דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      65 פוסטים 31 כותבים 2.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אליהו מרצדס ויטוא מנותק
        אליהו מרצדס ויטוא מנותק
        אליהו מרצדס ויטו
        כתב נערך לאחרונה על ידי אליהו מרצדס ויטו
        #50

        לדעתי הכבישים מחר יהיו הכי פתוחים כי מסיימים את העבודה יותר מוקדם בגלל המחאה. ביום רגיל שיש עומסים אתה זוחל בכביש על 20 קמ"ש במקטעים מסוימים אז לדעתי המחאה לא תשפיע כל כך על הדרכים עם מינימום של 50 קמ"ש

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #51

          אולי נוסיף את המחאות הללו לסל השיקולים לפני רכישת רכב חשמלי. (מדובר על שעות רבות של מיזוג, חוסר וודאות וכו’)

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • YKingsmartY מנותק
            YKingsmartY מנותק
            YKingsmart
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #52

            אם אכן אנשים יצייתו להוראות ויסעו רק בימין לאט, לא עשינו כלום… כולם יסעו חינם ב"נתיב המהיר" קרי שמאל

            אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

            מייל
            Ykingsmart1@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משה שמחהמ מנותק
              משה שמחהמ מנותק
              משה שמחה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #53

              אני רק לא הבנתי למה התוכנית שכולם נוסעים בימני על 50 קמ"ש,
              צריך ששליש יסעו בימני על 50 קמ"ש, שליש יעקפו באמצעי על 51 קמ"ש ושליש יעקפו בשמאלי על 52 קמ"ש.

              מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • משה שמחהמ משה שמחה

                אני רק לא הבנתי למה התוכנית שכולם נוסעים בימני על 50 קמ"ש,
                צריך ששליש יסעו בימני על 50 קמ"ש, שליש יעקפו באמצעי על 51 קמ"ש ושליש יעקפו בשמאלי על 52 קמ"ש.

                מאירמ מנותק
                מאירמ מנותק
                מאיר
                מנהל ראשי
                כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                #54

                @משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”

                ליצירת קשר לחץ כאן

                יעקב 5י תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מאירמ מאיר

                  @משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”

                  יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב 5
                  #55

                  @מאיר
                  מנסיון המשטרה תוחמת את המוחים לנתיב הימני (ובכך חוסמת בעצמה נתיב נוסף…)

                  אגב המשטרה משתדלת לתת דוחות כי למה לא ולכן צריך מאוד להשתדל לא להחזיק פלאפון וכו’ גם אם הכל עומד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מיכאלושמ מנותק
                    מיכאלושמ מנותק
                    מיכאלוש
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מיכאלוש
                    #56

                    unnamed.jpg

                    1782281113576.png

                    1782281047983.png

                    1782280876543.png

                    1782280696498.png

                    1782280574203.png

                    1782278691408.png

                    ולבדיחות AI

                    מחאת הרכבים_אמת ליעקב בישראל.png

                    1782283874226.png

                    שירים

                    מקור פרוג

                    לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יוניי יוני

                      המחאה מתוכננת להתקיים ביום רביעי בשעות אחה"צ ערב
                      מישהו יודע עוד פרטים

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נהג אלוף
                      כתב נערך לאחרונה על ידי נהג אלוף
                      #57

                      @יוני
                      אני באמת לא מצליח להבין מי נכנס,
                      ועוד מרצונו הטוב לתוך… הפקק הגדול בהיסטוריה בישראל???
                      לא יודע מה איתכם אני לא מסוגל.

                      סוסיתא קדישתאס נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • נ נהג אלוף

                        @יוני
                        אני באמת לא מצליח להבין מי נכנס,
                        ועוד מרצונו הטוב לתוך… הפקק הגדול בהיסטוריה בישראל???
                        לא יודע מה איתכם אני לא מסוגל.

                        סוסיתא קדישתאס מנותק
                        סוסיתא קדישתאס מנותק
                        סוסיתא קדישתא
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #58
                        פוסט זה נמחק!
                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא

                          פוסט זה נמחק!

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נהג אלוף
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #59
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • נ נהג אלוף

                            @יוני
                            אני באמת לא מצליח להבין מי נכנס,
                            ועוד מרצונו הטוב לתוך… הפקק הגדול בהיסטוריה בישראל???
                            לא יודע מה איתכם אני לא מסוגל.

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נהג אלוף
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #60

                            @נהג-אלוף
                            אני חושב יצטרכו לחלק כדורי הרגעה אחר כך לכל העצבניים…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוניי מנותק
                              יוניי מנותק
                              יוני
                              מגיה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #61

                              המציאות אומרת שאם הנהג הראשון ייסע על חמישים זה שאחריו ייסע מעט פחות ותוך זמן קצר יהיה פקק עם זחילה על 20 קמ"ש ומטה
                              עיין ערך כבישי ישראל שיש פקק בגלל משאית שנוסעת על 70 במקום 100

                              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • א מחובר
                                א מחובר
                                אבא תודה רבה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #62

                                מתוך אתר הגיזרה
                                נהיה בכל כביש | בוועדה המארגנת של מחאת הרכבים טוענים שהם מדליפים מפות במטרה להטעות את המשטרה. גורם בוועדה: “רק בזמן אמת נחליט מאיפה נוסעים. נהיה בכל כביש בישראל”

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • סוסיתא קדישתאס מנותק
                                  סוסיתא קדישתאס מנותק
                                  סוסיתא קדישתא
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #63

                                  אבי מוסקוב ב׳קול ברמה׳: עד כה נרשמו 2,500 כלי רכב למחאת הרכבים. להערכת הוועדה המארגנת, בפועל יגיעו כ-4,000 רכבים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • shineS מנותק
                                    shineS מנותק
                                    shine
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #64

                                    אאוטלנדר, אאוטלנדר, I30, פריוס פלוס, פריוס פלוס, הונדה סיוויק…
                                    HLkgIF5XIAAzU7h.jpg

                                    תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                                    סטיקרים לרכב
                                    shine.grd@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • shineS מנותק
                                      shineS מנותק
                                      shine
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #65

                                      HLknjKuXoAAzqTs.jpg
                                      רכבו של איצ’ה דזילובסקי מוכן ליציאה!

                                      (שאלה שהובהלה לגדולי הפוסקים, לגבי מי שיש לו רכב טסלה אוטונומי שנוסע לבד, האם יכול לצאת ידי חובה מדין חפצא או שההפגנה היא חובת גברא ועד שלא עשה מעשה לא יצא ידי חובתו)

                                      קרדיט: משה ויסברג

                                      תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                                      סטיקרים לרכב
                                      shine.grd@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1

                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 4

                                      105

                                      מחובר

                                      3.0k

                                      משתמשים

                                      9.7k

                                      נושאים

                                      131.3k

                                      פוסטים
                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • תקנון הפורום
                                      • מילון מושגים המלא
                                      • המדריך המלא למשתמש
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • פנייה למנהל הפורום