין לצאת מירושלים נגמר הסיפור.
לא יעזור שתחליט פתאום לנסוע על 300וכן בכל עיר ועיר
@ישראליק כן .אבל אל תשכח שכל הפקקים זה בגלל שלא נוסעים תאונה משהו אל הכביש וכו אבל כן אני מאמין שזה יתקע שאיזהו שלב
