דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      49 פוסטים 23 כותבים 2.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יוניי יוני

        המחאה מתוכננת להתקיים ביום רביעי בשעות אחה"צ ערב
        מישהו יודע עוד פרטים

        מיכאלושמ מנותק
        מיכאלושמ מנותק
        מיכאלוש
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #26

        @יוני כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

        המחאה מתוכננת להתקיים ביום רביעי בשעות אחה"צ ערב
        מישהו יודע עוד פרטים

        פורסם במעניינים היום

        05add7f4-5442-41db-a93b-8b51bc2344f9-ה_מחאת_הרכבים.jpg

        b9c24ddd-2190-4de1-b87c-8a86d204e4e1-ה_מפגן_הרכבים1.jpg

        86a95ec4-daf7-4c12-982e-f27e6eec64dc-ה_מפגן_הרכבים_.JPG

        582e2f57-229a-47cd-a5ed-540a24883a4b-ה_מפגן_הרכבים.jpg

        e12649b8-5ac8-45c4-94a2-bb7130cb5b47-ה_תהלוכת_הרכבים.JPG

        f6deddf9-14c2-48e6-b26b-1441a394d51a-ה_הפגנת_הרכבים_ביום_רביעי.JPG

        לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • מיכאלושמ מיכאלוש

          @יוני כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

          המחאה מתוכננת להתקיים ביום רביעי בשעות אחה"צ ערב
          מישהו יודע עוד פרטים

          פורסם במעניינים היום

          05add7f4-5442-41db-a93b-8b51bc2344f9-ה_מחאת_הרכבים.jpg

          b9c24ddd-2190-4de1-b87c-8a86d204e4e1-ה_מפגן_הרכבים1.jpg

          86a95ec4-daf7-4c12-982e-f27e6eec64dc-ה_מפגן_הרכבים_.JPG

          582e2f57-229a-47cd-a5ed-540a24883a4b-ה_מפגן_הרכבים.jpg

          e12649b8-5ac8-45c4-94a2-bb7130cb5b47-ה_תהלוכת_הרכבים.JPG

          f6deddf9-14c2-48e6-b26b-1441a394d51a-ה_הפגנת_הרכבים_ביום_רביעי.JPG

          טוסוןט מחובר
          טוסוןט מחובר
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #27

          @מיכאלוש למה אין סטיקרים עם לוגו של אתר הרכב המרכזי ביותר (והיחיד) בציבור החרדי?

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אבי לויא מנותק
            אבי לויא מנותק
            אבי לוי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #28

            ישראל כהן: ‏חסידות גור בצו גיוס על מלא: הגאון רבי משה חיים דנדרוביץ מראשי ישיבת שפ״א בהודעה קולית לכל הקהילה להצטרף למעמד מחאת הרכבים מחר.

            דניאל גרובייס: הפלג הירושלמי מצטרף למחאת מסע הרכבים של מפלגת אגודת ישראל. בפלג טוענים - ״המהלך הוא לא שלנו, אבל נצטרף ונפעל לפי הנחיות המארגנים״.

            אבי מוסקוב: משטרת ישראל נתנה אישור עקרוני למחאת הרכבים שתתקיים מחר. המשטרה הציבה מספר דרישות בכדי לתת אישור סופי, והוועדה המארגנת בוחנת אותן בשעה זו.

            אברהם פריינד: כל הפלגים בתוך אגו״י התאחדו במטרה לשבש את הצירים המרכזיים ברחבי הארץ ביום רביעי הקרוב. באופן מוצהר: מדובר על שיירת רכבים שתצא מעשרות מוקדים ברחבי הארץ באיטיות לכיוון כלא 10. בפועל: אין כוונה להגיע עד לכלא 10, רק לשבש את התנועה בכבישי ישראל. עד כה נרשמו כ-1,000 נהגים שצפויים להשתתף בשיירות שייצאו ממספר ערים. ראשי הישיבות הם אלו שהובילו את המהלך המאחד בתוך אגו״י לצורך העצרת.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב מנותק
              ב מנותק
              בבציק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #29

              בלי פוליטיקה אבל מישהו יודע מה דעת רבני הליטאים בענין

              אבי לויא אליהו בן יוסףא 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ב בבציק

                בלי פוליטיקה אבל מישהו יודע מה דעת רבני הליטאים בענין

                אבי לויא מנותק
                אבי לויא מנותק
                אבי לוי
                כתב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
                #30

                @בבציק
                אמס
                הרב דב לנדו שליט’'א
                הבהיר בעבר ובהווה כי חובה על בני הישיבות להישאר בהיכלי הישיבות ולא לצאת להפגנות, וכי פעולות מסוג זה פוגעות בסדרי הלימוד וגורמות לחילול השם.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • איש 1א מנותק
                  איש 1א מנותק
                  איש 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                  #31

                  היי, מה אם כמה רכבים יעמדו בצד עם ‘תקלה’ במנוע באמצע התהלוכה?🤣

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ר מנותק
                    ר מנותק
                    רב-קו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #32

                    לא הבנתי מה עושה הרכב הראשון שמגיע לשם, ממשיך הביתה? עוצר באמצע הכביש?כאילו מה היעד

                    שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ר רב-קו

                      לא הבנתי מה עושה הרכב הראשון שמגיע לשם, ממשיך הביתה? עוצר באמצע הכביש?כאילו מה היעד

                      שלמה א 0ש מנותק
                      שלמה א 0ש מנותק
                      שלמה א 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #33

                      @רב-קו כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

                      לא הבנתי מה עושה הרכב הראשון שמגיע לשם,

                      בנסיעה על 10 קמ"ש יקח לו זמן ועוד באמצע הדרך לכאורה יגידו שנגמר ואפשר לחזור (כמובן על 10 קמ"ש)
                      המטרה העיקרית היא לתקוע נתיבים ולא להגיע לכלא, בשביל שלא כל אחד יהיה במקום אחר וזה לא ישפיע, נתנו יעד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב בבציק

                        בלי פוליטיקה אבל מישהו יודע מה דעת רבני הליטאים בענין

                        אליהו בן יוסףא מנותק
                        אליהו בן יוסףא מנותק
                        אליהו בן יוסף
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #34

                        @בבציק אם אני לא טועה זה רק באישור הרבנים והרב הילל כמדומני

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אבי לויא מנותק
                          אבי לויא מנותק
                          אבי לוי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #35

                          56499.jpg
                          “החרדים”: מחר, יום רביעי בשעה 16:00, אלפי נהגים יוצאים לתהלוכת הרכבים כמחאה על מעצר האברכים ותלמידי הישיבות שלא התייצבו בלשכות הגיוס כהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל.

                          כלל הציבור החרדי מתאחדים ב-19 מוקדים, וזועקים: עד כאן.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ביתשמשניקב ביתשמשניק

                            אני לא מבין למה צריך להירשם
                            ברצוני אני נע למקום
                            וברצוני - לא
                            כאילו מה

                            אהרן 4א מנותק
                            אהרן 4א מנותק
                            אהרן 4
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #36

                            @ביתשמשניק כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

                            אני לא מבין למה צריך להירשם
                            ברצוני אני נע למקום
                            וברצוני - לא
                            כאילו מה

                            בין שאם אתה נוסע במהירות שלך ללא שילוט אתה נוסע מהצד וצופה במחאה
                            –לא תלית שלט לא היית–
                            ואני חושב שזה באמת משמעותי שיראו יותר ויותר בלגן עדין ושילוט אדיר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אליהו בן יוסףא מנותק
                              אליהו בן יוסףא מנותק
                              אליהו בן יוסף
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #37

                              e68f4662-a649-401c-b406-37ee9ab2dbdb-image.png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אבי לויא מנותק
                                אבי לויא מנותק
                                אבי לוי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #38

                                56537.jpg

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  א.ב.
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי א.ב.
                                  #39

                                  “הכל מודים דבעצרת בעינן נמי לכם…”
                                  q20639.jpg

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • א א.ב.

                                    “הכל מודים דבעצרת בעינן נמי לכם…”
                                    q20639.jpg

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אנונימוס
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #40

                                    @א.ב.
                                    בסוף יתברר שמה שלא יצאה הוראה מהגדולים הליטאים להצטרף למחאה היא בגלל שלא יחשבו שרכב זה לכתחילה 😁 😁
                                    מחאת העובדים למען הלומדים😀 😀

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      ישראליק
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #41

                                      בנסיעה איטית במשך שעות, פקקי ענק וציבור גדול
                                      כדאי לקחת גלונים של דלק ספייר עבור הנתקעים…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיימנה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #42

                                        אני רק שאלה …
                                        אני צריך מחר לנסוע מב"ב לי-ם בשעה 5:30-6:00
                                        המחאה אמורה להפריע לי??
                                        לכאורה זה בכיוון הנגדי .
                                        אשמח למידע

                                        אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אליהו בן יוסףא מנותק
                                          אליהו בן יוסףא מנותק
                                          אליהו בן יוסף
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #43

                                          3e0071f1-f589-4b87-8aae-14ad960c9b1b-image.png לא נראה לי שיהיה פקוק ממש

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ח חיימנה

                                            אני רק שאלה …
                                            אני צריך מחר לנסוע מב"ב לי-ם בשעה 5:30-6:00
                                            המחאה אמורה להפריע לי??
                                            לכאורה זה בכיוון הנגדי .
                                            אשמח למידע

                                            אליהו בן יוסףא מנותק
                                            אליהו בן יוסףא מנותק
                                            אליהו בן יוסף
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #44

                                            @חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4

                                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                                              @חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4

                                              ח מנותק
                                              ח מנותק
                                              חיימנה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #45

                                              @אליהו-בן-יוסף
                                              4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
                                              השאלה אם זה קשור אלי…

                                              אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              29

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום