דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      49 פוסטים 23 כותבים 2.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי לויא מנותק
        אבי לויא מנותק
        אבי לוי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #28

        ישראל כהן: ‏חסידות גור בצו גיוס על מלא: הגאון רבי משה חיים דנדרוביץ מראשי ישיבת שפ״א בהודעה קולית לכל הקהילה להצטרף למעמד מחאת הרכבים מחר.

        דניאל גרובייס: הפלג הירושלמי מצטרף למחאת מסע הרכבים של מפלגת אגודת ישראל. בפלג טוענים - ״המהלך הוא לא שלנו, אבל נצטרף ונפעל לפי הנחיות המארגנים״.

        אבי מוסקוב: משטרת ישראל נתנה אישור עקרוני למחאת הרכבים שתתקיים מחר. המשטרה הציבה מספר דרישות בכדי לתת אישור סופי, והוועדה המארגנת בוחנת אותן בשעה זו.

        אברהם פריינד: כל הפלגים בתוך אגו״י התאחדו במטרה לשבש את הצירים המרכזיים ברחבי הארץ ביום רביעי הקרוב. באופן מוצהר: מדובר על שיירת רכבים שתצא מעשרות מוקדים ברחבי הארץ באיטיות לכיוון כלא 10. בפועל: אין כוונה להגיע עד לכלא 10, רק לשבש את התנועה בכבישי ישראל. עד כה נרשמו כ-1,000 נהגים שצפויים להשתתף בשיירות שייצאו ממספר ערים. ראשי הישיבות הם אלו שהובילו את המהלך המאחד בתוך אגו״י לצורך העצרת.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב מנותק
          ב מנותק
          בבציק
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #29

          בלי פוליטיקה אבל מישהו יודע מה דעת רבני הליטאים בענין

          אבי לויא אליהו בן יוסףא 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ב בבציק

            בלי פוליטיקה אבל מישהו יודע מה דעת רבני הליטאים בענין

            אבי לויא מנותק
            אבי לויא מנותק
            אבי לוי
            כתב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
            #30

            @בבציק
            אמס
            הרב דב לנדו שליט’'א
            הבהיר בעבר ובהווה כי חובה על בני הישיבות להישאר בהיכלי הישיבות ולא לצאת להפגנות, וכי פעולות מסוג זה פוגעות בסדרי הלימוד וגורמות לחילול השם.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • איש 1א מנותק
              איש 1א מנותק
              איש 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #31

              היי, מה אם כמה רכבים יעמדו בצד עם ‘תקלה’ במנוע באמצע התהלוכה?🤣

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ר מנותק
                ר מנותק
                רב-קו
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #32

                לא הבנתי מה עושה הרכב הראשון שמגיע לשם, ממשיך הביתה? עוצר באמצע הכביש?כאילו מה היעד

                שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ר רב-קו

                  לא הבנתי מה עושה הרכב הראשון שמגיע לשם, ממשיך הביתה? עוצר באמצע הכביש?כאילו מה היעד

                  שלמה א 0ש מנותק
                  שלמה א 0ש מנותק
                  שלמה א 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #33

                  @רב-קו כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

                  לא הבנתי מה עושה הרכב הראשון שמגיע לשם,

                  בנסיעה על 10 קמ"ש יקח לו זמן ועוד באמצע הדרך לכאורה יגידו שנגמר ואפשר לחזור (כמובן על 10 קמ"ש)
                  המטרה העיקרית היא לתקוע נתיבים ולא להגיע לכלא, בשביל שלא כל אחד יהיה במקום אחר וזה לא ישפיע, נתנו יעד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב בבציק

                    בלי פוליטיקה אבל מישהו יודע מה דעת רבני הליטאים בענין

                    אליהו בן יוסףא מחובר
                    אליהו בן יוסףא מחובר
                    אליהו בן יוסף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #34

                    @בבציק אם אני לא טועה זה רק באישור הרבנים והרב הילל כמדומני

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אבי לויא מנותק
                      אבי לויא מנותק
                      אבי לוי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #35

                      56499.jpg
                      “החרדים”: מחר, יום רביעי בשעה 16:00, אלפי נהגים יוצאים לתהלוכת הרכבים כמחאה על מעצר האברכים ותלמידי הישיבות שלא התייצבו בלשכות הגיוס כהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל.

                      כלל הציבור החרדי מתאחדים ב-19 מוקדים, וזועקים: עד כאן.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ביתשמשניקב ביתשמשניק

                        אני לא מבין למה צריך להירשם
                        ברצוני אני נע למקום
                        וברצוני - לא
                        כאילו מה

                        אהרן 4א מנותק
                        אהרן 4א מנותק
                        אהרן 4
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #36

                        @ביתשמשניק כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

                        אני לא מבין למה צריך להירשם
                        ברצוני אני נע למקום
                        וברצוני - לא
                        כאילו מה

                        בין שאם אתה נוסע במהירות שלך ללא שילוט אתה נוסע מהצד וצופה במחאה
                        –לא תלית שלט לא היית–
                        ואני חושב שזה באמת משמעותי שיראו יותר ויותר בלגן עדין ושילוט אדיר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אליהו בן יוסףא מחובר
                          אליהו בן יוסףא מחובר
                          אליהו בן יוסף
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #37

                          e68f4662-a649-401c-b406-37ee9ab2dbdb-image.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אבי לויא מנותק
                            אבי לויא מנותק
                            אבי לוי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #38

                            56537.jpg

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              א.ב.
                              כתב נערך לאחרונה על ידי א.ב.
                              #39

                              “הכל מודים דבעצרת בעינן נמי לכם…”
                              q20639.jpg

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • א א.ב.

                                “הכל מודים דבעצרת בעינן נמי לכם…”
                                q20639.jpg

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אנונימוס
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #40

                                @א.ב.
                                בסוף יתברר שמה שלא יצאה הוראה מהגדולים הליטאים להצטרף למחאה היא בגלל שלא יחשבו שרכב זה לכתחילה 😁 😁
                                מחאת העובדים למען הלומדים😀 😀

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  ישראליק
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #41

                                  בנסיעה איטית במשך שעות, פקקי ענק וציבור גדול
                                  כדאי לקחת גלונים של דלק ספייר עבור הנתקעים…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חיימנה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #42

                                    אני רק שאלה …
                                    אני צריך מחר לנסוע מב"ב לי-ם בשעה 5:30-6:00
                                    המחאה אמורה להפריע לי??
                                    לכאורה זה בכיוון הנגדי .
                                    אשמח למידע

                                    אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אליהו בן יוסףא מחובר
                                      אליהו בן יוסףא מחובר
                                      אליהו בן יוסף
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #43

                                      3e0071f1-f589-4b87-8aae-14ad960c9b1b-image.png לא נראה לי שיהיה פקוק ממש

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חיימנה

                                        אני רק שאלה …
                                        אני צריך מחר לנסוע מב"ב לי-ם בשעה 5:30-6:00
                                        המחאה אמורה להפריע לי??
                                        לכאורה זה בכיוון הנגדי .
                                        אשמח למידע

                                        אליהו בן יוסףא מחובר
                                        אליהו בן יוסףא מחובר
                                        אליהו בן יוסף
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #44

                                        @חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                                          @חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיימנה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #45

                                          @אליהו-בן-יוסף
                                          4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
                                          השאלה אם זה קשור אלי…

                                          אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ח חיימנה

                                            @אליהו-בן-יוסף
                                            4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
                                            השאלה אם זה קשור אלי…

                                            אליהו בן יוסףא מחובר
                                            אליהו בן יוסףא מחובר
                                            אליהו בן יוסף
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #46

                                            @חיימנה 0613714d-dc80-43b0-8031-ea90f71e31e4-image.png נראה שכן תראה

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                                              3e0071f1-f589-4b87-8aae-14ad960c9b1b-image.png לא נראה לי שיהיה פקוק ממש

                                              י מנותק
                                              י מנותק
                                              ישראליק
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #47

                                              @אליהו-בן-יוסף כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

                                              לא נראה לי שיהיה פקוק ממש

                                              נשמע אתה לא נוהג לנהוג

                                              כל נהג יודע שמספיקה משאית אחת בנתיב הימני בעליות לירושלים לגרום עומס קילומטר שלם אחורה [מצריך אנשים להאט כדי לעבור נתיב / לאפשר לנהג להיכנס לנתיב שלהם] וההאטה הזו גורמת עומס. אתה עובר את המשיאת וטס.

                                              אם יהיו אלפי רכבים בפיזור מלא שנוסים על 50, לא יהיה אפשר לנסוע בשום כביש. וההשלכות התחבורתיות של זה יהיו ללא ספק עד הערב המאוחר

                                              אלא אם כן יהיה דרדלה, יבואו קצת אנשים ויסעו על 80

                                              צריך לזכור שהם לא לבד בכביש זה שעות שבין כך הם קטסטרופליות

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              50

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום