משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם,
לרגע חששתי לוירוס על המחשב
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
יש
אחד הדברים שהותיקים עוזרים הם מראי מקומות לפורום וצריך לייעל קצת את השיטה לעשות תיוגים לשרשורים המבוקשים
@רשימת קישורים למולטימדיות
@שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
@חסימת MDM
@מדריך למצלמת רוורס
@מדריך למצלמת דרך
@מדריך של הוצאות ברכב
@רכב עד 15K [עד מתי…]
@סקירה רכבים 7 מקומות
@סקירת סוגי רכבים
@סקירת מצלמות דרך
@בוסטרים לרכב
@פיוזים נעים להכיר
@מציאת החלקים לפי מק"ט
@איך לקנות רכב יד 2
@כפתור לכל המדריכים של גיל
וכ’ו יש המון שרשורים כאלה וכל פעם צריך לחפש וכן יש שרשורים ומדריכים נפלאים שכבר נכנסו לארכיון ומעלים אבק עד שמיהו יזכור אותם והם רלוונטים מתמיד
עצתי לעשות תיוגים ואם זה לא יפריע למשתמשים [אולי לעשות סקר] לקחת את ה10 נושאים שהכי מבוקשים
ולשים אותם בשורה בצד ימין לא בצורה בולטת כמו שהיה פעם אלא בצורה כזו
מי שיצר מדריכים ושרשורים שלא זכרתי בשלוף סליחה מראשבמתמחים יש ‘נושאים פופולאריים’ שזה השרשורים עם הכי הרבה פוסטים
אולי יש דרך טכנית לסמן שגם נושאים - מדריכים נעולים יכנסו לשם
זה יכול להיות התחלה טובהאני ג"כ מכיר את תפקיד השר המקשר…
ואני עוד במובייל חצי מהזמן, אפילו לפתוח שתי כרטיסיות אני לא יכול
@המאעסטר אולי שדרוג לאפליקציה של הפורום, אופצייה לפתיחת כרטיסיות במקביל (ושזה יזכור איפה אחזתי, כמו דפדפן, כי היום המכשיר הורג לי תהליכים שברקע)
-
כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך

כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!
-
כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך

כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!
@נייטרון-חפשי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל
בוטל מפני כשרות חלק מהאייקונים בתוסף המובנה בפורום
אולי אפשר לעשות כמו שהגדירו במתמחים לאחרונה שרק אייקונים ספציפים מופיעים ולא כולם

-
משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!
לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.
-
@מאיר עכשיו שמתי לב לפיצול של הדיונים לכמה קטגוריות, ועוד בניחוח נוסטלגי, ‘מדברים רכב’ רק על זה שאפו מיוחד (אני רק חושב על הטרחה לבחור מה הולך לאיפה)
-
@טוסון כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
@מאיר עכשיו שמתי לב לפיצול של הדיונים לכמה קטגוריות, ועוד בניחוח נוסטלגי, ‘מדברים רכב’ רק על זה שאפו מיוחד (אני רק חושב על הטרחה לבחור מה הולך לאיפה)
זה תחילתו של מהלך. תמתין לשעה שעתיים הקרובות.
-
-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ממש לא אכפת לי שלידו יהיה גם כזה…
אז תרשה לי להחמיא לך,
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
השינוי האחרון הוא באמת מרשים.

-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מדובר במבחנים וחדשות רכב.
מובן מאוד.
רק הנושא של הכיכרות בנתיבות, אאפס קצת פחות … -
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
-
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
@אליהו-בן-יוסף כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
מוניטין זה כמה לייקים נתנו לך
את הלייק עושים בצד שמאל של הפוסט יש סימן של אגודל למעלה -
@אליהו-בן-יוסף כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
מוניטין זה כמה לייקים נתנו לך
את הלייק עושים בצד שמאל של הפוסט יש סימן של אגודל למעלה@חיים-ברזל הוא אומר מ18 מוניטין
-
@חיים-ברזל הוא אומר מ18 מוניטין
@אליהו-בן-יוסף אז אתה צריך 18 לייקים כדי שתוכל ללייק לאחרים
-
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
-
@משה-שמחה כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הנושא של הכיכרות בנתיבות, אאפס קצת פחות …
חדשות רכב פירושו כתבות רכב אחרונות.


