משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
-
@גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.
השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…
-
@מאיר-ג תודה רבה
-
@מאיר-ג תודה רבה
-
-
@מיכאלוש כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אולי אפשר לעשות כמו שהגדירו במתמחים לאחרונה שרק אייקונים ספציפים מופיעים ולא כולם
זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
בתכנון…@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
אני מנסה להבין תוספים אתה יכול להתקין לבד או שצריך גם לזה את הנהלת מתמחים ?
-
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
אני מנסה להבין תוספים אתה יכול להתקין לבד או שצריך גם לזה את הנהלת מתמחים ?
@מיכאלוש אפשר להתקין תוספים מהדשבורד אין אפשרות לערוך אותם
-
@מיכאלוש אפשר להתקין תוספים מהדשבורד אין אפשרות לערוך אותם
@ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?
-
@ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?
@מיכאלוש כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
@ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?
אני יכול להתקין רק תוספים שנמצאים בחנות של נודיבי
אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים -
@מיכאלוש כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
@ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?
אני יכול להתקין רק תוספים שנמצאים בחנות של נודיבי
אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים
נו שויין לערוך לא כזה קשה היום עם AI אם עובדים נכון
אבל טסטים אתה צודק צריך לעשות קודם וצריך למצוא פתרון אולי בפורום מקומי במחשב
אבל אתה צודק זה קצת מורכב בא נראה אם יהיה לי זמן לנסות לשחק עם זה


